du_ke en Icecreamfarmer moesten worden opgegeven aan TPF anders werd de FOK-alliantie vernietigd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef Document1 het volgende:
WTF is er aan de hand? Zitten jullie alweer in de shit met een andere alliance?
dat moet je zelf weten denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:06 schreef Terecht het volgende:
Maar mag ik dan nou tech overnemen van du_ke? Is daar al een besluit overgenomen?
Wil je wat tech verdienen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef Document1 het volgende:
WTF is er aan de hand? Zitten jullie alweer in de shit met een andere alliance?
Net geen 600quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef Document1 het volgende:
Wow, kut voor ze, hebben ze veel infra?
R.I.P aan de nabestaandenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Vuistdiep! in de problemen met The Phoenix Federation, Modderschuit en Ijsjesland worden geZI-ed![]()
quote:
Eenschquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef Double-Helix het volgende:
we gaan hopelijk onze frustratie uiten tegen CHO
Mijn ballen zijn nog intact hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:23 schreef Madine het volgende:
[..]
En een Darwin Award voor de overledenen!
Zou wel willen maar is niet echt neutraalquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wil je wat tech verdienen?
Dan moet je oorlog verklaren aan mij en niet aanvallen dan stuur ik je wel aid.
Aha. Nou weet ik eindelijk wat er aan de hand is. Ome Descendent is ff weg en daar gaan die agressievelingen weer hoor! Make love not war!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Vuistdiep! in de problemen met The Phoenix Federation, Modderschuit en Ijsjesland worden geZI-ed![]()
http://fokcnalliance.wiel(...)pic.php?p=3757#p3757quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef FJD het volgende:
Mogen we Duke ook kapot warren? Op die manier doe je alsof je hem dood wilt maken maar ondertussen raid je z'n tech
Dan moeten die klootzakken wel een beetje opschieten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:56 schreef DiviFilius het volgende:
Tenzij Duke rerollt, maar zelfs dan weet ik niet of TPF dat wel helemaal vertrouwt, kan me voorstellen dat ze het liever zelf doen![]()
dombo'squote:Op donderdag 14 juni 2007 00:00 schreef DiviFilius het volgende:
Het vreemdste is trouwens dat ze ijsjesland compleet met rust laten![]()
Ze moeten maar eens proberenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:10 schreef Terecht het volgende:
Nou, laten we hopen dat het bij een speldenprikje blijft. Wellicht zijn ze achter de schermen bezig met een duister en duivels complot tegen FOK!![]()
![]()
en dan gaan we heel hard in hoekje zitten huilen?quote:
Ik iig welquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan gaan we heel hard in hoekje zitten huilen?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:26 schreef Mike het volgende:
Kan ik daarna wel mooi een land nemen met een beetje fatsoenlijke resources.
hahah ik denk het niet,quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:31 schreef Niek. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de fok alliance echt een keer binnen een week word weggevaagd door een paar grote alliances![]()
Mocht ons dat overkomen dan hebben we er iig lol aan beleefdquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:31 schreef Niek. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de fok alliance echt een keer binnen een week word weggevaagd door een paar grote alliances![]()
Zij die gaan sterven groeten u.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Mocht ons dat overkomen dan hebben we er iig lol aan beleefd![]()
gij zult geaid worden als je weer een noob bentquote:
Edit My Nation --> Alliance Affliation --> Specify Other --> FOK.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:49 schreef muhahaha het volgende:
Luitjes, kan iemand mij toevoegen aan de alliance? Mijn land heet Piets met ruler Kanniebaal
Net nu ik weer alles in infrastructuur steek krijg ik dat weer... Een aantal soldaten kan ik dan wel gebruiken Freekquote:The DayNation military of 25 soldiers is weak. You might think about strengthening your military both for defense/attacking and to help police your nation's citizens
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Event:
Another nations container ship carrying valuable items has crashed on your shores.
Option 1: Keep the ship wreck a secret and disperse the items throughout your country. Population happiness +2
Option 2: Return the items to the owners and receive a finders reward. Citizen income +$5.00.
En die soldaten? Waarom doe je ze weg? Kan het kwaad als ik er teveel ofzo heb?
[..]
Net nu ik weer alles in infrastructuur steek krijg ik dat weer... Een aantal soldaten kan ik dan wel gebruiken Freek
Probeer altijd nadat je taxes verzamlt hebt eerst te kijken dat je wel wat over houd voor eventuele andere uitgaven. Van je totale populatie moet daar 20 tot 30% ervan militair zijn.quote:Another nations container ship carrying valuable items has crashed on you shores.
*Opties*
Option #2 is the best option.
+1 population happiness = +$2 inkomen per burger. Je kan dus kiezen tussen +2 happiness (x2= +$4) en +$5. Option 2 dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Oi...
Ik heb jullie hulp nodig.. Freek of Terecht of zo.
Event:
Another nations container ship carrying valuable items has crashed on your shores.
Option 1: Keep the ship wreck a secret and disperse the items throughout your country. Population happiness +2
Option 2: Return the items to the owners and receive a finders reward. Citizen income +$5.00.
En die soldaten? Waarom doe je ze weg? Kan het kwaad als ik er teveel ofzo heb?
[..]
Net nu ik weer alles in infrastructuur steek krijg ik dat weer... Een aantal soldaten kan ik dan wel gebruiken Freek
Population Per Mile: 83.00 Population Per Mile.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Frrreek het volgende:
[..]
+1 population happiness = +$2 inkomen per burger. Je kan dus kiezen tussen +2 happiness (x2= +$4) en +$5. Option 2 dus
En teveel kan kwaad ja, je burgers worden naar als er 3 militairen op hun reet zitten. Hoeveel inwoners heb je?
Okquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef Frrreek het volgende:
Hmm ik denk er even over na. Ik kan namelijk maar een paar manschappen bij je kwijt
Ik had een event bij me 3e x.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef jeldrik het volgende:
Ik heb al 3 keer taxes geind, maar nog geen een Event gehad. Is dit normaal?
Gemiddelde is 1 x per maand geloof ik. Ik heb er 1 te pakken (negatieve), terwijl mn0ire al 3 positieve heeft gekregen in dezelfde periode. Zeer normaal dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef jeldrik het volgende:
Waarom? Het is allemaal in orde. Impulsieve beslissingen hebben we niets aan, diplomatie draait het omquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:50 schreef Timmehhh het volgende:
OMFG du_ke, en maar jammeren over mij, maar ondertussen wel een alliance aanvallen LOL
Anyway ik stel voor dat Appelvla en Shawn voor de zekerheid in peace mode gaan.
check het andere forum aubquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:50 schreef Timmehhh het volgende:
OMFG du_ke, en maar jammeren over mij, maar ondertussen wel een alliance aanvallen LOL
hoe kom jij aan een NS van 143.141 na 2 dagen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:49 schreef muhahaha het volgende:
Luitjes, kan iemand mij toevoegen aan de alliance? Mijn land heet Piets met ruler Kanniebaal
Je bent anders wel gewoon een alliancelid aan het raidenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:50 schreef Timmehhh het volgende:
Leuk dat iedereen mij weer verdacht, ik heb in het begin wat fouten gemaakt misschien, maar als er eentje is die de laatste tijd risicoloos raid dan ben ik het![]()
Hey Dayquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Hij wordt daar hard terug gepakt.
Hoi shawn.
weet je het al?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef Frrreek het volgende:
Hmm ik denk er even over na. Ik kan namelijk maar een paar manschappen bij je kwijt
Nee, hij viel ook een inactief alliantielid ( 20 dagen ) aan. Ook die alliantie was niet bijzonder sterk maar bleek onder bescherming te staan van 'The Phoenix Federation'. Die hadden dat blijkbaar op de CN forums gepost maar dat was duke ontgaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Timmehhh het volgende:
Een inactieve alliance van 6 man zonder aidverleden met andere alliances. Dat is wel heel wat anders als het aanvallen van de fucking phoenix federation![]()
Hij heeft dus een sterke alliance aangevallen en een gele gast ??
Ik kan max 60 soldaten bij je droppen, moet er helaas zo'n 500 kwijt. Morgen krijg je toch ook die 300k aid? Lijkt me geen probleem om je land dan recht te trekken; nu zijn de inkomsten toch minimaal.quote:
Had de eerste pas na 2 weken ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef jeldrik het volgende:
Het was niet de phoenix alliance maar een inactieve kleine alliance genaamd TF! Waarbij ik iemand van 20 dagen inactive aanviel. Achteraf dom maar ja boeien nu gebeurt er nog eens wat in het spelquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Timmehhh het volgende:
Een inactieve alliance van 6 man zonder aidverleden met andere alliances. Dat is wel heel wat anders als het aanvallen van de fucking phoenix federation![]()
Hij heeft dus een sterke alliance aangevallen en een gele gast ??
20k gold als aid gehad voor het accepten van een tradequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:54 schreef piemelpap het volgende:
[..]
hoe kom jij aan een NS van 143.141 na 2 dagen?![]()
ik zit nu pas op 32.018 na 3 dagen![]()
Doe mij er maar 50 ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:57 schreef Frrreek het volgende:
Wederom: kan ik iemand verblijden met 500 soldiers?
hoeveel moeten we tpf betalenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:05 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we mooi een excuus verzinnen over de dood van een van onze familieleden etc, zodat die schadevergoeding vervangen kan worden met die van TPF.
en als je al je soldaten nu eens dismissed dan zijn je battle-ods te laagquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wil je wat tech verdienen?
Dan moet je oorlog verklaren aan mij en niet aanvallen dan stuur ik je wel aid.
klopt starte mijn land net op lees het forum en ben in peace modus gegaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:00 schreef DiviFilius het volgende:
Het vreemdste is trouwens dat ze ijsjesland compleet met rust laten![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt starte mijn land net op lees het forum en ben in peace modus gegaan![]()
Kan niet als je in oorlog bentquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en als je al je soldaten nu eens dismissed dan zijn je battle-ods te laag
Wel als je 0 strength hebt toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan niet als je in oorlog bent. En dan komen ze alsnog met bommenwerpers en cruise missiles.
Was niet direct van plan om helemaal naar 0 te gaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wel als je 0 strength hebt toch?
Laten we samen battlen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef Frrreek het volgende:
Wie weet er nog een goed raid-target? Ik moet dus van een deel van mijn leger af om de kosten te drukken + blijheid te vergroten. Heb 1900 NS
ga eens kijken bij de phoenix alliantiequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef Frrreek het volgende:
Wie weet er nog een goed raid-target? Ik moet dus van een deel van mijn leger af om de kosten te drukken + blijheid te vergroten. Heb 1900 NS
Ach vast welquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:35 schreef Seborik het volgende:
Ga je het overleven?
ja appeltje eitjequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:35 schreef Seborik het volgende:
Ga je het overleven?
Serieus, als ik sterk genoeg zou zijn om iemand de grond in te stampen, zou ik dat het compleet reduceren tot een beginnend landje en dan laten doen. Misschien helpt het om te smeken.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:47 schreef Seborik het volgende:
[..]
Serieus, als ik sterk genoeg zou zijn om iemand de grond in te stampen, zou ik dat het compleet reduceren tot een beginnend landje en dan laten doen. Misschien helpt het om te smeken.
Dan is het spel zo fucking langzaam en weinig aan. Vind een beetje (onbedoelde) opschudding wel mooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef Shawn het volgende:
[..]
We hebben voorlopig niets te willen
het is beter om geen oorlogen meer te starten en elkaar te aiden tot we de 1.000.000 strength hebben gehaald [afbeelding]
ben blij trouwens dat ze jouw hebben aangepakt ipv van mij zodat ik in de peacemode kon komenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is het spel zo fucking langzaam en weinig aan. Vind een beetje (onbedoelde) opschudding wel mooi.
Make love not warquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:56 schreef du_ke het volgende:
Dan is het spel zo fucking langzaam en weinig aan. Vind een beetje (onbedoelde) opschudding wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |