Nee daar is inderdaad een staatssecretaris voor nodig, vooral de komende wekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jep, misschien is daar een staatssecretaris voor nodig? Of kan de huidige minister van EcZa dat erbij doen?
PS: ik meld me eventueel wel beschikbaar
Dat willen we allemaalquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Hey, ik ben 1 dag niet online, meteen vrede met omnipotence? Ik wil ze liever ZI-en
We "nemen" geen risico'squote:Op woensdag 13 juni 2007 19:34 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom doen we het dan niet?
Dat is wel een puntje idd, nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef Whizzkith het volgende:
Vraagje aan de rechtenstudenten trouwens: is het voor TerechT eigenlijk wel mogelijk om beide posities (Raad van Regeringsbeleid én Staatssecretaris) in te nemen, of is dat in strijd met de herschreven charter?
Wat heb je gedaan dan,gedoneert?quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef Double-Helix het volgende:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=11&t=315
wat een homo,gaat huilen omdat ik zijn landje naar het jaar 0 heb gebracht,moet ie zijn domme alliance leader maar lastigvallen.
In het geval van het nieuwe Charter zou dat niet kunnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef Whizzkith het volgende:
Vraagje aan de rechtenstudenten trouwens: is het voor TerechT eigenlijk wel mogelijk om beide posities (Raad van Regeringsbeleid én Staatssecretaris) in te nemen, of is dat in strijd met de herschreven charter?
hou je maar even koestquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:03 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben in staat hem zo aan te vallen. Ik laat niet over me heen lopen met kutexcuusjes door een kleine kutalliance.
Mooi, dan kunnen we mooi een excuus verzinnen over de dood van een van onze familieleden etc, zodat die schadevergoeding vervangen kan worden met die van TPF.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef WeirdMicky het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=67306
Deze kerel, met zn leuke alliance, loog over dode familieleden, vakantie, en wat niet al...om zogenaamd zielig te zijn. Ik wil hem volledig kapot maken als het even kan. Nu heeft iedereen vrede, als ik 1 dag niet online ben. Ondertussen krijg ik dreigementen etc van hem, maar ik ga hem niks teruggeven uiteraard.
Is hier ergens een topic over?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:05 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we mooi een excuus verzinnen over de dood van een van onze familieleden etc, zodat die schadevergoeding vervangen kan worden met die van TPF.
quote:Article 5
Civil servants of the Council of Five
a. The Council of Five may appoint civil servants to assist them in their duties.
b. The civil servants of the Council of Five may be authorised to take decisions on behalf of the Council of Five.
c. The Council of Five is responsible for decisions taken by their civil servants.
d. No one can be a civil servant to the Council of Five and be a member of the Council of Government Policy or be a judge of the High Court at the same time.
is wel interessant idee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef DiviFilius het volgende:
Een potentiëel scenario zou kunnen zijn :
- We houden die gasten van TPF ( the Phoenix Federation ) nog even aan het lijntje.
- We doen een georganiseerde midnight-blitz op CHO ( die andere alliantie ) en proberen ze zo ver mogelijk de grond in te stampen ( ze staan momenteel op Defcon 5 en zijn zwak, moet te doen zijn )
- We nemen die 3 miljoen die we beloofd hebben aan CHO en geven die aan TPF en hopen dat ze ons dan met rust laten.
Ik zeg met nadruk zou kunnen zijn, want ik weet niet of dit slim is, zeer riskant..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef DiviFilius het volgende:
- We houden die gasten van TPF ( the Phoenix Federation ) nog even aan het lijntje.
- We doen een georganiseerde midnight-blitz op CHO ( die andere alliantie ) en proberen ze zo ver mogelijk de grond in te stampen ( ze staan momenteel op Defcon 5 en zijn zwak, moet te doen zijn )
- We nemen die 3 miljoen die we beloofd hebben aan CHO en geven die aan TPF en hopen dat ze ons dan met rust laten.
Ik zeg met nadruk zou kunnen zijn, want ik weet niet of dit slim is, zeer riskant..
Ze willen beide, zowel vernietiging van duke en ijsjesland als een paar miljoen vergoeding.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:18 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
is wel interessant idee.
maar staan ze nog wel open voor vergoedingen ? ik dacht dat dat nu juist niet zo was
Held,Die CHO gasten komen me mijn strot uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef DiviFilius het volgende:
edit : we kunnen ook nog die 3 miljoen gebruiken om onze slachtoffers weer op te bouwen, in het geval dat TPF tevreden is met de ZI van duke en ijsjesland
lorenziusquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Hebben jullie 3 miljoen beloofd aan CHO?
nouja, nooit geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:19 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ze willen beide, zowel vernietiging van duke en ijsjesland als een paar miljoen vergoeding.
Maar misschien krijgen we ze zover om met een van de twee genoegen te nemen..
Samen de sterkste pakken dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef Double-Helix het volgende:
http://www.cybernations.net/search.asp?searchstring=All&search=Coalition+for+Heinous+Omnipotence&anyallexact=all&Strength1=&Strength2=
ze zijn nog maar met zijn 3drien,een van hun heb ik al genakt,ik kan hun sterkste wel pakken.
We moeten op goedkeuring wachten he,open eens een topicquote:
Er zijn dus al allemaal zaken besloten, zonder uberhaupt een gefundeerd plan en zonder members die in oorlog zijn allemaal in te lichten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
We moeten op goedkeuring wachten he,open eens een topic![]()
Duke en Ijs waren zo slim om een inactieve member van een grote (1mil+) alliance aan te vallen terwijl er op het CN forum duidelijk staat dat je dan keihard geZI't wordt... En dat gaat ze nu ook overkomen helaasquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef Document1 het volgende:
WTF is er aan de hand? Zitten jullie alweer in de shit met een andere alliance?
Vuistdiep! in de problemen met The Phoenix Federation, Modderschuit en Ijsjesland worden geZI-edquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef Document1 het volgende:
WTF is er aan de hand? Zitten jullie alweer in de shit met een andere alliance?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |