'Van NOS-mensen in Frankrijk vernamen we dat (ook) Gesink ziekjes is.' Aldus Lobee (medewerker van de NOS) op de prikpagina. Helaas, dus niet al te veel van verwachten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Waaghals het volgende:
Is Gesink echt ziek geworden? Waar haal je dit vandaan?
Als het icoontje ooit van toepassing was...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
'Van NOS-mensen in Frankrijk vernamen we dat (ook) Gesink ziekjes is.' Aldus Lobee (medewerker van de NOS) op de prikpagina. Helaas, dus niet al te veel van verwachten.
Nog 49 km tot de streep, dus lang gaat het niet meer duren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:15 schreef pfaf het volgende:
Ik ben nog aardig druk, wat is vooralsnog de geschatte begintijd van de klim?
Hij kan toch niet supergoed klimmen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef ScudRaket het volgende:
Het zou een stunt zijn als Clement zijn positie in het algemeen klassement kan vasthouden
Je weet het nooit he.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij kan toch niet supergoed klimmen?
Verwacht daar maar niet al te veel van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef ScudRaket het volgende:
Het zou een stunt zijn als Clement zijn positie in het algemeen klassement kan vasthouden
Ben toch wel benieuwd wat Gesink doet. Ik heb geen verwachtingen echter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een hypes/belachelijke-verwachtingen hier weer zeg
Hoop op een nederlandse klimmer... het zou geweldig zijn en echt weer eens tijd worden, maar ik schrijf 'm echt niet af als de Ventoux even tegen valt. Alleen - die jongen heeft wat laten zien in Belgie, en dit is toch echt andere koek.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Waaghals het volgende:
Ik denk dat het ook eerder hoop is dan verwachtingen.
Nog aangelijnd waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef wimderon het volgende:
Waarom bungelt Piti achteraan, niet gemotiveerd vandaag?
Of hij wil dé gevaarlijke man van vandaag (Reinbert) niet uit het oog verliezen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nog aangelijnd waarschijnlijk.
Mont ventoux![]()
Het stelt ook niks voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef Wombcat het volgende:
Die verhalen over Ventouriste vond ik wel leuk
Wauters die nog 'gewoon' 5x de Ventoux opfietst.
Laat mij raden: maagproblemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
Valverde nog helemaal achterin het peloton. (nog achter Wielinga dus).
Dat is een veeg teken aan de wandquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
Valverde nog helemaal achterin het peloton. (nog achter Wielinga dus).
Wat gebeurt er dinsdag ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef Gitanki het volgende:
Valverde voelt dinsdag dichterbij komen![]()
Een vergadering van de Protourteams, dacht ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dinsdag ?![]()
Vergadering met alle hoge heren over wie wél en niet mogen meedoen met de tour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dinsdag ?![]()
Dat was toch vandaag ? Niks bijzonders uitgekomen behalve dat ze beslisten dat de teams die zich niet aan de "ethische code" houden niet mogen starten in de Tour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een vergadering van de Protourteams, dacht ik.
Lijkt me gewoon dat hij ziek geworden is. Als je gisteren 9e wordt, wordt je vandaag niet ineens als eerste gelost. Zal wel goedkomen voor de Tour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Wombcat het volgende:
Gaat niet goed met Valverde. Als eerste gelost op de Ventoux.
http://www.sportone.nl/Wi(...)ng-met-managers.htmlquote:UCI-baas Pat McQuaid wil dat er een bijeenkomst komt met de managers van de profteams. De Ier heeft daarom de managers uitgenodigd voor een vergadering op 19 juni in Gent. Het Duitse blad Express heeft al een verklaring voor de oproep. Op die bijeenkomst zou McQuaid namelijk zich uitspreken over wie wel en wie niet mag deelnemen in de Tour de France.
Volgens de manager van Gerolsteiner, Hans-Michael Holczer, is er inderdaad een uitnodiging gestuurd naar de managers. Wanneer de vergadering wordt gehouden en waarover het zal gaan, wil Holczer niet zeggen. De Duitser zei erover: 'Ik denk dat het vooral over het imago van het wielrennen zal gaan.'
Er staat al een vergadering tussen de UCI en de ProTour-teams op het programma. Op 13 juni komen de Internationale wielerbond en de AIGCP, de vereniging van profteams, al bij elkaar in Lyon
Zal idd wel ziek zijn of zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon dat hij ziek geworden is. Als je gisteren 9e wordt, wordt je vandaag niet ineens als eerste gelost. Zal wel goedkomen voor de Tour.
Precies.. echte mannen klappen de Puy de Dome opquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah, maar een hoogtemeter of 7000, idd. Makkie.
Dat verklaart alles: Valverde gaf z'n dope aan Wielingaquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef TheArt het volgende:
Niet te geloven. Wielinga op kop van het peloton![]()
Menchov is altijd lang onzichtbaar in een bergetappe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:24 schreef Venga het volgende:
Menchov ook nergens (van voren) te bekennen
Da's ook geen echte klimmer.quote:
Maar toch goed dat 'ie het probeert.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Seeldraaijers gaat nog behoorlijk zichzelf tegenkomen straks![]()
Hij wil top 15 rijden vandaagquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, die jongen is 20 of zo. Als die al berkenend gaan koersen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Precies. Hij mag best zichzelf een paar keer tegenkomen. Daar leert 'ie van (en je wordt er ook beter van).quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ach, die jongen is 20 of zo. Als die al berkenend gaan koersen.
Oud nieuws al inmiddelsquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:31 schreef Art_Core het volgende:
Intussen weer dopingnieuws uit de Giro: Mayo, Petachi en Piepoli positief.
Da's niet goed. Normaal gesproken zit 'ie nu toch wel voorin.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Daar zat Menchov, redelijk ver achterin toch.
Dat zou best eens zo kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:33 schreef Gitanki het volgende:
Nou, tempo! of zijn ze bang voor de harde wind?
Ja, grappig om te zien dat niemand weet wat 'ie er mee aanmoet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Iedereen echt zo van, shit wat moeten we nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |