Die was al eerder gelost.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heel Astana breekt opeens volgens mij, Kasheskin zat daar toch ook opeens nergens meer ?
Of er was een lemonparty gisternachtquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij heeft een of andere dokter zich toch van spuit vergist gisterenavond hoor ...
Erg opvallend, het falen der bepaalde favorieten inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij heeft een of andere dokter zich toch van spuit vergist gisterenavond hoor ...
Het is gewoon een Franse conspiracy-test voor de Tour!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Erg opvallend, het falen der bepaalde favorieten inderdaad![]()
Bedorven melk in het beslag
Hij inhaleert iedereenquote:
Aan zo'n Oostblokgezicht kun je meestal niks afleiden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:40 schreef Ereinion het volgende:
Aan het gezicht van Vino gezien ging hij niet al te diep. Lijkt me dat hij zich gisteren getest heeft, en het nu rustig aandoet.
http://www.sport.be/nl/wielrennen/competition/overview/index.html?display=1&Competition_ID=468quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:43 schreef Robar het volgende:
Is er een site met een goede live registratie? (geen streaming video)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |