ttssss....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:Bengeltje? Ik ken je helemaal niet
!
quote:
Lief van julliequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent geen zeikerd.....jij bent gewoon lief...
![]()
...jeweets...
![]()
![]()
![]()
![]()
Er bestaan geen foto's van mij!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jaja, ben niet zo rap.
ennuhh foto?
Oh ik dacht dat je jonger was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoveel scheelt dat nu ook weer niet
Ik hoop toch oprecht dat ik weleens als een zeikerd overkom!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent geen zeikerd.....jij bent gewoon lief...
![]()
...jeweets...
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat komt ws door de snorharen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je jonger was.
Men wat heb ik toch altijd een verkeerd beeld van je gehad
klopt...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop toch oprecht dat ik weleens als een zeikerd overkom!!![]()
Alleen maar 'mister-nice-guy' uithangen is zo saai....![]()
*handje geeft, ik jou ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:Bengeltje? Ik ken je helemaal niet
!
Die bestaan fysiek welquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef OA het volgende:
[..]
Er bestaan geen foto's van mij!![]()
Dat ik een man ben van 25 jaar oud, die woest aantrekkelijk moet zijn voor dames, betekent geenszins dat ik daar zelf ook zo tegenaan kijk!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Jaknikkers zijn ook strontvervelendquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt.......en beetje uitdaging is wel nodig...
![]()
![]()
ja je dacht ook al dat ik vrouw wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef crossover het volgende:
[..]
25 en woest aantrekkelijk, voor alle dames? Van alle leeftijden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef OA het volgende:
[..]
Er bestaan geen foto's van mij!![]()
Dat ik een man ben van 25 jaar oud, die woest aantrekkelijk moet zijn voor dames, betekent geenszins dat ik daar zelf ook zo tegenaan kijk!![]()
Die bestaan inderdaad fysiek wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bestaan fysiek welOf wil je beweren dat OAdinnetje nooit foto's van jou heeft gemaakt
Whehe.. zo kijk ik er ook niet tegenaan, daar ikzelf een man van 21 jaar oud ben die woest aantrekkelijk is voor de dames
Voor alle dames van alle leeftijden!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
25 en woest aantrekkelijk, voor alle dames? Van alle leeftijden?
Uhm, je weet ook dat vrouwen hun piek pas hebben na hun 30e?
35....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Voor alle dames van alle leeftijden!!![]()
Uiteraard heb ik daarbij lichte voorkeur wat betreft leeftijd!![]()
Wat is na hun 30e?
32, 35, 40, 42, 50, 69...??
Whehe.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef OA het volgende:
[..]
Die bestaan inderdaad fysiek wel.
Onze onvolprezen regering (en die van alle andere landen) heeft namelijk in al haar wijsheid besloten dat eenieder een foto op zijn/haar identiteitsbewijs/paspoort, e.d. moet hebben...![]()
Belachelijk gewoon!![]()
Ik heb toch geen gecensureerd gezicht....![]()
Oow? vertelquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
35....![]()
![]()
![]()
maar begon op m'n 33e....![]()
![]()
Jaknikkers zijn ook strontvervelendquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Voor alle dames van alle leeftijden!!![]()
Uiteraard heb ik daarbij lichte voorkeur wat betreft leeftijd!![]()
Wat is na hun 30e?
32, 35, 40, 42, 50, 69...??
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke ook...![]()
heul lang geleden...![]()
![]()
oww..owkey...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Jaknikkers zijn ook strontvervelend![]()
![]()
Oui calots c'est merde ennoyeuse![]()
Zeer letterlijke vertaling dus....![]()
Datte dus!![]()
Rood haar!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook een voorkeur qua uiterlijk? Bruin, rood, blond of bepaald uiterlijk, Nederlands, Indisch, of iets dergelijks?
Ja ik ben nieuwsgierig aangelegd. Bij iedereen trouwens.![]()
Helaas, er stond geen specifieke leeftijd bij, alleen na hun 30e.![]()
Neejquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]hoe kan dat dan nu?
Heb je je verwijft voorgedaan?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Zal het tegendeel wel bewijzen aan je
Details willen we... all the juicy details...quote:
Dat was dus gewoon een opmerking, welke niet speciefiek betrekking op iemand had!quote:
zou je wilen he....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Details willen we... all the juicy details...
quote:
ikweets...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Dat was dus gewoon een opmerking, welke niet speciefiek betrekking op iemand had!![]()
Ja knikkers zijn gewoon saai, je weet dan toch altijd dat je je zin krijgt.quote:
Voorbarige conclusies ftwquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej
Cross trekt gewoon graag voorbarige conclusies na het zijn van mijn naam, avatar en fobo
Bij het beginquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmmhh..waar moet ik beginnen...???![]()
Maar ongehoord lekker is ook weer zoiets persoonlijks, de een valt op borstenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Rood haar!
Dus dat beperkt het al tot blanke vrouwen eigenlijk....![]()
Elke andere kleur is dus in principe ook wel goed, mits ongehoord lekker uiteraard!!![]()
Avatar oke, niet veel mannen nemen een poes als avatar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej
Cross trekt gewoon graag voorbarige conclusies na het zijn van mijn naam, avatar en fobo
jahpquote:
ach ja..de meeste dachten (en nog steeds) dat ik een man ben....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Avatar oke, niet veel mannen nemen een poes als avatar.
Je bent gewoon een softy.
whenne?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
zo.
ehm... nee... niet privé genoeg hierquote:
Mja.. das waar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ongehoord lekker is ook weer zoiets persoonlijks, de een valt op borsten
de ander op billen, benen, lengte, weet ik veel wat voor allemaal.![]()
Lekker gecrossed op de heenweg, lekker getourd op de terugweg, was te relaxete muziek op de radio om hard te rijden.quote:
Door je avatar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja..de meeste dachten (en nog steeds) dat ik een man ben....![]()
![]()
![]()
mooiquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker gecrossed op de heenweg, lekker getourd op de terugweg, was te relaxete muziek op de radio om hard te rijden.
Uiteraard bevind ik me niet onder de max. snelheid, maar dat lijkt me duidelijk.
primaquote:
hijs wel stoerquote:
nee.quote:
Dat kuikentje doet me denken aan mijn vriendin in combinatie met een snelweg en een auto....quote:
geen dank.. vertel jij je lange verhaal nou maarquote:
nu...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
geen dank.. vertel jij je lange verhaal nou maar
ik heb net ook bijna een eend gepletquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kuikentje doet me denken aan mijn vriendin in combinatie met een snelweg en een auto....![]()
Maandag liep er zo'n beest op de vluchtstrook rond en ineens sprong dat ding midden op de weg... SPLET....En toen was ie dood...
![]()
OMG....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kuikentje doet me denken aan mijn vriendin in combinatie met een snelweg en een auto....![]()
Maandag liep er zo'n beest op de vluchtstrook rond en ineens sprong dat ding midden op de weg... SPLET....En toen was ie dood...
![]()
ik een egel....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb net ook bijna een eend geplet
Maar hij kon nog netaan wegvluchten.
vriendin in tranen, OA dr troosten, Heerlijcke Neucksecks?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ja, ik moet me nu 3 uur lang vervelenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
vriendin in tranen, OA dr troosten, Heerlijcke Neucksecks?
quote:
Midden op de A12....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
vriendin in tranen, OA dr troosten, Heerlijcke Neucksecks?
de eerste twee wel, de laatste thuis, in het waterbedquote:
tuurlijk, waarom niet?quote:
doe datquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom niet?
Ik ga even dat incassobureau bellen om te zeggen dat het teringlijers zijn
kan overal idd...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom niet?
Ten eerste ben ik er nooit bij als zij naar huis rijdt vanuit haar werk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
de eerste twee wel, de laatste thuis, in het waterbed
Maar heeft dat nou plaatsgevonden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik er nooit bij als zij naar huis rijdt vanuit haar werk.
Ten tweede rijd ik immer als we samen op pad zijn!Wel zo veilig!
![]()
Ten derde lijkt me het laatste geval wel aannemelijk!![]()
nou ja zeg...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik er nooit bij als zij naar huis rijdt vanuit haar werk.
Ten tweede rijd ik immer als we samen op pad zijn!Wel zo veilig!
![]()
Ten derde lijkt me het laatste geval wel aannemelijk!![]()
wil jij nou niet je verhaal vertellen??? alsjeblieeeeft?quote:
"Ja, met eer-ik"quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom niet?
Ik verzin geen verhalen hoor...quote:
tuinier ze lieverdquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga wat aan de tuin doen.
Fijne middag/avond allemaal.![]()
ik doel op die heerlijcke neucksecks om OAdinnetje te troostenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik verzin geen verhalen hoor...![]()
Dat kuikentje ligt plat als een duppie in het asfalt van de A12.![]()
BX al gebeld voor advies?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef eer-ik het volgende:
Graftakkerige teringlijers.
Ik moet het nu sowieso betalen, maar kan het wel verspreiden over 2 maanden.
Dan moet ik dat maar doen, zodat ik geen deurwaarder krijg, maar ik ga het er niet bij laten zitten
doedoei.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga wat aan de tuin doen.
Fijne middag/avond allemaal.![]()
nope, maar ik ga dat maar wel even doen denk ik.quote:
laat ik het zo zeggen dat ik op mijn 33e heel bewust werd van mijn lijf en sexualiteit...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
wil jij nou niet je verhaal vertellen??? alsjeblieeeeft?
*pruillipje trekt*
Oh, bedoel je dat...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
ik doel op die heerlijcke neucksecks om OAdinnetje te troosten
Dat je er gebruik van maakt is geen geheim....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen dat ik op mijn 33e heel bewust werd van mijn lijf en sexualiteit.....en daar flink gebruik van ben gaan maken...
..en nog steeds...
![]()
..geen onzekerheden meer...
..gewoon genieten...
..en hoe meer hoe beter....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee... voor die tijd niet dan??quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen dat ik op mijn 33e heel bewust werd van mijn lijf en sexualiteit.....en daar flink gebruik van ben gaan maken...
..en nog steeds...
![]()
..geen onzekerheden meer...
..gewoon genieten...
..en hoe meer hoe beter....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou niet weten waarom ik daar een geheim van moet maken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Dat je er gebruik van maakt is geen geheim....![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nope, maar ik ga dat maar wel even doen denk ik.
't is sowieso erg rommelig verlopen, maar ik vind het wel erg karig dat ik van februari tot november moet betalen voor een abonnement waarmee ik 0 seconden gebeld heb.
En trouwens ook al een ander abonnement had...
Whehe....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, bedoel je dat...![]()
Ikke niet snapte...![]()
![]()
Heerleijcke neucksechs![]()
Gewoon ouderwetsch op en neer gaan is er niet meer bij voor de jeugd het schorriemorrie van tegenwoordig...![]()
Oh, en of het gebeurd is?
Weet ik veel...![]()
Het gebeurt wel vaker...![]()
Heb je Miljonairs auto al gepost daar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:40 schreef OA het volgende:
Gespot deel 41
Hier schuift weer een aantal uiterst puicke karren voorbij!![]()
Ik ook niet...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou niet weten waarom ik daar een geheim van moet maken...![]()
![]()
Kon jij maar rechttoe rechtaan...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
heerlijcke neucksecks![]()
rechttoe rechtaan openneer![]()
whehe... ok
Nee man, die kloothommel is nooit thuis en alle andere wagens staan achter slot ende grendel....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je Miljonairs auto al gepost daar?
wat een hondekopquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nee man, die kloothommel is nooit thuis en alle andere wagens staan achter slot ende grendel....![]()
Wat rijdt die dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je Miljonairs auto al gepost daar?
Donders ja...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
He, OA, staat ie niet op de laatste post, helemaal onderaan die laatste foto, in het gespot topic?
Bentley, RR, Aston Martin, Ferrari, etc...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat rijdt die dan?
Binnenkort maar eens bij Jacques gaan buurten, ff kieken of ik de 7 of de X5 een keer een rondje mag lenen.. zal wel niet, want hij kent me nauwlijks maargoed
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet... [afbeelding]
[..]
Kon jij maar rechttoe rechtaan...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
[..].. Ik kan dat fysiek best....
leen mij OAdinnetje maar eens uit
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Bentley, RR, Aston Martin, Ferrari, etc...![]()
Wat niet?
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
.. Ik kan dat fysiek best....
leen mij OAdinnetje maar eens uit
Ik leen gans niets uit!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
oho....
En dan niet laten zien aan zijn beste vriend?
VF!!quote:
wij willen enkel foto's van uw wagenpark, waarde vrindquote:
Pleur toch op...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
wij willen enkel foto's van uw wagenpark, waarde vrind
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:59 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Pleur toch op...![]()
Zorg toch dat je zelf genoeg geld hebt en zulke wagen kan bekostigen, teneinde er foto's van te maken....![]()
Daar studeer ik momenteel ook hard voor, waarde vrind... tot die tijd wil ik mijzelve graag verlekkeren aan het wagenpark van mijn grote voorbeeldquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:59 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Pleur toch op...![]()
Zorg toch dat je zelf genoeg geld hebt en zulke wagen kan bekostigen, teneinde er foto's van te maken....![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar studeer ik momenteel ook hard voor, waarde vrind... tot die tijd wil ik mijzelve graag verlekkeren aan het wagenpark van mijn grote voorbeeld
Jezus, wat een verwaande bal zeg...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:59 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Pleur toch op...![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:![]()
.
Andermans rommel opruimen..
* Jo0Lz] is begraven in werk. [afbeelding
Wat een interessante topiclijst heb jij zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Niet zo over mijn waarde vriend he
Ik begin steeds meer te denken dat Papier niet achter Armoed zit...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Niet zo over mijn waarde vriend he
Tja... weinig tijd voor vertier hequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een interessante topiclijst heb jij zeg
OAquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat Papier niet achter Armoed zit...![]()
MPG![]()
Mja, daar zit wat inquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Tja... weinig tijd voor vertier he
Hoezo denk je dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat Papier niet achter Armoed zit...![]()
MPG![]()
Dat vraag ik me ook af. Ik de man die zich nog nooit met kloons bezig heeft gehoudenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, daar zit wat in
[..]
Hoezo denk je dat?
Hoezo weinig tijd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Tja... weinig tijd voor vertier he
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Hoezo weinig tijd?![]()
Ik heb vorige week nog ¤ 1.250.000,- naar je overgemaakt dat jij eiste als smeergeld, omdat je anders de foto's van mij wagenpark zou publiceren...![]()
Dus houd je een beetje in ja...![]()
![]()
Omdat jij ineens even weg was....quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik de man die zich nog nooit met kloons bezig heeft gehouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |