quote:
sssssttttquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Hoezo weinig tijd?![]()
Ik heb vorige week nog ¤ 1.250.000,- naar je overgemaakt dat jij eiste als smeergeld, omdat je anders de foto's van mij wagenpark zou publiceren...![]()
Dus houd je een beetje in ja...![]()
![]()
PV heb jij die fotos ja?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
ssssstttt
Ik moet wel de schijn blijven ophouden he..... Anders ga ik alsnog posten
![]()
Niet voor jouquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
PV heb jij die fotos ja?
Zien! Zien! Zien!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Hij luistert naar de naam PV....quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:22 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Niet voor jou
Jij deed eerst altijd naar tegen me![]()
![]()
KUTuser
Bierik was hier net ook al...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet jij trouwens waarom die kutklonen weer van stal zijn
?
Ik wil die ook wel zien ja...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
PV heb jij die fotos ja?
Zien! Zien! Zien!
Oepsquote:
Miljonair laat mij weten dat hij het zeer op prijs zou stellen als U, Armoedzaaier, de foto's vernietigt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
ssssstttt
Ik moet wel de schijn blijven ophouden he..... Anders ga ik alsnog posten
![]()
ik weet het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet jij trouwens waarom die kutklonen weer van stal zijn
?
kuukquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Ah, de collega achter me is naar huis.
Goed dan Pieter Veenman, plausibele verklaring!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:24 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
OepsJa, nee, dat ligt aan mijn initialen in het echte leven
Miljonair is trouwens ook alweer weg; hij had een vliegtuig te halen om een conferentie in Lausanne bij te wonen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet het niet.
Bierik kwam even buurten, maar die heb ik weer een trap gegeven.
Die is weer weg.
Relaxedquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Ah, de collega achter me is naar huis.
Mogge Henk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ik zie dat de kloons weer van stal zijn gehaald?
ja, fruts is wegquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ik zie dat de kloons weer van stal zijn gehaald?
Ik wil er ook eenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
tering... daar gaaaaan we weerkutklonen... ik wil ook
Gelukkig! Graftventquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet het niet.
Bierik kwam even buurten, maar die heb ik weer een trap gegeven.
Die is weer weg.
Ik zal mijn rekening in de gaten houden. Wellicht, als daar een significant saldo op staat, verdwijnen de foto'squote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Miljonair laat mij weten dat hij het zeer op prijs zou stellen als U, Armoedzaaier, de foto's vernietigt.
Daartoe heeft hij wederom een geldbedrag U doen toekomen!![]()
Heb jij ook een kloon Henk?quote:
Ken jij die user/kloon ja?quote:
Na 5 uur enkelt en alleen Fok!ken zelfs!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
Relaxed
Je kan weer ongestoord fokken nu?
Ja hoor, maar dat mag ik niet zeggen van mijn baasjequote:
Vanwaar weet u mijn identiteit, heer OA?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Goed dan Pieter Veenman, plausibele verklaring!![]()
Hij is al wegquote:
dat zijn de beter zakenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Na 5 uur enkelt en alleen Fok!ken zelfs!
haha, moet je hard leren eigenlijk?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij is al weg![]()
Maar ik ga ff niet msnen want dan blijf ik weer plakken. Kan ik niet gebruiken nu.
Vrolijk doen jij!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
FLIKKER OP GRAFTTYHPUS HOND!
Was dat maar... nee ik moet nog dik 100 pagina's lezen voor vrijdag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, moet je hard leren eigenlijk?
of is de chick er?
ze gaan "samen leren"quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, moet je hard leren eigenlijk?
of is de chick er?
Er zijn wel meer dingen die ik weet, waar anderen slechts verbaasd kunnen zijn!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Vanwaar weet u mijn identiteit, heer OA?
Aan het werk dan, lambal!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Vrolijk doen jij!![]()
[..]
Was dat maar... nee ik moet nog dik 100 pagina's lezen voor vrijdag.
Zeg, OA... als jij zoveel weet he, wie is die henkvandetillaard ofzo dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die ik weet, waar anderen slechts verbaasd kunnen zijn!![]()
Pauper!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat mag ik niet zeggen van mijn baasje
Henkvandentillaartquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, OA... als jij zoveel weet he, wie is die henkvandetillaard ofzo dan?
Ja, en daarna maar klagen over spierpijnquote:
Is dat fysiek schoonOA ofzo?quote:
Sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Vrolijk doen jij!![]()
[..]
Was dat maar... nee ik moet nog dik 100 pagina's lezen voor vrijdag.
Ja wat voor mietje ben je danquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en daarna maar klagen over spierpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja wat voor mietje ben je dan
goeie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Die zit heel druk in vergadering.. dus nee!quote:
noggal jaquote:
Weet ik, ik heb een cursus posten voor gevorderen gevolgd. Professional hequote:
Kusje erop?!quote:
Whehe.... waar ken je die henk dan fysiek van?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Die zit heel druk in vergadering.. dus nee!![]()
Vraag me af of hij dit forum überhaupt wel kent....![]()
Wifiquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan! Roffa is ook niet zo ver hiervandaan. Zijn we een stuk sneller dan bij die anderen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Frits, ik las dat er in de buurt van roffaa ook zo'n soort dealer zit.
Moeten we ook maar eens gaan kieken denk...
En zo hoort hetquote:
weet ik niet, ga ik zo uitzoekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan! Roffa is ook niet zo ver hiervandaan. Zijn we een stuk sneller dan bij die anderen!
Waar precies?
Vlegelquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet dat mods alle wijzigingen kunnen teruglezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeweest.quote:'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Shit, ik heb niet gezien wat daar stond...quote:
kloon?quote:
Whehehehehehe.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:51 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Vlegel
Dacht je dat ik je niet door had snotneus? Ik weet al lang wat jij op dit forum uitspookt.
En dan die vuile praat... alsof jij ook maar durft te denken aan seksueel getinte activiteiten met mijn dochter voor het huwelijk!
Vort! Aan het werk
Dan kan ik weer terug de vergadering in.
Flikker op met die kutklonenquote:
Ben je nou nog niet aan het werk? Vlegelquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehehehehe.....![]()
MPG heeft nu ook een kloon!![]()
que?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehehehehe.....![]()
MPG heeft nu ook een kloon!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |