'Van NOS-mensen in Frankrijk vernamen we dat (ook) Gesink ziekjes is.' Aldus Lobee (medewerker van de NOS) op de prikpagina. Helaas, dus niet al te veel van verwachten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Waaghals het volgende:
Is Gesink echt ziek geworden? Waar haal je dit vandaan?
Als het icoontje ooit van toepassing was...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
'Van NOS-mensen in Frankrijk vernamen we dat (ook) Gesink ziekjes is.' Aldus Lobee (medewerker van de NOS) op de prikpagina. Helaas, dus niet al te veel van verwachten.
Nog 49 km tot de streep, dus lang gaat het niet meer duren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:15 schreef pfaf het volgende:
Ik ben nog aardig druk, wat is vooralsnog de geschatte begintijd van de klim?
Hij kan toch niet supergoed klimmen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef ScudRaket het volgende:
Het zou een stunt zijn als Clement zijn positie in het algemeen klassement kan vasthouden
Je weet het nooit he.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij kan toch niet supergoed klimmen?
Verwacht daar maar niet al te veel van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef ScudRaket het volgende:
Het zou een stunt zijn als Clement zijn positie in het algemeen klassement kan vasthouden
Ben toch wel benieuwd wat Gesink doet. Ik heb geen verwachtingen echter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een hypes/belachelijke-verwachtingen hier weer zeg
Hoop op een nederlandse klimmer... het zou geweldig zijn en echt weer eens tijd worden, maar ik schrijf 'm echt niet af als de Ventoux even tegen valt. Alleen - die jongen heeft wat laten zien in Belgie, en dit is toch echt andere koek.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Waaghals het volgende:
Ik denk dat het ook eerder hoop is dan verwachtingen.
Nog aangelijnd waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef wimderon het volgende:
Waarom bungelt Piti achteraan, niet gemotiveerd vandaag?
Of hij wil dé gevaarlijke man van vandaag (Reinbert) niet uit het oog verliezen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nog aangelijnd waarschijnlijk.
Mont ventoux![]()
Het stelt ook niks voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef Wombcat het volgende:
Die verhalen over Ventouriste vond ik wel leuk
Wauters die nog 'gewoon' 5x de Ventoux opfietst.
Laat mij raden: maagproblemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
Valverde nog helemaal achterin het peloton. (nog achter Wielinga dus).
Dat is een veeg teken aan de wandquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
Valverde nog helemaal achterin het peloton. (nog achter Wielinga dus).
Wat gebeurt er dinsdag ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef Gitanki het volgende:
Valverde voelt dinsdag dichterbij komen![]()
Een vergadering van de Protourteams, dacht ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dinsdag ?![]()
Vergadering met alle hoge heren over wie wél en niet mogen meedoen met de tour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dinsdag ?![]()
Dat was toch vandaag ? Niks bijzonders uitgekomen behalve dat ze beslisten dat de teams die zich niet aan de "ethische code" houden niet mogen starten in de Tour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een vergadering van de Protourteams, dacht ik.
Lijkt me gewoon dat hij ziek geworden is. Als je gisteren 9e wordt, wordt je vandaag niet ineens als eerste gelost. Zal wel goedkomen voor de Tour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Wombcat het volgende:
Gaat niet goed met Valverde. Als eerste gelost op de Ventoux.
http://www.sportone.nl/Wi(...)ng-met-managers.htmlquote:UCI-baas Pat McQuaid wil dat er een bijeenkomst komt met de managers van de profteams. De Ier heeft daarom de managers uitgenodigd voor een vergadering op 19 juni in Gent. Het Duitse blad Express heeft al een verklaring voor de oproep. Op die bijeenkomst zou McQuaid namelijk zich uitspreken over wie wel en wie niet mag deelnemen in de Tour de France.
Volgens de manager van Gerolsteiner, Hans-Michael Holczer, is er inderdaad een uitnodiging gestuurd naar de managers. Wanneer de vergadering wordt gehouden en waarover het zal gaan, wil Holczer niet zeggen. De Duitser zei erover: 'Ik denk dat het vooral over het imago van het wielrennen zal gaan.'
Er staat al een vergadering tussen de UCI en de ProTour-teams op het programma. Op 13 juni komen de Internationale wielerbond en de AIGCP, de vereniging van profteams, al bij elkaar in Lyon
Zal idd wel ziek zijn of zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon dat hij ziek geworden is. Als je gisteren 9e wordt, wordt je vandaag niet ineens als eerste gelost. Zal wel goedkomen voor de Tour.
Precies.. echte mannen klappen de Puy de Dome opquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah, maar een hoogtemeter of 7000, idd. Makkie.
Dat verklaart alles: Valverde gaf z'n dope aan Wielingaquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef TheArt het volgende:
Niet te geloven. Wielinga op kop van het peloton![]()
Menchov is altijd lang onzichtbaar in een bergetappe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:24 schreef Venga het volgende:
Menchov ook nergens (van voren) te bekennen
Da's ook geen echte klimmer.quote:
Maar toch goed dat 'ie het probeert.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Seeldraaijers gaat nog behoorlijk zichzelf tegenkomen straks![]()
Hij wil top 15 rijden vandaagquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, die jongen is 20 of zo. Als die al berkenend gaan koersen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Precies. Hij mag best zichzelf een paar keer tegenkomen. Daar leert 'ie van (en je wordt er ook beter van).quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ach, die jongen is 20 of zo. Als die al berkenend gaan koersen.
Oud nieuws al inmiddelsquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:31 schreef Art_Core het volgende:
Intussen weer dopingnieuws uit de Giro: Mayo, Petachi en Piepoli positief.
Da's niet goed. Normaal gesproken zit 'ie nu toch wel voorin.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Daar zat Menchov, redelijk ver achterin toch.
Dat zou best eens zo kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:33 schreef Gitanki het volgende:
Nou, tempo! of zijn ze bang voor de harde wind?
Ja, grappig om te zien dat niemand weet wat 'ie er mee aanmoet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Iedereen echt zo van, shit wat moeten we nu.
Die was al eerder gelost.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heel Astana breekt opeens volgens mij, Kasheskin zat daar toch ook opeens nergens meer ?
Of er was een lemonparty gisternachtquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij heeft een of andere dokter zich toch van spuit vergist gisterenavond hoor ...
Erg opvallend, het falen der bepaalde favorieten inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij heeft een of andere dokter zich toch van spuit vergist gisterenavond hoor ...
Het is gewoon een Franse conspiracy-test voor de Tour!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Erg opvallend, het falen der bepaalde favorieten inderdaad![]()
Bedorven melk in het beslag
Hij inhaleert iedereenquote:
Aan zo'n Oostblokgezicht kun je meestal niks afleiden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:40 schreef Ereinion het volgende:
Aan het gezicht van Vino gezien ging hij niet al te diep. Lijkt me dat hij zich gisteren getest heeft, en het nu rustig aandoet.
http://www.sport.be/nl/wielrennen/competition/overview/index.html?display=1&Competition_ID=468quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:43 schreef Robar het volgende:
Is er een site met een goede live registratie? (geen streaming video)
Mijn dank is zeer grootquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
http://www.sport.be/nl/wielrennen/competition/overview/index.html?display=1&Competition_ID=468
Lijkt me dat die er door zit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef Wombcat het volgende:
Straks waaierrijden op de klim. Leuk
Zou Moreau dan nog wat aan Calzati hebben?
Echt mooi om te zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:53 schreef Ambrosius het volgende:
Het maanlandschap wordt langzaam zichtbaar.
Met een raar opgekropt schermquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:57 schreef Bartoli het volgende:
ze zijn er toch weer
Een van de fans van "Neigbours" probeerde alsnog de uitgelopen wieleruitzending te onderbreken ?quote:
zijn er uberhaupt nog A en B renners tegenwoordigquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Het zijn wel de B-renners die in de aanval gaan, jammer.
Er zijn eigenlijk alleen maar B-renners in die groep.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Het zijn wel de B-renners die in de aanval gaan, jammer.
Tja, niet gewend dat er géén renner voor 'm rijdt, dat iiissss engquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:05 schreef Wombcat het volgende:
Evans, 10 meter lang versnellen en dan al meteen vragen om over te nemen![]()
Merkt 'ie opeens dat er rijwind is, dat is schrikken natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:06 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Tja, niet gewend dat er géén renner voor 'm rijdt, dat iiissss eng![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:09 schreef flyck het volgende:
zabriskie kuch.
csc kon het niet aan hun hart laten komen dat astana hun outdoopte?
Ik moest even goed kijken of hij nou voor- of achteruif 'fietste'quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef Wombcat het volgende:
Szmyd in de laatste meters.
Piep, piep, kruip, hark.
Als Moreau nog een keer zo kan uithalen, kan 'ie nog winnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:12 schreef Gitanki het volgende:
Het groepje Wieltjeszuigers + contador op bijna 2 minuten
gaat die ook nog wel doen in deze vormquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Moreau nog een keer zo kan uithalen, kan 'ie nog winnen.
Kan je Wielinga nog even een bidon aanreiken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:13 schreef flyck het volgende:
als je nu vertrekt met de auto kun je het nog meemaken pfaf
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gaat die ook nog wel doen in deze vorm
Renaat ging uit zijn dakquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef Wombcat het volgende:
Seeldraaijers binnen op 3'19. Niet slecht.![]()
dat was Rabonquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:16 schreef Wombcat het volgende:
Dat shirtje van de T-mobile man waait bijna uit
Seeldraeyers is betere klimmer dan Weeningquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:18 schreef flyck het volgende:
Als Seeldraaijers er 2minuten minder lang over doet vind ik het toch maar een gammele prestatie van weening hoor.
Die is ook zeker wel goed bezig de laatste tijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef Bartoli het volgende:
Clement op 6'
Weening was ook een goede klimmer in zijn eerste twee jaar. Daarna heeft hij geen enkele progressie meer gemaakt, eerder het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Seeldraeyers is betere klimmer dan Weening
Clement zat in de voorselectie hoop wel dat hij mag gaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is ook zeker wel goed bezig de laatste tijd.
Gaat hij ook naar de tour?
Prima, verdiende winnaar vandaag.
Waarschijnlijk moet Weening ook het een en ander aan knechtenwerk doen tbv Menchov.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Weening was ook een goede klimmer in zijn eerste twee jaar. Daarna heeft hij geen enkele progressie meer gemaakt, eerder het tegenovergestelde.
nee dat is in de tour he. in de dauhpine heeft floyd er niet op geklonkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanavond een paar biertjes dan, en alles is weer oké.
Denk dat er nu nog weinig twijfels over zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Clement zat in de voorselectie hoop wel dat hij mag gaan
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Clement zat in de voorselectie hoop wel dat hij mag gaan
dat was een voorlopige selectie volgens mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef Venga het volgende:
Clement gaat zeker naar de Tour, Bouyues had de Tourploeg van 9 man al in het begin van het seizoen (maart) klaar
Reinbert wiequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Wauters is een goede co-commentator.![]()
Was een leuke etappe vandaag.
BTW Is Reinbert al binnen?
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:29 schreef Wombcat het volgende:
Ah, ze ontdekken nu dat Vino al binnen is.
Laten we Van Huffel maar vergeten, Seeldraeyers is de Belgische rondehoop van de toekomstquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef Wombcat het volgende:
Seeldraaijers binnen op 3'19. Niet slecht.![]()
hopelijk wel geslaagd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef icebliss het volgende:
Wachten op je examenuitslag en daardoor de beste etappe missen![]()
ziek is die denk ik niet, hij rijdt het hele jaar al baggerquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef Grobbel het volgende:
Viel me trouwens op dat Wielinga gisteren ook al behoorlijk kansloos was in die tijdrit. Allerlaatste, en vier (!) minuten trager dan de nummer een na laatst.Ik weet dat ie tegenwoordig een makkelijk doelwit is voor ons cynische wielervolgers, maar is ie gewoon niet ziek of zo? Ik begin echt van die VDB-associaties te krijgen, zo langzamerhand.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef Grobbel het volgende:
Ik begin echt van die VDB-associaties te krijgen, zo langzamerhand.
De Vlaamse cabaretier Geert Hoste afgelopen jaar :quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanavond een paar biertjes dan, en alles is weer oké.
Dat wel.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dat wel.
Maargoed, ik houd toch meer van de Ronde van Zwitserland en daar heb ik alle tijd voor (tussen de examenfeesten door)![]()
Valverde loste ongeveer als allereerste, die was fysiek niet in orde lijkt me. Vino moest ook al vrij vroeg lossen, zat daarvoor wel goed voorin. Ik denk dat 'ie wat te lang boven z'n 'kunnen' heeft gereden en daardoor nog redelijk wat tijd heeft verloren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef JelleS het volgende:
Lieten Vino en Valverde het gewoon lopen of konden ze echt niet? Lijkt me nogal onmogelijk dat Vino het ene moment zo ongelooflijk sterk is, en daarna helemaal niks.
Niet eens ongeveer als allereerste, gewoon als allereerste.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valverde loste ongeveer als allereerste, die was fysiek niet in orde lijkt me
We maken inderdaad vaak grappen over hem maar ik vind het ook wel sneu voor die gast. Als klimtalent het profpeleton binnenstappen en dan nu continue eraf gereden te worden. Je zou bijna denken dat ie een of ander virus onder de leden heeft. Dat zo'n lichtgewicht klimmer op een vlakke waaier etappe er een keer afgereden wordt kan maar toch niet in etappe's met een glooiend parcour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef Grobbel het volgende:
Viel me trouwens op dat Wielinga gisteren ook al behoorlijk kansloos was in die tijdrit. Allerlaatste, en vier (!) minuten trager dan de nummer een na laatst.Ik weet dat ie tegenwoordig een makkelijk doelwit is voor ons cynische wielervolgers, maar is ie gewoon niet ziek of zo? Ik begin echt een soort VDB-medelijden met hem te krijgen, zo langzamerhand.
Wat had ie te melden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Reinbert @ sportjournaal !
Ze wachten nog op Valverdequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Doff het volgende:
Wat zijn ze toch afschuwelijk langzaam met het online zetten van de klassementen.
misschien kan DSC Contador nog uitspelen voor Leipheimerquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Ereinion het volgende:
1 A. Kashechkin Astana 016:17:21
2 C. Moreau AG2R + 000:00:14
3 D. Zabriskie CSC + 000:00:23
4 D. Menchov Rabobank + 000:00:25
5 C. Evans Predictor Lotto + 000:00:26
6 L. Leipheimer Discovery Channel + 000:00:53
7 S. Chavanel Cofidis + 000:01:50
8 A. Contador Discovery Channel + 000:03:12
9 H. Zubeldia Euskaltel + 000:03:15
10 M. Beltran Liquigas + 000:03:34
11 T. Valjavec Lampre + 000:03:50
12 L. Sanchez Caisse d'Epargne + 000:03:52
13 T. Voeckler Bouygues Telecom + 000:04:02
14 V. Gustov CSC + 000:04:03
15 S. Szmyd Lampre + 000:04:13
16 M. Astarloza Euskaltel + 000:04:19
17 D. Fofonov Crédit Agricole + 000:04:22
18 B. Kohl Gerolsteiner + 000:04:41
19 S. Clement Bouygues Telecom + 000:05:02
20 A. Vinokourov Astana + 000:05:14
Nog 5 man die kunnen winnen. Clement rijdt de tourfavoriet naar huis![]()
Gesink ging er zo ongeveer als eerste af, ik had 'm ook niet hoger verwacht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef Waaghals het volgende:
129 36 NED19860531 GESINK Robert RAB (NED) 6h14'00" 22,08 min
136 41 ESP19800425 VALVERDE BELMONTE Alejandro GCE (ESP) 6h20'46" 28'54"
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
van prensa abarca sports/caisse d'epargne
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Laat mij raden: maagproblemen![]()
Zubeldia zal wel weer rijden zoals al wel vaker, onzichtbaar maar uiteindelijk wel gewoon top-10 in eindklassement.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
6 148 ESP19770401 ZUBELDIA Haimar EUS (ESP) 5h53'48" 01'56"
Kijk, dat vind ik nu nog eens een opvallende naam. Top 5 in de Tour straks ?
Vino gisteren:quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef JelleS het volgende:
Gefeliciteerd. En er is niks beter dan met een semi-kater naar de prachtige bergen in Zwitserland kijken!
Helemaal gemist, en ik keek er al een week naar uit. Wel mooi dat Moreau heeft gewonnen, ik hoopte er al een beetje op. Anton toont ook aan dat hij een hele goede kan worden. Die Smyd snap ik niks van. Het ene moment gaat die met de beste mee omhoog, en een maand later is het weer helemaal niks.
Lieten Vino en Valverde het gewoon lopen of konden ze echt niet? Lijkt me nogal onmogelijk dat Vino het ene moment zo ongelooflijk sterk is, en daarna helemaal niks.
Ik geloof het ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:06 schreef kawotski het volgende:
dat verklaart een hoop, volgens mij heerst er een aardig virusje binnen het peloton, renners waarvan je het niet zou verwachten draaien niet meer mee.
quote:Aan de geur van de ‘uitlaatgassen’ in de grupetto te ruiken heerst er trouwens wel een soort buikgriepje in het peloton, dus ik ben het laatste stuk van de beklimming maar eens flink in de wind gaan rijden.
Ik denk dat hij geen zit meer had om voorin mee te fietsen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:49 schreef PaulusP het volgende:
Waarom haakte Weening nou ineens af gisteren? Hij zat zo mooi van voren...
Misschien wil hij vandaag in de aanval gaan, parcours lijkt me wel wat voor hem. Vooral die klim van de 2e categorie moet hij wat op kunnen proberen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:49 schreef PaulusP het volgende:
Waarom haakte Weening nou ineens af gisteren? Hij zat zo mooi van voren...
Misschien vond 'ie 't wel niet gezellig en wilde hij wat kletsen in het nederlands, en dan moet je effe wachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen zit meer had om voorin mee te fietsen...
jammer, maar het zat er aan te komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:12 schreef Ereinion het volgende:
Met zo'n grote groep kan het een mooie etappe worden![]()
Gesink trouwens niet meer gestart.
Leukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:35 schreef Ereinion het volgende:
Deze mannen hebben 5'10:
Martinez (DSC) ; Dessel (AG2R) ; Haussler (GST) ; De Groot (RAB) ; Garcia Acosta (GCE) ; Chartreau et Edaleine (CA) ; Vinokourov et Colom (AST) ; Duque et Verbrugghe (COF) ; Van Hecke (PRL) ; Gilbert (FDJ) ; Backstedt, Da Dalto et Mugerli (LIQ) ; Perez (EUS) ; Boonen et Van Impe (QSI) ; Clément BTL) ; Scognamiglio (MRM) ; Camano (SDV).
Clement virtueel geel![]()
Oh ja, klopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:25 schreef Venga het volgende:
Hoezo Desel als stoorzender?
AG2R/Moreau heeft nog altijd niet de leiderstrui in bezit, of rijden ze wel op kop in het peleton?
Met nog 45 km te gaan, komt de winnaar dus wel uit de eerste groep, denk ik.quote:In Estoublon, the advance of the escaped group is decreasing thanks to the work of three teams driving the bunch : CSC (Zabriskie), A2R (Moreau) and Predictor-Lotto (Evans). Last beak : 5'05''
Zoals Wauters het zei "gedaan met spelen , zegt Vino, nu gaan we klimmen"quote:
En het lijkt er op dat Vino weer heel kort in het klassement gaat komen, dus heeft Astana morgen weer twee ijzers in het vuur.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:40 schreef Wombcat het volgende:
Toch weer een strakke stunt van Vino. Goed meegesprongen met een grote groep, je weet dat als die ruimte krijgen het verschil ook snel groot wordt. En de ploegen daarachter moeten flink werken, terwijl Astana niets hoeft te doen.
Idd. En dat met relatief weinig inspanning. Want met 4 man op kop rijden in het peloton is vermoeidender dan met 2 man ronddraaien in een kopgroep van 22 (zeker als die twee toch bij de beteren van de kopgroep horen).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En het lijkt er op dat Vino weer heel kort in het klassement gaat komen, dus heeft Astana morgen weer twee ijzers in het vuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |