Dat is je Clock Latency, past allemaal. Het enige is dat als de rest 4 is en je er een 5 bij stopt alles op 5 gaat werken. In de praktijk merk je hier geen drol van als je geen overclocker bent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:13 schreef Armageddon het volgende:
HW, wat is het verschil tussen CL4 en CL5 geheugen, kan dat allebei op dat bord?
Wat DD zegt, timing van het RAM tov de rest. Erg veel mis je er niet mee opzich zo, maar als je weet dat de E6600 echt heel makkelijk overclockt zou ik toch CL4 nemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:13 schreef Armageddon het volgende:
HW, wat is het verschil tussen CL4 en CL5 geheugen, kan dat allebei op dat bord?
Kan helaas gebeuren ja. Maar wel een kwestie van pech gehad denk ik. MIjn oude AMD heeft 3 jaar prima gedraaid op 25% OC.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:22 schreef Kreator het volgende:
Overclocken is best zonde. Mijn P4 2.4ghz doet het na een jaar of 2 op 3.2ghz te hebben gedraaid nu alleen nog stabiel als ik em underclock op 2.0
quote:
Crysis wordt ook zo'n geweldig spel, daarvoor alleen zou ik mijn hele pc al wel updaten denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook nog niet gedaan hoor, mijn kast is dermate kut dat ik al moeite heb om het nu rond de 45 graden te krijgen binnenin.
Zodra ik een goeie kast heb, met goeie airflow, beetje goeie fans en een Arctic Pro koeler kijk ik er nog wel eens naar. Nu draait toch alles op high settings vloeiend nog. Tegen de tijd dat Crysis uit is zien we wel weer..
Het is ook wel een pareltje Krea!quote:
Ja maar krea , je weet toch dat men over lappen tekst heen leest ?quote:
Minister Arma.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef Armageddon het volgende:
nooc, vergis je niet, ooit ga ik nog minister president worden van dit land.
Premier Geddonquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Minister Arma.
Dat wordt nog wat.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef Armageddon het volgende:
nooc, vergis je niet, ooit ga ik nog minister president worden van dit land.
Heb je al wat geregeld voor Nikky voor a.s. dinsdagquote:
ssssstquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je al wat geregeld voor Nikky voor a.s. dinsdag?
![]()
Silence is the best sound you could wish.quote:
Kut met peren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Leia het volgende:
Goed silence gedicht heb ik toch wel bedacht eigelijk.
Wát een flutweer trouwensHoe wordt het weekend?
quote:
Er staat meestal wel informatie bij over de voeding die erin zit, dan zoek je daar even wat over op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Zeg HW, Ik zit nu hier te koekeloeren:
http://www.beslist.nl/com(...)aN2YwCFQPUlAodrwoLEQ
Hoe weet ik dan of er zoeen speciale voeding in zit en meer van zulks?
het is niet echt speciaal tegenwoordig hoor, alleen mijn "oude" voeding van 1 jaar oud had die PCI-E aansluitingen dus niet. Maar ik ga er wel vanuit dat alles wat je nu koopt ze wel heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Zeg HW, Ik zit nu hier te koekeloeren:
http://www.beslist.nl/com(...)aN2YwCFQPUlAodrwoLEQ
Hoe weet ik dan of er zoeen speciale voeding in zit en meer van zulks?
Antec voedingen uit de Sonata serie zijn prima, heb dezelfde kast.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:41 schreef Armageddon het volgende:
Dit zou moeten werken dan!
http://www.beslist.nl/com(...)onata_II_EC_%29.html
Het zal opzich best kunnen, maar in de gebruiksaanwijzing van mijn 8800 werd gezegd dat dat NIET mag dus.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Antec voedingen uit de Sonata serie zijn prima, heb dezelfde kast.
Mocht je geen PCI-E aansluiting hebben, dan kan je gewoon een verloopje vanaf molex halen voor een paar euro.
Ik heb op m'n voeding een aparte 12 volt lijn speciaal voor de videokaartquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal opzich best kunnen, maar in de gebruiksaanwijzing van mijn 8800 werd gezegd dat dat NIET mag dus.....
Hoi.quote:
Ik denk dat je dan een ander probleem hebt.quote:
En dat is?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een ander probleem hebt.
Zie J's sig.quote:
Een kutnewbiemod.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |