Nee gek, 3.50 of 4 ballen hierzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef ETA het volgende:
hoeveel kost eigenlijk een Doner? meer dan 5E ?
3, 4 of 5 euroquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef ETA het volgende:
hoeveel kost eigenlijk een Doner? meer dan 5E ?
Hier in Berlijn betaal je voor een normale Döner als je duur uit bent 2,50 euro anders zit het tegen de 2 euro aan!quote:
Ja maar dan moetje natuurlijk niet huilen als je de dag erna diaree hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier in Berlijn betaal je voor een normale Döner als je duur uit bent 2,50 euro anders zit het tegen de 2 euro aan!![]()
Hier in Eindhoven bij de turke twins kan je kiezenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier in Berlijn betaal je voor een normale Döner als je duur uit bent 2,50 euro anders zit het tegen de 2 euro aan!![]()
Daar heb je geen last van hoor, hier is gewoon een prijzenoorlog geweest in de dönermarkt en nu is het overal redelijk betaalbaar!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar dan moetje natuurlijk niet huilen als je de dag erna diaree hebt
Dat komt omdat 20% van de inwoners van Berlijn werkloos is en dus maar op zoek is gegaan naar simpel werk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar heb je geen last van hoor, hier is gewoon een prijzenoorlog geweest in de dönermarkt en nu is het overal redelijk betaalbaar!![]()
Inderdaad daarom zijn alle döner verkopers hier ook turks...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef niekth het volgende:
[..]
Dat komt omdat 20% van de inwoners van Berlijn werkloos is en dus maar op zoek is gegaan naar simpel werk.
Het is toch ook een turks " gerecht" ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Inderdaad daarom zijn alle döner verkopers hier ook turks...!![]()
ja klopt!quote:
Dat is zijn klacht ook niet, zijn klacht is dat ze dan vervolgens gaan zeiken dat ze geen geld meer hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef Alicey het volgende:
Wat is er mis met geld laten rollen, TS?Goed eten vind ik verder erg belangrijk, zowel omdat het gezond is als omdat het lekker is.
Tja, dat moet je dan niet doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is zijn klacht ook niet, zijn klacht is dat ze dan vervolgens gaan zeiken dat ze geen geld meer hebben.
in amsterdam (amstel station, kenners weten hem te vinden) kost het ook maar 2.50 per broodje. en die heeft de beste doner!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar dan moetje natuurlijk niet huilen als je de dag erna diaree hebt
Waar krijg je broeken onder de 100 knakkers?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe gek.
Ik doe altijd de Maikuuul stylz.
@ stage: zelf boterhammetjes meenemen ( 2 eet ik op tijdens werktijd ) en dan hebk der nog 2 voor in de pauze, hierbij koop ik meestal een soepje ( 60 cent ) of iets uit het frituurvet, een berenhap 1 euro ofzo.
Op school: eigen boterhammetjes ( ik vind dat wel lekker ), maar in de middag een pizzarol ( 1.50 )
Alsof je dan zoveel geld kwijt bent per maandmax 20 euro, daar ga je niet dood van, en houd genoeg over en ik werk niet eens
Waar krijg je broeken onder de 100 knakkers dan ?
En nee, die gare CARS broeken koop ik niet, zo stom zien die uit
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:54 schreef Emu het volgende:
Ik eet elke middag 4 sneden droog brood van de ALDI. Kost ong 0.10 centik denk niet dat iemand nog goedkoper kan
![]()
Oh jah soms steel ik de boterhammen uit de koelkast van collega's![]()
Kijk in principe kan je zeggen wat je wiltquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:00 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Waar krijg je broeken onder de 100 knakkers?
In de winkel misschien?![]()
Alsof je kleding zo duur moet zijn, ik zie er prima uit en meer dan 50 euro voor een spijkerbroek geef ik niet uit. Ik heb het niet zo op gebakken lucht kopen en ik hoef niet perse tot dit soort volk te behoren:
[afbeelding]
Je laat gelijk even het meest lelijke shirt zien wat ik hebquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk in principe kan je zeggen wat je wilt
Maar 30 knakkers betalen voor dit Chasin truitje is ook best duur
[afbeelding]
Want G-star is veel vetter dan Chasin dat weet iedereen !
Jij zet de meest lelijke foto's op je fotoboek? Wil je dan geen fok chicks lokken op je profiel ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:21 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Je laat gelijk even het meest lelijke shirt zien wat ik heb![]()
Wad een cadeau overigens, ik zou het zelf nooit gekocht hebben
Alsof ik dat nodig heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef Emu het volgende:
[..]
Jij zet de meest lelijke foto's op je fotoboek? Wil je dan geen fok chicks lokken op je profiel ofzo![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |