Als het pure bagger is, of totaal niets met het topic te maken heeft zit ik er niet mee. Maar het is verdomme een slowchat met een knipoog...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Écht, als ik ergens een pleurishekel aan heb is het aan posts wissen. Dan heb je bij mij echt een groot probleem als kutmod zijnde.
Goh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Écht, als ik ergens een pleurishekel aan heb is het aan posts wissen. Dan heb je bij mij echt een groot probleem als kutmod zijnde.
Bite mequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef yvonne het volgende:
Wat doet HW nou weer in deze SC?
Oldbie, jaja
Dan klopt die tag voor geen meter.quote:
We-don't-carequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan klopt die tag voor geen meter.
Bleu is ook al geen oldbie
Als ik zeg dat iemand een oldbie is dan is het een oldbie, begrepen theezak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees de FAQ.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff de tag aanpassenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik zeg dat iemand een oldbie is dan is het een oldbie, begrepen theezak?
Ja, nu we het toch over die tags hebben he...quote:
Jaja, verraad het OLDBIEschap maarquote:
Als ik zeg dat iemand een oldbie is dan is het een oldbie, begrepen jankzak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nu we het toch over die tags hebben he....
'nuff said, hup hup eieren met spek bakken jij!quote:Powered by "niet officiele & officiele"oldbies
Laat ik zo zeggen dat mijn "aanbod" in het vorige topic blijkbaar niet in goede aarde viel bij sommigen onder onsquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef Armageddon het volgende:
Maar even serieus, wie loopt er hier posts te wissen dan?
Wat voel ik nou? Ohja, jeukende vingers.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus NOT done he?? Posts die niet tegen policy zijn te wissen...
Geen grap.
Moet je er aan trekken, werkt met je lul ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat voel ik nou? Ohja, jeukende vingers..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef Kreator het volgende:
Zargon snapt het niet. Oldbie heeft weinig met een userID te maken. Misschien moeten we er een wiki over schrijven. Het is een levenswijze, een geloof, een 8e wereldwonder, een 7e zintuig. Dat word je niet automatisch dankzij een kansloos kutnummer, dat ben je van nature. Inlikken is doodzonde nummer 1.
Iemand Sandstorm nog gespot?
Het moet niet gekker worden ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen dat mijn "aanbod" in het vorige topic blijkbaar niet in goede aarde viel bij sommigen onder ons.
jankenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef Armageddon het volgende:
WAT ZIJN WE AAN HET DOEN?
Helaas, dat doet het nét niet, met mijn vingers dan hè.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je er aan trekken, werkt met je lul ook.
Mwah, als het nou iets ergs was, ik vroeg alleen in de FOK! traditie of Janetje wou neuken, en ze schreef eerst dat IK dan een probleem zou hebben. En ik vroeg: Hoezo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden ook.
J! Heb jij wat te doen vanavond?
Doe mij het adres van die Janetje maar even dan. Even rechtzetten vanavond.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als het nou iets ergs was, ik vroeg alleen in de FOK! traditie of Janetje wou neuken, en ze schreef eerst dat IK dan een probleem zou hebben. En ik vroeg: Hoezo?.
En daarna was alles weg........
Waaromquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als het nou iets ergs was, ik vroeg alleen in de FOK! traditie of Janetje wou neuken, en ze schreef eerst dat IK dan een probleem zou hebben. En ik vroeg: Hoezo?.
Zeg HW, heb jij gezopen offe?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een ander probleem hebt.
quote:
quote:
quote:
eej J. vind (w)Yppy dat wel okayquote:
Zal diequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef HeatWave het volgende:.
Sorry dan, ik heb geen idee waarom ik daar niets zag net!
Ik denk echt dat het iets met die errors te maken heeft, want ik heb expres nog 3 keer heen en weer gescrolled om het zeker te weten, ik kon het me namelijk al niet voorstellen....quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:51 schreef Armageddon2001 het volgende:
[..]
Zal dieemlof wel weer zijn dan.
wtf?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb OO toegang.
Oh, schijnt zo te horen.. bummer.
Als ik al ooit iets buiten het feedback topic wis meld ik dat wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:51 schreef Armageddon2001 het volgende:
[..]
Zal dieemlof wel weer zijn dan.
Haal dan ook een Xboxquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De Wii-plannen staan even in de ijskast.
Nader onderzoek wees uit dat de PAL versies geen s-video uitgang hebben. (De NTSC versies standaard ook niet, maar daarvoor is er wel een aparte kabel te verkrijgen voor weinig.)
Mijn beamer kan dan wel composiet aan, maar die kabel hangt er niet. Bovendien is m'n hele AV-systeem met s-video uitgerust. Wat betekent dat ik m'n halve woonkamer moet afbreken om voor die Wii een composiet signaal bij m'n beamer te krijgen.
Nou, ik daggut nii!
Ik maak een geintje hè, sje weets. Dat je niet boos gaat worden enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik al ooit iets buiten het feedback topic wis meld ik dat wel.
Leuk dat jullie twee slowchats hebben trouwens: http://forum.fok.nl/topic/1035328/1/300#50414106
Nein.quote:
Pest relmofje eens niet zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik maak een geintje hè, sje weets. Dat je niet boos gaat worden enzo.![]()
Bestaan er geen composiet >> S-Video converters dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nein.
Ik speel zelden spelletjes. Zo'n Wii leek me dan nog wel leuk om te hebben staan, maar een X-Box vind ik echt zonde van m'n geld.
Je negers vallen ons aan Arma, fix dat eens.quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
ben jij gek ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Kan iedereen in OO nu?
pleur eens op met linkjes waar ik niet kan lezen. Hooguit irritant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik al ooit iets buiten het feedback topic wis meld ik dat wel.
Leuk dat jullie twee slowchats hebben trouwens: http://forum.fok.nl/topic/1035328/1/300#50414106
Nee men , dat is een forum voor lutsers ! daar wil ik niet in kunnen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Kan iedereen in OO nu?
Leuk verhaal en ik snap hetquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De Wii-plannen staan even in de ijskast.
Nader onderzoek wees uit dat de PAL versies geen s-video uitgang hebben. (De NTSC versies standaard ook niet, maar daarvoor is er wel een aparte kabel te verkrijgen voor weinig.)
Mijn beamer kan dan wel composiet aan, maar die kabel hangt er niet. Bovendien is m'n hele AV-systeem met s-video uitgerust. Wat betekent dat ik m'n halve woonkamer moet afbreken om voor die Wii een composiet signaal bij m'n beamer te krijgen.
Nou, ik daggut nii!
Ik vermoed dat hij op een zondagmorgen wakker werd met een kater en het licht heeft gezien!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef miss_bleu het volgende:
zeg dubbel. Waarom ben jij niet meer donkerblauw?
nee ik ben gekquote:
bekendquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij op een zondagmorgen wakker werd met een kater en het licht heeft gezien!
Omdat ik na een half jaar wachten geen zin meer had.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef miss_bleu het volgende:
zeg dubbel. Waarom ben jij niet meer donkerblauw?
waarom is er geen med?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat ik na een half jaar wachten geen zin meer had.
Had ik geen behoefte aan. Er was wel meer aan de hand dan geen zin meer hebben opzich, maar ik vind het wel best zo.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Had ik geen behoefte aan. Er was wel meer aan de hand dan geen zin meer hebben opzich, maar ik vind het wel best zo.
ikkuh snappie! Blijf me toch elke keer weer verbazen hoe hard men terug rent als ze weer een "kans"krijgen terwijl je vlakdaarna weer uitgekotst wordquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Had ik geen behoefte aan. Er was wel meer aan de hand dan geen zin meer hebben opzich, maar ik vind het wel best zo.
Mja jammer dat een bepaalde ex-collega niet even het fatsoen had om een fatsoenlijke afscheidspost in het crewforum te tikken, maar lekker makkelijk mij alles in de schoenen schuiven. Best grappig trouwens, ik kon daar niet meer posten en gelijk zie je reactie's van crewleden die alleen iets durven zeggen als ze niet meer tegengesproken konden worden. Beetje laf, maar ja dat heb ik in al die tijd wel vaker zien gebeuren.quote:
Hmm flauw inderdaad, ik denk dat ik dat hele topic over 't hoofd gezien heb want ik zag je opeens zwart toen ik hier in deze reeks kwam kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja jammer dat een bepaalde ex-collega's niet even het fatsoen had om een fatsoenlijke afscheidspost in het crewforum te tikken, maar lekker makkelijk mij alles in de schoenen schuiven. Best grappig trouwens, ik kon daar niet meer posten en gelijk zie je reactie's van crewleden die alleen iets durven zeggen als ze niet meer tegengesproken konden worden. Beetje laf, maar ja dat heb ik in al die tijd wel vaker zien gebeuren.
Ach, het maakt verder ook niet uit. Ik ben nu vanaf 2002 crewlid geweest, 1 keer weggegaan met als hoofdreden dat er geen drol gebeurde. Nu om dezelfde reden weer, de zaken daaromheen waren meer de druppel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef Leia het volgende:
[..]
Hmm flauw inderdaad, ik denk dat ik dat hele topic over 't hoofd gezien heb want ik zag je opeens zwart toen ik hier in deze reeks kwam kijken.
Ahja. Jammerquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ach, het maakt verder ook niet uit. Ik ben nu vanaf 2002 crewlid geweest, 1 keer weggegaan met als hoofdreden dat er geen drol gebeurde. Nu om dezelfde reden weer, de zaken daaromheen waren meer de druppel.
Op zich wel, maar aangezien je dan een gemengd signaal weer uit elkaar aan het trekken bent kost je dat toch wel wat aan beeldkwaliteit. En naar mijn ervaring zoveel dat je het echt gaat zien, zeker als je dat beeld met een 2.25m diagonaal op de muur projecteert.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bestaan er geen composiet >> S-Video converters dan?
30 minutenquote:
Mja composiet is al niet geweldig, als je dat weer gaat splitsen naar S-Video signalen heb je idd wel wat verlies ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op zich wel, maar aangezien je dan een gemengd signaal weer uit elkaar aan het trekken bent kost je dat toch wel wat aan beeldkwaliteit. En naar mijn ervaring zoveel dat je het echt gaat zien, zeker als je dat beeld met een 2.25m diagonaal op de muur projecteert.
Ik kom zometeen thuis en dan moet ik nog een website ontwerpen en bouwenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
30 minuten.
En dan even met de trein van Utrecht naar Rotterdam en vervolgens de kroeg in.
Idd, fucking betutteling. Ik speel games EN reis met het GVB, 1 keer raden waar ik meer opgefokt van raak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heerlijk zo'n regering
Hirsch Ballin wil gewelddadige games aanpakken
Honeymoon hm?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef Joene het volgende:
Goed , nog 1,5 dag ! en dan is het week-end.
Tja, kom maar eens met hard bewijs dat geweldadige games tot moorden leiden. Misschien dat er eens een gek is geweest die iemand omgelegd heeft naar aanleiding van een spelletje. Maar dan zeg ik op mijn beurt; haal alle speelgoedpistolen dan ook uit de winkel. Daar kunnen kinderen elkaar ook fictief mee doodschieten...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, fucking betutteling. Ik speel games EN reis met het GVB, 1 keer raden waar ik meer opgefokt van raak?.
Nee maar mn (achter)nichtje gaat trouwen vrijdagquote:
En dat maakt jequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef Joene het volgende:
Nee maar mn (achter)nichtje gaat trouwen vrijdag
HoneyMoon = 16 juli - 3 augustus.
ik had nu wel al op honeymoon willen gaan !quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat maakt je [afbeelding] omdat...?
Het is 16 juli voor je het weet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:06 schreef Joene het volgende:
ik had nu wel al op honeymoon willen gaan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |