quote:
eej J. vind (w)Yppy dat wel okayquote:
Zal diequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef HeatWave het volgende:.
Sorry dan, ik heb geen idee waarom ik daar niets zag net!
Ik denk echt dat het iets met die errors te maken heeft, want ik heb expres nog 3 keer heen en weer gescrolled om het zeker te weten, ik kon het me namelijk al niet voorstellen....quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:51 schreef Armageddon2001 het volgende:
[..]
Zal dieemlof wel weer zijn dan.
wtf?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb OO toegang.
Oh, schijnt zo te horen.. bummer.
Als ik al ooit iets buiten het feedback topic wis meld ik dat wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:51 schreef Armageddon2001 het volgende:
[..]
Zal dieemlof wel weer zijn dan.
Haal dan ook een Xboxquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De Wii-plannen staan even in de ijskast.
Nader onderzoek wees uit dat de PAL versies geen s-video uitgang hebben. (De NTSC versies standaard ook niet, maar daarvoor is er wel een aparte kabel te verkrijgen voor weinig.)
Mijn beamer kan dan wel composiet aan, maar die kabel hangt er niet. Bovendien is m'n hele AV-systeem met s-video uitgerust. Wat betekent dat ik m'n halve woonkamer moet afbreken om voor die Wii een composiet signaal bij m'n beamer te krijgen.
Nou, ik daggut nii!
Ik maak een geintje hč, sje weets. Dat je niet boos gaat worden enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik al ooit iets buiten het feedback topic wis meld ik dat wel.
Leuk dat jullie twee slowchats hebben trouwens: http://forum.fok.nl/topic/1035328/1/300#50414106
Nein.quote:
Pest relmofje eens niet zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik maak een geintje hč, sje weets. Dat je niet boos gaat worden enzo.![]()
Bestaan er geen composiet >> S-Video converters dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nein.
Ik speel zelden spelletjes. Zo'n Wii leek me dan nog wel leuk om te hebben staan, maar een X-Box vind ik echt zonde van m'n geld.
Je negers vallen ons aan Arma, fix dat eens.quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
ben jij gek ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Kan iedereen in OO nu?
pleur eens op met linkjes waar ik niet kan lezen. Hooguit irritant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik al ooit iets buiten het feedback topic wis meld ik dat wel.
Leuk dat jullie twee slowchats hebben trouwens: http://forum.fok.nl/topic/1035328/1/300#50414106
Nee men , dat is een forum voor lutsers ! daar wil ik niet in kunnen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Kan iedereen in OO nu?
Leuk verhaal en ik snap hetquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De Wii-plannen staan even in de ijskast.
Nader onderzoek wees uit dat de PAL versies geen s-video uitgang hebben. (De NTSC versies standaard ook niet, maar daarvoor is er wel een aparte kabel te verkrijgen voor weinig.)
Mijn beamer kan dan wel composiet aan, maar die kabel hangt er niet. Bovendien is m'n hele AV-systeem met s-video uitgerust. Wat betekent dat ik m'n halve woonkamer moet afbreken om voor die Wii een composiet signaal bij m'n beamer te krijgen.
Nou, ik daggut nii!
Ik vermoed dat hij op een zondagmorgen wakker werd met een kater en het licht heeft gezien!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef miss_bleu het volgende:
zeg dubbel. Waarom ben jij niet meer donkerblauw?
nee ik ben gekquote:
bekendquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij op een zondagmorgen wakker werd met een kater en het licht heeft gezien!
Omdat ik na een half jaar wachten geen zin meer had.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef miss_bleu het volgende:
zeg dubbel. Waarom ben jij niet meer donkerblauw?
waarom is er geen med?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat ik na een half jaar wachten geen zin meer had.
Had ik geen behoefte aan. Er was wel meer aan de hand dan geen zin meer hebben opzich, maar ik vind het wel best zo.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Had ik geen behoefte aan. Er was wel meer aan de hand dan geen zin meer hebben opzich, maar ik vind het wel best zo.
ikkuh snappie! Blijf me toch elke keer weer verbazen hoe hard men terug rent als ze weer een "kans"krijgen terwijl je vlakdaarna weer uitgekotst wordquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Had ik geen behoefte aan. Er was wel meer aan de hand dan geen zin meer hebben opzich, maar ik vind het wel best zo.
Mja jammer dat een bepaalde ex-collega niet even het fatsoen had om een fatsoenlijke afscheidspost in het crewforum te tikken, maar lekker makkelijk mij alles in de schoenen schuiven. Best grappig trouwens, ik kon daar niet meer posten en gelijk zie je reactie's van crewleden die alleen iets durven zeggen als ze niet meer tegengesproken konden worden. Beetje laf, maar ja dat heb ik in al die tijd wel vaker zien gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |