Seeldraeyers is betere klimmer dan Weeningquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:18 schreef flyck het volgende:
Als Seeldraaijers er 2minuten minder lang over doet vind ik het toch maar een gammele prestatie van weening hoor.

Die is ook zeker wel goed bezig de laatste tijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef Bartoli het volgende:
Clement op 6'

Weening was ook een goede klimmer in zijn eerste twee jaar. Daarna heeft hij geen enkele progressie meer gemaakt, eerder het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Seeldraeyers is betere klimmer dan Weening

Clement zat in de voorselectie hoop wel dat hij mag gaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is ook zeker wel goed bezig de laatste tijd.
Gaat hij ook naar de tour?
Prima, verdiende winnaar vandaag.

Waarschijnlijk moet Weening ook het een en ander aan knechtenwerk doen tbv Menchov.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Weening was ook een goede klimmer in zijn eerste twee jaar. Daarna heeft hij geen enkele progressie meer gemaakt, eerder het tegenovergestelde.

nee dat is in de tour he. in de dauhpine heeft floyd er niet op geklonkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanavond een paar biertjes dan, en alles is weer oké.

Denk dat er nu nog weinig twijfels over zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Clement zat in de voorselectie hoop wel dat hij mag gaan

Zou mooi zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Clement zat in de voorselectie hoop wel dat hij mag gaan

dat was een voorlopige selectie volgens mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef Venga het volgende:
Clement gaat zeker naar de Tour, Bouyues had de Tourploeg van 9 man al in het begin van het seizoen (maart) klaar

Reinbert wiequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Wauters is een goede co-commentator.![]()
Was een leuke etappe vandaag.
BTW Is Reinbert al binnen?

Inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:29 schreef Wombcat het volgende:
Ah, ze ontdekken nu dat Vino al binnen is.

Laten we Van Huffel maar vergeten, Seeldraeyers is de Belgische rondehoop van de toekomstquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef Wombcat het volgende:
Seeldraaijers binnen op 3'19. Niet slecht.![]()

hopelijk wel geslaagd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef icebliss het volgende:
Wachten op je examenuitslag en daardoor de beste etappe missen![]()

ziek is die denk ik niet, hij rijdt het hele jaar al baggerquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef Grobbel het volgende:
Viel me trouwens op dat Wielinga gisteren ook al behoorlijk kansloos was in die tijdrit. Allerlaatste, en vier (!) minuten trager dan de nummer een na laatst.Ik weet dat ie tegenwoordig een makkelijk doelwit is voor ons cynische wielervolgers, maar is ie gewoon niet ziek of zo? Ik begin echt van die VDB-associaties te krijgen, zo langzamerhand.

quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef Grobbel het volgende:
Ik begin echt van die VDB-associaties te krijgen, zo langzamerhand.

De Vlaamse cabaretier Geert Hoste afgelopen jaar :quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanavond een paar biertjes dan, en alles is weer oké.

Dat wel.quote:

quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dat wel.
Maargoed, ik houd toch meer van de Ronde van Zwitserland en daar heb ik alle tijd voor (tussen de examenfeesten door)![]()

Valverde loste ongeveer als allereerste, die was fysiek niet in orde lijkt me. Vino moest ook al vrij vroeg lossen, zat daarvoor wel goed voorin. Ik denk dat 'ie wat te lang boven z'n 'kunnen' heeft gereden en daardoor nog redelijk wat tijd heeft verloren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef JelleS het volgende:
Lieten Vino en Valverde het gewoon lopen of konden ze echt niet? Lijkt me nogal onmogelijk dat Vino het ene moment zo ongelooflijk sterk is, en daarna helemaal niks.

Niet eens ongeveer als allereerste, gewoon als allereerste.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valverde loste ongeveer als allereerste, die was fysiek niet in orde lijkt me

We maken inderdaad vaak grappen over hem maar ik vind het ook wel sneu voor die gast. Als klimtalent het profpeleton binnenstappen en dan nu continue eraf gereden te worden. Je zou bijna denken dat ie een of ander virus onder de leden heeft. Dat zo'n lichtgewicht klimmer op een vlakke waaier etappe er een keer afgereden wordt kan maar toch niet in etappe's met een glooiend parcour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef Grobbel het volgende:
Viel me trouwens op dat Wielinga gisteren ook al behoorlijk kansloos was in die tijdrit. Allerlaatste, en vier (!) minuten trager dan de nummer een na laatst.Ik weet dat ie tegenwoordig een makkelijk doelwit is voor ons cynische wielervolgers, maar is ie gewoon niet ziek of zo? Ik begin echt een soort VDB-medelijden met hem te krijgen, zo langzamerhand.

Wat had ie te melden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Reinbert @ sportjournaal !

Ze wachten nog op Valverdequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Doff het volgende:
Wat zijn ze toch afschuwelijk langzaam met het online zetten van de klassementen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |