quote:
Hij is net weg. Liep weer vreselijk te emomutsen.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:14 schreef Marietje_34 het volgende:
Ha die Nok![]()
Ik lees net dat Stuitje vandaag ook uit huis gaat, dat vind ik de leukste zelf![]()
Nieuwe liefde !!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is net weg. Liep weer vreselijk te emomutsen.
Nieuwe liefde en din deden mee. Had er eigenlijk weer een loodgieter bij moeten roepen.![]()
wat een mooi drietal Sara!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef sararaats het volgende:
yvonne, de vraag is misschien al vaak gesteld maar wilde het toch even weten
waar komt je interesse voor WO I vandaan?
als je de volgende keer in de Westhoek bent, denk je dan aan me? (ik ben een echte Belg en 1 keer in de Westhoek geweest toen ik nog een ukkie was)
kan nog altijd iets bijleren hé
voor de rest alles goed hier (dit is voor iedereen bedoeld) ik ga zo naar een feestje
[afbeelding]
m'n drie oogappeltjes (Loes, Jaan en Mie. kindjes van m'n zus)
Ik ga denk ik lekker zondags doen. Beetje computeren en koffie leuten en verder niksquote:Op zondag 17 juni 2007 11:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
Ga je nog iets speciaals doen vandaag?
nieuwe liefdequote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is net weg. Liep weer vreselijk te emomutsen.
Nieuwe liefde en din deden mee. Had er eigenlijk weer een loodgieter bij moeten roepen.![]()
ik ben me aan het inwerken op het zweef-subforum. ik vond die van chakra enzo redelijk goed gevonden, heb me half moeten inlezen op wikipediaquote:Op zondag 17 juni 2007 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jeetje Freak1, ik heb betere van je gelezen hoor
en onze liefde dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:55 schreef nokwanda het volgende:De nieuwe liefde van Stuit en haar din, natuurlijk
Da's alleen hete stomende seks. Geen liefde. Of het moet liefde voor de hete stomende seks zijn.quote:
dat laatste dus !quote:Op zondag 17 juni 2007 13:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's alleen hete stomende seks. Geen liefde. Of het moet liefde voor de hete stomende seks zijn.
Om dan vermoord te worden door het L meisjequote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kan met elk lekker wijf hete stomende sex hebben
Zal ik voor jou dan es een lekker wijf van een jaar of 80 uitzoeken dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kan met elk lekker wijf hete stomende sex hebben
wanneer spreken we weer aF?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om dan vermoord te worden door het L meisje![]()
Van nu tot aan volle maan op 30 juni iedere dag een keer om op te laden voor de grote dag.quote:
Dat is toch een beste tegenstelling.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal ik voor jou dan es een lekker wijf van een jaar of 80 uitzoeken dan?![]()
dus vanavond weer..quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van nu tot aan volle maan op 30 juni iedere dag een keer om op te laden voor de grote dag.
Si Siquote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om dan vermoord te worden door het L meisje![]()
Subjectiefquote:Op zondag 17 juni 2007 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is toch een beste tegenstelling.
80 = per definitie niet lekker
brr
Volle maan natuurlijk, wanneer we samen de Godin gaan erenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef freak1 het volgende:
[..]
dus vanavond weer..
hmm, even afspraken omzetten dan.
welke grote dag overigens?
hou de godin erin in dat ik het loodje leg?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Volle maan natuurlijk, wanneer we samen de Godin gaan eren![]()
nah..... dit is truth relatedquote:Op zondag 17 juni 2007 15:16 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie hier wel eens gehoord van SEX of KPD?![]()
![]()
Het houdt in dat je naar een hogere realiteit/ hoger zelf gestuurd zult worden. je gaat vliegen. Astraal reizen.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:32 schreef freak1 het volgende:
[..]
hou de godin erin in dat ik het loodje leg?
Ah zoquote:Op zondag 17 juni 2007 12:55 schreef nokwanda het volgende:De nieuwe liefde van Stuit en haar din, natuurlijk
dat klinkt redelijk als doodgaan. is het wel tijdens sex? dan is t ok.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het houdt in dat je naar een hogere realiteit/ hoger zelf gestuurd zult worden. je gaat vliegen. Astraal reizen.
De Godin zal blij met je zijn![]()
Op de offersteen. En ik neem van alles de laatste druppel.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:48 schreef freak1 het volgende:
[..]
dat klinkt redelijk als doodgaan. is het wel tijdens sex? dan is t ok.
in dat geval. akkoord.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op de offersteen. En ik neem van alles de laatste druppel.![]()
doe maar daarquote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef freak1 het volgende:
[..]
in dat geval. akkoord.
vanavond bij jou of bij mij btw?
k, t huis is aan kant, dus ik zie je zo?quote:
Had je het hele huis niet voor op hoeven ruimen hoor. Als je maar een beetje plek op de tafel hebt of zoietsquote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef freak1 het volgende:
[..]
k, t huis is aan kant, dus ik zie je zo?
jup, de gebruikelijke plekken, de tafel heeft ruimte, de bank, en de gangkast.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je het hele huis niet voor op hoeven ruimen hoor. Als je maar een beetje plek op de tafel hebt of zoiets
ik ook, maar dat kwam meer van gisteravond, en mijn meetingquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef freak1 het volgende:
nokwanda, waar doen we het vanavond?
ben om eerlijk te zijn een beetje moe...
ja dat gevoel had ik dus ook.quote:
tja, hadden we nog samen kunnen douchen om gisteren in te halenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:50 schreef nokwanda het volgende:
Heb ook in een soort coma gelegen. En nu, hup, de douche in en werken.
Gompie, cybersexquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:08 schreef freak1 het volgende:
[..]
tja, hadden we nog samen kunnen douchen om gisteren in te halen
quote:
had dan gebeld!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ochtendseks in de douche is heel okay
Hee Saraquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef sararaats het volgende:
helleuh
iemand yvonne gezien?
geef haar een dikke kus van me als je ze ziet
doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |