iddquote:
quote:
Jawohl Herr Frits!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, dus jij hebt een ijzeren dicipline
Ga je maar eens klaarmaken dan..quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:05 schreef Kuukske het volgende:
Nog 5 uurtjes. Dan mag ik gaan sporten.
Wel zo handig als je brak bent!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier nog een, ik denk dat ik straks gewoon weer verder ga pit'n
Hoi Hoi VdVquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:03 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen allemaal[afbeelding] [afbeelding]
Mjah, jij bent brak van de drank... ik gewoon van het moe zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier nog een, ik denk dat ik straks gewoon weer verder ga pit'n
vdvquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:03 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen allemaal[afbeelding] [afbeelding]
Dan moet je hier 's avonds niet zo lang rondhangenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, jij bent brak van de drank... ik gewoon van het moe zijn
Ik denk niet dat ze het tof vinden als ik hier een beetje warmloop.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga je maar eens klaarmaken dan..
Dat zou kunnen, maar misschien slaap ik wel slechtquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan moet je hier 's avonds niet zo lang rondhangen
denk het wel ja...quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel zo handig als je brak bent!
Heb je vanmiddag ff tijd, dan kom ik ff een bakkie doen.
Frutquote:
VFquote:
mwah, ik ben eigenlijk niet zozeer verrot, maar meer moe ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, jij bent brak van de drank... ik gewoon van het moe zijn
En hoe komt dat dan, meneer Fruts?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef Frutsel het volgende:
Dat zou kunnen, maar misschien slaap ik wel slecht
Heerlijk genuanceerde reactie ook!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:18 schreef OA het volgende:
Krijg ik net m'n loonstrook...![]()
Is er een dag teveel vakantie van m'n totaal afgehaald....![]()
![]()
Na een belletje richting de boekhouding, is het reeds rechtgetrokken!![]()
Stomme hoe collega...![]()
Kuuk.. Zit jij te vissen naar een reactie die jouw vermoeden bevestigt?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En hoe komt dat dan, meneer Fruts?
dat is prima.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan laat ik je nog ff een paar uur bijkommen en dan kom ik ergens in de middag goed?
Zo ben ik!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heerlijk genuanceerde reactie ook!
Ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Kuuk.. Zit jij te vissen naar een reactie die jouw vermoeden bevestigt?!![]()
quote:
Prima joh, ik laat wel weten hoe laat ik hier vertrek!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is prima.
Ik moet nog wel even boodschappen doen...
hell yeahquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:28 schreef Kuukske het volgende:
Ahja, piekeren sucks.
ook dat is prima.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Prima joh, ik laat wel weten hoe laat ik hier vertrek!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
omfg
http://www.onzin.com/video/bokito_jumpstyle.html
Proberen kan altijd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Hmm...ik kreeg gister de jaarafrekening van de Gas/Electra..
Krijg bijna 800 euri terug![]()
Krijg je als je een jaar alleen woont zonder partner. Zoveel kost een vrouw dus aan gas/elektraKan ik dat van die voorgaande jaren nog declareren bij me ex denk je?
Idd ^^quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:28 schreef Kuukske het volgende:
Ahja, piekeren sucks.
Damn, dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Hmm...ik kreeg gister de jaarafrekening van de Gas/Electra..
Krijg bijna 800 euri terug![]()
Krijg je als je een jaar alleen woont zonder partner. Zoveel kost een vrouw dus aan gas/elektraKan ik dat van die voorgaande jaren nog declareren bij me ex denk je?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
omfg
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
^
heb effe gebeld...
ik kon de pot op
nou ja zeg.. .:{
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
^
heb effe gebeld...
ik kon de pot op
nou ja zeg.. .:{
ROTFLOLquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
omfg
Inderdaad... mjah, dan niet hoor...quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pokkewijf![]()
Blijft lekker zelf op d'r geld zitten... [afbeelding]
![]()
![]()
Maar wel duurquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad... mjah, dan niet hoor...
Nee hoor, tis een aardig meisje
Kuuk, je werkt te hard!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben alweer bijna door m'n werk heen. Best erg.
Ligt aan de tippelzone die je bezoekt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Toch lijkt mij het een algemeen bekend FEIT dat vrouwen erg duur zijn
Nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja he
He, weet je nou al wie 0A is?
Ik ben het nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.![]()
0A![]()
Ik zou ook willen weten wie er achter schoonOA zit...![]()
En ik hoop van harte dat ze gewoon achter slot ende grendel blijven vandaag!![]()
![]()
Dat weet ik welquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.![]()
0A![]()
Ik zou ook willen weten wie er achter schoonOA zit...![]()
En ik hoop van harte dat ze gewoon achter slot ende grendel blijven vandaag!![]()
![]()
user schoonOA, sterf!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat weet ik wel
Alleen 0A weet ik niet.
Ohja, en henk van de tillaart ofzo weet ik ook niet.
dus miljonair is niet meer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef OA het volgende:
Oh, ik heb trouwens een ww gemaakt dat er ongeveer zo uitziet: hgfoq89FW
Daarna gekopieerd en geplakt in het profiel van Miljonair, dus die zit voor goed achter een vage code verstopt!!![]()
Lekker! Dat is alvast 1 kloon minder!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef OA het volgende:
Daarna gekopieerd en geplakt in het profiel van Miljonair, dus die zit voor goed achter een vage code verstopt!!![]()
Onder andere ja!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ligt aan de tippelzone die je bezoekt.
Bouwvakkers zijn altijd lomp en luidruchtig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
Damn wat een tyfusherrie maken de bouwvakkers hier.
bouwvakkersquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik ging het net zeggen crossquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn altijd lomp en luidruchtig.
Nee.quote:
Dit is trouwens een tip aan iedereen die een kloon heeft!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef OA het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ik ging het net zeggen cross
meeste betaalde ze gewoon zelf, daar had ik me al ingedekt... alleen dit nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toch lijkt mij het een algemeen bekend FEIT dat vrouwen erg duur zijn
Hahaha!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
meeste betaalde ze gewoon zelf, daar had ik me al ingedekt... alleen dit niet
maar goed, ff me advocaat gebeld
Tot zoquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:54 schreef Frutsel het volgende:
ff offline, schoonmaakster komt ff burootje doen![]()
Gouden tip!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is trouwens een tip aan iedereen die een kloon heeft!![]()
Hallo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:58 schreef Conscience het volgende:
Hallo.
Ik ben geen kloon. Zielig gedoe.quote:
Ik ben wel een kloon, wil je me aanraken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:01 schreef Conscience het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Zielig gedoe.
Dat ligt er maar net aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben wel een kloon, wil je me aanraken?
Ik welquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben wel een kloon, wil je me aanraken?
Hoe aantrekkelijk het is om je aan te raken.quote:
Sorry baasquote:
Jij bent zijn onderdaan?quote:
Boefjequote:
Ja, weddenschap verlorenquote:
quote:
picsquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:05 schreef Conscience het volgende:
[..]
Hoe aantrekkelijk het is om je aan te raken.
Wheheh.quote:
Mooi. Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:01 schreef Conscience het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Zielig gedoe.
solliquote:
Iemand die net registreert, met sig en ava. EN klonen zielig vindt. Dit riekt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi. Ik ook niet.![]()
Maar ja, tegenwoordig weet je dat hier niet meer, met al die idiote koffieslurpers...![]()
U doelt op?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi. Ik ook niet.![]()
Maar ja, tegenwoordig weet je dat hier niet meer, met al die idiote koffieslurpers...![]()
je moest eens weten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:05 schreef Conscience het volgende:
[..]
Hoe aantrekkelijk het is om je aan te raken.
Whahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wheheh kwam net een geniale foto van polly tegen:
[afbeelding]
Ja dat begrijp ik, ik snap er nu al niks meer vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ja tim frits
Quadratuur modulatie is saaaaii.... sinussen, cosinussen...![]()
whehe, die is wel mooi iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[img=578xnull]http://i11.tinypic.com/63t55pc.jpg[/img]
Die is inderdaad té droog!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, die is wel mooi idd
Toch is die foto van die kerel die op het fietspad ligt en dat doet bij zo'n fietserslogo op de straat toffer
Wel al vaker gezien hier!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die net registreert, met sig en ava. EN klonen zielig vindt. Dit riekt.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
U doelt op?
Namen, willen we horen, namen...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[img=578xnull]http://i11.tinypic.com/63t55pc.jpg[/img]
Whehe. Tof.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[afbeelding]
Die bracht me ook op het ideequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, die is wel mooi idd
Toch is die foto van die kerel die op het fietspad ligt en dat doet bij zo'n fietserslogo op de straat toffer
Namen van beiden, graagquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Wel al vaker gezien hier!![]()
dacht ik tenminste....![]()
[..]Namen van users Namen van kloons Namen van beide
U mag kiezen!![]()
[..]
![]()
Hoe kan zulk tuig nou ooit een serieuze mod zijn??![]()
Tuigquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:16 schreef OA het volgende:
![]()
Hoe kan zulk tuig nou ooit een serieuze mod zijn??![]()
Mag ik niet zeggenquote:
wheheh goeie!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Die bracht me ook op het idee
Toen ik van m'n werk klaar was en naar buiten stapte zag ik dat mijn oh zo lollige collega's de fiets van de underdog-collega aan het hek hadden gebonden met tie-wraps
Bende gij een kloon ja?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:18 schreef crossover het volgende:
[..]
TuigIk ben heel netjes hoor
Alleen niet zo serieus altijd
[..]
Mag ik niet zeggen
U lijkt mij vrij serieus. Kunt u mij uitleggen wat een "kloon" is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
Jullie met je kloonconspiracies.
latersquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:18 schreef crossover het volgende:
Ik ga mijn boek verder lezen!
Tot straks!!![]()
Ga lekker Bier drinken, waerde man!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:20 schreef schoonOA het volgende:
[..]
U lijkt mij vrij serieus. Kunt u mij uitleggen wat een "kloon" is?
eer-ik en JJ ook....quote:
# A group of identical genes, cells, or organisms derived from a single ancestor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:20 schreef schoonOA het volgende:
[..]
U lijkt mij vrij serieus. Kunt u mij uitleggen wat een "kloon" is?
tietenquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
engels..
kloon (de ~, klonen)
1 organisme, individu dat door kunstmatige, ongeslachtelijke deling uit één cel is voortgekomen
2 [techn.] imitatie van een model
Nou ja, nu nog interessant genoeg bevonden worden, ik heb ook mijn eisenquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Bier.
Ik hou me echt inquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geef er nou niet aan toe jonge!
Wellicht heeft eer-ik er nog wel een stuk of wat te leen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hou me echt in
Aan de ene kant erger ik me aan die dingen, aan de ander ekant wil ik er een... de ene kant is sterker![]()
een stuk of wat...?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht heeft eer-ik er nog wel een stuk of wat te leen!![]()
Goede zaak, tijdens je gesprek meteen beginnen met jouw eisen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, nu nog interessant genoeg bevonden worden, ik heb ook mijn eisen
Goed zo, houd die ene kant maar vast! Dan blijven we de tabula rasa van de KSCquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hou me echt in
Aan de ene kant erger ik me aan die dingen, aan de ander ekant wil ik er een... de ene kant is sterker![]()
Ik hou die kant zeker vast, maar vanwaar jouw "quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed zo, houd die ene kant maar vast! Dan blijven we de tabula rasa van de KSC![]()
Doorgaans verraadt dat iets...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hou die kant zeker vast, maar vanwaar jouw "" smilie?
Freud!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed zo, houd die ene kant maar vast! Dan blijven we de tabula rasa van de KSC![]()
"De mens wordt geboren als een onbeschreven blad."quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
De Tabula watte?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
De Tabula watte?
Tabula Rasa....quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
De Tabula watte?
Weer wat geleerd. Ik ben zo'n onschuldige.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
Tabula Rasa....
Onbeschreven bladeren...
Onschuldigen
MPG... jij bent elektrotechnicusquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Tabula Rasa....
Onbeschreven bladeren...
Onschuldigen
Zeker niet!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Ik ben zo'n onschuldige.
5 lange jaren onderricht in de Latijnse Taalquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG... jij bent elektrotechnicusWat weet jij daar nou van?
Ja ik wilde eigenlijk gewoon een engeltje, doorgaans wezens met een onbeschreven blad!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hou die kant zeker vast, maar vanwaar jouw "" smilie?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
De Tabula watte?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Freud!
[..]
"De mens wordt geboren als een onbeschreven blad."
[afbeelding]
quote:
Heel goed jongens!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Tabula Rasa....
Onbeschreven bladeren...
Onschuldigen
Wannie?quote:
Jij bent niet onschuldig!quote:
Ik 2 jaar, helaas niet veel van opgestoken. Maar mijn Geschiedenis docent had het er steeds overquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
5 lange jaren onderricht in de Latijnse Taal
Oóóóh. Dat.quote:
whehequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik 2 jaar, helaas niet veel van opgestoken. Maar mijn Geschiedenis docent had het er steeds over
Ik vond Grieks altijd leuker, al die mythen
Wat dacht jij dan?quote:
Ik ben zo onschuldig als wat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
Wat dacht jij dan?
Of ben jij heul niet zo onschuldig en heb jij nog een kloon?
Ja ach, blond girls always look innocentquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
Of ben jij heul niet zo onschuldig en heb jij nog een kloon?
===========quote:Man leeft langer door veel seks
AMSTERDAM - Regelmatig seks doet mannen langer leven. Maar helaas, voor vrouwen maakt het weinig uit.
Mannen hebben een vijftig procent grotere kans de tachtig te halen als ze 'het' minstens één keer per week doen. Heren die regelmatig aan seks doen hebben een veel lagere kans op hartfalen, hartziektes in het algemeen en diabetes. Mannen die weduwnaar zijn rond de AOW-leeftijd, leven het kortst. De kans dat zij de tachtig gaan halen is zeventig procent kleiner. Vrouwen die rond de 65 alleen komen te staan, halen veel vaker wel de tachtig. Dr Huang-Kuang Chen van de universiteit van Taiwan concludeert dat seks je leven verlengt.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
===========
Hmm..... als een vrouw nu 'nee' zegt, is er een goede reden om het elders te halen, we leven er immers langer van![]()
Shhhhhh!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En jij was de kloon van...?
Leia is geen kloon. Dat is een overgenomen oldbie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
En jij was de kloon van...?
JJ zegt nooit neequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel gek dat je dit nu zegt als JJ er niet is
Wat heeft JJ er mee te maken dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel gek dat je dit nu zegt als JJ er niet is
gelukkig... ik had niet anders verwacht... blond & lief he?quote:
Ahhuh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef MPG het volgende:
gelukkig... ik had niet anders verwacht... blond & lief he?
Jij bent oldbiër!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leia is geen kloon. Dat is een overgenomen oldbie.
Haha, sorry ik zat zo in de 'iedereen is wel een kloon modus'quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leia is geen kloon. Dat is een overgenomen oldbie.
Wat zijn jou weekendplannen eigenlijk Quuk?quote:
Daar kan ik helaas geen uitspraken over doen. Jij wellicht welquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat heeft JJ er mee te maken dan?![]()
En dan nog... ze lijkt me het type dat heus wel aan die één keer per week komt
Ja, ik zag het.quote:
Laminaat uitzoeken, verhuisdingetjes regelen enzo.quote:
En wat zijn die van jou?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Wat zijn jou weekendplannen eigenlijk Quuk?![]()
Je deed het anders welquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas geen uitspraken over doen. Jij wellicht wel
Ja, tuurlijk, je nieuwe huisje!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laminaat uitzoeken, verhuisdingetjes regelen enzo.
M_Mquote:
Ahhuhquote:
En hoe kleedt MPG zijn weekend aan?quote:
Ja sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je deed het anders wel
Ik zou zeggen: vraag haar![]()
![]()
waar is ze eigenlijk![]()
Dan spreken we je pa zo wel!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:12 schreef crossover het volgende:
Ik ga weer lezen want me pa moet hier werken
Tot over een paar uur
Owkeejquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
[KSC #265] Een ode aan MPG de wiki master _O_
dat was mn allereerste post hier dat ikg een koffie lust mnaar of ik toch qwelkom was en dat was ik, en terecht natuurliojkquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
middag MM, geen koffie?
Ik zit het ganze weekend te leren voor mijn laatste tentamen van dit jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Owkeej
Rustig weekendje dus
Ik ga vrijdagnacht (vr op za dus) werken, dan zaterdag slapen van 09:00 tot 16:00 , dan iets met bier, en zondag iets met zwemmen![]()
Oh.. wat jammerquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef OA het volgende:
Trouwens Kuuk, morgenavond geen privat SC tijdens TG...![]()
Ik ga een film bekijken in de bios.. weet alleen niet meer welke....![]()
De piraatjes van de carribean?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef OA het volgende:
Trouwens Kuuk, morgenavond geen privat SC tijdens TG...![]()
Ik ga een film bekijken in de bios.. weet alleen niet meer welke....![]()
Tof. Leuke bezigheid!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zit het ganze weekend te leren voor mijn laatste tentamen van dit jaar
Nee... dat weet ik zeker!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De piraatjes van de carribean?
hoezo is die te vroeg gesloten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
[KSC #265] Een ode aan MPG de wiki master _O_
Volgende week pas weer dan...quote:
Dat was een toffe film.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
De piraatjes van de carribean?
Dan sta ik te verven denk ik. Rond die tijd.quote:
die films zijn echtquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Nee... dat weet ik zeker!
Vriendinlief heeft het uitgezocht... Dacht Oceaan 13
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoezo is die te vroeg gesloten?
Heb je de stoel tegenover je toch nog wel schoongemaakt achteraf?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
die films zijn echt
Enige film waar ik ooit bij in de bios in slaap was gevallen was oceans 12, wat een rukfilm was dat!
Ik ben ook ooit eens in slaap gevallen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
die films zijn echt
Enige film waar ik ooit bij in de bios in slaap was gevallen was oceans 12, wat een rukfilm was dat!
nee, netjes in de popcornbakquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je de stoel tegenover je toch nog wel schoongemaakt achteraf?
Dat komt omdat mijn instellingen zo staan...quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zal wel aan mijn pc liggen maar ik loop daa rmaar tm pagina 4..
6 en een beetjequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Dat komt omdat mijn instellingen zo staan...
Als jij ergens een link heen doet, zie ik 2 pagina's, of 6, of 10.. Ligt er maar net aan wat jouw instellingen zijn!![]()
Johnny Depp hè.quote:
Hmm... vast nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja sorry
Geen idee waar ze is. Wellicht bereid ze (weer) een verrassing voor
quote:
Morgen vrij?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2,5 uur en ik ben verlost. Hallééé.
Was het maar waarquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoezo is die te vroeg gesloten?
Komt omdat er in de url 80 staat. Als je daar een ander getal <300 neerzet krijg je dat. Je kunt er 250 neerzetten, dan krijg je dus 250 posts op 1 pagina.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zal wel aan mijn pc liggen maar ik loop daa rmaar tm pagina 4..
No shit Sherlock!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Van water moet je naar de wc.
Ja écht. En ik vind het irritant.quote:
Da's dan weer teveel moeite.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Neem een stoma dan!
Ja, wel geweest.quote:
Zit ik dan met m'n rundvleesboullion.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Vers afgebakken pistoletje met rosbief en tzatziki
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit ik dan met m'n rundvleesboullion.
Hier bammetjes pindakaas!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit ik dan met m'n rundvleesboullion.
Eer je hier hebt, ben ik al naar huis. Maar toch bedankt voor het aanbod.quote:
Hebben ze dat daar ook al.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
mn handen zijn zo drooglang leve de ikeahandcreme
Nee. Want je mag niet weten waar zij werkt!quote:
het duurde even voordat ik die zin snapte...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eer je hier hebt, ben ik al naar huis. Maar toch bedankt voor het aanbod.
zoveel scholen zijn daar toch niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Want je mag niet weten waar zij werkt!![]()
Scherp.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
zoveel scholen zijn daar toch niet?
turkse pizzaquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga er zo ff eentje maken met Bressot en een met Brie en Bieslookquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Of een hele bucket bij de KFCquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pizza, die gaat er bij mij ook wel in. Heb ook wel weer zin in hotwings van de turk!![]()
ws staat ze toch bij elke balie raar te kijken als jij zegt: "hallo, ik ben eer-ik en ik heb een overheerlijk broodje voor Kuukie"quote:
Prima!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik open de nieuwe wel, heb hem al klaar staan.
Whehehequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:09 schreef OA het volgende:
ws staat ze toch bij elke balie raar te kijken als jij zegt: "hallo, ik ben eer-ik en ik heb een overheerlijk broodje voor Kuukie"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |