*handje geeft, ik jou ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:Bengeltje? Ik ken je helemaal niet
!
Die bestaan fysiek welquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef OA het volgende:
[..]
Er bestaan geen foto's van mij!![]()
Dat ik een man ben van 25 jaar oud, die woest aantrekkelijk moet zijn voor dames, betekent geenszins dat ik daar zelf ook zo tegenaan kijk!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je jonger was.
Men wat heb ik toch altijd een verkeerd beeld van je gehad
Jaknikkers zijn ook strontvervelendquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt.......en beetje uitdaging is wel nodig...
![]()
![]()
ja je dacht ook al dat ik vrouw wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je jonger was.
Men wat heb ik toch altijd een verkeerd beeld van je gehad
25 en woest aantrekkelijk, voor alle dames? Van alle leeftijden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef OA het volgende:
[..]
Er bestaan geen foto's van mij!![]()
Dat ik een man ben van 25 jaar oud, die woest aantrekkelijk moet zijn voor dames, betekent geenszins dat ik daar zelf ook zo tegenaan kijk!![]()
Die bestaan inderdaad fysiek wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bestaan fysiek welOf wil je beweren dat OAdinnetje nooit foto's van jou heeft gemaakt
Whehe.. zo kijk ik er ook niet tegenaan, daar ikzelf een man van 21 jaar oud ben die woest aantrekkelijk is voor de dames
Voor alle dames van alle leeftijden!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
25 en woest aantrekkelijk, voor alle dames? Van alle leeftijden?
Uhm, je weet ook dat vrouwen hun piek pas hebben na hun 30e?
35....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Voor alle dames van alle leeftijden!!![]()
Uiteraard heb ik daarbij lichte voorkeur wat betreft leeftijd!![]()
Wat is na hun 30e?
32, 35, 40, 42, 50, 69...??
Whehe.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef OA het volgende:
[..]
Die bestaan inderdaad fysiek wel.
Onze onvolprezen regering (en die van alle andere landen) heeft namelijk in al haar wijsheid besloten dat eenieder een foto op zijn/haar identiteitsbewijs/paspoort, e.d. moet hebben...![]()
Belachelijk gewoon!![]()
Ik heb toch geen gecensureerd gezicht....![]()
Oow? vertelquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
35....![]()
![]()
![]()
maar begon op m'n 33e....![]()
![]()
Jaknikkers zijn ook strontvervelendquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Voor alle dames van alle leeftijden!!![]()
Uiteraard heb ik daarbij lichte voorkeur wat betreft leeftijd!![]()
Wat is na hun 30e?
32, 35, 40, 42, 50, 69...??
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke ook...![]()
heul lang geleden...![]()
![]()
oww..owkey...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Jaknikkers zijn ook strontvervelend![]()
![]()
Oui calots c'est merde ennoyeuse![]()
Zeer letterlijke vertaling dus....![]()
Datte dus!![]()
Rood haar!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook een voorkeur qua uiterlijk? Bruin, rood, blond of bepaald uiterlijk, Nederlands, Indisch, of iets dergelijks?
Ja ik ben nieuwsgierig aangelegd. Bij iedereen trouwens.![]()
Helaas, er stond geen specifieke leeftijd bij, alleen na hun 30e.![]()
Neejquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]hoe kan dat dan nu?
Heb je je verwijft voorgedaan?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Zal het tegendeel wel bewijzen aan je
Details willen we... all the juicy details...quote:
Dat was dus gewoon een opmerking, welke niet speciefiek betrekking op iemand had!quote:
zou je wilen he....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Details willen we... all the juicy details...
quote:
ikweets...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Dat was dus gewoon een opmerking, welke niet speciefiek betrekking op iemand had!![]()
Ja knikkers zijn gewoon saai, je weet dan toch altijd dat je je zin krijgt.quote:
Voorbarige conclusies ftwquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej
Cross trekt gewoon graag voorbarige conclusies na het zijn van mijn naam, avatar en fobo
Bij het beginquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmmhh..waar moet ik beginnen...???![]()
Maar ongehoord lekker is ook weer zoiets persoonlijks, de een valt op borstenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Rood haar!
Dus dat beperkt het al tot blanke vrouwen eigenlijk....![]()
Elke andere kleur is dus in principe ook wel goed, mits ongehoord lekker uiteraard!!![]()
Avatar oke, niet veel mannen nemen een poes als avatar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej
Cross trekt gewoon graag voorbarige conclusies na het zijn van mijn naam, avatar en fobo
jahpquote:
ach ja..de meeste dachten (en nog steeds) dat ik een man ben....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Avatar oke, niet veel mannen nemen een poes als avatar.
Je bent gewoon een softy.
whenne?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
zo.
ehm... nee... niet privé genoeg hierquote:
Mja.. das waar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ongehoord lekker is ook weer zoiets persoonlijks, de een valt op borsten
de ander op billen, benen, lengte, weet ik veel wat voor allemaal.![]()
Lekker gecrossed op de heenweg, lekker getourd op de terugweg, was te relaxete muziek op de radio om hard te rijden.quote:
Door je avatar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja..de meeste dachten (en nog steeds) dat ik een man ben....![]()
![]()
![]()
mooiquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker gecrossed op de heenweg, lekker getourd op de terugweg, was te relaxete muziek op de radio om hard te rijden.
Uiteraard bevind ik me niet onder de max. snelheid, maar dat lijkt me duidelijk.
primaquote:
hijs wel stoerquote:
nee.quote:
Dat kuikentje doet me denken aan mijn vriendin in combinatie met een snelweg en een auto....quote:
geen dank.. vertel jij je lange verhaal nou maarquote:
nu...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
geen dank.. vertel jij je lange verhaal nou maar
ik heb net ook bijna een eend gepletquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kuikentje doet me denken aan mijn vriendin in combinatie met een snelweg en een auto....![]()
Maandag liep er zo'n beest op de vluchtstrook rond en ineens sprong dat ding midden op de weg... SPLET....En toen was ie dood...
![]()
OMG....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kuikentje doet me denken aan mijn vriendin in combinatie met een snelweg en een auto....![]()
Maandag liep er zo'n beest op de vluchtstrook rond en ineens sprong dat ding midden op de weg... SPLET....En toen was ie dood...
![]()
ik een egel....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb net ook bijna een eend geplet
Maar hij kon nog netaan wegvluchten.
vriendin in tranen, OA dr troosten, Heerlijcke Neucksecks?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ja, ik moet me nu 3 uur lang vervelenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
vriendin in tranen, OA dr troosten, Heerlijcke Neucksecks?
quote:
Midden op de A12....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
vriendin in tranen, OA dr troosten, Heerlijcke Neucksecks?
de eerste twee wel, de laatste thuis, in het waterbedquote:
tuurlijk, waarom niet?quote:
doe datquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom niet?
Ik ga even dat incassobureau bellen om te zeggen dat het teringlijers zijn
kan overal idd...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom niet?
Ten eerste ben ik er nooit bij als zij naar huis rijdt vanuit haar werk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
de eerste twee wel, de laatste thuis, in het waterbed
Maar heeft dat nou plaatsgevonden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik er nooit bij als zij naar huis rijdt vanuit haar werk.
Ten tweede rijd ik immer als we samen op pad zijn!Wel zo veilig!
![]()
Ten derde lijkt me het laatste geval wel aannemelijk!![]()
nou ja zeg...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik er nooit bij als zij naar huis rijdt vanuit haar werk.
Ten tweede rijd ik immer als we samen op pad zijn!Wel zo veilig!
![]()
Ten derde lijkt me het laatste geval wel aannemelijk!![]()
wil jij nou niet je verhaal vertellen??? alsjeblieeeeft?quote:
"Ja, met eer-ik"quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom niet?
Ik verzin geen verhalen hoor...quote:
tuinier ze lieverdquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga wat aan de tuin doen.
Fijne middag/avond allemaal.![]()
ik doel op die heerlijcke neucksecks om OAdinnetje te troostenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik verzin geen verhalen hoor...![]()
Dat kuikentje ligt plat als een duppie in het asfalt van de A12.![]()
BX al gebeld voor advies?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef eer-ik het volgende:
Graftakkerige teringlijers.
Ik moet het nu sowieso betalen, maar kan het wel verspreiden over 2 maanden.
Dan moet ik dat maar doen, zodat ik geen deurwaarder krijg, maar ik ga het er niet bij laten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |