ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef PPL het volgende:
* geinterresseerd meeleest *
Je begint dit topic alweer helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef pberends het volgende:
Wat verstaan jullie vrouwen onder een echte man? Geen plaatjes, maar tekst dit keer aub.
In de roos maatquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je begint dit topic alweer helemaal verkeerd.
Een echte man kan het namelijk geen reet schelen wat een vrouw ergens van vindt.
Dat maakt hem nu juist zo aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een echte man kan het namelijk geen reet schelen wat een vrouw ergens van vindt.
Dat maakt hem nu juist zo onweerstaanbaar.
Oke, Slotje zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook bedoeld voor niet-echte mannen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef dawg het volgende:
Een topic voor vrouwen, opgelost door een man. Zoals de natuur het gewild heeft.
Dat sowieso!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:18 schreef Chandler het volgende:
t.v.p.
volgens mij zijn tegenwoordig metro mannen erg in trek...
t.v.p.
bedacht ik me ook, wat zouden wij toch zijn zonder die mannen, we zouden zelfs niet weten wie we zouden zijn!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef dawg het volgende:
Een topic voor vrouwen, opgelost door een man. Zoals de natuur het gewild heeft.
t.v.p.
De watte?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
De spitsman is nu the man to be
![]()
Niet waar joh, de Persman. Die puft tenminste mee.quote:
Typisch weer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb nog geen echte man voorbij zien komen tijdens het lezen van bovenstaande reacties...![]()
![]()
![]()
Precies! Hij is niet behoeftig en onbewogen door wat anderen van hem denken. Verder verzorgt hij zich goed, heeft stijlbesef, is flexibel in sociale situaties en is ontwikkeld.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Geeft niks, ik val toch niet op blinde vrouwenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb nog geen echte man voorbij zien komen tijdens het lezen van bovenstaande reacties...![]()
![]()
![]()
want dan heeft hij de handen vrij voor een krat bier en stapel pr0n-dvd's. intussen spuugt hij in de hoek, denkt aan voetbal, tieten van de beste vriendin van chick over betreffende schouder (niet perse in die volgorde), en krabt met de vrije hand aan zijn aars. Want hij had niet goed geveegd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Ashlee het volgende:
Echte mannen dragen hun chick over hun schouders de trap op![]()
Wat een proper beeld heb jij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
want dan heeft hij de handen vrij voor een krat bier en stapel pr0n-dvd's. intussen spuugt hij in de hoek, denkt aan voetbal, tieten van de beste vriendin van chick over betreffende schouder (niet perse in die volgorde), en krabt met de vrije hand aan zijn aars. Want hij had niet goed geveegd.
MUHAHA. Koning! Du hast gleich.quote:Je begint dit topic alweer helemaal verkeerd.
Ja, dat is echt de ideale man voor een vrouwe denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
want dan heeft hij de handen vrij voor een krat bier en stapel pr0n-dvd's. intussen spuugt hij in de hoek, denkt aan voetbal, tieten van de beste vriendin van chick over betreffende schouder (niet perse in die volgorde), en krabt met de vrije hand aan zijn aars. Want hij had niet goed geveegd.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
1 Ik ben stoer!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:42 schreef draakje1984 het volgende:
een echte man is ,stoer(1), niet bang zijn gevoelens te uiten (2), reuze handig met klusjes (3) en kan goed neuken (4). (moeilijk te vinden trouwens)![]()
Hahaha om punt 2 te kunnen bewijzen moet je wel even een andere foto in je fotoboek erbij zetten als je het mij vraagtquote:
Oh? Ik vind net-uit-bed-komende vrouwen erg geil. Maar andersom niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hahaha om punt 2 te kunnen bewijzen moet je wel even een andere foto in je fotoboek erbij zetten als je het mij vraagt![]()
en slecht af en toe moont?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef Bluezz het volgende:
Een man moet een marsman zijn, met veel venusinvloeden
Mannelijk UI ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef Barbaaf het volgende:
Echte Man meldt zich (kreeg ik tenminste laatst te horen van enkele vriendinnen: niet metro, nooit te beroerd wat zware of technische klusjes voor de dames te doen en draagt dames de trap op als de situatie daarom vraagt)
Echte man ook weer afmeldt, moet nog wat aan m'n motor sleutelen.
Quoted for truth.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is m'n gevoelige kant, diertjesquote:
Je beschrijft nu gewoon 90% van alle mannen, niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Een echte man heeft zn eigen vrienden met wie hij lekker bier gaat zuipen en sport kijken, geen 20 cremes in zn badkamer staan, houdt niet van winkelen, kan op zn minst een spijker in de muur slaan, belt niet elke dag met zn moeder, zegt geen ja en amen op alles wat zn vrouw/vriendin zegt en last but not least heeft een baan/huis voor zichzelf.
Maar dat is mijn mening
Pff was het maar zo!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je beschrijft nu gewoon 90% van alle mannen, niet?
Voetbal is ook gewoon suf. Je gaat me toch niet vertellen dat jij als (naar neem ik aan) vrouwelijke vrouw voetbal leuk vindt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Pff was het maar zo!
Ik zou ze de kost niet willen geven, die zogenaamde metro-mannen
Mannen houden ook niet meer van voetbal tegenwoordig.. vinden ze stom..
En winkelen is ineens leuk?? En zelfbruinende gezichtcreme voor mannen... like.. WTF??
I rest my case
Ga me nu niet vertellen dat je dit ook jou ideale man is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Een echte man heeft zn eigen vrienden met wie hij lekker bier gaat zuipen en sport kijken, geen 20 cremes in zn badkamer staan, houdt niet van winkelen, kan op zn minst een spijker in de muur slaan, belt niet elke dag met zn moeder, zegt geen ja en amen op alles wat zn vrouw/vriendin zegt en last but not least heeft een baan/huis voor zichzelf.
Maar dat is mijn mening
Waarom niet? Er staat toch niet dat ie moet slaan en zn vriendin negeren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef punkiie het volgende:
[..]
Ga me nu niet vertellen dat je dit ook jou ideale man is.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:09 schreef Monus het volgende:
Er is één hoofd regel voor echte mannen.
Echte mannen eten geen soesjes
Check op al je eisen. Hoewel ik geen sport kijk maar sport doe, en het huis technisch gesproken ook niet echt van mezelf is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Maar dat is mijn mening
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Een echte man wéét dat hij vrouwen altijd gelijk moet geven (niet te verwarren met 'gelijk hebben')quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Een echte man is een man die zeker is van zichzelf en weet wat hij wil (niet te verwarren met koppigheid).
Een echte man kan voor zichzelf zorgen, maar laat haar geloven dat hij haar nodig heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:45 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Een echte man wéét dat hij vrouwen altijd gelijk moet geven (niet te verwarren met 'gelijk hebben')
![]()
So truequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |