Verwacht daar maar niet al te veel van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef ScudRaket het volgende:
Het zou een stunt zijn als Clement zijn positie in het algemeen klassement kan vasthouden
Ben toch wel benieuwd wat Gesink doet. Ik heb geen verwachtingen echter.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een hypes/belachelijke-verwachtingen hier weer zeg
Hoop op een nederlandse klimmer... het zou geweldig zijn en echt weer eens tijd worden, maar ik schrijf 'm echt niet af als de Ventoux even tegen valt. Alleen - die jongen heeft wat laten zien in Belgie, en dit is toch echt andere koek.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Waaghals het volgende:
Ik denk dat het ook eerder hoop is dan verwachtingen.
Nog aangelijnd waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef wimderon het volgende:
Waarom bungelt Piti achteraan, niet gemotiveerd vandaag?
Of hij wil dé gevaarlijke man van vandaag (Reinbert) niet uit het oog verliezen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nog aangelijnd waarschijnlijk.
Mont ventoux![]()
Het stelt ook niks voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef Wombcat het volgende:
Die verhalen over Ventouriste vond ik wel leuk
Wauters die nog 'gewoon' 5x de Ventoux opfietst.
Laat mij raden: maagproblemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
Valverde nog helemaal achterin het peloton. (nog achter Wielinga dus).
Dat is een veeg teken aan de wandquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
Valverde nog helemaal achterin het peloton. (nog achter Wielinga dus).
Wat gebeurt er dinsdag ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:13 schreef Gitanki het volgende:
Valverde voelt dinsdag dichterbij komen![]()
Een vergadering van de Protourteams, dacht ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dinsdag ?![]()
Vergadering met alle hoge heren over wie wél en niet mogen meedoen met de tour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dinsdag ?![]()
Dat was toch vandaag ? Niks bijzonders uitgekomen behalve dat ze beslisten dat de teams die zich niet aan de "ethische code" houden niet mogen starten in de Tour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een vergadering van de Protourteams, dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |