Jep, dat 10 man gedoe is van een kant een leuk concept, maar van de andere kant vind ik het minder leuk. Maar hoewel ik de raids nog niet zo super vond tegen vallen, vond ik gewoon de wereld tegenvallen. Outland sucks (zoals die quest die je krijgt van zo'n gobblinquote:Tja.. Hoe verder je komt hoe meer instances er beschikbaar komen. Ook voor raids.
Vergelijk het maar met pre-TBC. Toen begon je ook in ZG om daarna MC te gaan proberen samen met AQ20 en Onyxia. BWL als volgende om door te gaan naar AQ40 en evt Naxx....
In TBC begin je met Karazhan en dan naar Gruul, Magtheridon, SSC etc.
Het enige jammere daaraan is dat het zulke kleine raid instances zijn. Kara slechts met 10 man helaas.
lol heroic mech easyest heroic there is...quote:Op maandag 18 juni 2007 09:41 schreef Mauro het volgende:
Hatelist:
- gnomeregan
- BRD
- Stockades
- Mechanar, en dan vooral de heroic versie. Maar ja, 5 badges....... Je moet haast wel
lovelist:
- Scholomance (na elke raid 2 keer doen in rare kleding is tov (weddingdresses en tuxedo's))
- Strat Baron/Scarlet
- Scarlet Monastary (doe ik nu nog zeer regelmatig in m'n eentje, ff instance aoe-en)
- Botanica
[..]
Kan nog wel makkelijk zijn, maar dat hoeft het niet leuk te makenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:14 schreef ramon1984 het volgende:
[..]
lol heroic mech easyest heroic there is...
verder lovely zijn heroic Shadowlab/durnholde/shatteredhalls.. vind ik de leukste heroics.. tenminste niet zo deadly easy en genoeg CC nodig.... gister dps pants van shadowlab heroic gekrege fun... daarna kara daar hadde alle dps de DPS boots van aran al dus mochten de 2 priests erop rolle xD
Maar ik had al epic boots uit heroic SP dus ik liet de andere priest ze looten... nu alleen ff T4 head van prince.... wacht er al te lang op ;p
Ik ben denied bij RWquote:Op maandag 18 juni 2007 12:47 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Kan nog wel makkelijk zijn, maar dat hoeft het niet leuk te maken
Leotheras gisteren eindelijk dood, net na de andere guild die em voor ons dood had gekregen. Ach, ze lopen nog 2 bazen achter op ons, verliezen nog niks hier. En wel leuk dat een andere guild nu ook aan het progressen.
Echt een easy instance, gisteren gedaan met een fury warrior als tank en 2x een healer.. alle bazen neerquote:Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef ramon1984 het volgende:
true true.. maar mech heroic doe je in 50/60 minutenen 5 badges <3
Jij bent zeker zo eentje die me zou reporten.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Irriteer me gewoon aan die mensen die in /2 iets aanbieden en dan is het nep ofzoEn als je er dan mee gaat pronken ben je gewoon een beetje erg triest.
ik vind het ook kansloos... ik bied je moeder toch ook niet te koop aan met je huistelefoonnummer erbij? tis gewoon hinderlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef Baret het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo eentje die me zou reporten.![]()
Jep net gedaan trouwensquote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef Baret het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo eentje die me zou reporten.![]()
Het is een spel, niet het echte leven.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik vind het ook kansloos... ik bied je moeder toch ook niet te koop aan met je huistelefoonnummer erbij? tis gewoon hinderlijk.
gedraag je
Idd and LF Pussy te roepn of WTB GF en iedereen ligt weer dubbel voor 10 minutenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
/2 is ervoor om gebruikt te worden als lolkanaal/spamkanaal![]()
Tonks niet, die gaat huilen en gaat je dan reporten want je verneukt zijn spel ervaring.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd and LF Pussy te roepn of WTB GF en iedereen ligt weer dubbel voor 10 minuten.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Idd and LF Pussy te roepn of WTB GF en iedereen ligt weer dubbel voor 10 minuten.
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben denied bij RW![]()
ze zijn vol met mages![]()
Gewoon alle hunters eruit tiefen, die zijn toch nergens goed voor. Lamme dps'ersquote:Op maandag 18 juni 2007 12:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben denied bij RW![]()
ze zijn vol met mages![]()
pwned by teh huntz0rlolquote:
ben ik mee bezig. lvl 32 intussen.quote:
Je bedoelt, alle Mages eruitflikkeren want die doen tegenwoordig de minste damagequote:Op maandag 18 juni 2007 18:25 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gewoon alle hunters eruit tiefen, die zijn toch nergens goed voor. Lamme dps'ers
Bij ons staan die hunters niet eens in de top 10..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
Je bedoelt, alle Mages eruitflikkeren want die doen tegenwoordig de minste damage
BM Hunter > Warlock > Rogue > Shadow Priest > Mage...
Nuja, die laatste 3 ben ik niet zeker van, interesseert me ook totaal niet
Inderdaad, ongeveer 1 op de honderd hunters doet een beetje damage, de rest is meestal RUIM onder mij en de rest. Hunter is over het algemeen dus inderdaad silly dps, gewoon weg met alle hunters.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bij ons staan die hunters niet eens in de top 10..
Meestal Rogue, Warlock. Mage, Shadow Priest, Hunter.
Maar gelukkig is mijn gear en dps nu aardig op orde en hou ik de beste rogue en warlock aardig bij. De rest ga ik makkelijk voorbij![]()
op nightbane gisterenavond heb ik de halve tijd moeten wanden omdat ik teveel aggro trok met normaal casten
Zelfs met Salvation
een BM hunter? of een MM hunter. groot verschil namelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:59 schreef Mauro het volgende:
nou moet ik zeggen dat migwi wel een imba hunter heeft hoor.
tenminste, vroeger
nu weet ik het niet meer omdat ik hem bijna niet meer tegenkom.
een lock heeft geen pala, gem of pot nodig. life tap+dark pact FTW.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:18 schreef Mauro het volgende:
OOM is al lang geleden voor me
12k manapool doet wonderen, paar managems en misschien een potje, evocate helpt allemaal lekker. Zo hou ik het makkelijk 10 minuten vol met vol casten.
En al helemaal als ik met een pala of een shaman in de groep zit![]()
+Shadowpriestquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:18 schreef Mauro het volgende:
OOM is al lang geleden voor me
12k manapool doet wonderen, paar managems en misschien een potje, evocate helpt allemaal lekker. Zo hou ik het makkelijk 10 minuten vol met vol casten.
En al helemaal als ik met een pala of een shaman in de groep zit![]()
ja hallo, heb je een Spriest en een paladin, dan krijg je zelfs een destro lock amper oom...quote:
Frost is tegenwoordig de beste dps speck voor magesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Mages niet hoog op de dmg lijsten ?
Erm, respec Fire en L2P.
De mages in mijn guild zweren bij Fire.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Frost is tegenwoordig de beste dps speck voor mages
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=96123972&sid=1&pageNo=1quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De mages in mijn guild zweren bij Fire.
Zoals deze : http://armory.wow-europe.com/character-talents.xml?r=Tarren+Mill&n=Arcasis
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:57 schreef Bootje84 het volgende:
mijn BM hunter doet écht niet meer dmg dan een beetje skilled mage/lock/rogue..
1/2 tot 2/3e van jouw dmg?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een BM hunter? of een MM hunter. groot verschil namelijk.
mijn pet doet geloof ik 1/2 tot 2/3e dmg van mij.. nu is mijn equip niet volledig blauw oid, maar niet té slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |