Als het pure bagger is, of totaal niets met het topic te maken heeft zit ik er niet mee. Maar het is verdomme een slowchat met een knipoog...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Écht, als ik ergens een pleurishekel aan heb is het aan posts wissen. Dan heb je bij mij echt een groot probleem als kutmod zijnde.
Goh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Écht, als ik ergens een pleurishekel aan heb is het aan posts wissen. Dan heb je bij mij echt een groot probleem als kutmod zijnde.
Bite mequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef yvonne het volgende:
Wat doet HW nou weer in deze SC?
Oldbie, jaja
Dan klopt die tag voor geen meter.quote:
We-don't-carequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan klopt die tag voor geen meter.
Bleu is ook al geen oldbie
Als ik zeg dat iemand een oldbie is dan is het een oldbie, begrepen theezak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees de FAQ.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff de tag aanpassenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik zeg dat iemand een oldbie is dan is het een oldbie, begrepen theezak?
Ja, nu we het toch over die tags hebben he...quote:
Jaja, verraad het OLDBIEschap maarquote:
Als ik zeg dat iemand een oldbie is dan is het een oldbie, begrepen jankzak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nu we het toch over die tags hebben he....
'nuff said, hup hup eieren met spek bakken jij!quote:Powered by "niet officiele & officiele"oldbies
Laat ik zo zeggen dat mijn "aanbod" in het vorige topic blijkbaar niet in goede aarde viel bij sommigen onder onsquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef Armageddon het volgende:
Maar even serieus, wie loopt er hier posts te wissen dan?
Wat voel ik nou? Ohja, jeukende vingers.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus NOT done he?? Posts die niet tegen policy zijn te wissen...
Geen grap.
Moet je er aan trekken, werkt met je lul ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat voel ik nou? Ohja, jeukende vingers..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef Kreator het volgende:
Zargon snapt het niet. Oldbie heeft weinig met een userID te maken. Misschien moeten we er een wiki over schrijven. Het is een levenswijze, een geloof, een 8e wereldwonder, een 7e zintuig. Dat word je niet automatisch dankzij een kansloos kutnummer, dat ben je van nature. Inlikken is doodzonde nummer 1.
Iemand Sandstorm nog gespot?
Het moet niet gekker worden ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen dat mijn "aanbod" in het vorige topic blijkbaar niet in goede aarde viel bij sommigen onder ons.
jankenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef Armageddon het volgende:
WAT ZIJN WE AAN HET DOEN?
Helaas, dat doet het nét niet, met mijn vingers dan hè.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je er aan trekken, werkt met je lul ook.
Mwah, als het nou iets ergs was, ik vroeg alleen in de FOK! traditie of Janetje wou neuken, en ze schreef eerst dat IK dan een probleem zou hebben. En ik vroeg: Hoezo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden ook.
J! Heb jij wat te doen vanavond?
Doe mij het adres van die Janetje maar even dan. Even rechtzetten vanavond.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als het nou iets ergs was, ik vroeg alleen in de FOK! traditie of Janetje wou neuken, en ze schreef eerst dat IK dan een probleem zou hebben. En ik vroeg: Hoezo?.
En daarna was alles weg........
Waaromquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als het nou iets ergs was, ik vroeg alleen in de FOK! traditie of Janetje wou neuken, en ze schreef eerst dat IK dan een probleem zou hebben. En ik vroeg: Hoezo?.
Zeg HW, heb jij gezopen offe?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een ander probleem hebt.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |