maar nee gekkie, ik moet morgen en vrijdag nog werken en dan is het voorlopig afgelopenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef nokwanda het volgende:
Ben je nu even dood dan?
Joa, doar zijt gij aanbeland.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:29 schreef freak1 het volgende:
ah, is dit het zweefteven topique?
ik zoek gewoon leuke vrouwen, mag dat hier ook?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa, doar zijt gij aanbeland.
Maar als je daar erg vervelend over doet dan geven we ook wel zweefles.![]()
En verder... Hartelijk Welkom![]()
Jaaaa, jou wel, maar jij bent ook niet vervelendquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:25 schreef draculettetje het volgende:
leer je me dan ook een goede landing
heb daar momenteel wat moeite mee....
mogguh
ah... gewoon voor een goeie helicoptersessie, zeg maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:25 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik zoek gewoon leuke vrouwen, mag dat hier ook?
beetje van dat zweverige gehalte..
en lief en aardig en op z'n tijd een beetje gemeen maar wel gezellig enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah... gewoon voor een goeie helicoptersessie, zeg maar.
Dat kan.
De vrouwen hier zijn verschrikkelijk leuk![]()
en bedankt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:33 schreef freak1 het volgende:
tja, ik zie hier wel allemaal een beetje het alternatieve voorbijkomen, which i like, maarja, wel een beetje ouder allemaal he
och, niet negatief bedoeld, maar ik richt met toch een beetje op de max 25 jaar groepquote:
Ouder is beter. Op een ouwe fiets........maar dat geldt omgekeerd ook precies zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:33 schreef freak1 het volgende:
tja, ik zie hier wel allemaal een beetje het alternatieve voorbijkomen, which i like, maarja, wel een beetje ouder allemaal he
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:42 schreef freak1 het volgende:
[..]
och, niet negatief bedoeld, maar ik richt met toch een beetje op de max 25 jaar groep
hoho, ik ben al 23, ouwe zak die ik benquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ouder is beter. Op een ouwe fiets........maar dat geldt omgekeerd ook precies zo.
Da's dan wel weer jammer voor jou
right, kansloze breezahs zijn niet mijn doelgroepquote:
nope alfred J kwakquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:42 schreef freak1 het volgende:
btw draculettetje, je mist een stukje in je signature:
i am who i am, solitary man, johnny cash i presume?
dan kan ik je toch adviseren om johnny cash een keer te luisteren.quote:
tja sommige mensen werken al hequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef nokwanda het volgende:
hey... ook zweefteven moeten werken, dus ik vlieg even naar mijn werk, okay.
laterzzz
vlieg ze, ik heb om 11.00 uur gesprek met reintegratie meneerquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef nokwanda het volgende:
laterzzz
voor je toelatingstest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vlieg ze, ik heb om 11.00 uur gesprek met reintegratie meneer
daarna om half 1 taxi dan tot 17.00 kastanjehof
dan om 17.30 thuis en op bank niks meer
voor de reintegratie natuurlijk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:23 schreef draculettetje het volgende:
toelatingstest?
Zal blij zijn als de startproblemen van mijn bezem zijn opgelost, kan ik ook weer eens van het een naar het ander vliegenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef nokwanda het volgende:
laterzzz
die pukkels-tijd is wel weer een hele tijd geledenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:46 schreef nokwanda het volgende:
neu, voor half gothic meisjes zijn dan wel weer andere fora. Die zitten er vol mee. Daarom zie je me ook hier en niet daar
Besides.....tegenvallen. je mag god op je blote knietjes danken dat we nog geen bliksemschicht op je pukkels hebben afgestuurd
Maar je zoekt wel een pukkel tot 25?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef freak1 het volgende:
[..]
die pukkels-tijd is wel weer een hele tijd geleden
zoals ik zei, ik ben 23, en zoek dan liever iemand rond die leeftijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je zoekt wel een pukkel tot 25?
Nuf said
tja, jij bent dan ook een ouder, niet ouder.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef vamperotica het volgende:
En ik ga wijselijk de opmerking over oud negeren.
Dus nu ben je 20quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag
Ben naar de kapper geweest en heb meteen grijze haren weg gewerkt met spul van schwarzkopf. Voel me meteen 10 jaar jongerBinnen 5 minuten grijze haren weg, en langer moest het niet duren want dat spul jeukt als de neten. Ik zat bij de kapper en zag al die grijze haren en dacht bij mezelf dat het nu echt tijd wordt om er wat aan te doen.
Nieuwe eau de toilette gekocht van Mexx Ice touch en nog wat meer van dat dingen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef freak1 het volgende:
[..]
tja, jij bent dan ook een ouder, niet ouder.
gheheh maar toen ik ouder werd zat ik in "jouw' doelgroep van nu, qua leeftijd...En ben ook (een stuk) ouder dan/als jij...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef freak1 het volgende:
[..]
tja, jij bent dan ook een ouder, niet ouder.
Tijd is trouwens ook een relatief begrip.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:03 schreef freak1 het volgende:
[..]
zoals ik zei, ik ben 23, en zoek dan liever iemand rond die leeftijd
dan is het pukkel-tijdperk wel voorbij..
maar ik snap, als je ouder wordt wordt tijd ook een relatief begrip..
ow nee hoor verder gaan op intake, afspraak gemaakt dat er een afspraak gemaakt gaat worden voor de beroepkeuze test en dan de uitslag van die test koppelen aan de uitslag van de fysieke test en dan ben ik uitgetest.quote:
Inderdaadquote:
Tssss....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef freak1 het volgende:
tja, ik vind oudere vrouwen ook wel aantrekkelijk, maar dat houd dan toch op rond de 27
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef freak1 het volgende:
tja, ik vind oudere vrouwen ook wel aantrekkelijk, maar dat houd dan toch op rond de 27
Bespaar je de moeite. Die zijn net zo dun gezaaid als paarse olifanten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:37 schreef freak1 het volgende:
middag.
ik probeer hier een beetje half-gothic meisjes te ontmoeten, begint een beetje tegen te vallen.
niet dat ik jullie niet leuk vind, maar jullie vallen dan weer net buiten de doelgroep
en ALS ze dan wel knap zijn dan moet je ook nog maar net de mazzel hebben dat ze dat van jou ook vinden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Die zijn net zo dun gezaaid als paarse olifanten.
En als ze er zijn zijn ze al bezet(of heul lelijk)
En ik had en heb een heel drukke werkdag dus ben nog steeds bezig met jouw mail.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:52 schreef Spellmeista het volgende:
Hoi mag ik ff schelden: SCHELD!!!
Hoi en nu ?
Ohwja ik weet het weer..die scheld was niet voor jullie bedoelt, maar verder gaat het goed..ben bezig met een "geweldige" PIM-PUP
Fok komt zo ook nog aan de beurt..en hoogstwaarschijnlijk kom ik een heel eind met mijn nieuwe schilderij..
So far from planet Haluworld..how was earth today?
De wijze les uit dit verhaal.... wordt reintegratiemedewerker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef Spellmeista het volgende:
Die andere die ik normaal heb die is 3 maanden naar de zonnige cariben..deze persoon is de vervanging..ik zat met goede moed thuis te wachten..had ook al vanalles voortbereid e.d. Helemaal niks..
Ik maak er verder geen woord meer aan vuil trouwens..
dat is meestal niet het probleem. ik lul ze gewoon in coma.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ALS ze dan wel knap zijn dan moet je ook nog maar net de mazzel hebben dat ze dat van jou ook vinden.
Succes de volgende keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef Spellmeista het volgende:
Die andere die ik normaal heb die is 3 maanden naar de zonnige cariben..deze persoon is de vervanging..ik zat met goede moed thuis te wachten..had ook al vanalles voortbereid e.d. Helemaal niks..
Ik maak er verder geen woord meer aan vuil trouwens..
Nee dat wilden wij wel maar hij vond ons te oudquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef Spellmeista het volgende:
ik zie dat we hier een nieuw toetje hebben? freak1
ff proeven hoor..ben je al correct ingeweden? nee joh grapje..welkom hier..
enne sararaats die is pleitte ofnie?
nee, de vrouwen betalen om aan mij te mogen zitten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef Spellmeista het volgende:
uhm wij betalen jouw om jou vervolgens in te wijden ??![]()
ik val niet op jonge toetjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef freak1 het volgende:
[..]
nee, de vrouwen betalen om aan mij te mogen zitten..
ik=jong toetje
aanwezige vrouwen = 30+
lijkt me logisch?
oh.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:03 schreef Spellmeista het volgende:
uhm ik had het over een totaal andere inwijding waarschijnlijk..
Neu. Zaken die een ander zweverig noemt hoeven niet perse ook zweverig te zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:04 schreef freak1 het volgende:
[..]
oh.
kom ik goed weg
anyhows, waar de discussie over ging, t gaat er hier niet echt zweverig aan toe?
En op dergelijke momenten mis ik Enyalius/Ashavanquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:09 schreef Spellmeista het volgende:
nokje voor 1000,- euro wil ik wel iets speciaals verzinnen met jou, DV en de rest van de rovers
sararaats heeft een levenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef Spellmeista het volgende:
enne sararaats die is pleitte ofnie?
wat een stomme man!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:46 schreef Spellmeista het volgende:
ps. even voor de goede orde..kreeg een mailtje van de beste man(reintergratiekerl). Hij stond gisteren wel voor mijn deur, maar ik deed niet open. Hij zei er niet bij dat de radio te hard stond, maar dat wist ik wel. Mijn telefoonnummer kon hij niet vinden..dus hij is hem weer genokt. We maken op korte termijn een nieuwe afspraak dus dat komt wel goed.
Good for you Sara!quote:
Ac h ja, da's vanavond, he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:47 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
zometeen werken, dan snel bedje in en ffies slapen en dan...... naar Guus en de zoessie![]()
zal het proberen....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ac h ja, da's vanavond, he.
Veel plezier en vergeet geen fofo's te maken (van de zoes ook, vooral en herkenbaar)
het is je in ieder geval zeker wel gegund!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef nokwanda het volgende:
Heb vandaag een dag dat ik denk: is dit ECHT mijn leven?
Is het echt ZO verschrikkelijk goed? Heb ik echt zo ontzettend veel geluk?
Gaan mijn dromen ECHT uitkomen?
Het lijkt er echt op nu.
Ook dat nog inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ALS ze dan wel knap zijn dan moet je ook nog maar net de mazzel hebben dat ze dat van jou ook vinden.
ik wist wel dat mjin aanwezigheid gewaardeerd werd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef nokwanda het volgende:
Het lijkt er echt op nu.
Ja... kreeg zomaar , bij wijze van ontbijtje, DE kans gepresenteerd om te gaan doen waarvoor ik op deze aardkloot ben gezet en waar ik tot dusver naartoe gewerkt heb. Op ideeel, spiritueel en professioneel gebied samen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ook dat nog inderdaad![]()
En jee wat ben jij positief vandaag!
goed bezig.
dank jequote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Good for you Sara!
Heel erg knap van je!
Dus je leven heeft zin en een doelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... kreeg zomaar , bij wijze van ontbijtje, DE kans gepresenteerd om te gaan doen waarvoor ik op deze aardkloot ben gezet en waar ik tot dusver naartoe gewerkt heb. Op ideeel, spiritueel en professioneel gebied samen.
Hoe zit de Belgische keuken eigenlijk in elkaar? Hier in Nederland veel aardappels en groenten en vlees als je niet op een andere manier gaat koken. Vraag me af of de Belgen ook een speciale manier van koken hebben afgezien van de patatten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je
maar dat weerhoudt me niet om af en toe te posten
het gaat heel goed, ik heb nu meer tijd om te koken
Ik ben nooit zonder doel geweest. Ik weet wat ik wil. Alleen is ongeduld mijn GROTE manco.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus je leven heeft zin en een doel
Een doel hebben in je leven is altijd beterOpstaan en er vol voor gaan
![]()
Mijn volgende doel is de slaapkamer grondig reinigen, eerst zin maken en dan gaan doen. Volgende doel komt daarna wel weer. Doel in de toekomst is werken op vrijwillige basis maar dat is voor later. Gat op de CV opvullen is nodig want op dit moment neemt geen enkel bedrijf mij aan als ze alleen naar de CV kijken. Doelen stellen is okey om weer wat zin te geven aan het leven, zodat ik ook zin krijg om te leven.
*zonnebril in tas stoptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ac h ja, da's vanavond, he.
Veel plezier en vergeet geen fofo's te maken (van de zoes ook, vooral en herkenbaar)
Pffff... jij bent er vroeg bij!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:57 schreef freak1 het volgende:
[..]
wat een stomme man!
ja het is kwart voor 6, moet even op gang komen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef nokwanda het volgende:
Het lijkt er echt op nu.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pffff... jij bent er vroeg bij!
Ja... tis zeker een stomme man! Duurde even voordat ik dat inzag... En hij zal heus wel t zelfde over mij denken... (En dan druk ik me nog aardig uit..)
Heb je dus het idee dat je leven op een spoor zit nu? Dat de trein lekker blijft tjoeken en lekker doorgaat en dat het niet mis kan gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben nooit zonder doel geweest. Ik weet wat ik wil. Alleen is ongeduld mijn GROTE manco.
En daabij kan ik mijn doel wel zien en kan ik totaal overtuigd zijn van wie en wat ik ben en kan. Mara dat wil nog niet zeggen dat op het moment dat ik dat wil een ander dat ook ziet of dat er op dat moment ook de kansen zijn.
En op dit moment komt er van alles op mijn pad waarvan ik weet dat het voor mij is omdat ik me er tot mijn volle potentieel in zal kunnen ontwikkelen. De baan die ik op dit moment heb is er ook zoeen die daar gigantisch aan bijdraagt, maar wel een waar een plafond aanzit. Maar OOK dit zal ik blijven doen, ook als er andere dingen op mijn pad komen. Dat heb ik me kortgeleden voorgenomen.
Jazeker is dat heerlijk.... Maar ik vind het zo klote naar de kids toe!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeerlijk toch, als het zo duidelijk is waarom iemand een EX is
![]()
Vier vanavond feest!
Het is voor mij niet mogelijk om sociaal en werk apart te zien. Voor veel mensenis dat juist een noodzaak maar voor mij niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je dus het idee dat je leven op een spoor zit nu? Dat de trein lekker blijft tjoeken en lekker doorgaat en dat het niet mis kan gaanEn dat er ook steeds wat bijkomt wat "makkelijker" te handelen is ( makkelijk tussen aanhalingstekens omdat alles inspanning vergt) . Op het juiste spoor dus ook zoals ik zei. Waarbij je vanzelf zekerder gaat zijn van jezelf en wat je te doen staat omdat het duidelijker wordt. Steeds verder vooruit in het leven en steeds duidelijkere lijnen.
2 banen naast elkaar nemen kan misschien ook of niet? Als er een baan is waar een plafond aanzit dan neem je gewoon iets anders erbij. Maar je hebt schilderen en daar zit toch nooit een plafond aan of wel? Sociale contacten zit ook geen plafond aan en zo is er wel meer waar geen plafond aanzit.
Vooral het P gedeelte en Tru zouden voor mij inderdaad P&T kunnen zijn ja.quote:
Sociaal en werk gaan altijd samen volgens mij, je hebt bij ieder beroep te maken met collega's. Tenzij je de hele dag in je eentje op kantoor zit maar zelfs dan kom je langs de portier waarschijnlijk. Hoewel het zakelijke wereldje dan minder persoonlijk is vergeleken met een aantal andere beroepen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is voor mij niet mogelijk om sociaal en werk apart te zien. Voor veel mensenis dat juist een noodzaak maar voor mij niet.
Alles staat in het teken van ontwikkeling en dat hangt allemaal samen. Die verschillende aspecten, maar ook mijn ontwikkeling en die van anderen door de invloed die we o elkaar hebben.
Dat maakt voor mij mijn doel.
En dus ben ik heel erg gelukkig als ik mijn competenties kan inzetten voor anderen en er zelf oo nog in kan groeien ook. Heb er 35 jaar over gedaan om hier te komen en nu is de tijd dat ik het effectief kan gaan inzetten.
En van mijn werk dat ik nu doe hou ik teveel om het helemaal op te willen geven. Dus ook als dat andere later in dit jaar begint, is er ruimte voor om een aantal zaken van mijn huidige baan te blijven doen als met het daarmee eens is.
Ook hier zit mijn hart in.
Achter jezelf staan inderdaad. Niet afhankelijk zijn dat anderen eerst achter jou moeten staan om zelf-verzekerd te zijn. Het begint bij jezelf. En dan wordt jezelf eigen, iedere keer een stukje meer zodat het onderdeel gaat vormen van je bestaan zodat terug vallen niet meer zo snel gebeurt. Af en toe een stukje terugval kan dan vanzelf weer zorgen dat je richting de toekomst nog meer gaat opbouwen. Meer weerstand voor problemen en twijfel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef nokwanda het volgende:
Om te weten wat je wil moet je denk ik eerst echt achter jezelf staan. Jezelf akelig goed kennen en ook in de minder positieve zaken eerlijk tegenover jezelf zijn. ook als je dat niet wereldkundig wilt maken, dan toch wel tegenover jezelf toegeven dat dit of dat niet handig is of een belemmering vormt. Dat accepteren en daar achter kunnen staan als deel van jezelf schept de voorwaarde om het in te kunnen passen in je leven. Met een beetje mazzel verdwijnt daar mee ook de belemmering en verdwijnt het misschien wel omdat er geen nadruk meer wordt opgelegd. Zo groei je erover heen.
Als dat uit de weg is is er opening voor positieve ontwikkeling en kun je weten wat je wil. Daardoor ga je nog meer achter jezelf staan en voor je het weet zit je in een opwaardse spiraal.
Wil niet zeggen dat je nooit wat terugvalt.
My God... ik heb wat heen en weer gewieberd en zal dat ook nog wel gaan doen. Maar uiteindelijk kom ik er met iedere shit weer goed en beter uit omdat ik altijd wel oog blijf houden voor wat mooi of wel goed is.
En dat laatste kun jij ook. Jij hebt dat.
juist! staat t bier koud? en is je man weg?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou er graag op reageren maar het is nu tijd voor een beetje ongecompliceerde lol.
Denken is heel okay, maar niet vergeten ook gewoon lekker te leven
Vandaar dat ik een biertje gepakt hebquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou er graag op reageren maar het is nu tijd voor een beetje ongecompliceerde lol.
Denken is heel okay, maar niet vergeten ook gewoon lekker te leven
Wie zegt dat ze een man heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:01 schreef freak1 het volgende:
[..]
juist! staat t bier koud? en is je man weg?
En die ik dan totaaaaal afragquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een man heeft
Wie weet snoept ze wel van alle wallen tegelijkWie weet iedere avond een one night stand die ze erop nahoudt.
en het aanmeldformulier was .. waar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En die ik dan totaaaaal afrag![]()
en daarna mijn bed uut skup
Als ie mazzel heeft erna. Als ie niet goed is gewoon tijdens. daaahaaaag![]()
Ik ben toch te oud, zei je.quote:
das waar. ik zal een oogje dichtknijpenquote:
Het zal niet nodig zijn om dat bewust te doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef freak1 het volgende:
[..]
das waar. ik zal een oogje dichtknijpen
ik heb je foto's gezien, en zou het denk ik niet zo'n probleem vinden om toch te kijken hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zal niet nodig zijn om dat bewust te doen.
Ik ben irl zo oogverblindend dat je vanzelf twee oogjes toeknijpt en dan nog sterretjes ziet.![]()
Mits met zonnebril dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:09 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik heb je foto's gezien, en zou het denk ik niet zo'n probleem vinden om toch te kijken hoor.
is het genoeg dat ik waterpolo speel, dus niet klein ben gebouwd, 1m96 ben, 85 kilo, schouderlang zwart haar heb en groot genoeg ben voor die stoere brommer?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mits met zonnebril dan.
Maar dan blijft het proibleem van die stoere foto's van jou.
Misschien moet ik wel even een jute zak uit de kast toveren
Vergeet niet dat ik eigenlijk op ouwe bokken val.
vind ik zo achterdochtig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:52 schreef nokwanda het volgende:
wel schattig, zo'n openlijke sollicitatie. meestal krij ik ze in mijn PM
achterdochtig?quote:
alles via pm doenquote:
ow, achterbaks bedoelde je.quote:
naja, als je de conversatie voort wil zetten via pm, primaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, achterbaks bedoelde je.
Okay.
Maar ja... da's natuurlijk wel discreet
Heb jij het nog niet druk genoeg dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:43 schreef freak1 het volgende:
[..]
naja, als je de conversatie voort wil zetten via pm, prima
nah, vanavond casino, maar dat was het wel, lekker rustige weekjes tegemoet, zit de komende tijd lekker bij een klant zo ongeveer voor de deur, tijd zatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij het nog niet druk genoeg dan?
Ongeveer vanaf de plek waar de foto genomen is staan normaal de tuinstoelenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Die kat kijkt naar de camera alsof hij wilt zeggen. " This place is mine".
Waar staan de tuinstoelen in je tuin? Of heb je geen tuinstoelen? Of neem je de foto vanaf je tuinstoel?
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:32 schreef nokwanda het volgende:
Mensen hebben toch zelf verantwoordelijkheid over wat ze denken nodig te hebben
Hallo saraquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:38 schreef sararaats het volgende:
helaba iedereen
ik ben er weer eventjes. gewoon om te zeggen dat het leven meer biedt dan FOK!
heb het in elk geval geleerd toen ik tijdelijk werkte
hoop dat het goed gaat met jullie en zie jullie weer als ik een FOK! bui krijg
aan yvonne: you're a good person. ik ga de volgende keer een boek over WO I lenen uit de bibliotheek waar ik tijdelijk werkte
Welterusten Dromenvangerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:49 schreef Dromenvanger het volgende:
En mij interesseert het ook geen ruk
Daarom ga ik weg
Ik heb haar te vaak gewezen op die afspraak en geen antwoord gekrekgen. Op een gegeven moment wordt je ziek van afspraken die mensen niet nakomen dus daarom die hekel die ik krijg jegens Yvonne.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:49 schreef senesta het volgende:
Hoi Sara, Hoi Dromenvanger!
Yvonne is wel lief hoor.
Wat voor afspraken bedoel je Dromenvanger?
Misschien is ze gewoon iets vergeten, mail of PM haar erover anders.
Dat is vervelend inderdaad, Dromenvanger.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb haar te vaak gewezen op die afspraak en geen antwoord gekrekgen. Op een gegeven moment wordt je ziek van afspraken die mensen niet nakomen dus daarom die hekel die ik krijg jegens Yvonne.
Ze beloofd iets en ze antwoord niet.
Vanzelf mag ze oprotten.
Ik vraag niet veel maar krijg geen antwoord. Wie weet is ze afhankelijk van Danny, Breuls en de rest maar dan nog mag ze een antwoord geven.
Ik blijf nog evenquote:
Waarschijnlijk doet ze net alsof het niet plaats vindt, doet ze ook met al die mails die ik stuur via mail en MSN.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is vervelend inderdaad, Dromenvanger.
Ik zal haar eens wijzen op de post, oke?
Ziet er goed uit, saraquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:57 schreef sararaats het volgende:
gisteren lag ik al om 21u in bed
dus vandaag mag het laat zijn
goh, eigenlijk mis ik jullie wel maar nu gaat m'n leven voor.
een recente foto:
[afbeelding]
ik in Blankenberge
ja hoor. ik ben geen 14 dagen weggeweest omdat ik moest werken maar ben wel in de weekends gegaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, sara![]()
Lekker uitgewaaid aan zee?
In principe doen we niet aan het weghalen van posts als in die post niet de policy word overtreden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet ze net alsof het niet plaats vindt, doet ze ook met al die mails die ik stuur via mail en MSN.
Ik vraag een simpele vraag. Verwijder 8 berichten op FOK en ik ben opgelucht. En dan is dat onmogelijk
Bron: http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Ik woon ook vlak bij de zee maar de keren dat ik er kom zijn op één hand te tellen, als ik jouw foto zo zie denk ik dat samara eerdaags maar weer eens op de fiets gooi voor een ritje naar de dijkquote:Op zondag 17 juni 2007 00:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor. ik ben geen 14 dagen weggeweest omdat ik moest werken maar ben wel in de weekends gegaan.
met de Plateaukoers was ik al dinsdagmiddag daar
ons mama was 14 dagen op het appartement waar m'n overleden grootmoeder altijd ging (bij de kabouter)
die foto is genomen tijdens een fietstochtje over de dijk
Kan me voorstellen dat je je eigen crew verdedigd.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:02 schreef senesta het volgende:
[..]
In principe doen we niet aan het weghalen van posts als in die post niet de policy word overtreden.
Staat volgens mij ook in de fok policy:
[..]
Bron: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Er zijn best een hoop users die achteraf liever hebben dat ze bepaalde dingen niet gepost hadden en als dat allemaal weg gehaald word blijven er hele rare topics over![]()
Er is geen onenigheid hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 00:13 schreef sararaats het volgende:
mis ik iets?
ik weet dat het m'n zaken niet zijn maar voel dat er onenigheid op het forum rondzwabbert
even iets anders: ik ben eigenlijk in de positieve zin veranderd
met andere woorden: dat ik niet zomaar iets post, dat ik nadenk voor ik iets post
Ik geloof wel in een uitzondering.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Er is geen onenigheid hoor![]()
Ik snap dromenvanger wel, maar ik snap ook dat je op een forum zo groot als FOK! niet zomaar uitzonderingen kunt maken.
En je hoeft niet op te passen met wat je zegt hoor, ik geloof niet dat Dromenvanger echt boos op jou of mij is![]()
ben je nu wel happy met je manier van posten dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:22 schreef sararaats het volgende:
wat ik daar mee bedoelde is eigenlijk het volgende:
vroeger postte ik onzin, nu post ik anders, volwassener
Kan nog, is nog niet te laatquote:Op zondag 17 juni 2007 09:50 schreef freak1 het volgende:
oeh! reltopique!
volgende keer rel ik met je mee!
quote:Op zondag 17 juni 2007 09:50 schreef freak1 het volgende:
oeh! reltopique!
volgende keer rel ik met je mee!
inderdaadquote:
uhm, here goes:quote:
welk topic bedoel je nou dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:33 schreef freak1 het volgende:
[..]
uhm, here goes:
Yvonne's Chakra is helemaal niet meer esotherisch verantwoord!
Hoi Metro!quote:
Dat snap ikquote:
Zie boven jequote:Op zondag 17 juni 2007 11:34 schreef Marietje_34 het volgende:
wat is het reltopic dan?
Jeetje Freak1, ik heb betere van je gelezen hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 11:33 schreef freak1 het volgende:
[..]
uhm, here goes:
Yvonne's Chakra is helemaal niet meer esotherisch verantwoord!
als dat al rellen is tegenwoordigquote:
Ik heb weer een rel gekilled zeker?quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb weer een rel gekilled zeker?
Jemig![]()
Ze zeggen al steeds tegen me dat ik niet kan rellen en baggeren, is er geen rel-instructietopic ergens?
Ik bedoel, ik dacht dat ik wel aardig begon door F&F te gaan modden maar er zit niet echt veel vooruitgang in![]()
En toch... en toch...quote:Op zondag 17 juni 2007 11:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb weer een rel gekilled zeker?
Jemig![]()
Ze zeggen al steeds tegen me dat ik niet kan rellen en baggeren, is er geen rel-instructietopic ergens?
Ik bedoel, ik dacht dat ik wel aardig begon door F&F te gaan modden maar er zit niet echt veel vooruitgang in![]()
Ja, denk je..?!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En toch... en toch...
Stiekem heb je het best in je maar neemt de brave kant het altijd weer over.
Thrillingquote:
quote:
Hij is net weg. Liep weer vreselijk te emomutsen.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:14 schreef Marietje_34 het volgende:
Ha die Nok![]()
Ik lees net dat Stuitje vandaag ook uit huis gaat, dat vind ik de leukste zelf![]()
Nieuwe liefde !!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is net weg. Liep weer vreselijk te emomutsen.
Nieuwe liefde en din deden mee. Had er eigenlijk weer een loodgieter bij moeten roepen.![]()
wat een mooi drietal Sara!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef sararaats het volgende:
yvonne, de vraag is misschien al vaak gesteld maar wilde het toch even weten
waar komt je interesse voor WO I vandaan?
als je de volgende keer in de Westhoek bent, denk je dan aan me? (ik ben een echte Belg en 1 keer in de Westhoek geweest toen ik nog een ukkie was)
kan nog altijd iets bijleren hé
voor de rest alles goed hier (dit is voor iedereen bedoeld) ik ga zo naar een feestje
[afbeelding]
m'n drie oogappeltjes (Loes, Jaan en Mie. kindjes van m'n zus)
Ik ga denk ik lekker zondags doen. Beetje computeren en koffie leuten en verder niksquote:Op zondag 17 juni 2007 11:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
Ga je nog iets speciaals doen vandaag?
nieuwe liefdequote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is net weg. Liep weer vreselijk te emomutsen.
Nieuwe liefde en din deden mee. Had er eigenlijk weer een loodgieter bij moeten roepen.![]()
ik ben me aan het inwerken op het zweef-subforum. ik vond die van chakra enzo redelijk goed gevonden, heb me half moeten inlezen op wikipediaquote:Op zondag 17 juni 2007 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jeetje Freak1, ik heb betere van je gelezen hoor
en onze liefde dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:55 schreef nokwanda het volgende:De nieuwe liefde van Stuit en haar din, natuurlijk
Da's alleen hete stomende seks. Geen liefde. Of het moet liefde voor de hete stomende seks zijn.quote:
dat laatste dus !quote:Op zondag 17 juni 2007 13:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's alleen hete stomende seks. Geen liefde. Of het moet liefde voor de hete stomende seks zijn.
Om dan vermoord te worden door het L meisjequote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kan met elk lekker wijf hete stomende sex hebben
Zal ik voor jou dan es een lekker wijf van een jaar of 80 uitzoeken dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kan met elk lekker wijf hete stomende sex hebben
wanneer spreken we weer aF?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om dan vermoord te worden door het L meisje![]()
Van nu tot aan volle maan op 30 juni iedere dag een keer om op te laden voor de grote dag.quote:
Dat is toch een beste tegenstelling.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal ik voor jou dan es een lekker wijf van een jaar of 80 uitzoeken dan?![]()
dus vanavond weer..quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van nu tot aan volle maan op 30 juni iedere dag een keer om op te laden voor de grote dag.
Si Siquote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om dan vermoord te worden door het L meisje![]()
Subjectiefquote:Op zondag 17 juni 2007 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is toch een beste tegenstelling.
80 = per definitie niet lekker
brr
Volle maan natuurlijk, wanneer we samen de Godin gaan erenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef freak1 het volgende:
[..]
dus vanavond weer..
hmm, even afspraken omzetten dan.
welke grote dag overigens?
hou de godin erin in dat ik het loodje leg?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Volle maan natuurlijk, wanneer we samen de Godin gaan eren![]()
nah..... dit is truth relatedquote:Op zondag 17 juni 2007 15:16 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie hier wel eens gehoord van SEX of KPD?![]()
![]()
Het houdt in dat je naar een hogere realiteit/ hoger zelf gestuurd zult worden. je gaat vliegen. Astraal reizen.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:32 schreef freak1 het volgende:
[..]
hou de godin erin in dat ik het loodje leg?
Ah zoquote:Op zondag 17 juni 2007 12:55 schreef nokwanda het volgende:De nieuwe liefde van Stuit en haar din, natuurlijk
dat klinkt redelijk als doodgaan. is het wel tijdens sex? dan is t ok.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het houdt in dat je naar een hogere realiteit/ hoger zelf gestuurd zult worden. je gaat vliegen. Astraal reizen.
De Godin zal blij met je zijn![]()
Op de offersteen. En ik neem van alles de laatste druppel.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:48 schreef freak1 het volgende:
[..]
dat klinkt redelijk als doodgaan. is het wel tijdens sex? dan is t ok.
in dat geval. akkoord.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op de offersteen. En ik neem van alles de laatste druppel.![]()
doe maar daarquote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef freak1 het volgende:
[..]
in dat geval. akkoord.
vanavond bij jou of bij mij btw?
k, t huis is aan kant, dus ik zie je zo?quote:
Had je het hele huis niet voor op hoeven ruimen hoor. Als je maar een beetje plek op de tafel hebt of zoietsquote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef freak1 het volgende:
[..]
k, t huis is aan kant, dus ik zie je zo?
jup, de gebruikelijke plekken, de tafel heeft ruimte, de bank, en de gangkast.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je het hele huis niet voor op hoeven ruimen hoor. Als je maar een beetje plek op de tafel hebt of zoiets
ik ook, maar dat kwam meer van gisteravond, en mijn meetingquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef freak1 het volgende:
nokwanda, waar doen we het vanavond?
ben om eerlijk te zijn een beetje moe...
ja dat gevoel had ik dus ook.quote:
tja, hadden we nog samen kunnen douchen om gisteren in te halenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:50 schreef nokwanda het volgende:
Heb ook in een soort coma gelegen. En nu, hup, de douche in en werken.
Gompie, cybersexquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:08 schreef freak1 het volgende:
[..]
tja, hadden we nog samen kunnen douchen om gisteren in te halen
quote:
had dan gebeld!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ochtendseks in de douche is heel okay
Hee Saraquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef sararaats het volgende:
helleuh
iemand yvonne gezien?
geef haar een dikke kus van me als je ze ziet
doei
Ha die sara, dankjewelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef sararaats het volgende:
helleuh
iemand yvonne gezien?
geef haar een dikke kus van me als je ze ziet
doei
Growing Painsquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:52 schreef senesta het volgende:
Zij was toch van familie ties of iets dergelijks?
Zo'n familieserie.
Ach, helemaal over het hoofd gezien, wat zul jij een trotse tante zijn!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef sararaats het volgende:
yvonne, de vraag is misschien al vaak gesteld maar wilde het toch even weten
waar komt je interesse voor WO I vandaan?
als je de volgende keer in de Westhoek bent, denk je dan aan me? (ik ben een echte Belg en 1 keer in de Westhoek geweest toen ik nog een ukkie was)
kan nog altijd iets bijleren hé
voor de rest alles goed hier (dit is voor iedereen bedoeld) ik ga zo naar een feestje
[afbeelding]
m'n drie oogappeltjes (Loes, Jaan en Mie. kindjes van m'n zus)
Een water dieet? eet je helemaal niks meer dan, of alleen biscuits ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag.
4 dagen niet op FOK! geweest en bezig geweest met water dieet en hardlopen. Af en toe ene pit-stop houden is wel okey om te doen.
Prettige dag allemaal en dan ga ik nu aan de brandnetel-thee
Geen bier maar water en thee en minder voedsel. Wel eten maar minder opscheppen en geen hapjes tussendoor meer en geen celebrations en chips en dat soort gedoe.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een water dieet? eet je helemaal niks meer dan, of alleen biscuits ofzo, ben je zo dik dat het nodig is?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
en hoe lang ben je droom? 85kg valt toch wel mee op zich? ik wou dat ik wat meer woog. Ik weeg slechts 65kg![]()
Kan er nou toch wel bij....quote:
1,72 ben ik maar dus ik zit nog steeds 23 kilo boven mijn streefgewicht als ik het goed heb ( of is het 13 kilo?). Heb wel jaren krachttraining gedaan dus het is niet zo dat het 1 klomp vet is, je ziet nog steeds het resultaat van jaren aan de gewichten hangen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
en hoe lang ben je droom? 85kg valt toch wel mee op zich? ik wou dat ik wat meer woog. Ik weeg slechts 65kg![]()
Jij hebt al genoeg slagroom gehadquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kan er nou toch wel bij....
Hoewel...![]()
Was het maar zo simpel. ik eet me rot en ook al snoep ik me ook rot dan komt er nog geen kilo bij.quote:
Zou dat schelen denk je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg slagroom gehad![]()
Ga jij in het vervolg maar aan de culinesse of zoiets
Proteine shakes bij het fitness-centrum dronk ik vroeger vaker met veel eiwitten. Weight-gainers heb je ook nog maar dan moet je volgens mij gaan sporten om die in te nemen. Bij proteine shakes krijg je het gevoel alsof je net 10 borden spagetti hebt gegeten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel. ik eet me rot en ook al snoep ik me ook rot dan komt er nog geen kilo bij.
Dat had ik dan laatst niet moeten doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Omdat ik regelmatig merk dat sommige mensen bang zijn dat ze smelten in de regen ben ik dus maar express in de regen gaan rijden..............maar helaas, geen kilo kwijt![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:08 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh... Miniminimonster is jarig! En ik is ziekjes
Hoiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:15 schreef freak1 het volgende:
zeg nokwanda, ik heb je vanavond gemist?
best een geinig dingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Niet alle dromen zijn bedrog
![]()
Met een beetje geluk kan ik mijn oude hobby weer oppakken![]()
Morgen gaan we kijken of ik ermee overweg kan http://www.martinconquest.nl/
Ja hequote:
maar je zit dus in een rolstoel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja he![]()
Moet ik alleen mijn Harley verkopen en dat vind ik dan weer minder![]()
Ik reed Harley, die staat alweer bijna 10 jaar in de garage, en om hem niet vast te laten roesten rijdt mijn zus er af en toe mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef freak1 het volgende:
[..]
maar je zit dus in een rolstoel?
dus hoe kan je dan nu op een harley rijden?
even onpasselijk en offtopic maar harleyhonda supersports for teh win
tja. er komt een tijd dat je toch een beslissing zult moeten nemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik reed Harley, die staat alweer bijna 10 jaar in de garage, en om hem niet vast te laten roesten rijdt mijn zus er af en toe mee.
Verkoop je hem zou je zeggen maar dat kan ik niet, teveel emotionele waarde![]()
Neeeee, heb ik al een testrit op gemaakt, niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef freak1 het volgende:
[..]
tja. er komt een tijd dat je toch een beslissing zult moeten nemen.
koop anders een pontiac trans am automaat? vrij makkelijk aan te passen om alleen met handen te rijden, en toch american power
op een pontiac trans am gereden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Neeeee, heb ik al een testrit op gemaakt, niet echt mijn ding.
Als ik weer ga rijden moet het wel uitstraling hebben![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
op een pontiac trans am gereden?
op het dak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |