begin jezelf maar te besnijden deoquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:03 schreef Sala-adin het volgende:
EN als je haar wilt regele moet je wel eerst moslim worden
met alle plezier, zelfs met besnijdenisquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:03 schreef Sala-adin het volgende:
EN als je haar wilt regele moet je wel eerst moslim worden
Ik ken wel iemand.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
begin jezelf maar te besnijden deo!
quote:
yeah i know,ik ben ook besnedenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand.
EN een besneden lul is zowiezo mooier en schoner
wat dan?quote:
betraptquote:
besneden is handiger gekquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
1 ding, ik wil best nonactief moslim worden, maar actief, ho maar!
en van mijn lul blijven die gays af
Dan mag je geen moslim noemen nerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
1 ding, ik wil best nonactief moslim worden, maar actief, ho maar!
en van mijn lul blijven die gays af
godverdomem Iman, jij als moslim zijnde denkt alleen maar aan tietenquote:
mooi, ik heb een hekel aan geloof aanhangenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan mag je geen moslim noemen nerd
Ik verkeer nog in een tijd dat ik onwetend benquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
godverdomem Iman, jij als moslim zijnde denkt alleen maar aan tieten
foking Haram bezig jonge, jij zult branden, en zwaar ook
een man naar mijn hartquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mooi, ik heb een hekel aan geloof aanhangen
Gij zult bestrafd worden door de Barmhartige, Uw ziel zal eeuwig branden in het vagevuurquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik verkeer nog in een tijd dat ik onwetend ben
en als je verlicht bent ga je jezelf opblazenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik verkeer nog in een tijd dat ik onwetend ben
Dan is het zwaai zwaai Zquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mooi, ik heb een hekel aan geloof aanhangen
islam heeft geen vagevuur,of de hemel,of de focking helquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Gij zult bestrafd worden door de Barmhartige, Uw ziel zal eeuwig branden in het vagevuur
het zij zo dan maarquote:
Z is toch 15,wat voor pedo ben je wel niet deoquote:
15 en 18quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Z is toch 15,wat voor pedo ben je wel niet deo![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
15 en 18, wdf is je probleem
15 vind ik toch wel iets te jong voor 18 hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
15 en 18, wdf is je probleem
maar gelukkig hoef ik niet naar jou te luisterenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
15 vind ik toch wel iets te jong voor 18 hoor![]()
Ik beschouw haar als mijn zusjequote:
Helaasch, u hebt Uwen hart verzocht aan ene Mquote:
je doet wat je maar wilt hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar gelukkig hoef ik niet naar jou te luisteren
oké, forget it, ik wil geen zwager zijn van een mocroquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik beschouw haar als mijn zusje![]()
daar ben ik hollander voorquote:
of coursequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar ben ik hollander voor![]()
no hard feelings?
wanneer gaan jullie neuken?quote:
slaapse skatquote:
Ik hoop voglend jaar augustusquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wanneer gaan jullie neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |