ik krijg het op mijn school te horen over 35 minuten!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Tsurany het volgende:
Kan nog 35 minuten lang gebeld worden, waaah!
Geen 8 bij schippers JJM?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef dubidub het volgende:
GODVERDOMME BIER! IK BEN GESLAAGD, Enkelt zesjes/zevens, één 8 voor engels, een vijf voor schiekunde1,2, voor de rest bier en champagne, verdomme!
Ik ben geslaagd voor Havo btwquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:37 schreef lj_lightning het volgende:
Echt ik heb lopen zenuwpezen...vanaf 2 uur.... gewoon 4 uur lang!! GEK MAN!Maar kei relax geslaagd
Nee man, een 7. Dat kwam doordat ik de javalogo opdracht diep in de vakantie inleverde bij hem, op isw schravezande :pquote:
quote:
Welk niveau.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef dubidub het volgende:
GODVERDOMME BIER! IK BEN GESLAAGD, Enkelt zesjes/zevens, één 8 voor engels, een vijf voor schiekunde1,2, voor de rest bier en champagne, verdomme!
Dubidub is VWO, op de havo heb je geen Scheikunde 1,2quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Welk niveau.
(Tot hier aan is het topic geupdate (speciaal voor TS)
er is wel degelijk een verschil tussen slim zijn en goede cijfers halenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:14 schreef SophieBro het volgende:
[..]
jaloers....![]()
ik ben gewoon slim, kan ik ook niks aan doen
In de FP is hij meegenomen, de OP kan ik niet editten helaasquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef dubidub het volgende:
Hej, pleurt mijn ook is in de OP.... VWO geslaagd, verdulleme![]()
![]()
Welk niveau?quote:
Tss, ga gewoon, lekker zuipequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou, het weer vergalt het toch wel helemaal. Ik ben dus echt niet van plan om in dit weer naar het plaatselijke cafe te fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |