Lekker buiten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent niet meer zo jong en fit als Frutsel(maar wel net zo lief hoor
)
Ik ga even buiten zitten met m'n saaie rotboek dat ik voor vrijdag gelezen moet hebben[afbeelding]
ze zeggen wel dat mannen naar mate ze ouder worden ook knapper worden en vrouwen. ...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tssss...2 jaar verschil maar......en trouwens, vrouwen worden minder snel oud dan mannen...
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef OA het volgende:
[..]
Maar mannen worden knapper naamate ze ouder worden...![]()
tuurlijk Boem...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben 18 en nu al geweldig knap, moet je nagaan als ik 40 ben![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
mja..wilde niet meteen gaan bitchen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Mannen zeiken toch altijd?
Ze worden knapper ( misschien) maar hun "piek" is rond hun 25e daarna worden ze minder.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:
Graag, dat voorkomt dat ik hier op m'n werk moet gaan zitten lachen om cijfersquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:sorry voor mijn schunnige waarnemingen, ik zal mijn weer verhogen tot een waarzienwekkend niveau om fatsoenlijke conversaties op gang te houden en te discussieren over de vele punten die koffie en gebak te bieden hebben
Ik ben nu slanker ende lekkerder dan op mijn 15e.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
trouwens..als ik foto's van mezelf bekijk van, zeg maar 5 jaar terug,.......moet ik toch zeggen dat ik nu een stuk knapper ben...
![]()
![]()
![]()
ik las "pik"...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze worden knapper ( misschien) maar hun "piek" is rond hun 25e daarna worden ze minder.
Mooi is dat jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Niets is mooier dan een opgefokte bestelbusrijder te irriteren!![]()
Niets mis mee.quote:
sinds jij gezegd heb "ik was lekker eerst" doe ik extra me bestquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom moet je altijd vóór mijn posten....![]()
![]()
![]()
Dan ben ik bijna op mijn piekquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze worden knapper ( misschien) maar hun "piek" is rond hun 25e daarna worden ze minder.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zie je binnekort wel weer, toch?![]()
Zoveel scheelt dat nu ook weer nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent niet meer zo jong en fit als Frutsel(maar wel net zo lief hoor
)
Ik ga even buiten zitten met m'n saaie rotboek dat ik voor vrijdag gelezen moet hebben[afbeelding]
Ik las pik. Sorry.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook op mijn piek zitten.
En JJ nu niet PIK lezen, dan klinkt het zo homo.
jij mag datquote:
Ik 10 minuten geleden nog, toen ik naar de wc ging. Spaaaanneeendquote:
werkze kuuksquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga weer even verder werken. Tot later.
doe ik het weer...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
en goed dat ik weer terug benquote:
quote:
Dus jullie willen snel aftakelen qua mja. ;')quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb er niets aan te willenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie willen snel aftakelen qua mja. ;')
Och tis ook maar wat mensen verzinnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er niets aan te willen
Ik heb mijn leeftijd gewoon niet mee
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mannen worden wel knapper als ze ouder worden. Vrouwen niet.
Spuiten 11quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker buiten.![]()
[..]
ze zeggen wel dat mannen naar mate ze ouder worden ook knapper worden en vrouwen. ...
Mja bedoel maar....
Niet altijd, wel elke dag! Een keer of wat tijdens het toiletbezoek!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Mannen zeiken toch altijd?
Vergelijklingspics!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nu slanker ende lekkerder dan op mijn 15e.
Oeh, dus ik ben nu op m'n knapst!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nah..LL is en blijft een zeikerdje....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft hij zijn dagen ofzo? Tis een gevoelig typje he.![]()
Werkse Kuukske![]()
jaja, ben niet zo rap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef OA het volgende:
Spuiten 11![]()
Oeh, dus ik ben nu op m'n knapst!!![]()
whehequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och tis ook maar wat mensen verzinnen.![]()
Dat was me opgevallen. beidequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah..LL is en blijft een zeikerdje......maar wel lief...
![]()
![]()
whehequote:
en ik danquote:
ttssss....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:Bengeltje? Ik ken je helemaal niet
!
quote:
Lief van julliequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent geen zeikerd.....jij bent gewoon lief...
![]()
...jeweets...
![]()
![]()
![]()
![]()
Er bestaan geen foto's van mij!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jaja, ben niet zo rap.
ennuhh foto?
Oh ik dacht dat je jonger was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoveel scheelt dat nu ook weer niet
Ik hoop toch oprecht dat ik weleens als een zeikerd overkom!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent geen zeikerd.....jij bent gewoon lief...
![]()
...jeweets...
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat komt ws door de snorharen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je jonger was.
Men wat heb ik toch altijd een verkeerd beeld van je gehad
klopt...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoop toch oprecht dat ik weleens als een zeikerd overkom!!![]()
Alleen maar 'mister-nice-guy' uithangen is zo saai....![]()
*handje geeft, ik jou ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:Bengeltje? Ik ken je helemaal niet
!
Die bestaan fysiek welquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef OA het volgende:
[..]
Er bestaan geen foto's van mij!![]()
Dat ik een man ben van 25 jaar oud, die woest aantrekkelijk moet zijn voor dames, betekent geenszins dat ik daar zelf ook zo tegenaan kijk!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Jaknikkers zijn ook strontvervelendquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt.......en beetje uitdaging is wel nodig...
![]()
![]()
ja je dacht ook al dat ik vrouw wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef crossover het volgende:
[..]
25 en woest aantrekkelijk, voor alle dames? Van alle leeftijden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef OA het volgende:
[..]
Er bestaan geen foto's van mij!![]()
Dat ik een man ben van 25 jaar oud, die woest aantrekkelijk moet zijn voor dames, betekent geenszins dat ik daar zelf ook zo tegenaan kijk!![]()
Die bestaan inderdaad fysiek wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bestaan fysiek welOf wil je beweren dat OAdinnetje nooit foto's van jou heeft gemaakt
Whehe.. zo kijk ik er ook niet tegenaan, daar ikzelf een man van 21 jaar oud ben die woest aantrekkelijk is voor de dames
Voor alle dames van alle leeftijden!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
25 en woest aantrekkelijk, voor alle dames? Van alle leeftijden?
Uhm, je weet ook dat vrouwen hun piek pas hebben na hun 30e?
35....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Voor alle dames van alle leeftijden!!![]()
Uiteraard heb ik daarbij lichte voorkeur wat betreft leeftijd!![]()
Wat is na hun 30e?
32, 35, 40, 42, 50, 69...??
Whehe.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef OA het volgende:
[..]
Die bestaan inderdaad fysiek wel.
Onze onvolprezen regering (en die van alle andere landen) heeft namelijk in al haar wijsheid besloten dat eenieder een foto op zijn/haar identiteitsbewijs/paspoort, e.d. moet hebben...![]()
Belachelijk gewoon!![]()
Ik heb toch geen gecensureerd gezicht....![]()
Oow? vertelquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
35....![]()
![]()
![]()
maar begon op m'n 33e....![]()
![]()
Jaknikkers zijn ook strontvervelendquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Voor alle dames van alle leeftijden!!![]()
Uiteraard heb ik daarbij lichte voorkeur wat betreft leeftijd!![]()
Wat is na hun 30e?
32, 35, 40, 42, 50, 69...??
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke ook...![]()
heul lang geleden...![]()
![]()
oww..owkey...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Jaknikkers zijn ook strontvervelend![]()
![]()
Oui calots c'est merde ennoyeuse![]()
Zeer letterlijke vertaling dus....![]()
Datte dus!![]()
Rood haar!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook een voorkeur qua uiterlijk? Bruin, rood, blond of bepaald uiterlijk, Nederlands, Indisch, of iets dergelijks?
Ja ik ben nieuwsgierig aangelegd. Bij iedereen trouwens.![]()
Helaas, er stond geen specifieke leeftijd bij, alleen na hun 30e.![]()
Neejquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]hoe kan dat dan nu?
Heb je je verwijft voorgedaan?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Zal het tegendeel wel bewijzen aan je
Details willen we... all the juicy details...quote:
Dat was dus gewoon een opmerking, welke niet speciefiek betrekking op iemand had!quote:
zou je wilen he....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Details willen we... all the juicy details...
quote:
ikweets...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Dat was dus gewoon een opmerking, welke niet speciefiek betrekking op iemand had!![]()
Ja knikkers zijn gewoon saai, je weet dan toch altijd dat je je zin krijgt.quote:
Voorbarige conclusies ftwquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej
Cross trekt gewoon graag voorbarige conclusies na het zijn van mijn naam, avatar en fobo
Bij het beginquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmmhh..waar moet ik beginnen...???![]()
Maar ongehoord lekker is ook weer zoiets persoonlijks, de een valt op borstenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Rood haar!
Dus dat beperkt het al tot blanke vrouwen eigenlijk....![]()
Elke andere kleur is dus in principe ook wel goed, mits ongehoord lekker uiteraard!!![]()
Avatar oke, niet veel mannen nemen een poes als avatar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej
Cross trekt gewoon graag voorbarige conclusies na het zijn van mijn naam, avatar en fobo
jahpquote:
ach ja..de meeste dachten (en nog steeds) dat ik een man ben....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Avatar oke, niet veel mannen nemen een poes als avatar.
Je bent gewoon een softy.
whenne?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
zo.
ehm... nee... niet privé genoeg hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |