En dan moeten ze lenen van je als ze met je uitgaan.. ik ken hetquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:25 schreef nokia6200 het volgende:
zeiken dat ze teweinig geld overhouden, of dat ze schulden hebben. Sukkels zijn het![]()
En oja, ze hebben natuurlijk ook een auto of een motor of natuurlijk een scooter en dan nog een "gratis" telefoon.
Oja ze hebben dan ook kleren van 100euro perstuk voor een broek bijvoorbeeld.
ojaaa, ze roken ook nog natuurlijk want sja... dat mag niet ontbreken.![]()
Kut mensen, ik hoop dat jullie dood gaan![]()
Dat lucht even op! danku!![]()
Lees me text nog even goed doorquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef ANWB het volgende:
30 maal 5 euro is 150 euro, dan heb ik nog 2000 euro over.![]()
Ik zie het probleem niet.![]()
Sinds er over is gestapt naar de euro, daar voor was 100 gulden al veel voor een broek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Camplo het volgende:
sinds wanneer is 100 euro voor een broek veel?
Jaloers, armoedzaaier?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:25 schreef nokia6200 het volgende:
zeiken dat ze teweinig geld overhouden, of dat ze schulden hebben. Sukkels zijn het![]()
En oja, ze hebben natuurlijk ook een auto of een motor of natuurlijk een scooter en dan nog een "gratis" telefoon.
Kijk jij bent nou net zo'n type die ik bedoel..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Camplo het volgende:
Weer zo'n huiliequote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds er over is gestapt naar de euro, daar voor was 100 gulden al veel voor een broek.
1 pak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaloers, armoedzaaier?
Pak van 500 euro
Auto van de zaak
mobiele telefoon van de zaak
Elke dag lunch in de kantine.
Nee, niet jaloers. Ik verdien meer dan de gemiddelde 20jarige student en ik doe leuke dingen, maar ik koop geen kleding van 100euro perstuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaloers, armoedzaaier?
Pak van 500 euro
Auto van de zaak
Waarom niet? Ik smeer het trouwens wel zelf en doe het in mijn broodtrommel. Als je moeder wat lekker beleg koopt is dat goed te doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:32 schreef DaFan het volgende:
En jij neemt natuurlijk altijd netjes bammetjes van huis mee die je moeder gesmeerd heeft?
Jij neemt je vriendin zeker mee uit eten naar de FEBO, uiteraard met de benenwagen.. in je broek en shirt van de zeeman en je scapino slippers.. ;')quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef nokia6200 het volgende:
Jij gaat zeker met je vrienden voetbal kijken met je broek van 120euro en shirt van 70 euro. En de volgende dag is je shirt rood van de wijnvlekken en meurt het naar die tering sigaret die je de hele avond inje mond heb gehad. En dan zeiken dat je maar 365 euro krijgt van IB groep![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds er over is gestapt naar de euro, daar voor was 100 gulden al veel voor een broek.
en dan rook je ook nogquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef ANWB het volgende:
idd, anders kom ik de maand niet door.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef vroutje het volgende:
[..]
en dan rook je ook nog![]()
nu snap ik dat ik altijd kleren voor je moet kopen![]()
Je woont in een doos?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef ANWB het volgende:
Meer als een tegelijk kan ik er niet aan hoor...jij wel?quote:
zieligquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:36 schreef Sant het volgende:
[..]
Jij neemt je vriendin zeker mee uit eten naar de FEBO, uiteraard met de benenwagen.. in je broek en shirt van de zeeman en je scapino slippers.. ;')
Jealousy is a Motherf*cker!!![]()
Alleen mijn zonnebril is al ¤220... en elke maand is mijn geld op... boehoehoe.. huillie!![]()
![]()
Als je de Nederlandse grammatica niet eens begrijpt snap ik niet dat je in een pak mag rondlopen, een mobieltje van de zaak hebt en in een auto-met-bijtelling mag rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meer als een tegelijk kan ik er niet aan hoor...jij wel?
Das alleen zo voor mensen die er niet uit zien, zoals jij dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n langharige kankerpauper die elke dag met z'n kisten tevreden z'n gore bruine boterhammen met voorgesneden plakjes kaas en een pakje drinken (quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:34 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik smeer het trouwens wel zelf en doe het in mijn broodtrommel. Als je moeder wat lekker beleg koopt is dat goed te doen![]()
Beter een tattoo dan een bril en puistenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef nokia6200 het volgende:
[..]
Kijk jij bent nou net zo'n type die ik bedoel..
Zie:
http://fotoboek.fok.nl/Camplo
Die tattoo![]()
Jij gaat zeker met je vrienden voetbal kijken met je broek van 120euro en shirt van 70 euro. En de volgende dag is je shirt rood van de wijnvlekken en meurt het naar die tering sigaret die je de hele avond inje mond heb gehad. En dan zeiken dat je maar 365 euro krijgt van IB groep![]()
Kom gewoon in je eigen kleren op werk, pakken zijn alleen nodig als je voor je incompetentie moet compenserenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Jaloers, armoedzaaier?
Pak van 500 euro
Auto van de zaak
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n langharige kankerpauper die elke dag met z'n kisten tevreden z'n gore bruine boterhammen met voorgesneden plakjes kaas en een pakje drinken () naar binnen werkt, wetende dat de mensen naast je lekkerder eten, zich beter kleden en meer plezier in hun leven hebben.
"Maar ja! Moeders heeft vandaag wel lekker beleg gekocht! En die broodtrommel mag er ook best wezen, lekker handig! Dat zal smullen worden in de pauze, jammie! En een auto is niet nodig, fietsen is toch gezond!![]()
![]()
"
En dan zo'n vormloos zwart shirt met de naam van je favoriete (metal) band aantrekken als je lekker naar de kroeg gaat om te praten over je verdiensten met je saaie vrienden (meer dan de gemiddelde student), al klagende over je gelukkigere medemens. Misschien dat die grappige sticker op je broodtrommel of je moeder je een schouderklopje kan geven.
Een verse lap dampende kots op je kop kan je krijgen
[..]
Jij bent zeker zo'n langharige kankerpauper die elke dag met z'n kisten tevreden z'n gore bruine boterhammen met voorgesneden plakjes kaas en een pakje drinken () naar binnen werkt, wetende dat de mensen naast je lekkerder eten, zich beter kleden en meer plezier in hun leven hebben.
"Maar ja! Moeders heeft vandaag wel lekker beleg gekocht! En die broodtrommel mag er ook best wezen, lekker handig! Dat zal smullen worden in de pauze, jammie! En een auto is niet nodig, fietsen is toch gezond!![]()
![]()
"
En dan zo'n vormloos zwart shirt met de naam van je favoriete (metal) band aantrekken als je lekker naar de kroeg gaat om te praten over je verdiensten met je saaie vrienden (meer dan de gemiddelde student), al klagende over je gelukkigere medemens. Misschien dat die grappige sticker op je broodtrommel of je moeder je een schouderklopje kan geven.
Frrreekquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
![]()
"
Wat is dit nou voor onzin. Op mijn vorige werk deed bijna iedereen dit, en terecht. Drie euro voor een plakje brood, een glas melk en een tosti is veel te duur en het vult amper. Kun je beter zelf wat brood van huis meenemen en bij de lunch alleen nog wat te drinken en iets extra's kopen. Dan kom je de dag door zonder daar per maand >100 euro aan kwijt te zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
![]()
"
Mee eens....quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
![]()
"
Het lijkt hier wel de Stage SCquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:06 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat ie lekker Frrreek?
Maar je haat mij dus ook
Nou, beetje dan. Bijna alles klopt, alleen loop ik nooit te zeiken en te klagen![]()
Ja, deze link kwam daar voorbijquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:12 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel de Stage SC
Zijn gejank maakt hem overigens tot een ontevreden grafpauper, niet de levensstijl
Sinds wanneer vind jij 100 euro voor een broek normaal?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Camplo het volgende:
Depends, zo lang je niet elke maand nieuwe kleding koopp en bijv. alleen per seizoen is 100euro voor een broek redelijk normaalquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij 100 euro voor een broek normaal?![]()
Net als slippers voor 50 euro...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef L-IS het volgende:
[..]
zieligKleding oke maar een zonnebril..
![]()
als je het niet kan betalen, moet je het gewoon niet doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaloers, armoedzaaier?
Pak van 500 euro
Auto van de zaak
[..]
![]()
"
Ligt eraan hoeveel collega's je hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef kraakschandaal het volgende:
10 broodjes fricandel wegwerken op de kosten van de collega's gaat ook maar 1 keer.![]()
Auto van de zaak, dus niet eens van jou zelfquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaloers, armoedzaaier?
Pak van 500 euro
Auto van de zaak
Jouw vaderquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Auto van de zaak, dus niet eens van jou zelf![]()
![]()
![]()
Doet mijn vader het wel beter die besluit op zondag dat hij na 3 jaar wel toe is aan een nieuwe auto en koopt maandag morgen 2 nieuwe zo uit de pocket![]()
Weet jij veel, 2e hypotheek enzo...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doet mijn vader het wel beter die besluit op zondag dat hij na 3 jaar wel toe is aan een nieuwe auto en koopt maandag morgen 2 nieuwe zo uit de pocket![]()
Mijn papa werkt bij mac donaldsquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben jij dan niet de pauper die 10 brootjes aanneemt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
In de kantine zitten steeds dezelfde paupers.![]()
Mijn papa rijdt auto's.quote:
Ja helaas trappen ze er maar 1x in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:15 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ben jij dan niet de pauper die 10 brootjes aanneemt.![]()
Jij moet jezelf niet projecteren op mij, staat niet zo slim.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Das alleen zo voor mensen die er niet uit zien, zoals jij dus.
Eigen vermogenquote:
Ik ookquote:Mijn papa werkt bij mac donalds
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij doet stoer met iets wat hij heeft gekregenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]En dan stoer doen met wat pappie allemaal doet. Degene die jij quote had het over zichzelf, niet over zijn pappie. Latente kleuter
Trouwens, ik heb ook auto van de zaak en telefoon en laptop en weet ik veel wat allemaal meer, en ik kan er echt geen enkele seconde wakker van liggen dat het 'een auto van de zaak' is. Ik mag er in rijden, ook prive, wat wil ik nog meer?
Alsof ik dat echt wil inruilen voor een auto die ik zelf moet aanschaffen, en dan nog per maand belasting + verzekering voor moet betalen en dan ook nog eens brandstof. Inderdaad, het is veel toffer om een eigen auto te hebben, waar je dan veel geld voor kwijt bent![]()
Leuk zo'n steuntje in de rug; ik mag zelf ook niet klagen. Maar om nou te gaan patsen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Hij doet stoer met iets wat hij heeft gekregen
En ja als een eigen auto te duur voor je is moet je maar met iets anders genoegen nemen, persoonlijk heb ik liever een auto waar ik zelf kan bepalen wat ik ermee doe
Nou meestal is het zo dat als je een goeie baan hebt, je een auto krijgt. Die zou jij dus afwijzen omdat jij vind dat je zelf wel wil dokken voor een auto? Jij doet de aanname dat je 'maar genoegen moet nemen met iets anders'...ik neem aan dat hier achter hoort '...dan een eigen auto'?'quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Hij doet stoer met iets wat hij heeft gekregen
En ja als een eigen auto te duur voor je is moet je maar met iets anders genoegen nemen, persoonlijk heb ik liever een auto waar ik zelf kan bepalen wat ik ermee doe
Mannen die stoer doen met het geld van hun vaderquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zelf geld wat ik bij mekaar hebt verdient, ik betaal alles zelf, auto school kleding eten, rijbewijs, als ik wil had ik een eerste hands auto kunnen kopen maar inplaats daarvan heb ik gewoon eentje uit 1995 gekocht en daar ben ik trots op want ik ben 100% onafhankelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Mannen die stoer doen met het geld van hun vader. Nee echt
.
Verkopen, betere audio, dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou meestal is het zo dat als je een goeie baan hebt, je een auto krijgt. Die zou jij dus afwijzen omdat jij vind dat je zelf wel wil dokken voor een auto? Jij doet de aanname dat je 'maar genoegen moet nemen met iets anders'...ik neem aan dat hier achter hoort '...dan een eigen auto'?'
Hoe hoger je positie is binnen een bedrijf, hoe meer geld je verdiend, dus dan kun heus wel een eigen auto betalen. Echter, bij die positie hoort dan ook een auto van de zaak. Ik ken niemand die dan zegt van "neej hou die auto maar, ik koop er zelf wel een". Daarnaast, zelf bepalen wat je met je auto doet? Ermee rijden lijkt me. Tenzij je het ding wil gaan uitbouwen, dus dat je dan een oude golf rijdt waar je een hoop plastic onder flikkert?Want je gaat geen splinternieuwe auto kopen en die een beetje gaan lopen verbouwen.
Ik snap dus niet echt wat je bedoeld 'zelf bepalen wat ik met mijn auto doe'. Tenzij je hier een of andere verbouwing mee bedoeld snap ik niet wat je dan nog verder zelf wil bepalen.
losers die bij mammie thuis wonen en een grote bek hebben over het bestedingspatroon van anderen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:25 schreef nokia6200 het volgende:
Verkopen is niet boeiend als je least he. Op het moment dat jij je auto verkoopt en je koopt een nieuwe zul je waarschijnlijk geld bij moeten leggen. Leuk dat je em verkoopt, maar dan ben je alsnog geld kwijt weer, tenzij je besluit om geen auto meer te rijden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:37 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Verkopen, betere audio, dat soort dingen.
als je een lease auto hebt waar je 500 euro per maand voor betaald betaal je in 4 jaar 24000 en je kan wel zelf dingen aanbrengen maar ik heb helemaal geen zin in om die tering zooi eraf te halenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Verkopen is niet boeiend als je least he. Op het moment dat jij je auto verkoopt en je koopt een nieuwe zul je waarschijnlijk geld bij moeten leggen. Leuk dat je em verkoopt, maar dan ben je alsnog geld kwijt weer, tenzij je besluit om geen auto meer te rijden.
Daarnaast mag jij alles veranderen aan je auto, ook als het een lease-auto is, als je hem maar weer in de oude staat terug brengt als je hem inlevert. Ik kan het weten, ik heb dat namelijk gedaan. Ik heb een andere radio er in gezet, maar die moest er uit als ik de auto inleverde. Zo gezegd, zo gedaan. Klaar. Dan kun jij wel heel stoer roepen dat jij onafhankelijk bent, maar dat is een loze opmerking, want als je een lease-auto rijdt ben je zo mogelijk nog onafhankelijker he. Als het ding kapot gaat boeit dat niet, het kost jou toch geen geld. Je hoeft het ding ook niet te verkopen, dat levert je geen geld op, maar je hoeft ook geen geld uit te geven voor een nieuwe, want dat is dan w.s. ook weer een leasewagen. Dat is het voordeel van een goede opleiding hebben.
Dan neem jij toch gewoon een golfje twee als lease auto?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:18 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
als je een lease auto hebt waar je 500 euro per maand voor betaald betaal je in 4 jaar 24000 en je kan wel zelf dingen aanbrengen maar ik heb helemaal geen zin in om die tering zooi eraf te halen
Ik zal nooit meer voor een ''vervoers middel' betalen dan 7 a 9 duizend euro, dus heb ik een auto waarmee je hetzelfde mee kan doen alleen dan 15 a 16 duizend euro goedkoper![]()
Oh en ik volg ook een goede opleiding waarmee later mischien zelfs een lease wagen in het verschiet ligt maar ik zal nooit een audi mercedes of wat dan ook nemen wat ik normaal niet zou kunnen betalen![]()
Als jij net begint krijg jij ook geen audi of mercedes, dan lachen ze je daar uit als jij dat wil. Maar zodra jij een positie hebt waarbij een mercedes wel in aanmerking komt als leasewagen, dan zeg jij daar echt geen nee tegen vriendquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:18 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
als je een lease auto hebt waar je 500 euro per maand voor betaald betaal je in 4 jaar 24000 en je kan wel zelf dingen aanbrengen maar ik heb helemaal geen zin in om die tering zooi eraf te halen
Ik zal nooit meer voor een ''vervoers middel' betalen dan 7 a 9 duizend euro, dus heb ik een auto waarmee je hetzelfde mee kan doen alleen dan 15 a 16 duizend euro goedkoper![]()
Oh en ik volg ook een goede opleiding waarmee later mischien zelfs een lease wagen in het verschiet ligt maar ik zal nooit een audi mercedes of wat dan ook nemen wat ik normaal niet zou kunnen betalen![]()
Mijn buurman die bij shell een salaris heeft van ongeveer 70.000+ rijdt dus wel een ford kaquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij net begint krijg jij ook geen audi of mercedes, dan lachen ze je daar uit als jij dat wil. Maar zodra jij een positie hebt waarbij een mercedes wel in aanmerking komt als leasewagen, dan zeg jij daar echt geen nee tegen vriend![]()
Ik betaal geen 500 euro per maand voor een auto, en als ik die wel betaalde, dan had ik na 4 jaar 24.000 euro ja, maar de auto's die je daar voor krijgt als je ze zo koopt zouden je aan lease no way 500 euro per maand kosten. Prima dat jij een goede opleiding aan het volgen bent, dat hebbben er wel meer gedaan, waaronder ik zelf. Je weet nu echter totaal niet waar je over praat.
Als jij een leaseauto rijdt van de zaak dan kost je dat per maand minder dan dat je zelf die auto zou rijden op eigen kosten. En als jij een mercedes van de zaak rijdt, dan is jouw salaris ook wel dermate dat als je die leasewagen niet zou rijden, je ineens van je eigen geld alleen maar een Ford Ka zou kunnen rijden he, dan zou je ook echt wel een duurdere auto aan kunnen schaffen.
quote:een goede opleiding aan het volgen bent, dat hebbben er wel meer gedaan, waaronder ik zelf. Je weet nu echter totaal niet waar je over praat.
quote:Dat is het voordeel van een goede opleiding hebben.
Nogmaals ik zou nooit een dure auto aanschaffen, nu rijdt ik een 440 als ik straks werk zal dat waarschijnlijk een s40 uit 1999 worden terwijl ik dan een veel duurdere auto zou kunnen aanschaffenquote:dan zou je ook echt wel een duurdere auto aan kunnen schaffen.
maar ik rij in een auto, bouwjaar 2007! en betaal 100 euro per maand! en de benzine is GRATIS, onbeperkt!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:18 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Wat voor auto?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik rij in een auto, bouwjaar 2007! en betaal 100 euro per maand! en de benzine is GRATIS, onbeperkt!
echt, die 100 euro zijn mijn kosten voor ALLES! en verder geen kosten! gaat ie stuk, krijg ik een nieuwe!
nu jij weer
Volgens zijn fobo een:quote:
Dat is onzin. Je hebt helemaal niet beperkte keuze, tenzij daar echt op gestaan wordt. Maar wat ik al zei, als jij net begint moet jij helemaal niet zeiken en gewoon blij zijn dat je uberhaupt een auto krijgt. Bij ons is het zo dat er een aantal voorkeursmerken zijn, maar als jij een andere auto wil dan mag dat zonder problemen. Enige is wel dat op het moment dat jij een niet-voorkeursauto neemt, en jij gaat weg bij het bedrijf voordat het leasecontract voorbij is, dan mag jij zelf het contract overnemen. Als jij echter blijft werken, dan is er helemaal geen probleem en mag jij elke auto kiezen die jij wil, mits die in jouw klasse valt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef Pascal86 het volgende:
Klinkt wel leuk, maar vaak heb je maar beperkte keuze net zoals spindler dan wordt je gedwongen om in een renault te rijden die ook nog es rood is met stickers
ik dus ook een aygo! uberlelijk! maar wel nieuw, aircootje alles wta je nodig hebt....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef ANWB het volgende:
[..]
Volgens zijn fobo een:
[afbeelding]
Wij hebben ook Aygo(2007) incl alles behalve benzine voor 150 per maand
Die tattoo is alleen niet van jouquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Beter een tattoo dan een bril en puisten![]()
Gem verbruik van 1:17,5quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik dus ook een aygo! uberlelijk! maar wel nieuw, aircootje alles wta je nodig hebt....
100 euro incl benzine.... dat rij je niks never nooit prive!
Ik rij een Grande Punto, en die kost me ook nog geen 100 euro in de maand, en dat is ook inclusief airco en dat gebeuren. Ik ben nog niet zover dat ik zelf mag kiezen, maar als ik dat wel mag zit je in de categorie Volkswagen Golf, Seat Leon, etc etc, dat soort wagens. Dat kost me dan meer in bijtelling, maar tegen de tijd dat ik die auto mag bestellen heb ik ook promotie gemaakt, wat betekent dat ik ook meer ga verdienen. Per saldo ga ik er dus niet op achteruitquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik dus ook een aygo! uberlelijk! maar wel nieuw, aircootje alles wta je nodig hebt....
100 euro incl benzine.... dat rij je niks never nooit prive!
godverdomme! jij ook alquote:
Sukkeltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is onzin. Je hebt helemaal niet beperkte keuze, tenzij daar echt op gestaan wordt. Maar wat ik al zei, als jij net begint moet jij helemaal niet zeiken en gewoon blij zijn dat je uberhaupt een auto krijgt. Bij ons is het zo dat er een aantal voorkeursmerken zijn, maar als jij een andere auto wil dan mag dat zonder problemen. Enige is wel dat op het moment dat jij een niet-voorkeursauto neemt, en jij gaat weg bij het bedrijf voordat het leasecontract voorbij is, dan mag jij zelf het contract overnemen. Als jij echter blijft werken, dan is er helemaal geen probleem en mag jij elke auto kiezen die jij wil, mits die in jouw klasse valt.
Daarnaast, ik dacht dat een auto voor jou maar een vervoermiddel was, niets meer en niets minder? Maar nu is het dus blijkbaar toch boeiend wat voor auto je krijgt?Je valt een beetje door de mand nu. Je probeert het uit alle macht zo te lullen dat een eigen auto beter is dan een leasebak, maar daar kan ik je helaas geen gelijk in geven.
Prima dat jij niet meer dan 9000 euro wil uitgeven voor een auto, maar ik rij persoonlijk liever een splinternieuwe, dan een 2e hands auto, en al zeker als het mezelf dan nauwelijks geld kost.
renault staan al jaren bekend om hun gebreken jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Sukkeltje
Ik wil geen auto die bekend staat om gebreken als alfa romeo en renault, mijn vaders keuze zou ik ook nooit maken.
Lees mijn post nou nog eens een keer...sukkeltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Sukkeltje
Ik wil geen auto die bekend staat om gebreken als alfa romeo en renault, mijn vaders keuze zou ik ook nooit maken.
En ik wil vooral niet gedwongen worden zoals mijn werkgever die mag alleen kiezen uit auto's van de volkswagen groep.
Je hoeft geen kenner te zijn om te begrijpen dat renault gewoon een kut merk is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
renault staan al jaren bekend om hun gebreken ja
heerlijk van die autokenners die er de ballen verstand van hebben
Renault is anders wel rommel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Inderdaad, net op een leeftijd zijn dat je auto mag rijden, nog met een opleiding bezig zijn en wel denken te weten hoe het allemaal in elkaar zitquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
want?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:02 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Je hoeft geen kenner te zijn om te begrijpen dat renault gewoon een kut merk is.
ach ze horen weleens wat van iemand he! en dat is dan meteen FEIT! want iemand heeft het tegen ze gezegd! irl en niet op het forumquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, net op een leeftijd zijn dat je auto mag rijden, nog met een opleiding bezig zijn en wel denken te weten hoe het allemaal in elkaar zit![]()
Daarom bestaat er zoiets als geschiedenis daapjequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, net op een leeftijd zijn dat je auto mag rijden, nog met een opleiding bezig zijn en wel denken te weten hoe het allemaal in elkaar zit![]()
Mijn baas mocht 4 jaar geleden kiezen uit renault.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
ach ze horen weleens wat van iemand he! en dat is dan meteen FEIT! want iemand heeft het tegen ze gezegd! irl en niet op het forum
Ja, je zou beter kunnen spreken op basis van eigen ervaring, in plaats van te lullen als een kip zonder kop. Geeft verder niet, zodra jij zover bent dat je ook een leasewagen mag, zul je wel leren hoe dom je hier aan het lullen bentquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:06 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Daarom bestaat er zoiets als geschiedenis daapje![]()
klikquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
want?
heeeeerlijk, ik wil feiten! geen meningen
whahahahahaquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:07 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Mijn baas mocht 4 jaar geleden kiezen uit renault.
en dat ding heeft 7 x in de garage gestaan![]()
Ja en? En voor jouw baas zijn er w.s. genoeg mensen op te noemen die een Renault hebben gekocht en nooit in de garage zijn geweest voor andere dingen dan de beurten die elke auto nodig heeft. Is dit nou echt je onderbouwing waarop je je uitspraak baseert dat je 'geen kenner hoeft te zijn om te weten dat Renault kut is'?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:07 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Mijn baas mocht 4 jaar geleden kiezen uit renault.
en dat ding heeft 7 x in de garage gestaan![]()
Geef dan argumenten, ik kan ze wel geven jij niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je zou beter kunnen spreken op basis van eigen ervaring, in plaats van te lullen als een kip zonder kop. Geeft verder niet, zodra jij zover bent dat je ook een leasewagen mag, zul je wel leren hoe dom je hier aan het lullen bent![]()
kan jij daar nou ook zo om lachen? ik ga helemaal kapot door meneer hier die alles denkt te wetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja en? En voor jouw baas zijn er w.s. genoeg mensen op te noemen die een Renault hebben gekocht en nooit in de garage zijn geweest voor andere dingen dan de beurten die elke auto nodig heeft. Is dit nou echt je onderbouwing waarop je je uitspraak baseert dat je 'geen kenner hoeft te zijn om te weten dat Renault kut is'?
die geef je nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Geef dan argumenten, ik kan ze wel geven jij niet.
Geef jij argumenten dan? Wat, dat je baas in 4 jaar tijd 4x in de garage staat is voor jouw genoeg om te concluderen dat Renault kutauto's bouwtquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Geef dan argumenten, ik kan ze wel geven jij niet.
Het is idd niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
volkswagen maakt echt kutauto's zie ik
die bezuinigt daar dus ofzo???quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:12 schreef ANWB het volgende:
[..]
Het is idd niet meer wat het geweest is.![]()
Komt door econoom Ferdinand Piech![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
kan jij daar nou ook zo om lachen? ik ga helemaal kapot door meneer hier die alles denkt te weten
Niet alleen mijn baas, buren hebben een clio waarvan de electrische ramen soms spontaan open schietenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geef jij argumenten dan? Wat, dat je baas in 4 jaar tijd 4x in de garage staat is voor jouw genoeg om te concluderen dat Renault kutauto's bouwtnou nou nou wat een argument! Het enige wat ik jou heb zien doen is patsen met wat papa allemaal doet en domme opmerkingen zien maken die allemaal zo te weerleggen zijn. En hoe doe ik dat? Met argumenten, jawel.
Doe jezelf een lol en maak je niet nog meer belachelijk dan je nu al gedaan hebt.
Owja, het begon met die nerd die zich beter voelde met een auto van de zaakquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
zo ging het over lunch van 5 e per middag en voor je het weet zit iedereen te zeuren welk automerk beter is dan een ander en wie het beter voor elkaar heeft dan een ander. Lekker volwassen.
Ja én?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Niet alleen mijn baas, buren hebben een clio waarvan de electrische ramen soms spontaan open schieten
Ja of over de dodo die vond dat zijn papa helemaal de baas was, met zijn '2 auto's kopen alsie daar zin in had'quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Owja, het begon met die nerd die zich beter voelde met een auto van de zaak![]()
Nee, het begon met iemand die daar een post over plaatste, en een zeker iemand die dat niet kon hebben en over z'n pa begon...dáár begon het mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Owja, het begon met die nerd die zich beter voelde met een auto van de zaak![]()
waarom blijf je dan niet in die 440 rijden? waarom dan toch een duurdere S40 kopen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Mijn buurman die bij shell een salaris heeft van ongeveer 70.000+ rijdt dus wel een ford ka
Niet iedereen is auto freak, zoals ik al eerder zei het is voor mij slechts een vervoer middel ik hoef niets te compenseren met een auto of wat dan ook.
Nogmaals ik zou nooit een dure auto aanschaffen, nu rijdt ik een 440 als ik straks werk zal dat waarschijnlijk een s40 uit 1999 worden terwijl ik dan een veel duurdere auto zou kunnen aanschaffen
Maar waarom zou ik als ik met een goedkopere ook overal kan komen![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
die bezuinigt daar dus ofzo???
en mercedes viel me ook tegen, maar dat komt door die vervloekte E klasse natuurlijk
Nee, met een relnicht die trots is op andermans autoaanschaf.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op de auto van mijn pa.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:18 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Nee, met een relnicht die trots is op andermans autoaanschaf.
Hoezo zou hij het zelf niet kunnen betalen? Hij heeft een baan en dat kan bij die baan horen. Beetje raar idee dacht ik zo...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:24 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op de auto van mijn pa.
Ik vindt het alleen zielig dat hij trots is op auto van de zaak terwijl hij zelf dat niet zou kunnen betalen.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:24 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik vindt het alleen zielig dat hij trots is op auto van de zaak terwijl hij zelf dat niet zou kunnen betalen.
Niets is waar van je verhaaltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
![]()
"
Ben net weer thuisquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jammer dat meneer Nokia niet meer reageert, zou frrreek hem zo afgeschrikt hebben...?![]()
[afbeelding]
ach ja. waarom zou je er niet trots op mogen zijn wanneer je bedrijf jou in een dure bak laat rijden en blijkbaar dan nog steeds geld aan je verdient.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:24 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Tof, maar je gedraagt je als een pauper.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:38 schreef nokia6200 het volgende:
... en leuk om al de reacties te lezenDat mensen helemaal gaan fantaseren hoe ik er dan uitzie omdat ik minder geld uitgeef
![]()
* nokia6200 geilt ff op zn bankrekeningen![]()
Ik heb niet eens een fietsquote:ach ja. waarom zou je er niet trots op mogen zijn wanneer je bedrijf jou in een dure bak laat rijden en blijkbaar dan nog steeds geld aan je verdient.
of je nu loon krijgt en een auto ervan koopt, of een auto als deel van het loon krijgt.
ach, what it all boils down to: wij rijden in een dikke kar en jij rijd op een fiets.
je vergeet saai kantoorwerk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaloers, armoedzaaier?
Pak van 500 euro
Auto van de zaak
Klinkt goed, maar je bent een wout dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef Ferdii het volgende:
kleren van 100 euro per stuk
sportauto
"gratis" telefoon
elke dag eten in kantine
elke weekend mij volgooien met drank
en dat voor een 20 jarige![]()
![]()
Dan is jullie kantine zeker nog niet helemaal uitbesteedt. Bij ons lukt je dat niet, een kop soep kost al 1,20 (oke wel een grote kop, maar een kopje zo groot als een theekopje is al 80 eurocent).quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:47 schreef Hijacking het volgende:
4 krenten bollen = 1 euro
1 flesje cherry coke = 1 ongeveer
2 flesjes cheape spa rood = 40 cent
1 zak cheape chips 40 cent
vreetj e rond voor 2,80
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:58 schreef LENUS het volgende:
ik ga er ook straks weer 5 knakkers doorheen jagen tijdens de lunch!
Nee gek, 3.50 of 4 ballen hierzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef ETA het volgende:
hoeveel kost eigenlijk een Doner? meer dan 5E ?
3, 4 of 5 euroquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef ETA het volgende:
hoeveel kost eigenlijk een Doner? meer dan 5E ?
Hier in Berlijn betaal je voor een normale Döner als je duur uit bent 2,50 euro anders zit het tegen de 2 euro aan!quote:
Ja maar dan moetje natuurlijk niet huilen als je de dag erna diaree hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier in Berlijn betaal je voor een normale Döner als je duur uit bent 2,50 euro anders zit het tegen de 2 euro aan!![]()
Hier in Eindhoven bij de turke twins kan je kiezenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier in Berlijn betaal je voor een normale Döner als je duur uit bent 2,50 euro anders zit het tegen de 2 euro aan!![]()
Daar heb je geen last van hoor, hier is gewoon een prijzenoorlog geweest in de dönermarkt en nu is het overal redelijk betaalbaar!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar dan moetje natuurlijk niet huilen als je de dag erna diaree hebt
Dat komt omdat 20% van de inwoners van Berlijn werkloos is en dus maar op zoek is gegaan naar simpel werk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar heb je geen last van hoor, hier is gewoon een prijzenoorlog geweest in de dönermarkt en nu is het overal redelijk betaalbaar!![]()
Inderdaad daarom zijn alle döner verkopers hier ook turks...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef niekth het volgende:
[..]
Dat komt omdat 20% van de inwoners van Berlijn werkloos is en dus maar op zoek is gegaan naar simpel werk.
Het is toch ook een turks " gerecht" ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Inderdaad daarom zijn alle döner verkopers hier ook turks...!![]()
ja klopt!quote:
Dat is zijn klacht ook niet, zijn klacht is dat ze dan vervolgens gaan zeiken dat ze geen geld meer hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef Alicey het volgende:
Wat is er mis met geld laten rollen, TS?Goed eten vind ik verder erg belangrijk, zowel omdat het gezond is als omdat het lekker is.
Tja, dat moet je dan niet doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is zijn klacht ook niet, zijn klacht is dat ze dan vervolgens gaan zeiken dat ze geen geld meer hebben.
in amsterdam (amstel station, kenners weten hem te vinden) kost het ook maar 2.50 per broodje. en die heeft de beste doner!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar dan moetje natuurlijk niet huilen als je de dag erna diaree hebt
Waar krijg je broeken onder de 100 knakkers?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe gek.
Ik doe altijd de Maikuuul stylz.
@ stage: zelf boterhammetjes meenemen ( 2 eet ik op tijdens werktijd ) en dan hebk der nog 2 voor in de pauze, hierbij koop ik meestal een soepje ( 60 cent ) of iets uit het frituurvet, een berenhap 1 euro ofzo.
Op school: eigen boterhammetjes ( ik vind dat wel lekker ), maar in de middag een pizzarol ( 1.50 )
Alsof je dan zoveel geld kwijt bent per maandmax 20 euro, daar ga je niet dood van, en houd genoeg over en ik werk niet eens
Waar krijg je broeken onder de 100 knakkers dan ?
En nee, die gare CARS broeken koop ik niet, zo stom zien die uit
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:54 schreef Emu het volgende:
Ik eet elke middag 4 sneden droog brood van de ALDI. Kost ong 0.10 centik denk niet dat iemand nog goedkoper kan
![]()
Oh jah soms steel ik de boterhammen uit de koelkast van collega's![]()
Kijk in principe kan je zeggen wat je wiltquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:00 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Waar krijg je broeken onder de 100 knakkers?
In de winkel misschien?![]()
Alsof je kleding zo duur moet zijn, ik zie er prima uit en meer dan 50 euro voor een spijkerbroek geef ik niet uit. Ik heb het niet zo op gebakken lucht kopen en ik hoef niet perse tot dit soort volk te behoren:
[afbeelding]
Je laat gelijk even het meest lelijke shirt zien wat ik hebquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk in principe kan je zeggen wat je wilt
Maar 30 knakkers betalen voor dit Chasin truitje is ook best duur
[afbeelding]
Want G-star is veel vetter dan Chasin dat weet iedereen !
Jij zet de meest lelijke foto's op je fotoboek? Wil je dan geen fok chicks lokken op je profiel ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:21 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Je laat gelijk even het meest lelijke shirt zien wat ik heb![]()
Wad een cadeau overigens, ik zou het zelf nooit gekocht hebben
Alsof ik dat nodig heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef Emu het volgende:
[..]
Jij zet de meest lelijke foto's op je fotoboek? Wil je dan geen fok chicks lokken op je profiel ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |