En dan moeten ze lenen van je als ze met je uitgaan.. ik ken hetquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:25 schreef nokia6200 het volgende:
zeiken dat ze teweinig geld overhouden, of dat ze schulden hebben. Sukkels zijn het![]()
En oja, ze hebben natuurlijk ook een auto of een motor of natuurlijk een scooter en dan nog een "gratis" telefoon.
Oja ze hebben dan ook kleren van 100euro perstuk voor een broek bijvoorbeeld.
ojaaa, ze roken ook nog natuurlijk want sja... dat mag niet ontbreken.![]()
Kut mensen, ik hoop dat jullie dood gaan![]()
Dat lucht even op! danku!![]()
Lees me text nog even goed doorquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef ANWB het volgende:
30 maal 5 euro is 150 euro, dan heb ik nog 2000 euro over.![]()
Ik zie het probleem niet.![]()
Sinds er over is gestapt naar de euro, daar voor was 100 gulden al veel voor een broek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Camplo het volgende:
sinds wanneer is 100 euro voor een broek veel?
Jaloers, armoedzaaier?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:25 schreef nokia6200 het volgende:
zeiken dat ze teweinig geld overhouden, of dat ze schulden hebben. Sukkels zijn het![]()
En oja, ze hebben natuurlijk ook een auto of een motor of natuurlijk een scooter en dan nog een "gratis" telefoon.
Oja ze hebben dan ook kleren van 100euro perstuk voor een broek bijvoorbeeld.
ojaaa, ze roken ook nog natuurlijk want sja... dat mag niet ontbreken.![]()
Kut mensen, ik hoop dat jullie dood gaan![]()
Dat lucht even op! danku!![]()
Kijk jij bent nou net zo'n type die ik bedoel..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Camplo het volgende:
sinds wanneer is 100 euro voor een broek veel?
Weer zo'n huiliequote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds er over is gestapt naar de euro, daar voor was 100 gulden al veel voor een broek.
1 pak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaloers, armoedzaaier?
Pak van 500 euro
Auto van de zaak
mobiele telefoon van de zaak
Elke dag lunch in de kantine.
Nee, niet jaloers. Ik verdien meer dan de gemiddelde 20jarige student en ik doe leuke dingen, maar ik koop geen kleding van 100euro perstuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaloers, armoedzaaier?
Pak van 500 euro
Auto van de zaak
mobiele telefoon van de zaak
Elke dag lunch in de kantine.
Waarom niet? Ik smeer het trouwens wel zelf en doe het in mijn broodtrommel. Als je moeder wat lekker beleg koopt is dat goed te doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:32 schreef DaFan het volgende:
En jij neemt natuurlijk altijd netjes bammetjes van huis mee die je moeder gesmeerd heeft?
Jij neemt je vriendin zeker mee uit eten naar de FEBO, uiteraard met de benenwagen.. in je broek en shirt van de zeeman en je scapino slippers.. ;')quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef nokia6200 het volgende:
Jij gaat zeker met je vrienden voetbal kijken met je broek van 120euro en shirt van 70 euro. En de volgende dag is je shirt rood van de wijnvlekken en meurt het naar die tering sigaret die je de hele avond inje mond heb gehad. En dan zeiken dat je maar 365 euro krijgt van IB groep![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sinds er over is gestapt naar de euro, daar voor was 100 gulden al veel voor een broek.
en dan rook je ook nogquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef ANWB het volgende:
idd, anders kom ik de maand niet door.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef vroutje het volgende:
[..]
en dan rook je ook nog![]()
nu snap ik dat ik altijd kleren voor je moet kopen![]()
Je woont in een doos?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef ANWB het volgende:
Meer als een tegelijk kan ik er niet aan hoor...jij wel?quote:
zieligquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:36 schreef Sant het volgende:
[..]
Jij neemt je vriendin zeker mee uit eten naar de FEBO, uiteraard met de benenwagen.. in je broek en shirt van de zeeman en je scapino slippers.. ;')
Jealousy is a Motherf*cker!!![]()
Alleen mijn zonnebril is al ¤220... en elke maand is mijn geld op... boehoehoe.. huillie!![]()
![]()
Als je de Nederlandse grammatica niet eens begrijpt snap ik niet dat je in een pak mag rondlopen, een mobieltje van de zaak hebt en in een auto-met-bijtelling mag rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meer als een tegelijk kan ik er niet aan hoor...jij wel?
Das alleen zo voor mensen die er niet uit zien, zoals jij dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |