zo gebruiken wij het nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:31 schreef B.ertha het volgende:
8.0--> cum laude (7,5 dus níét)
9.0--> magna cum laude (8,5 dus níét)
10--> summa cum laude (9,5 dus níét)
(magna en summa kan ook wel andersom zijn)
Doe zelf normaal, op het gymnasium kun je alleen cum laude slagen. Dat is al ingesteld toen er nog niet eens universiteiten waren. Op de uni zijn je punten niet zo belangrijk, afgerond is afgerondquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Doe normaal, op het VWO kun je geen cum laude slagen, dat is alleen van toepassing op de universiteit.
Kijk, dat snap ik niet. Als het overal anders is, dan betekent het toch niks? Dan kan ik straks dus zeggen dat ik cum laude geslaagd ben, als ik dat wil, ook al vindt mijn school van niet? Heb nl waarschijnlijk wel een 7,5quote:
Sinds wanneer kun je cum laude slagen op een middelbare school? Gymnasium of niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, op het gymnasium kun je alleen cum laude slagen. Dat is al ingesteld toen er nog niet eens universiteiten waren. Op de uni zijn je punten niet zo belangrijk, afgerond is afgerond
VWO-ers en hun 'interresante-gedoe'.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:43 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je cum laude slagen op een middelbare school? Gymnasium of niet.Dit is nieuw info voor me.
WO-studenten zijn nog erger.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:44 schreef Dragoljub het volgende:
[..]
VWO-ers en hun 'interresante-gedoe'.![]()
Sinds wanneer krijg je een gemiddeld punt op een rapport, op de uni? Niet. Dus kun je ook niet cum laude slagenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:43 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je cum laude slagen op een middelbare school? Gymnasium of niet.Dit is nieuw info voor me.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je een gemiddeld punt op een rapport, op de uni? Niet. Dus kun je ook niet cum laude slagen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef Stupiditeit het volgende:
FUCKING GESLAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
VRIJHEID BLIJHEID!
0 onvoldoendes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik krijg het op mijn school te horen over 35 minuten!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Tsurany het volgende:
Kan nog 35 minuten lang gebeld worden, waaah!
Geen 8 bij schippers JJM?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef dubidub het volgende:
GODVERDOMME BIER! IK BEN GESLAAGD, Enkelt zesjes/zevens, één 8 voor engels, een vijf voor schiekunde1,2, voor de rest bier en champagne, verdomme!
Ik ben geslaagd voor Havo btwquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:37 schreef lj_lightning het volgende:
Echt ik heb lopen zenuwpezen...vanaf 2 uur.... gewoon 4 uur lang!! GEK MAN!Maar kei relax geslaagd
Nee man, een 7. Dat kwam doordat ik de javalogo opdracht diep in de vakantie inleverde bij hem, op isw schravezande :pquote:
quote:
Welk niveau.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef dubidub het volgende:
GODVERDOMME BIER! IK BEN GESLAAGD, Enkelt zesjes/zevens, één 8 voor engels, een vijf voor schiekunde1,2, voor de rest bier en champagne, verdomme!
Dubidub is VWO, op de havo heb je geen Scheikunde 1,2quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Welk niveau.
(Tot hier aan is het topic geupdate (speciaal voor TS)
er is wel degelijk een verschil tussen slim zijn en goede cijfers halenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef SophieBro het volgende:
[..]
jaloers....![]()
ik ben gewoon slim, kan ik ook niks aan doen
In de FP is hij meegenomen, de OP kan ik niet editten helaasquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef dubidub het volgende:
Hej, pleurt mijn ook is in de OP.... VWO geslaagd, verdulleme![]()
![]()
Welk niveau?quote:
Tss, ga gewoon, lekker zuipequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou, het weer vergalt het toch wel helemaal. Ik ben dus echt niet van plan om in dit weer naar het plaatselijke cafe te fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |