maar nee gekkie, ik moet morgen en vrijdag nog werken en dan is het voorlopig afgelopenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef nokwanda het volgende:
Ben je nu even dood dan?
Joa, doar zijt gij aanbeland.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:29 schreef freak1 het volgende:
ah, is dit het zweefteven topique?
ik zoek gewoon leuke vrouwen, mag dat hier ook?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa, doar zijt gij aanbeland.
Maar als je daar erg vervelend over doet dan geven we ook wel zweefles.![]()
En verder... Hartelijk Welkom![]()
Jaaaa, jou wel, maar jij bent ook niet vervelendquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:25 schreef draculettetje het volgende:
leer je me dan ook een goede landing
heb daar momenteel wat moeite mee....
mogguh
ah... gewoon voor een goeie helicoptersessie, zeg maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:25 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik zoek gewoon leuke vrouwen, mag dat hier ook?
beetje van dat zweverige gehalte..
en lief en aardig en op z'n tijd een beetje gemeen maar wel gezellig enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah... gewoon voor een goeie helicoptersessie, zeg maar.
Dat kan.
De vrouwen hier zijn verschrikkelijk leuk![]()
en bedankt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:33 schreef freak1 het volgende:
tja, ik zie hier wel allemaal een beetje het alternatieve voorbijkomen, which i like, maarja, wel een beetje ouder allemaal he
och, niet negatief bedoeld, maar ik richt met toch een beetje op de max 25 jaar groepquote:
Ouder is beter. Op een ouwe fiets........maar dat geldt omgekeerd ook precies zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:33 schreef freak1 het volgende:
tja, ik zie hier wel allemaal een beetje het alternatieve voorbijkomen, which i like, maarja, wel een beetje ouder allemaal he
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:42 schreef freak1 het volgende:
[..]
och, niet negatief bedoeld, maar ik richt met toch een beetje op de max 25 jaar groep
hoho, ik ben al 23, ouwe zak die ik benquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ouder is beter. Op een ouwe fiets........maar dat geldt omgekeerd ook precies zo.
Da's dan wel weer jammer voor jou
right, kansloze breezahs zijn niet mijn doelgroepquote:
nope alfred J kwakquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:42 schreef freak1 het volgende:
btw draculettetje, je mist een stukje in je signature:
i am who i am, solitary man, johnny cash i presume?
dan kan ik je toch adviseren om johnny cash een keer te luisteren.quote:
tja sommige mensen werken al hequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef nokwanda het volgende:
hey... ook zweefteven moeten werken, dus ik vlieg even naar mijn werk, okay.
laterzzz
vlieg ze, ik heb om 11.00 uur gesprek met reintegratie meneerquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef nokwanda het volgende:
laterzzz
voor je toelatingstest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vlieg ze, ik heb om 11.00 uur gesprek met reintegratie meneer
daarna om half 1 taxi dan tot 17.00 kastanjehof
dan om 17.30 thuis en op bank niks meer
voor de reintegratie natuurlijk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:23 schreef draculettetje het volgende:
toelatingstest?
Zal blij zijn als de startproblemen van mijn bezem zijn opgelost, kan ik ook weer eens van het een naar het ander vliegenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef nokwanda het volgende:
laterzzz
die pukkels-tijd is wel weer een hele tijd geledenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:46 schreef nokwanda het volgende:
neu, voor half gothic meisjes zijn dan wel weer andere fora. Die zitten er vol mee. Daarom zie je me ook hier en niet daar
Besides.....tegenvallen. je mag god op je blote knietjes danken dat we nog geen bliksemschicht op je pukkels hebben afgestuurd
Maar je zoekt wel een pukkel tot 25?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef freak1 het volgende:
[..]
die pukkels-tijd is wel weer een hele tijd geleden
zoals ik zei, ik ben 23, en zoek dan liever iemand rond die leeftijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je zoekt wel een pukkel tot 25?
Nuf said
tja, jij bent dan ook een ouder, niet ouder.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef vamperotica het volgende:
En ik ga wijselijk de opmerking over oud negeren.
Dus nu ben je 20quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag
Ben naar de kapper geweest en heb meteen grijze haren weg gewerkt met spul van schwarzkopf. Voel me meteen 10 jaar jongerBinnen 5 minuten grijze haren weg, en langer moest het niet duren want dat spul jeukt als de neten. Ik zat bij de kapper en zag al die grijze haren en dacht bij mezelf dat het nu echt tijd wordt om er wat aan te doen.
Nieuwe eau de toilette gekocht van Mexx Ice touch en nog wat meer van dat dingen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef freak1 het volgende:
[..]
tja, jij bent dan ook een ouder, niet ouder.
gheheh maar toen ik ouder werd zat ik in "jouw' doelgroep van nu, qua leeftijd...En ben ook (een stuk) ouder dan/als jij...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef freak1 het volgende:
[..]
tja, jij bent dan ook een ouder, niet ouder.
Tijd is trouwens ook een relatief begrip.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:03 schreef freak1 het volgende:
[..]
zoals ik zei, ik ben 23, en zoek dan liever iemand rond die leeftijd
dan is het pukkel-tijdperk wel voorbij..
maar ik snap, als je ouder wordt wordt tijd ook een relatief begrip..
ow nee hoor verder gaan op intake, afspraak gemaakt dat er een afspraak gemaakt gaat worden voor de beroepkeuze test en dan de uitslag van die test koppelen aan de uitslag van de fysieke test en dan ben ik uitgetest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |