En voor Eindhoven en voor Helmond en voor TOP en voor RBCquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:36 schreef DarkShine het volgende:
Voor Den Bosch een nieuwe derby
Ik moest toch een TVP hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En voor Eindhoven en voor Helmond en voor TOP en voor RBC
Ik denk dat RKC volgend seizoen weer terug keert.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef dndiek het volgende:
Dat ADO en RKC maar een paar jaartjes in de JL mogen blijven
Ze moeten wel, gebeurd dat niet zou het weleens beroerd kunnen gaan aflopen met die club denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:39 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik denk dat RKC volgend seizoen weer terug keert.
Eerste twee speelrondes van paar posts hierboven kunnen dus de prullenbak in.quote:Fout competitieschema in omloop
Enkele supporterssites van clubs uit de Jupiler League melden het voorlopige competitie-programma voor het seizoen 2007/'08 op hun site. Deze programma's kloppen niet.
Het voorlopige officiële programma van de Jupiler League wordt op 28 juni aan de clubs voorgelegd.
Bron: knvb.nl
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef DarkShine het volgende:
Makkelijk gaat RKC het iig niet krijgen. met ADO & FCDB heb je immers al 2 grote concurrenten.
Klopt, net als Fortuna en Cambuur.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eagles gaat eindelijk weer promoveren.
Contract wat er was wordt gewoon integraal overgenomen. Er veranderd niks, behalve de zender.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Tien naar RTL. Ben benieuwd naar de gevolgen voor de Jupiler League.
Jammer. Blijf toch nog altijd hopen op de zaterdagavond en de zondagmiddag weer terug.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Contract wat er was wordt gewoon integraal overgenomen. Er veranderd niks, behalve de zender.
Zal voorlopig ook niet komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Helaas voor de liefhebbers ook in FIFA 08 geen eerste divisie.
Ze kunnen in elk geval niet allebei kampioen worden, dus zal het sowieso voor een van beiden via de play-offs moeten. En dat wordt lastig zat.quote:Overigens denk ik dat ADO of RKC wel gaat falen komend seizoen.
Denk het ook. Vooral RKC kan wel eens heel hard door het ijs gaan zakken. Veel kwijt geraakt en ook nog vrij weinig gehaald.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens denk ik dat ADO of RKC wel gaat falen komend seizoen.
Tegen Haarlemquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Beetje lullig om met een splinternieuw stadion in de jupiler league te moeten beginnen.
Ik hoop dan ook dat ze direct weer promoveren.
www.fankaart.nlquote:Met de Jupiler League Fankaart geven wij je een stukje historie in de vorm van een mooie foto van jouw favoriete club en belangrijk, een flinke korting! Je krijgt namelijk een directe korting op een toegangskaart van jouw favoriete Jupiler League club. Verder kan je met de Jupiler League Fankaart meedoen aan verschillende acties. Kies je favoriete club en vraag direct de Fankaart aan!
Niet slecht.quote:Tot nu toe 2300 seizoenkaarten verkocht
FC Emmen heeft tot nu toe 2300 seizoenkaarten verkocht. ‘We zitten op negentig procent van het totale aantal van vorig jaar. En we hebben nog een paar weken voordat de competitie begint’, zegt Henk Eising in het Dagblad van het Noorden. Vorig jaar bracht Emmen 2440 kaarten aan de man. Net als dit jaar zaten daar 1000 businesskaarten tussen.
quote:Zeven voetballers van de eerste divisieclub BV Veendam zijn zondag, tijdens een trainingskamp op het Duitse eiland Borkum, gehoord in een verkrachtingzaak. Dat heeft bestuurslid Henk-Jan Hoekman van de club vandaag bekendgemaakt.
Het slachtoffer van de verkrachting, een 56-jarige vrouw van het eiland, gaf het signalement van een kleine, donkere man tussen de 20 en 30 jaar. Alle zeven donkere spelers uit de selectie zijn vervolgens door de politie meegenomen naar het bureau om een verklaring af te geven.
De vrouw werd in de nacht van zaterdag op zondag verkracht nabij het trainingsveld. Zondagochtend werden de zeven spelers gevraagd mee te komen naar het politiebureau om foto's te maken en DNA-materiaal af te geven. Allemaal op vrijwillige basis, zo benadrukt Hoekman. ''De spelers hebben hun medewerking verleend om te kunnen bijdragen aan het onderzoek en hun betrokkenheid volledig uit te sluiten. De voltallige selectie was bij elkaar op het moment van de verkrachting en ze waren erg ontdaan van het nieuws van deze gruwelijke gebeurtenis.''
Over vier tot zes weken zullen de resultaten van het DNA-onderzoek bekend worden. De selectie is ondertussen weer terug in Veendam.
RKC niet, ADO hoort in de Ere.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:55 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat ADO en RKC lekker daar mogen blijven. Missen we helemaal niets aan!
11 november kom ik naar je toe.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch best druk.
Lekker RKCquote:Nicklas Svendsen naar RKC Waalwijk
1-8-2007
Nicklas Svendsen, die vanaf afgelopen donderdag bij FC Emmen heeft meegetraind en twee wedstrijden heeft gespeeld, heeft onverwachts een driejarig contract voor RKC Waalwijk getekend. De Deen heeft dat gedaan zonder met FC Emmen te hebben onderhandeld en was ook niet op de hoogte van het aanbod van FC Emmen.
whehequote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Lekker RKCLekker Svendsen
Kutclub, moge ze helemaal kapotgaan.
Eensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:31 schreef pekel het volgende:
Kutclub, moge ze helemaal kapotgaan.
Volendam, ADO, Dordrecht, GA Eagles en misschien RKC gaan m.i. om de titel vechten. Daarachter de grote modderpoel met o.a. Den Bosch, Emmen, Veendam, Zwolle, MVV e.d.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:11 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ADO gaat het helemaal maken dit seizoen.
VOlgende week een gezellig dagje Maastricht?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:12 schreef Armageddon het volgende:
ADO VAK M de gekste!
Weet alleen nog niet of ik het ga redden. Best een eind reizen. Begint om 20:00 toch? Ben ik middernacht pas terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:15 schreef Afunados het volgende:
[..]
VOlgende week een gezellig dagje Maastricht?
Wel leuk om thuis tegen jullie te mogen openen, gaat goed drukworden
Klopt. Ik had Den Bosch daaronder moeten noemen. Onmiskenbaar zwakke selectie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Emmen in een adem durven te noemen met Den Bosch
Nee daarvoor moet je in Emmen zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:21 schreef Armageddon het volgende:
Den Bosch uit gaat zo lachen worden. Zijn die boeren een beetje slap tegenwoordig?
Is wel ver rijden he, ben je pas middennacht thuis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:29 schreef Armageddon het volgende:
Dan ga ik de boeren in Emmen maar eens checken.
Brabantse gezelligheid gecombineerd met Drentse gastvrijheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:32 schreef Armageddon het volgende:
ADO die bij Emmen blijft slapen. Moeten we wel stil houden dan pekel.
quote:Maandag 6 augustus 2007 - Harry Hekkert- VOETBAL - ADO Den Haag is de kapitalist temidden van kleine, armlastige clubs in de eerste divisie. En is daarmee ook overduidelijk dé kampioenskandidaat in de eerste divisie. De trainers van de clubs uit de eerste divisie wijzen, op een enkele uitzondering na, richting de ploeg van trainer Wiljan Vloet. En ook Vloet zelf doet er niet moeilijk over. "We willen kampioen worden.".
ADO is de grote favoriet voor achttien van de twintig trainers, die op verzoek van deze krant hun rijtje favorieten prijs geven. "Kijk alleen eens naar dat spitsenkoppel? Van de Haar en Hoogendorp", zegt Theo Bos van FC Den Bosch. De andere trainers wijzen alleen al naar het budget van ADO (10 miljoen) dat bijna vier miljoen meer is dan dat van RBC (6,2 miljoen). Mike Snoei van GA Eagles voorspelt een spannende race met RKC en RBC, die ADO uiteindelijk na de winterstop beslist.
Stanley Menzo (Volendam) voorziet dat uiteindelijk Dordrecht voor een verrassing gaat zorgen en de titel opeist. RKC, de andere degradant, wordt alleen door Peter Boeve (Omniworld) als de kampioenskandidaat naar voren geschoven. "Nee, RKC wordt het niet", zegt Eindhoven-trainer Louis Coolen. "Ik was daar laatst met ons tweede elftal. Ik denk dat maar weinig mensen van buiten beseffen hoe hard de klap van de degradatie daar is aangekomen." Zeljko Petrovic, trainer van de gedegradeerde Brabanders, schuift de favorietenrol ook handig richting ADO. "Den Haag heeft meer mogelijkheden, het budget is tweemaal dat van ons", zegt Petrovic. "Maar wie weet. De eerste divisie is een lastige competitie. Ik volg het al tien jaar, weet wat we kunnen verwachten. In één keer terugkeren is niet veel ploegen gegeven." In Den Haag doen ze over de favorietenrol niet moeilijk. Als de receptioniste van het nog naamloze stadion Wiljan Vloet eindelijk heeft getraceerd ('Wie zoekt u? Vloet? Eh, die naam staat niet op mijn lijstje'), blijkt dat de trainer van de favoriet zich ook al ietwat de arrogantie van een kampioen heeft aangemeten. "Wij de favoriet? Ach, ik ben niet zo bezig met wat de trainers van andere clubs denken. Welke clubs de play-offs halen, boeit me ook niet." Vloet niet, maar de anders negentien trainers wel. Met uitzondering van Boeve (Omniworld) en De Koning (TOP Oss) zetten ze hun club allemaal in het rijtje ploegen dat de play-offs haalt. RKC (vijftien stemmen), RBC Roosendaal (15), Go Ahead Eagles (15), FC Den Bosch (14), FC Volendam (13), FC Dordrecht (12), FC Zwolle (9) en MVV (7) worden door de trainers getipt als deelnemers aan de play-offs.
Als FCDH supporter mag je met niets minder dan het kampioenschap genoegen nemen gezien jullie selectie, gevoelsmatig zeg ik dat jullie dat overigens niet worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
maar bij de eerste 8 eindigen ze zeker.
Valt me tegen van hem, bij Willem II deed hij vaak de motivatiepraat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:19 schreef Suijk het volgende:
Nou Boeve, beetje vertrouwen he.
Opvallend is dat je het grootste talent vergeet, Maguire, zijn laatste jaar bij de FC verwacht ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:13 schreef methodmich het volgende:
Van welke spelers verwachten jullie wel iets dit seizoen?
Dat hoor je mij dus niet zeggen, zo hebben we er legio gehadden, het zouden zomaar nieuwe Schrassebertjes en Brothwelletjes kunnen worden.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1037955/2/50#52218208]donderdag 9 augustus 2007 02:29
Verder Paco van Moorsel en Diego Karg. BInnen nu en 3 jaar respectievelijk nieuwe 10 en nieuwe spits van FCDB.
Staat Postma morgen in de basis?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:32 schreef Armageddon het volgende:
ADO die bij Emmen blijft slapen. Moeten we wel stil houden dan pekel.
Ah ja, al heb ik me hier beperkt tot nieuwe spelers en Maguire liep er al. Maar ben wel benieuwd hoe die het in zijn tweede seizoen gaat doen bij Den Bosch!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Opvallend is dat je het grootste talent vergeet, Maguire, zijn laatste jaar bij de FC verwacht ik.
...waarin we promotie missen en dus onze talentvolle jeugd moeten verkopen om te overleven en weer een aantal jaren aan te kunnen modderen in de 1e divisie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Den Bosch dit jaar weer gaat aantonen waar ze altijd zo goed in zijn geweest... eigen jeugd die de kans grijpt, ondersteund door een paar routiniers.... op zijn minst play-offs
quote:ADO Den Haag 10,8
RBC (6,2)
RKC (5,0)
MVV (3,5)
FC Den Bosch (3,4)
Volendam (3,4)
Cambuur (3,3)
G.A.Eagles (3,2)
Emmen (3,1)
FC Zwolle (3,0)
AGOVV (2,9)
Helmond Sport (2,7)
Fortuna (2,6)
Top Oss (2,2)
FC Omniworld (2,1)
FC Dordrecht (1,9)
Veendam (1,8)
FCEindhoven (1,7)
Haarlem (1,7)
Telstar (1,7)
Dit geeft geen realistisch beeld. Je kunt beter naar de spelersbegrotingen kijken. Daarmee staat FCDB bijv. slechts op de 14e plaats.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
Dit zijn alle begrotingen van de clubs. Aan het eind van het seizoen eens kijken hoeveel de uiteindelijke stand ervan afwijkt.
[..]
Present, op A-sidequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:20 schreef dekilo het volgende:
Vanavond om 20.00 begint in De Geuselt in Maastricht de wedstrijd MVV- ADO.
Wie gaat er allemaal.
Ik zit op de boschpoort links naast de televisie camera.
Misschien handiger om op het MVV forum te proberen.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:24 schreef dekilo het volgende:
Ik heb nog 1 kaartje over voor MVV vanavond.
Wie wil het?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef Afunados het volgende:
Jezus, wat is het toch leuk dat ADO weer terug is![]()
Eerst al geen kaartverkoop vandaag, dus leger stadion. Dan legitimatiecheck, lekker lange rijen en gezeik. Geen bier voor een tijdens de wedstrijd. Blijkbaar zelfs hekken dicht tot DH supprters weg zijn (hoe bedoel je ongedraaide wereld?!), en nu mag de sfeeractie blijkbaar ook niet doorgaan ivm veiligheidsmaatregelen!
Allemaal zaken die MVV moest hanteren, anders zou de gemeente de wedstrijd niet laten doorgaan. Toch leuk dat ADO weer terug is..
Leuk he al die buscombi'squote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tot vanavond! Den Haag de gekste!
Als je er nog 2 extra heb vertrek ik nuquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:24 schreef dekilo het volgende:
Ik heb nog 1 kaartje over voor MVV vanavond.
Wie wil het?
Prima beeld hier (Omniworld).quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
Even wat haperingen in het begin, maar de stream doet het.
Thiebautquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:19 schreef TheGHunter het volgende:
2-0 mvv
2x Thiebaud (of hoe schrijf je t)
Ik had nog een account.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:30 schreef Chen het volgende:
Hoe hebben jullie gefixt dat je kan kijken.Ik kan me geen eens registreren...
En nu wel beeld!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ook, maar was mijn wachtwoord vergeten. Opvragen: ho maar!
quote:HT AGOVV Apeldorn 0 - 0 FC Den Bosch
HT Cambuur Leeuwarden 1 - 1 FC Dordrecht
HT FC Eindhoven 0 - 0 Telstar Ijmuiden
HT FC Omniworld 1 - 1 RKC Waalwijk
HT FC Volendam 2 - 0 Veendam
HT Go Ahead Eagles 2 - 0 Emmen
HT Haarlem 1 - 0 FC Zwolle
HT MVV Maastricht 2 - 1 Den Haag
HT RBC Roosendaal 1 - 0 Fortuna Sittard
HT Top Oss 0 - 1 Helmond Sport
Barakatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef One_conundrum het volgende:
Wie scoorde voor cambuur
Heeft griep gehad, zegt de verslaggever.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:21 schreef Omnifacer het volgende:
Waarom staat Beekmans eigenlijk reserve?
En 6-0.. wat een uitslag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:18 schreef GeneraalUli het volgende:
GAE - Emmen 4-0.
Dacht er ook aan... Zou me wel verbazen, vind Rossen best OK maar Beekmans passeer je toch niet zomaar, als aanvoerder?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vrees alleen dat Bos die blonde draver Rossen beter vindt...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:52 schreef Omnifacer het volgende:
Yes, eerste 3 punten zijn binnen
quote:20.00 Go Ahead Eagles FC Emmen 6-0 (2-0) Einde wedstrijd
20.00 MVV ADO Den Haag 2-1 (2-1) Einde wedstrijd
20.00 FC Volendam BV Veendam 2-2 (2-0) Einde wedstrijd
20.00 RBC Roosendaal Fortuna Sittard 1-0 (1-0) Einde wedstrijd
20.00 HFC Haarlem FC Zwolle 1-1 (1-0) Einde wedstrijd
20.00 SC Cambuur-Leeuwarden FC Dordrecht 2-1 (1-1) Einde wedstrijd
20.00 FC Eindhoven Stormvogels Telstar 0-0 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 TOP Oss Helmond Sport 1-1 (0-1) Einde wedstrijd
20.00 AGOVV Apeldoorn FC Den Bosch 0-1 (0-0) Einde wedstrijd
20.00 FC Omniworld RKC Waalwijk 2-2 (1-1) Einde wedstrijd
Hoe laat komen ze?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:53 schreef borisz het volgende:
klopt alle samenvattingen voorlopig nog op tien
Heb net een heel klein stukje gezien (laatste 2 minuten), maar het zag er sfeervol uit in Maastricht. Ik hoop voor Maaskant dat hij het goed doet, het blijft gewoon een toptrainer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:01 schreef jde_kok het volgende:
Heerlijk, 2-1 winst op Ado Den Haag. Mooi. Wie weet kunnen er mooie dingen gebeuren in Maastricht...![]()
Starten tegen Omni is natuurlijk geen lekkere start om te hebben hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:36 schreef Suijk het volgende:
Nou, 1 ding is zeker, RKC gaat echt geen kampioen worden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:36 schreef Suijk het volgende:
Nou, 1 ding is zeker, RKC gaat echt geen kampioen worden.
Wij doen niet mee in de Jup League.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:42 schreef Suijk het volgende:
Roda ook niet trouwens.
D'r zaten wel verrassende uitslagen tussen, ja.quote:
MVV had sowieso een pingel moeten krijgen en ADO 1 rode kaart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:01 schreef dekilo het volgende:
Wederom heb ik geen goed woord over voor de wedstrijd leiding.
Teveel op ADO hand.
Ben er letterlijk ziek van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:50 schreef TheArt het volgende:
Cambuur wint dit jaar de eerste wedstrijd door de 2-1 in de 91e minuut van Hooijboer tegen Dordrecht
Fouten van Sequeira en Kras, die volgens Kruys op kunstgras minder goed zijn dan op gewoon gras. Was vorig jaar ook, zei hij. Maar hij wilde geen excuses maken verder, viel gewoon flink tegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
D'r zaten wel verrassende uitslagen tussen, ja.
Ook het verlies van Dordt vind ik opvallend.
Absoluut, over ene Gommans heeft niemand het meer!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lekker debuut voor Thiebaut wel bij MVV!
Congrats!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:05 schreef Afunados het volgende:
[..]
Absoluut, over ene Gommans heeft niemand het meer!
Ook andere Belgische aanwinst Vermast speelde geweldig, en v.Boxel lijkt centraal op het middenveld als herboren.
Prachtige wedstrijd, geweldige sfeer; misschien gaan we dit seizoen dan eindelijk weer eens meedoen voor de prijzen!
Je kan Eagles fans ook gewoon het ziekenhuis in slaan. Dat hebben ze de laatste keer gedaan toen ze bij ons kwamen spelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:57 schreef eagle75 het volgende:
Je kan Den Haag fans ook gewoon weren. Dat hebben we de laatste keer gedaan toen ze bij ons kwamen spelen.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Leuk mensen dat MVV wint van ADO maar hecht daar niet te veel waarde aan. Voor ADO was dit slechts een oefenpotje. Vrijdag thuis tegen RBC gaat het pas echt beginnen.
Blijf maar lekker zo denken, 0 op 9 is goed mogelijk, ADO was aanvallend vrij onmachting.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Leuk mensen dat MVV wint van ADO maar hecht daar niet te veel waarde aan. Voor ADO was dit slechts een oefenpotje. Vrijdag thuis tegen RBC gaat het pas echt beginnen.
Voor ADO was dit slechts een oefenpotje.
Hij is sowieso niet serieus te nemen, hij switched nog weleens van club als ik me niet vergis.quote:
Omniworld moet de thuiswedstrijd spelen op zondagmiddag. Tijdens de wedstrijd van Ajax ivm de verwachte rellen. Ze vergeten dan wel te vermelden dat de meeste relschoppers de Arena toch niet in mogen vanwege hun stadion verbod. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:01 schreef dekilo het volgende:
Hoppa eerste 3 puntjes zijn binnen.
Samenvatting: Geweldige sfeer, attractief voetbal en belachelijke regeltjes.
Thuispubliek moest een kwartier blijven zitten tot dat ADO volk opgerot was.
Thuispubliek mocht geen sfeer actie houden geen paraplus meenemen etc etc en wat had het ado publiek 10 tallen vlaggen e.d belachelijk.
Het schijnt dat je als berucht publiek hebt je mag doen en laten wat je wilt.
En als ADO blijft voetballen zoals het vanavond deed krijgt het nog een harde dobber om te promoveren.
Ik ben een beetje bevooroordeeld maar ADO heeft 2 echte kansen gehad terwijl MVV er toch wel 5 a 6 had moeten maken.
Teveel op ADO hand.
Ja, dat heb ik ook gehoord, Ajax moet dan thuis tegen NAC. Moet nog kijken waar ik dan heen ga, waar er het meest te beleven valt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:00 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Omniworld moet de thuiswedstrijd spelen op zondagmiddag. Tijdens de wedstrijd van Ajax ivm de verwachte rellen. Ze vergeten dan wel te vermelden dat de meeste relschoppers de Arena toch niet in mogen vanwege hun stadion verbod. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.
Als beide ploegen zo spelen als in de eerste ronde... dan is er bij Omni het meest te belevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord, Ajax moet dan thuis tegen NAC. Moet nog kijken waar ik dan heen ga, waar er het meest te beleven valt.
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:30 schreef Chen het volgende:
0 uit 9 lijkt me een beetje overdreven, denk je ook niet DG?
Sorry, ik had even begrepen 0 punten uit 9 wedstrijden. Het beeld van 0 punten uit 3 wedstrijden is dan idd niet zo heel onrealistisch als je kijkt naar de tegenstanders. Helaasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen?
Wat ik van ADO heb gezien in de SV tegen MVV was het niet best, kreeg ik ook te horen van een ADO supporter die geweest is.
RBC en RKC zijn toch 2 ploegen die bovenin mee gaan draaien.
Dacht ik al, vond het al een rare reactie jou kennendequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef Chen het volgende:
[..]
Sorry, ik had even begrepen 0 punten uit 9 wedstrijden. Het beeld van 0 punten uit 3 wedstrijden is dan idd niet zo heel onrealistisch als je kijkt naar de tegenstanders. Helaas.
Beetje overdreven je reactie!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:01 schreef dekilo het volgende:
Hoppa eerste 3 puntjes zijn binnen.
Samenvatting: Geweldige sfeer, attractief voetbal en belachelijke regeltjes.
Thuispubliek moest een kwartier blijven zitten tot dat ADO volk opgerot was.
Thuispubliek mocht geen sfeer actie houden geen paraplus meenemen etc etc en wat had het ado publiek 10 tallen vlaggen e.d belachelijk.
Het schijnt dat je als berucht publiek hebt je mag doen en laten wat je wilt.
En als ADO blijft voetballen zoals het vanavond deed krijgt het nog een harde dobber om te promoveren.
Ik ben een beetje bevooroordeeld maar ADO heeft 2 echte kansen gehad terwijl MVV er toch wel 5 a 6 had moeten maken.
Teveel op ADO hand.
Dat lijkt me sterk, want ze spelen zondag pas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ado gaat morgen winnnen !!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ado gaat morgen winnnen !!
al het rellen zondag voor mijn huis in IJmuiden zal ik missen zondag, tenzij er nog verdwaalde haarlemmers komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
was feest bij Fc Emmen toen er gescoord werdt, ik kon het horen
Zal wel een leuke wedstrijd worden ja, Ajax kan alleen dit x niet bijspringen bij telstarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:36 schreef DarkShine het volgende:
Red Blue Army!
Ach ja, op moederdag, de snelweg stond van A12 tot A1 vast door die ME mongolen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:57 schreef eagle75 het volgende:
Je kan Den Haag fans ook gewoon weren. Dat hebben we de laatste keer gedaan toen ze bij ons kwamen spelen.![]()
Zonde dat Mboua er nog tussen zit, anders was het helemaal een zuivere hattrick geweest!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef Damzkieee het volgende:
86. Vink
87. Vink (strafschop)
88. Mboua
89. Vink
90. Garcia
En Vink 3 goals in 4 minuten. Ook een record denk ik?
Teletekst ook zoiets. Dan was VI.NL aan het slapen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef Zwoerd het volgende:
78' [3 - 2] K. Vink
79' [4 - 2] K. Vink (pen.)
80' [4 - 3] M. Mboua
86' [5 - 3] K. Vink
89' [6 - 3] L. Garcia
Livescore.com zegt dit
Als je de start van het nieuwe seizoen als een oefenpotje beschouwt heb je het niet helemaal goed begrepen vrees ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Gokje........je zat op oost?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:31 schreef methodmich het volgende:
Achter ons zat nog een jongen constant commentaar te geven, letterlijk te vertellen wat er allemaal gebeurde. Hoorde dat hij dat altijd doet, meestal zit ie alleen. Nu zat er een Belg (!) naast hem en die ging er serieus op in. Heb gedurende de tweede helft minstens tien keer gehoord dat "als die 2-0 gevallen was, ze dik hadden gewonnen" en dat "dit een déja-vu gaat worden van vorige week, straks weer een 1-2 tegen". Wel het mooie doek van DRD van dichtbij kunnen zien, heb hem zelf niet gezien trouwens.
Inderdaad, en vrij raar ook. Atletico-Real, Glasgow-Celtic, Ajax-Feyenoord (OK geen derby maar toch), overal uitsupporters, maar die 20 Haarlemmers mogen er niet in. Raar.quote:Telstar scoort tegen Haarlem. Jammer dan die derby zonder uitpubliek wordt gespeeld.
Helmond Sportquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef dndiek het volgende:
3-0 Helmond Sport Höcher
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:01 schreef DRD het volgende:
Mijn vlaggetje is een zogeheten broekzakformaat![]()
Dat was toch geen penalty, zeg. Please. Die afgekeurde goal was onterecht, die tweede gele kaart van Duplan zeer dubieus. Dat zijn bepalende momenten in die wedstrijd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef bergkampf het volgende:
En dan had Ado nog pech met de bal op de lat die er net niet inging en een penalty die ook gegeven had kunnen worden. Neemt niet weg dat het een matige pot was, maar op het einde hadden de 3 punten er alsnog in gezeten.
heerlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk mensen dat RBC gelijkspeelt tegen ADO maar hecht daar niet te veel waarde aan. Voor ADO was dit slechts een oefenpotje. Vrijdag uit tegen RKC gaat het pas echt beginnen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk mensen dat RBC gelijkspeelt tegen ADO maar hecht daar niet te veel waarde aan. Voor ADO was dit slechts een oefenpotje. Vrijdag uit tegen RKC gaat het pas echt beginnen.
ik vond ze afgelopen vrijdag, zeker de eerste 30 minuten niet bijster goed spelen. Erg verdedigend en weinig in balbezit. Helaas voor ons waren de spitsen wat trefzekerder en creeerden ze tenminste kansen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind den bosch het tot nu toe ook beter doen dan ik had gehoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |