Zullen we de kindjes alliantie naar de grond werkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:00 schreef Mike het volgende:
We zaten met 3 FOK!kers bij een of andere alliantie die gerund werd door 15-jarigen en die hadden continu ruzie met elkaar. Dat word je op een gegeven moment wat beu.Maar op zich prima, nu konden we zonder problemen overstappen.
Edit; ik weet het al (welke kinderen)...quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef Seborik het volgende:
Hallo, ik ben nu ook lid. Gek werd ik van die kinderen, GEK!
Hun voormalige alliantie werd gerund door kidsquote:
Ze hebben wel een machtige bondgenoot, dus dat zal zo makkleijk niet gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:06 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Zullen we de kindjes alliantie naar de grond werken?
he he jammerquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze hebben wel een machtige bondgenoot, dus dat zal zo makkleijk niet gaan.
joh ik was nummer acht nu nummer 16quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:10 schreef Ge4ce het volgende:
77) Maraden: Ge4ce![]()
![]()
Ik wil positieve events.![]()
En mensen die eens mijn trade offers accepteren.![]()
We zullen je inhale,zal niet lang meer durenquote:
Hoop niet dat het nog al te lang duurt nee, Shawn moet wel in de buurt komen met diequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
We zullen je inhale,zal niet lang meer duren![]()
15 miljoenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:16 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Hoop niet dat het nog al te lang duurt nee, Shawn moet wel in de buurt komen met die15 miljoen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Whizzkith het volgende:
Overigens. Je kunt je nu opgeven als aid-doorgever. Het levert op DAT moment nog niks op, maar op 11 juni verdeel ik 6 miljoen over die 4 nations. (1.5 miljoen per nation dus).
Voorwaarden:Op 1 juni twee aid-slots beschikbaar Op 11 juni twee aid-slots beschikbaar Op dit moment een NS van onder de 2.500
Meld je nu aan!
Ok, ik meld me aan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Whizzkith het volgende:
Overigens. Je kunt je nu opgeven als aid-doorgever. Het levert op DAT moment nog niks op, maar op 11 juni verdeel ik 6 miljoen over die 4 nations. (1.5 miljoen per nation dus).
Voorwaarden:Op 1 juni twee aid-slots beschikbaar Op 11 juni twee aid-slots beschikbaar Op dit moment een NS van onder de 2.500
Meld je nu aan!
hmmf kan niet op juliquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Whizzkith het volgende:
Overigens. Je kunt je nu opgeven als aid-doorgever. Het levert op DAT moment nog niks op, maar op 11 juli verdeel ik 6 miljoen over die 4 nations. (1.5 miljoen per nation dus).
Voorwaarden:Op 1 juli twee aid-slots beschikbaar Op 11 juli twee aid-slots beschikbaar Op dit moment een NS van onder de 2.500
Meld je nu aan!
wat moet er gebeuren danquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Whizzkith het volgende:
Overigens. Je kunt je nu opgeven als aid-doorgever. Het levert op DAT moment nog niks op, maar op 11 juli verdeel ik 6 miljoen over die 4 nations. (1.5 miljoen per nation dus).
Voorwaarden:Op 1 juli twee aid-slots beschikbaar Op 11 juli twee aid-slots beschikbaar Op dit moment een NS van onder de 2.500
Meld je nu aan!
Ik zet je gewoon op het lijstjequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:29 schreef Ge4ce het volgende:
Al zou ik gerust mee willen doen. Eerst de beginner/startende mensen die nog geen Aid hebben gehad/nog krijgen. (Kom ik aan met mijn ena-laatste plek)
?
Je naamquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:28 schreef piemelpap het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren dan![]()
gewoon het geld wat aan je gegeven word, doorgeven aan een ander?
Dank je.quote:
Nou, ik geef op 1 juli 15 miljoen aan Shawn. Omdat ik maar 1 aid-slot per persoon per 10 dagen kan gebruiken moet ik de rest (12 miljoen) dus via tussenpersonen doen. Die geven dus gewoon de 3 miljoen door. Normaal staat daar een beloning voor (bij mij meestal 500k), maar ik wil nu het volledige bedrag van 15 miljoen richting Shawn laten gaan. Daarom verdeel ik 10 dagen later nogmaals 6 miljoen aan de tussenpersonen van 1 juli.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:28 schreef piemelpap het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren dan![]()
gewoon het geld wat aan je gegeven word, doorgeven aan een ander?
Mijn NS is op het moment: 10.622quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:32 schreef Whizzkith het volgende:Op dit moment een NS van onder de 2.500
In de Engelse taal/wiskunde/whatever worden duizentallen gescheiden met kommas in plaats van punten zoals hier, dus ik bedoel inderdaad 2,500.000; oftewel 2.500: twee en een half duizendquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:36 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Mijn NS is op het moment: 10.622
Maar je bedoeld dus onder 2500 (2,500.000) ? (zeg maar...als je snapt wat ik bedoel)
Een harbor is maar 200K, dus dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef Ge4ce het volgende:
Met de aid en de taxes die ik zo nu en dan krijg denk ik haast wel dat ik een Harbor in die tijd kan bouwen. (Hoop ik. >.>)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef Ge4ce het volgende:
Met de aid en de taxes die ik zo nu en dan krijg denk ik haast wel dat ik een Harbor in die tijd kan bouwen. (Hoop ik. >.>)
mijn NS is op dit moment 17.591quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:36 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Mijn NS is op het moment: 10.622
Maar je bedoeld dus onder 2500 (2,500.000) ? (zeg maar...als je snapt wat ik bedoel)
Maar hoe krijg jij zo snel EN 1000 burgers EN 2 ton?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:55 schreef Ge4ce het volgende:
Eerst: You may only purchase one building per 1000 citizens.
Dan koop je: Harbor - $200,000.00 - Increases population income by 1%. Opens +1 extra trade slot. Limit one harbor per nation.
Ik zit in het Marshawn plan van Shawn en Whizzkith. De 15de juni komt er 500k extra binnen. En 1 en 11 juli komt er anderhalf miljoen totaal binnen. Dus dan zou ik met de tax mee gerekend al een aardig eind op weg zijn. En waarschijnlijk een harbor kunnen aanschaffen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:00 schreef Madine het volgende:
[..]
Maar hoe krijg jij zo snel EN 1000 burgers EN 2 ton?
vrijdag toch maar 300K?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik zit in het Marshawn plan van Shawn en Whizzkith. De 15de juni komt er 500k extra binnen. En 1 en 11 juli komt er anderhalf miljoen totaal binnen. Dus dan zou ik met de tax mee gerekend al een aardig eind op weg zijn. En waarschijnlijk een harbor kunnen aanschaffen.
aid ontvangenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:00 schreef Madine het volgende:
[..]
Maar hoe krijg jij zo snel EN 1000 burgers EN 2 ton?
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
aid ontvangen
Misschien moeten we een lijstje bijhouden van wie allemaal aid heeft gehad (ik heb het dan over bedragen van 200k +). Zo kun je sneller landjes ertussenuit pikken die nog geen hulp hebben gehad. Dit zal willekeur tegengaan en de alliantie sneller laten groeien.
Mee eens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
aid ontvangen
Misschien moeten we een lijstje bijhouden van wie allemaal aid heeft gehad (ik heb het dan over bedragen van 200k +). Zo kun je sneller landjes ertussenuit pikken die nog geen hulp hebben gehad. Dit zal willekeur tegengaan en de alliantie sneller laten groeien.
Trade Set III.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Mike het volgende:
Wat zouden jullie me aanraden met m'n resources te gaan doen? Het is nu een beetje een zooitje.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133051
Jep, misschien is daar een staatssecretaris voor nodig? Of kan de huidige minister van EcZa dat erbij doen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef Whizzkith het volgende:
Misschien een functie binnen het Ministerie van EcZa; bijhouden en organiseren van aid. Dat ik bijvoorbeeld bij degene kom met een lijstje met voorwaarden e.d. voor een aidtree/chain/techtrade/whatever, en dat hij dan vervolgens de mensen zoekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |