Generatiekloof!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit iets van meegekregen
Goede morgen! Alles lekker?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
Kén je dat niet?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef crossover het volgende:
Daar heb ik nooit iets van meegekregen
Nou ja ik was niet heel veel eerderquote:
Gebrek in Cross' opvoeding!quote:
Nopequote:
Mja, daar ben ik dus nog niet helemaal over uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar je gaat dus minder drinken. En volgend jaar studeren, nee dat gaat helemaal lukken denk ik
Ik ook niet hoor...quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja.Krijg mijn ogen nog niet echt goed open.
Ik neem aan dat je er nog niet over uit bent of je wel minder zult gaan drinken. Niet dat je op studeren doelde.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik dus nog niet helemaal over uit.
[..]
Ik ook niet hoor...
wel op de studie doelend.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er nog niet over uit bent of je wel minder zult gaan drinken. Niet dat je op studeren doelde.
Dat werkte niet bij mijn moeder, ze trapte er nooit inquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beetje wel. Stiekem schoolziek zijn zodat je naar Koffietijd kunt kijken
Whehe...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beetje wel. Stiekem schoolziek zijn zodat je naar Koffietijd kunt kijken
Goedemorgen Lennyquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeiemorge
Ja goed! Lekker geslapenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, lekker zijn gangetje thx![]()
Met jou?
Kon je mij niet missen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat werkte niet bij mijn moeder, ze trapte er nooit in
Behalve de weinige keren dat ik echt ziek was, maar toen wilde ik weer gewoon weer snel naar school
Haha, dus jij hebt een ijzeren diciplinequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Nee, meestal keek ik dat omdat ik pas rond 12u hoefde aan te treden bei dem Deutsche Unterricht![]()
Oh joh. Dat wil ik inderdaad ff horen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wel op de studie doelend.
Maar dat leg ik nog wel een keer uit, nu geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |