Whehe....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, bedoel je dat...![]()
Ikke niet snapte...![]()
![]()
Heerleijcke neucksechs![]()
Gewoon ouderwetsch op en neer gaan is er niet meer bij voor de jeugd het schorriemorrie van tegenwoordig...![]()
Oh, en of het gebeurd is?
Weet ik veel...![]()
Het gebeurt wel vaker...![]()
Heb je Miljonairs auto al gepost daar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:40 schreef OA het volgende:
Gespot deel 41
Hier schuift weer een aantal uiterst puicke karren voorbij!![]()
Ik ook niet...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou niet weten waarom ik daar een geheim van moet maken...![]()
![]()
Kon jij maar rechttoe rechtaan...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
heerlijcke neucksecks![]()
rechttoe rechtaan openneer![]()
whehe... ok
Nee man, die kloothommel is nooit thuis en alle andere wagens staan achter slot ende grendel....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je Miljonairs auto al gepost daar?
wat een hondekopquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nee man, die kloothommel is nooit thuis en alle andere wagens staan achter slot ende grendel....![]()
Wat rijdt die dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je Miljonairs auto al gepost daar?
Donders ja...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
He, OA, staat ie niet op de laatste post, helemaal onderaan die laatste foto, in het gespot topic?
Bentley, RR, Aston Martin, Ferrari, etc...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat rijdt die dan?
Binnenkort maar eens bij Jacques gaan buurten, ff kieken of ik de 7 of de X5 een keer een rondje mag lenen.. zal wel niet, want hij kent me nauwlijks maargoed
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet... [afbeelding]
[..]
Kon jij maar rechttoe rechtaan...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
[..].. Ik kan dat fysiek best....
leen mij OAdinnetje maar eens uit
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Bentley, RR, Aston Martin, Ferrari, etc...![]()
Wat niet?
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
.. Ik kan dat fysiek best....
leen mij OAdinnetje maar eens uit
Ik leen gans niets uit!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
oho....
En dan niet laten zien aan zijn beste vriend?
VF!!quote:
wij willen enkel foto's van uw wagenpark, waarde vrindquote:
Pleur toch op...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
wij willen enkel foto's van uw wagenpark, waarde vrind
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:59 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Pleur toch op...![]()
Zorg toch dat je zelf genoeg geld hebt en zulke wagen kan bekostigen, teneinde er foto's van te maken....![]()
Daar studeer ik momenteel ook hard voor, waarde vrind... tot die tijd wil ik mijzelve graag verlekkeren aan het wagenpark van mijn grote voorbeeldquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:59 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Pleur toch op...![]()
Zorg toch dat je zelf genoeg geld hebt en zulke wagen kan bekostigen, teneinde er foto's van te maken....![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar studeer ik momenteel ook hard voor, waarde vrind... tot die tijd wil ik mijzelve graag verlekkeren aan het wagenpark van mijn grote voorbeeld
Jezus, wat een verwaande bal zeg...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:59 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Pleur toch op...![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:![]()
.
Andermans rommel opruimen..
* Jo0Lz] is begraven in werk. [afbeelding
Wat een interessante topiclijst heb jij zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Niet zo over mijn waarde vriend he
Ik begin steeds meer te denken dat Papier niet achter Armoed zit...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Niet zo over mijn waarde vriend he
Tja... weinig tijd voor vertier hequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een interessante topiclijst heb jij zeg
OAquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat Papier niet achter Armoed zit...![]()
MPG![]()
Mja, daar zit wat inquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Tja... weinig tijd voor vertier he
Hoezo denk je dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat Papier niet achter Armoed zit...![]()
MPG![]()
Dat vraag ik me ook af. Ik de man die zich nog nooit met kloons bezig heeft gehoudenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, daar zit wat in
[..]
Hoezo denk je dat?
Hoezo weinig tijd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Tja... weinig tijd voor vertier he
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Hoezo weinig tijd?![]()
Ik heb vorige week nog ¤ 1.250.000,- naar je overgemaakt dat jij eiste als smeergeld, omdat je anders de foto's van mij wagenpark zou publiceren...![]()
Dus houd je een beetje in ja...![]()
![]()
Omdat jij ineens even weg was....quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik de man die zich nog nooit met kloons bezig heeft gehouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |