Hmm flauw inderdaad, ik denk dat ik dat hele topic over 't hoofd gezien heb want ik zag je opeens zwart toen ik hier in deze reeks kwam kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja jammer dat een bepaalde ex-collega's niet even het fatsoen had om een fatsoenlijke afscheidspost in het crewforum te tikken, maar lekker makkelijk mij alles in de schoenen schuiven. Best grappig trouwens, ik kon daar niet meer posten en gelijk zie je reactie's van crewleden die alleen iets durven zeggen als ze niet meer tegengesproken konden worden. Beetje laf, maar ja dat heb ik in al die tijd wel vaker zien gebeuren.
Ach, het maakt verder ook niet uit. Ik ben nu vanaf 2002 crewlid geweest, 1 keer weggegaan met als hoofdreden dat er geen drol gebeurde. Nu om dezelfde reden weer, de zaken daaromheen waren meer de druppel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef Leia het volgende:
[..]
Hmm flauw inderdaad, ik denk dat ik dat hele topic over 't hoofd gezien heb want ik zag je opeens zwart toen ik hier in deze reeks kwam kijken.
Ahja. Jammerquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ach, het maakt verder ook niet uit. Ik ben nu vanaf 2002 crewlid geweest, 1 keer weggegaan met als hoofdreden dat er geen drol gebeurde. Nu om dezelfde reden weer, de zaken daaromheen waren meer de druppel.
Op zich wel, maar aangezien je dan een gemengd signaal weer uit elkaar aan het trekken bent kost je dat toch wel wat aan beeldkwaliteit. En naar mijn ervaring zoveel dat je het echt gaat zien, zeker als je dat beeld met een 2.25m diagonaal op de muur projecteert.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bestaan er geen composiet >> S-Video converters dan?
30 minutenquote:
Mja composiet is al niet geweldig, als je dat weer gaat splitsen naar S-Video signalen heb je idd wel wat verlies ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op zich wel, maar aangezien je dan een gemengd signaal weer uit elkaar aan het trekken bent kost je dat toch wel wat aan beeldkwaliteit. En naar mijn ervaring zoveel dat je het echt gaat zien, zeker als je dat beeld met een 2.25m diagonaal op de muur projecteert.
Ik kom zometeen thuis en dan moet ik nog een website ontwerpen en bouwenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
30 minuten.
En dan even met de trein van Utrecht naar Rotterdam en vervolgens de kroeg in.
Idd, fucking betutteling. Ik speel games EN reis met het GVB, 1 keer raden waar ik meer opgefokt van raak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heerlijk zo'n regering
Hirsch Ballin wil gewelddadige games aanpakken
Honeymoon hm?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef Joene het volgende:
Goed , nog 1,5 dag ! en dan is het week-end.
Tja, kom maar eens met hard bewijs dat geweldadige games tot moorden leiden. Misschien dat er eens een gek is geweest die iemand omgelegd heeft naar aanleiding van een spelletje. Maar dan zeg ik op mijn beurt; haal alle speelgoedpistolen dan ook uit de winkel. Daar kunnen kinderen elkaar ook fictief mee doodschieten...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, fucking betutteling. Ik speel games EN reis met het GVB, 1 keer raden waar ik meer opgefokt van raak?.
Nee maar mn (achter)nichtje gaat trouwen vrijdagquote:
En dat maakt jequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef Joene het volgende:
Nee maar mn (achter)nichtje gaat trouwen vrijdag
HoneyMoon = 16 juli - 3 augustus.
omdat...?
ik had nu wel al op honeymoon willen gaan !quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat maakt je [afbeelding] omdat...?
Het is 16 juli voor je het weet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:06 schreef Joene het volgende:
ik had nu wel al op honeymoon willen gaan !
Naar Italië toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:13 schreef Kuukske het volgende:
Waar gaan jullie heen trouwens Joen?
Ik had het al gevraagd geloof ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:27 schreef Leia het volgende:
Naar Italië toch?
Zeker wel leuk jaquote:
Ik vraag me af of ze meteen willen beginnen met een Fok!kende puber.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:10 schreef Leia het volgende:
Kan ik niet mee? Als soort kind zeg maar?!
Ik zeur wel de hele dag om ijs en snoep, en ik wil 's avonds naar de kinderdisco en overdag naar het zwembad. Maargoed dan is het vast wennen voor wanneer jullie kinderen gaan krijgen!
Mwah , ik begin liever met een iets jonger kindquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:10 schreef Leia het volgende:
Kan ik niet mee? Als soort kind zeg maar?!
Ik zeur wel de hele dag om ijs en snoep, en ik wil 's avonds naar de kinderdisco en overdag naar het zwembad. Maargoed dan is het vast wennen voor wanneer jullie kinderen gaan krijgen!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:23 schreef KopieerMachine het volgende:
Goedemorgen! Wie wil kofie?ik trakteer vandaag
![]()
![]()
Ja nah zullen we het op morgen houden !quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |