Whehehehehehe.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:51 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Vlegel
Dacht je dat ik je niet door had snotneus? Ik weet al lang wat jij op dit forum uitspookt.
En dan die vuile praat... alsof jij ook maar durft te denken aan seksueel getinte activiteiten met mijn dochter voor het huwelijk!
Vort! Aan het werk
Dan kan ik weer terug de vergadering in.
Flikker op met die kutklonenquote:
Ben je nou nog niet aan het werk? Vlegelquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehehehehe.....![]()
MPG heeft nu ook een kloon!![]()
que?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehehehehe.....![]()
Mijn avatar....quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aan het werk? Vlegel
OMFG...OA JE AVATAR...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:51 schreef OA het volgende:
[..]
Shit, ik heb niet gezien wat daar stond...
Iemand??![]()
Zeg, mevrouw, u heeft toch geen plannen mijn schoonzoon aan te zetten tot vreemdgaan he?quote:
OA, je wordt weer gehacked!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehehehehe.....![]()
eenschquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Klonen
OA Doe ff heel gauw je avatar terug
Ja en dan ben ik niet meer herkenbaar...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Klonen
Ik ga alquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Pheno het volgende:
Flikker op met die kutklonen
Damn.....quote:
niet...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Zeg, mevrouw, u heeft toch geen plannen mijn schoonzoon aan te zetten tot vreemdgaan he?
ja, wat is der nou? Ik ben nog altijd kloonloosquote:
en weer zit je mij te pesten hequote:
wat hij zegt ja....quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Klonen
ja hoor The kloons Are Back..quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:02 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
en weer zit je mij te pesten he![]()
![]()
![]()
nare vent![]()
![]()
armoed, die foto die ik een stukje naar boven postte hier he, is dat een deel van miljonairs' wagenpark?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:02 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
en weer zit je mij te pesten he![]()
![]()
![]()
nare vent![]()
![]()
nul-A? WAT DE NEUK? Ik word fokking gek hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |