ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef PPL het volgende:
* geinterresseerd meeleest *
Je begint dit topic alweer helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef pberends het volgende:
Wat verstaan jullie vrouwen onder een echte man? Geen plaatjes, maar tekst dit keer aub.
In de roos maatquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je begint dit topic alweer helemaal verkeerd.
Een echte man kan het namelijk geen reet schelen wat een vrouw ergens van vindt.
Dat maakt hem nu juist zo aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een echte man kan het namelijk geen reet schelen wat een vrouw ergens van vindt.
Dat maakt hem nu juist zo onweerstaanbaar.
Oke, Slotje zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook bedoeld voor niet-echte mannen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef dawg het volgende:
Een topic voor vrouwen, opgelost door een man. Zoals de natuur het gewild heeft.
Dat sowieso!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:18 schreef Chandler het volgende:
t.v.p.
volgens mij zijn tegenwoordig metro mannen erg in trek...
t.v.p.
bedacht ik me ook, wat zouden wij toch zijn zonder die mannen, we zouden zelfs niet weten wie we zouden zijn!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef dawg het volgende:
Een topic voor vrouwen, opgelost door een man. Zoals de natuur het gewild heeft.
t.v.p.
De watte?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
De spitsman is nu the man to be
![]()
Niet waar joh, de Persman. Die puft tenminste mee.quote:
Typisch weer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb nog geen echte man voorbij zien komen tijdens het lezen van bovenstaande reacties...![]()
![]()
![]()
Precies! Hij is niet behoeftig en onbewogen door wat anderen van hem denken. Verder verzorgt hij zich goed, heeft stijlbesef, is flexibel in sociale situaties en is ontwikkeld.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Geeft niks, ik val toch niet op blinde vrouwenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb nog geen echte man voorbij zien komen tijdens het lezen van bovenstaande reacties...![]()
![]()
![]()
want dan heeft hij de handen vrij voor een krat bier en stapel pr0n-dvd's. intussen spuugt hij in de hoek, denkt aan voetbal, tieten van de beste vriendin van chick over betreffende schouder (niet perse in die volgorde), en krabt met de vrije hand aan zijn aars. Want hij had niet goed geveegd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Ashlee het volgende:
Echte mannen dragen hun chick over hun schouders de trap op![]()
Wat een proper beeld heb jij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
want dan heeft hij de handen vrij voor een krat bier en stapel pr0n-dvd's. intussen spuugt hij in de hoek, denkt aan voetbal, tieten van de beste vriendin van chick over betreffende schouder (niet perse in die volgorde), en krabt met de vrije hand aan zijn aars. Want hij had niet goed geveegd.
MUHAHA. Koning! Du hast gleich.quote:Je begint dit topic alweer helemaal verkeerd.
Ja, dat is echt de ideale man voor een vrouwe denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
want dan heeft hij de handen vrij voor een krat bier en stapel pr0n-dvd's. intussen spuugt hij in de hoek, denkt aan voetbal, tieten van de beste vriendin van chick over betreffende schouder (niet perse in die volgorde), en krabt met de vrije hand aan zijn aars. Want hij had niet goed geveegd.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
1 Ik ben stoer!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:42 schreef draakje1984 het volgende:
een echte man is ,stoer(1), niet bang zijn gevoelens te uiten (2), reuze handig met klusjes (3) en kan goed neuken (4). (moeilijk te vinden trouwens)![]()
Hahaha om punt 2 te kunnen bewijzen moet je wel even een andere foto in je fotoboek erbij zetten als je het mij vraagtquote:
Oh? Ik vind net-uit-bed-komende vrouwen erg geil. Maar andersom niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hahaha om punt 2 te kunnen bewijzen moet je wel even een andere foto in je fotoboek erbij zetten als je het mij vraagt![]()
en slecht af en toe moont?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef Bluezz het volgende:
Een man moet een marsman zijn, met veel venusinvloeden
Mannelijk UI ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef Barbaaf het volgende:
Echte Man meldt zich (kreeg ik tenminste laatst te horen van enkele vriendinnen: niet metro, nooit te beroerd wat zware of technische klusjes voor de dames te doen en draagt dames de trap op als de situatie daarom vraagt)
Echte man ook weer afmeldt, moet nog wat aan m'n motor sleutelen.
Quoted for truth.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is m'n gevoelige kant, diertjesquote:
Je beschrijft nu gewoon 90% van alle mannen, niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Een echte man heeft zn eigen vrienden met wie hij lekker bier gaat zuipen en sport kijken, geen 20 cremes in zn badkamer staan, houdt niet van winkelen, kan op zn minst een spijker in de muur slaan, belt niet elke dag met zn moeder, zegt geen ja en amen op alles wat zn vrouw/vriendin zegt en last but not least heeft een baan/huis voor zichzelf.
Maar dat is mijn mening
Pff was het maar zo!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je beschrijft nu gewoon 90% van alle mannen, niet?
Voetbal is ook gewoon suf. Je gaat me toch niet vertellen dat jij als (naar neem ik aan) vrouwelijke vrouw voetbal leuk vindt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Pff was het maar zo!
Ik zou ze de kost niet willen geven, die zogenaamde metro-mannen
Mannen houden ook niet meer van voetbal tegenwoordig.. vinden ze stom..
En winkelen is ineens leuk?? En zelfbruinende gezichtcreme voor mannen... like.. WTF??
I rest my case
Ga me nu niet vertellen dat je dit ook jou ideale man is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Een echte man heeft zn eigen vrienden met wie hij lekker bier gaat zuipen en sport kijken, geen 20 cremes in zn badkamer staan, houdt niet van winkelen, kan op zn minst een spijker in de muur slaan, belt niet elke dag met zn moeder, zegt geen ja en amen op alles wat zn vrouw/vriendin zegt en last but not least heeft een baan/huis voor zichzelf.
Maar dat is mijn mening
Waarom niet? Er staat toch niet dat ie moet slaan en zn vriendin negeren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef punkiie het volgende:
[..]
Ga me nu niet vertellen dat je dit ook jou ideale man is.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:09 schreef Monus het volgende:
Er is één hoofd regel voor echte mannen.
Echte mannen eten geen soesjes
Check op al je eisen. Hoewel ik geen sport kijk maar sport doe, en het huis technisch gesproken ook niet echt van mezelf is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Maar dat is mijn mening
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Een echte man wéét dat hij vrouwen altijd gelijk moet geven (niet te verwarren met 'gelijk hebben')quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Een echte man is een man die zeker is van zichzelf en weet wat hij wil (niet te verwarren met koppigheid).
Een echte man kan voor zichzelf zorgen, maar laat haar geloven dat hij haar nodig heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:45 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Een echte man wéét dat hij vrouwen altijd gelijk moet geven (niet te verwarren met 'gelijk hebben')
![]()
So truequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
ECHTE MANNEN LEZEN EERST VOORAT ZE POSTEN!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef henkfct het volgende:
ECHTE MANNEN ETEN GEEN HONING DIE KAUWEN OP BIJEN !!
*heeft 2 bekers frisdrank en kijkt lieflijk vragend of deze plek vrij is*quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef Garisson72 het volgende:
*bak popcorn erbij...
Namelijk, als ze SQL aan het programmeren zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef jorgentol het volgende:
Echte mannen gebruiken de caps lock spaarzaam.
Echte mannen programmeren niet, die graven kuilen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef oddman het volgende:
[..]
Namelijk, als ze SQL aan het programmeren zijn.
*kuch*
Alleen het klussen valt tegen bij mij, verder kom ik dus echt in de buurt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:42 schreef draakje1984 het volgende:
een echte man is ,stoer, niet bang zijn gevoelens te uiten, reuze handig met klusjes en kan goed neuken . (moeilijk te vinden trouwens)![]()
Echte mannen hoeven niet mede te delen dat ze het zijn (anders zij het topic natuurlijk zo vol zitten)quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:38 schreef valek het volgende:
[..]
Alleen het klussen valt tegen bij mij, verder kom ik dus echt in de buurt.![]()
Goed om te wetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:18 schreef Chandler het volgende:
t.v.p.
Ah, de Andrelon-manquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef MNR het volgende:
Echt mannen zijn mannen van wie je weet dat ze jou waard zijn![]()
Haha, de watte?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ah, de Andrelon-man
Is al gezegd ,zwaaiert.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef henkfct het volgende:
ECHTE MANNEN ETEN GEEN HONING DIE KAUWEN OP BIJEN !!
iets met laat, avond dienst en moe zijn...quote:
Misschien alleen neuken jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:57 schreef Friek_ het volgende:
Een echte vent is dominant, onafhankelijk, doortastend en is een empathieloze klootzak die precies doet wat hijzelf wilt.
Vervolgens willen alle vrouwen hem neuken.
Precies. Om ze daarna keihard te dumpen waarna ze uithuilen bij hun semi-beste-vriend die eigenlijk stiekem verliefd op haar is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:57 schreef Friek_ het volgende:
Een echte vent is dominant, onafhankelijk, doortastend en is een empathieloze klootzak die precies doet wat hijzelf wilt.
Vervolgens willen alle vrouwen hem neuken.
Je valt dus gewoon op boeren, doos.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Maar dat is mijn mening
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:14 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Haha ja eigenlijk wel. Uiteindelijk lopen alle beta's met de vrouwen weg.
Een echte man denkt niet, die weet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef hallodagg het volgende:
Ik denk dat ik wel een echte man ben, de moeder van mijn beste vriend zei nog een tijdje terug uit het niets: ''Een echte kerel!''![]()
't zal meer een MILF op hete kolen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef hallodagg het volgende:
Ik denk dat ik wel een echte man ben, de moeder van mijn beste vriend zei nog een tijdje terug uit het niets: ''Een echte kerel!''![]()
Echte mannen maken "Music for The Jilted Generation"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:40 schreef Hexagon het volgende:
eeechte manen scheren hun borstharen niet af
Zou kunnen, does it make difference?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
't zal meer een MILF op hete kolen zijn.
Heb DVD gekocht: Their Law (the singles 1990-2005 en een hoop live materiaal)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:41 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Echte mannen maken "Music for The Jilted Generation"
![]()
Ik luister wel naar metal, nu ben ik dus 1/6 man!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef StupidByNature het volgende:
Wat een čchte man is is hier in te lezen:
The Alphabet of Manliness van Maddox
Even kijken: echte mannen:
- hakken bomen om
- luisteren naar metal
- voelen stiekem aan vrouwen en komen ermee weg
- bouwen druk op voordat ze een scheet laten; een scheet die je niet hoort is verloren gas
- houden van scherpe saus
- en houden natuurlijk van geweld
Aldus "self proclaimed pirate Maddox"
Mag hopen dat hij ook in levende vorm moet zijn..quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef flyck het volgende:
Een echte man is een persoon van het mannelijk geslacht die geen traverstiet is.
Een echte man weet van zichzelf wel dat hij een echte man is. Dat hoeft hij zeker niet af te leiden uit opmerkingen van bijv de moeder van zijn beste vriendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef hallodagg het volgende:
Watjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij ook in levende vorm moet zijn..
Zie het al voor me
"mevrouw wat graaft u hier op het kerkhof."
ik zoek een echte man.
Gelukkig vindt me vriendin me een echte man, dat is het aller belangrijkste voor me.![]()
Een echte man hoeft niet andere mannen de grond in te boren om te bewijzen dat hij beter is.quote:
Wat maakt deze opmerking jou nu dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Een echte man hoeft niet andere mannen de grond in te boren om te bewijzen dat hij beter is.
hij is het gewoon.
Een echte man heeft humorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Een echte man hoeft niet andere mannen de grond in te boren om te bewijzen dat hij beter is.
hij is het gewoon.
Echte mannen hoeven een ander niets te lerenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:21 schreef jorgentol het volgende:
een leraar.
Wat doe jij nu dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:23 schreef zoutig het volgende:
[..]
Echte mannen hoeven een ander niets te leren![]()
Dus je bent een verwijfde vader?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:25 schreef jorgentol het volgende:
Jawel, dat is juist de essentie van het man worden. dat leer je (als het goed is) van je vader. maar nu leven we in een verwijfde maatschappij waar dit soort topics opspringen....
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je bent een verwijfde vader?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je bent een verwijfde vader?![]()
Natuurlijk damequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:27 schreef zoutig het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw![]()
Dus weet het altijd beter en zal daardoor altijd andere wat moeten leren![]()
* checkt profielquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:30 schreef jorgentol het volgende:
[..]
![]()
*checkt eigen profiel* beetje jong niet![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef zoutig het volgende:
[..]
Kijk zo ben je een echte man. Aanbidden moet je![]()
![]()
hebben mijn kinderen wel een coole vader.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* checkt profiel
Mwoa, zou net kunnen.![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef zoutig het volgende:
[..]
Kijk zo ben je een echte man. Aanbidden moet je![]()
![]()
Nou je vind jezelf wel heel wat hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef jorgentol het volgende:
[..]
hebben mijn kinderen wel een coole vader.
Of alleen maar een jongequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef jorgentol het volgende:
[..]
hebben mijn kinderen wel een coole vader.
Ik zeg toch ''ik denk'', ik voel me trouwens nog niet echt een man, eerder een jochie in de late puberteit(ben 21).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Een echte man weet van zichzelf wel dat hij een echte man is. Dat hoeft hij zeker niet af te leiden uit opmerkingen van bijv de moeder van zijn beste vriend!
Ergo, u bent geen man maar een onzeker knulletje
Dat 'leuke' is wel waar we naar op zoek zijn geloof ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:16 schreef frien het volgende:
Volgens mij (ben vrouw) bestaat er niet zoiets als een 'echte man'.
Vind ik persoonlijk een beetje een vaag begrip. Mannen die heel mannelijk overkomen (stoer doen, oude rolverdeling aanhouden, vrouw achter aanrecht, etc.) spreken mij niet aan en mannen die heel vrouwelijk overkomen (mee gaan winkelen, over vrouwendingen kletsen) vind ik ook niet erg aantrekkelijk. Moet ergens ertussenin zitten en of dat nou een 'echte man' is? Geen idee. In ieder geval wel een leuke.![]()
Edit: toevoegingquote:the men they choose for themselves are pliant and feeble enough to facilitate that programme
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:06 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb een anker getattoëerd op mijn onderarm staan.
Logisch. Om echte mannen voorbij te zien komen moet je uit het raam kijken en niet naar een monitor...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef ChantalC het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef hallodagg het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:17 schreef SicSicSics het volgende:
Echte mannen bestaan niet meer.
"How feminism destroyed real men!"
[..]
Edit: toevoeging
Geweldig stukje, ik heb er hard op om zitten lachen!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
Deep down, women love men who stand up to them, who won't be pushed around. They love men who will look them in the eye and tell them to shut up when their hormonal bickering has become too much.
They love men who will draw a line in the sand and walk out on them when they've had enough. They love men who know their own minds and are man enough to stick to their guns.
quote:In recent years, men have been trained like circus seals to be inoffensive to women, and no longer know how to entice them and turn them on.
Ik luister naar metal, hak bomen om en hou van scherpe saus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:26 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ik luister wel naar metal, nu ben ik dus 1/6 man!![]()
Ik zie de grap er niet van in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geweldig stukje, ik heb er hard op om zitten lachen!
Nog eentje dan:
[..]
Nee, eigenlijk is het diep triest inderdaad...quote:
Nee, het is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het diep triest inderdaad...![]()
En daarom minder triest?quote:
I'm a lover not a fighterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef addictivebeat het volgende:
Echte mannen kunnen vechten.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
I'm a lover not a fighter![]()
Een echte man is geen homoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:08 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Een echte man ..
is groot, donker, gespierd, mysterieus.
Kan met iedereen een praatje slaan.
Heeft vrienden bij de vleet die hem bewonderen.
Heeft een hoog aanzien in zijn job waar hij veel centen mee maakt.
Ook heeft hij een goede verstandhouding met zijn ouders.
Laat elke vrouw zich op en top vrouw voelen.
En bovenalles is hij ..
bescheiden .
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
I'm a lover not a fighter![]()
echte mannen, kijk ik naar het karakter natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef pberends het volgende:
Wat verstaan jullie vrouwen onder een echte man? Geen plaatjes, maar tekst dit keer aub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |