MVV had sowieso een pingel moeten krijgen en ADO 1 rode kaart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:01 schreef dekilo het volgende:
Wederom heb ik geen goed woord over voor de wedstrijd leiding.
Teveel op ADO hand.
Ben er letterlijk ziek van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:50 schreef TheArt het volgende:
Cambuur wint dit jaar de eerste wedstrijd door de 2-1 in de 91e minuut van Hooijboer tegen Dordrecht
Fouten van Sequeira en Kras, die volgens Kruys op kunstgras minder goed zijn dan op gewoon gras. Was vorig jaar ook, zei hij. Maar hij wilde geen excuses maken verder, viel gewoon flink tegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
D'r zaten wel verrassende uitslagen tussen, ja.
Ook het verlies van Dordt vind ik opvallend.
Absoluut, over ene Gommans heeft niemand het meer!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lekker debuut voor Thiebaut wel bij MVV!
Congrats!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:05 schreef Afunados het volgende:
[..]
Absoluut, over ene Gommans heeft niemand het meer!
Ook andere Belgische aanwinst Vermast speelde geweldig, en v.Boxel lijkt centraal op het middenveld als herboren.
Prachtige wedstrijd, geweldige sfeer; misschien gaan we dit seizoen dan eindelijk weer eens meedoen voor de prijzen!
Je kan Eagles fans ook gewoon het ziekenhuis in slaan. Dat hebben ze de laatste keer gedaan toen ze bij ons kwamen spelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:57 schreef eagle75 het volgende:
Je kan Den Haag fans ook gewoon weren. Dat hebben we de laatste keer gedaan toen ze bij ons kwamen spelen.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Leuk mensen dat MVV wint van ADO maar hecht daar niet te veel waarde aan. Voor ADO was dit slechts een oefenpotje. Vrijdag thuis tegen RBC gaat het pas echt beginnen.
Blijf maar lekker zo denken, 0 op 9 is goed mogelijk, ADO was aanvallend vrij onmachting.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Leuk mensen dat MVV wint van ADO maar hecht daar niet te veel waarde aan. Voor ADO was dit slechts een oefenpotje. Vrijdag thuis tegen RBC gaat het pas echt beginnen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Voor ADO was dit slechts een oefenpotje.
Hij is sowieso niet serieus te nemen, hij switched nog weleens van club als ik me niet vergis.quote:
Omniworld moet de thuiswedstrijd spelen op zondagmiddag. Tijdens de wedstrijd van Ajax ivm de verwachte rellen. Ze vergeten dan wel te vermelden dat de meeste relschoppers de Arena toch niet in mogen vanwege hun stadion verbod. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:01 schreef dekilo het volgende:
Hoppa eerste 3 puntjes zijn binnen.
Samenvatting: Geweldige sfeer, attractief voetbal en belachelijke regeltjes.
Thuispubliek moest een kwartier blijven zitten tot dat ADO volk opgerot was.
Thuispubliek mocht geen sfeer actie houden geen paraplus meenemen etc etc en wat had het ado publiek 10 tallen vlaggen e.d belachelijk.
Het schijnt dat je als berucht publiek hebt je mag doen en laten wat je wilt.
En als ADO blijft voetballen zoals het vanavond deed krijgt het nog een harde dobber om te promoveren.
Ik ben een beetje bevooroordeeld maar ADO heeft 2 echte kansen gehad terwijl MVV er toch wel 5 a 6 had moeten maken.
Wederom heb ik geen goed woord over voor de wedstrijd leiding.
Teveel op ADO hand.
Ja, dat heb ik ook gehoord, Ajax moet dan thuis tegen NAC. Moet nog kijken waar ik dan heen ga, waar er het meest te beleven valt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:00 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Omniworld moet de thuiswedstrijd spelen op zondagmiddag. Tijdens de wedstrijd van Ajax ivm de verwachte rellen. Ze vergeten dan wel te vermelden dat de meeste relschoppers de Arena toch niet in mogen vanwege hun stadion verbod. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.
Als beide ploegen zo spelen als in de eerste ronde... dan is er bij Omni het meest te belevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord, Ajax moet dan thuis tegen NAC. Moet nog kijken waar ik dan heen ga, waar er het meest te beleven valt.
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:30 schreef Chen het volgende:
0 uit 9 lijkt me een beetje overdreven, denk je ook niet DG?
Sorry, ik had even begrepen 0 punten uit 9 wedstrijden. Het beeld van 0 punten uit 3 wedstrijden is dan idd niet zo heel onrealistisch als je kijkt naar de tegenstanders. Helaasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen?
Wat ik van ADO heb gezien in de SV tegen MVV was het niet best, kreeg ik ook te horen van een ADO supporter die geweest is.
RBC en RKC zijn toch 2 ploegen die bovenin mee gaan draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |