quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef Sala-adin het volgende:
ik laat net een puf gadverdamme het brand gewoon in me fakkin neus!
Word er gewoon kotsmisselijk van!
klote-naziquote:Sarkozy: 'Leer Frans of blijf thuis'
Frankrijk gaat zijn vreemdelingenbeleid aanscherpen met een hardere benadering van illegale immigratie. Sarkozy wil van zijn verkiezingsspeerpunt snel werkelijkheid maken.
whii succes...quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:42 schreef MASD het volgende:
ik zit al een kwartier te wachten tot ik te horen krijg of ik ben geslaagdde stress...
als toerist niet... alleen als je er wel imigerenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:43 schreef MASD het volgende:
[..]
klote-nazimoet ik nog frans gaan leren ook....
dat is ook het probleemquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
als toerist niet... alleen als je er wel imigeren
hahquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:46 schreef MASD het volgende:
ik tot 2maar ik ben niet echt stressbestendig, zit ook de hele tijd rond te lopen
* MASD geeft Sala een breezerquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef Sala-adin het volgende:
hoi gefeliciteerd.
Ik trakteer je op een handjob.
sterf, vuile ongelovigequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik mag geen breezers drinken!
Maja handjob is 10 euro
Doen ofniet?
het is maar dat ze 22 isquote:
Hier wil ik van genietenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
care.. mijn pa ma schelen 7 jaar...
haha al die gasten in pub zijn gezakt.. zonder herkansing kansen
Ha lekker voor zequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
* M gaat naar de PUB SCquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
care.. mijn pa ma schelen 7 jaar...
lijkt net een behaarde eikelquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:55 schreef eRrrrJeee het volgende:
sjek die panda.. wat een lieve
http://mfrost.typepad.com(...)some_days_in_th.html
die 2de foto.. dacht eerst dat die plasser beet had
[afbeelding]
Heey wie noem je daar een nikker,en hoezo afwijkend,net zoals mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee, hij was een Palestijn, met een ''afwijkend''gedachtegoed
joepie, 2 nikkers in da house
het was een Palestijn, nuff said :")quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Heey wie noem je daar een nikker,en hoezo afwijkend,net zoals mij?
jep een nikkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef Sala-adin het volgende:
who you callin a nigger whiteboy!!!
I'ma gonna bus a cap in yaa asss biatchh
of course it is you douchebag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
go do ur bitch, G
oh wait, thats Haram, is it?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het was een Palestijn, nuff said :")
en ik noem jij een nikker
lang verhaal, komt wel goed, niks ernstigs aan de handquote:
Dat ze maar snel terugkeert danquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
lang verhaal, komt wel goed, niks ernstigs aan de hand
vertelquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
lang verhaal, komt wel goed, niks ernstigs aan de hand
What ya call me gaylord?quote:
bekijk mijn fobo maarquote:
sorry blankequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]²
mensen die mij nikker noemen worden gestoken![]()
![]()
het is nooit goedquote:
nee, ik laat me neit neersteken door Berbers, is Haramquote:
I'm let my homeboys do the train on you biatchquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
What ya call me gaylord?
Go back to that sandbox in the desert where you belong, you infidel!
hihi gelukkig luister ik niet naar halal en haram,ik je zo hard knuffelen dat je dood gaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, ik laat me neit neersteken door Berbers, is Haram![]()
AKA spermadumpsterquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je een breezah chick aan het regele bent
Z een breezer?, néhquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je een breezah chick aan het regele bent
psst neem je eend terugquote:
Neuh, Zquote:
Wie is D nou weerquote:
begin jezelf maar te besnijden deoquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:03 schreef Sala-adin het volgende:
EN als je haar wilt regele moet je wel eerst moslim worden
met alle plezier, zelfs met besnijdenisquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:03 schreef Sala-adin het volgende:
EN als je haar wilt regele moet je wel eerst moslim worden
Ik ken wel iemand.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
begin jezelf maar te besnijden deo!
quote:
yeah i know,ik ben ook besnedenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand.
EN een besneden lul is zowiezo mooier en schoner
wat dan?quote:
betraptquote:
besneden is handiger gekquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
1 ding, ik wil best nonactief moslim worden, maar actief, ho maar!
en van mijn lul blijven die gays af
Dan mag je geen moslim noemen nerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
1 ding, ik wil best nonactief moslim worden, maar actief, ho maar!
en van mijn lul blijven die gays af
godverdomem Iman, jij als moslim zijnde denkt alleen maar aan tietenquote:
mooi, ik heb een hekel aan geloof aanhangenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan mag je geen moslim noemen nerd
Ik verkeer nog in een tijd dat ik onwetend benquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
godverdomem Iman, jij als moslim zijnde denkt alleen maar aan tieten
foking Haram bezig jonge, jij zult branden, en zwaar ook
een man naar mijn hartquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mooi, ik heb een hekel aan geloof aanhangen
Gij zult bestrafd worden door de Barmhartige, Uw ziel zal eeuwig branden in het vagevuurquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik verkeer nog in een tijd dat ik onwetend ben
en als je verlicht bent ga je jezelf opblazenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik verkeer nog in een tijd dat ik onwetend ben
Dan is het zwaai zwaai Zquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mooi, ik heb een hekel aan geloof aanhangen
islam heeft geen vagevuur,of de hemel,of de focking helquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Gij zult bestrafd worden door de Barmhartige, Uw ziel zal eeuwig branden in het vagevuur
het zij zo dan maarquote:
Z is toch 15,wat voor pedo ben je wel niet deoquote:
15 en 18quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Z is toch 15,wat voor pedo ben je wel niet deo![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
15 en 18, wdf is je probleem
15 vind ik toch wel iets te jong voor 18 hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
15 en 18, wdf is je probleem
maar gelukkig hoef ik niet naar jou te luisterenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
15 vind ik toch wel iets te jong voor 18 hoor![]()
Ik beschouw haar als mijn zusjequote:
Helaasch, u hebt Uwen hart verzocht aan ene Mquote:
je doet wat je maar wilt hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar gelukkig hoef ik niet naar jou te luisteren
oké, forget it, ik wil geen zwager zijn van een mocroquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik beschouw haar als mijn zusje![]()
daar ben ik hollander voorquote:
of coursequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar ben ik hollander voor![]()
no hard feelings?
wanneer gaan jullie neuken?quote:
slaapse skatquote:
Ik hoop voglend jaar augustusquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |