zal het proberen....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ac h ja, da's vanavond, he.
Veel plezier en vergeet geen fofo's te maken (van de zoes ook, vooral en herkenbaar)
het is je in ieder geval zeker wel gegund!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef nokwanda het volgende:
Heb vandaag een dag dat ik denk: is dit ECHT mijn leven?
Is het echt ZO verschrikkelijk goed? Heb ik echt zo ontzettend veel geluk?
Gaan mijn dromen ECHT uitkomen?
Het lijkt er echt op nu.
Ook dat nog inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ALS ze dan wel knap zijn dan moet je ook nog maar net de mazzel hebben dat ze dat van jou ook vinden.
ik wist wel dat mjin aanwezigheid gewaardeerd werd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef nokwanda het volgende:
Het lijkt er echt op nu.
Ja... kreeg zomaar , bij wijze van ontbijtje, DE kans gepresenteerd om te gaan doen waarvoor ik op deze aardkloot ben gezet en waar ik tot dusver naartoe gewerkt heb. Op ideeel, spiritueel en professioneel gebied samen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ook dat nog inderdaad![]()
En jee wat ben jij positief vandaag!
goed bezig.
dank jequote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Good for you Sara!
Heel erg knap van je!
Dus je leven heeft zin en een doelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... kreeg zomaar , bij wijze van ontbijtje, DE kans gepresenteerd om te gaan doen waarvoor ik op deze aardkloot ben gezet en waar ik tot dusver naartoe gewerkt heb. Op ideeel, spiritueel en professioneel gebied samen.
Hoe zit de Belgische keuken eigenlijk in elkaar? Hier in Nederland veel aardappels en groenten en vlees als je niet op een andere manier gaat koken. Vraag me af of de Belgen ook een speciale manier van koken hebben afgezien van de patatten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je
maar dat weerhoudt me niet om af en toe te posten
het gaat heel goed, ik heb nu meer tijd om te koken
Ik ben nooit zonder doel geweest. Ik weet wat ik wil. Alleen is ongeduld mijn GROTE manco.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus je leven heeft zin en een doel
Een doel hebben in je leven is altijd beterOpstaan en er vol voor gaan
![]()
Mijn volgende doel is de slaapkamer grondig reinigen, eerst zin maken en dan gaan doen. Volgende doel komt daarna wel weer. Doel in de toekomst is werken op vrijwillige basis maar dat is voor later. Gat op de CV opvullen is nodig want op dit moment neemt geen enkel bedrijf mij aan als ze alleen naar de CV kijken. Doelen stellen is okey om weer wat zin te geven aan het leven, zodat ik ook zin krijg om te leven.
*zonnebril in tas stoptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ac h ja, da's vanavond, he.
Veel plezier en vergeet geen fofo's te maken (van de zoes ook, vooral en herkenbaar)
Pffff... jij bent er vroeg bij!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:57 schreef freak1 het volgende:
[..]
wat een stomme man!
ja het is kwart voor 6, moet even op gang komen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef nokwanda het volgende:
Het lijkt er echt op nu.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pffff... jij bent er vroeg bij!
Ja... tis zeker een stomme man! Duurde even voordat ik dat inzag... En hij zal heus wel t zelfde over mij denken... (En dan druk ik me nog aardig uit..)
Heb je dus het idee dat je leven op een spoor zit nu? Dat de trein lekker blijft tjoeken en lekker doorgaat en dat het niet mis kan gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben nooit zonder doel geweest. Ik weet wat ik wil. Alleen is ongeduld mijn GROTE manco.
En daabij kan ik mijn doel wel zien en kan ik totaal overtuigd zijn van wie en wat ik ben en kan. Mara dat wil nog niet zeggen dat op het moment dat ik dat wil een ander dat ook ziet of dat er op dat moment ook de kansen zijn.
En op dit moment komt er van alles op mijn pad waarvan ik weet dat het voor mij is omdat ik me er tot mijn volle potentieel in zal kunnen ontwikkelen. De baan die ik op dit moment heb is er ook zoeen die daar gigantisch aan bijdraagt, maar wel een waar een plafond aanzit. Maar OOK dit zal ik blijven doen, ook als er andere dingen op mijn pad komen. Dat heb ik me kortgeleden voorgenomen.
Jazeker is dat heerlijk.... Maar ik vind het zo klote naar de kids toe!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeerlijk toch, als het zo duidelijk is waarom iemand een EX is
![]()
Vier vanavond feest!
Het is voor mij niet mogelijk om sociaal en werk apart te zien. Voor veel mensenis dat juist een noodzaak maar voor mij niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je dus het idee dat je leven op een spoor zit nu? Dat de trein lekker blijft tjoeken en lekker doorgaat en dat het niet mis kan gaanEn dat er ook steeds wat bijkomt wat "makkelijker" te handelen is ( makkelijk tussen aanhalingstekens omdat alles inspanning vergt) . Op het juiste spoor dus ook zoals ik zei. Waarbij je vanzelf zekerder gaat zijn van jezelf en wat je te doen staat omdat het duidelijker wordt. Steeds verder vooruit in het leven en steeds duidelijkere lijnen.
2 banen naast elkaar nemen kan misschien ook of niet? Als er een baan is waar een plafond aanzit dan neem je gewoon iets anders erbij. Maar je hebt schilderen en daar zit toch nooit een plafond aan of wel? Sociale contacten zit ook geen plafond aan en zo is er wel meer waar geen plafond aanzit.
Vooral het P gedeelte en Tru zouden voor mij inderdaad P&T kunnen zijn ja.quote:
Sociaal en werk gaan altijd samen volgens mij, je hebt bij ieder beroep te maken met collega's. Tenzij je de hele dag in je eentje op kantoor zit maar zelfs dan kom je langs de portier waarschijnlijk. Hoewel het zakelijke wereldje dan minder persoonlijk is vergeleken met een aantal andere beroepen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is voor mij niet mogelijk om sociaal en werk apart te zien. Voor veel mensenis dat juist een noodzaak maar voor mij niet.
Alles staat in het teken van ontwikkeling en dat hangt allemaal samen. Die verschillende aspecten, maar ook mijn ontwikkeling en die van anderen door de invloed die we o elkaar hebben.
Dat maakt voor mij mijn doel.
En dus ben ik heel erg gelukkig als ik mijn competenties kan inzetten voor anderen en er zelf oo nog in kan groeien ook. Heb er 35 jaar over gedaan om hier te komen en nu is de tijd dat ik het effectief kan gaan inzetten.
En van mijn werk dat ik nu doe hou ik teveel om het helemaal op te willen geven. Dus ook als dat andere later in dit jaar begint, is er ruimte voor om een aantal zaken van mijn huidige baan te blijven doen als met het daarmee eens is.
Ook hier zit mijn hart in.
Achter jezelf staan inderdaad. Niet afhankelijk zijn dat anderen eerst achter jou moeten staan om zelf-verzekerd te zijn. Het begint bij jezelf. En dan wordt jezelf eigen, iedere keer een stukje meer zodat het onderdeel gaat vormen van je bestaan zodat terug vallen niet meer zo snel gebeurt. Af en toe een stukje terugval kan dan vanzelf weer zorgen dat je richting de toekomst nog meer gaat opbouwen. Meer weerstand voor problemen en twijfel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef nokwanda het volgende:
Om te weten wat je wil moet je denk ik eerst echt achter jezelf staan. Jezelf akelig goed kennen en ook in de minder positieve zaken eerlijk tegenover jezelf zijn. ook als je dat niet wereldkundig wilt maken, dan toch wel tegenover jezelf toegeven dat dit of dat niet handig is of een belemmering vormt. Dat accepteren en daar achter kunnen staan als deel van jezelf schept de voorwaarde om het in te kunnen passen in je leven. Met een beetje mazzel verdwijnt daar mee ook de belemmering en verdwijnt het misschien wel omdat er geen nadruk meer wordt opgelegd. Zo groei je erover heen.
Als dat uit de weg is is er opening voor positieve ontwikkeling en kun je weten wat je wil. Daardoor ga je nog meer achter jezelf staan en voor je het weet zit je in een opwaardse spiraal.
Wil niet zeggen dat je nooit wat terugvalt.
My God... ik heb wat heen en weer gewieberd en zal dat ook nog wel gaan doen. Maar uiteindelijk kom ik er met iedere shit weer goed en beter uit omdat ik altijd wel oog blijf houden voor wat mooi of wel goed is.
En dat laatste kun jij ook. Jij hebt dat.
juist! staat t bier koud? en is je man weg?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou er graag op reageren maar het is nu tijd voor een beetje ongecompliceerde lol.
Denken is heel okay, maar niet vergeten ook gewoon lekker te leven
Vandaar dat ik een biertje gepakt hebquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou er graag op reageren maar het is nu tijd voor een beetje ongecompliceerde lol.
Denken is heel okay, maar niet vergeten ook gewoon lekker te leven
Wie zegt dat ze een man heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:01 schreef freak1 het volgende:
[..]
juist! staat t bier koud? en is je man weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |