abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51481275
Helemaal mee eens DRD, Jupiler maar ook Talpa hebben in 1 jaar meer voor de supporters en clubs gedaan dan GG en Toto in al die jaren.
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:35:52 #52
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_51645230
Mijn Cambuur heeft lekker ingekocht deze zomer.

Van der Ree, Wegh, Jansen, Van der Heide terug , Mboua gaat er minstens 10+ maken .... Ook alle vertrouwen in Koolhof trouwens

Voor het eerst in jaren dat ik weer echt enorm zin heb in komend seizoen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_51672209
Wel nodig ook, dat team van vorig jaar was niet best Boez! Ik hoop voor je dat Koolhof het vertrouwen niet beschaamt... Was de laatste jaren niet zo sterk.

AGOVV haalt Gijs Cales.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51744427
quote:
Tot nu toe 2300 seizoenkaarten verkocht

FC Emmen heeft tot nu toe 2300 seizoenkaarten verkocht. ‘We zitten op negentig procent van het totale aantal van vorig jaar. En we hebben nog een paar weken voordat de competitie begint’, zegt Henk Eising in het Dagblad van het Noorden. Vorig jaar bracht Emmen 2440 kaarten aan de man. Net als dit jaar zaten daar 1000 businesskaarten tussen.
Niet slecht. .
Hoi.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:47:58 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51849105
quote:
Zeven voetballers van de eerste divisieclub BV Veendam zijn zondag, tijdens een trainingskamp op het Duitse eiland Borkum, gehoord in een verkrachtingzaak. Dat heeft bestuurslid Henk-Jan Hoekman van de club vandaag bekendgemaakt.

Het slachtoffer van de verkrachting, een 56-jarige vrouw van het eiland, gaf het signalement van een kleine, donkere man tussen de 20 en 30 jaar. Alle zeven donkere spelers uit de selectie zijn vervolgens door de politie meegenomen naar het bureau om een verklaring af te geven.

De vrouw werd in de nacht van zaterdag op zondag verkracht nabij het trainingsveld. Zondagochtend werden de zeven spelers gevraagd mee te komen naar het politiebureau om foto's te maken en DNA-materiaal af te geven. Allemaal op vrijwillige basis, zo benadrukt Hoekman. ''De spelers hebben hun medewerking verleend om te kunnen bijdragen aan het onderzoek en hun betrokkenheid volledig uit te sluiten. De voltallige selectie was bij elkaar op het moment van de verkrachting en ze waren erg ontdaan van het nieuws van deze gruwelijke gebeurtenis.''

Over vier tot zes weken zullen de resultaten van het DNA-onderzoek bekend worden. De selectie is ondertussen weer terug in Veendam.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51874337
Vreemd dat Cijntje nu net een liesblessure heeft.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:55:15 #57
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51874512
Dat ADO en RKC lekker daar mogen blijven. Missen we helemaal niets aan!
  maandag 30 juli 2007 @ 09:42:15 #58
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_51952558
Ja goedemorgen!! Opening ADO stadion overleefd! Hier zit ik het komende seizoen.

maandag 30 juli 2007 @ 12:46:03 #60
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51956996
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:55 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat ADO en RKC lekker daar mogen blijven. Missen we helemaal niets aan!
RKC niet, ADO hoort in de Ere.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 30 juli 2007 @ 13:01:27 #61
2964 Armageddon
pi_51957425
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch best druk.
11 november kom ik naar je toe.
pi_52026461
quote:
Nicklas Svendsen naar RKC Waalwijk

1-8-2007
Nicklas Svendsen, die vanaf afgelopen donderdag bij FC Emmen heeft meegetraind en twee wedstrijden heeft gespeeld, heeft onverwachts een driejarig contract voor RKC Waalwijk getekend. De Deen heeft dat gedaan zonder met FC Emmen te hebben onderhandeld en was ook niet op de hoogte van het aanbod van FC Emmen.
Lekker RKC Lekker Svendsen

Kutclub, moge ze helemaal kapotgaan.
Hoi.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:37:17 #63
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52030465
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:31 schreef pekel het volgende:

[..]

Lekker RKC Lekker Svendsen

whehe
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52031892
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:31 schreef pekel het volgende:
Eens

Verder, haha emmen
pi_52032230

RKC

Is er al een anti-RKC actie gaande?
Hoi.
pi_52033044
Excuses, ben helemaal verbouwereerd. Nu zijn we verdoemd. Hadden we zo'n goede linksback voor handen... gone Gaat onze kans op promotie

Tenzij bij Den Bosch nog een leuke linksback loopt of iets dergelijks...nemen we die wel over.
Hoi.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:11:57 #67
2964 Armageddon
pi_52033194
Mensen, ADO gaat het helemaal maken dit seizoen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:12:22 #68
2964 Armageddon
pi_52033206
ADO VAK M de gekste!
pi_52033257
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:11 schreef Armageddon het volgende:
Mensen, ADO gaat het helemaal maken dit seizoen.
Volendam, ADO, Dordrecht, GA Eagles en misschien RKC gaan m.i. om de titel vechten. Daarachter de grote modderpoel met o.a. Den Bosch, Emmen, Veendam, Zwolle, MVV e.d.
Hoi.
pi_52033289
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:12 schreef Armageddon het volgende:
ADO VAK M de gekste!
VOlgende week een gezellig dagje Maastricht?

Wel leuk om thuis tegen jullie te mogen openen, gaat goed drukworden
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:16:08 #71
2964 Armageddon
pi_52033296
Ach je weet het toch niet pekel. Voor hetzelfde geld zie je Emmen promoveren. Ik heb wel gekkere dingen gezien.
pi_52033297
Emmen in een adem durven te noemen met Den Bosch
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:17:01 #73
2964 Armageddon
pi_52033310
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:15 schreef Afunados het volgende:

[..]

VOlgende week een gezellig dagje Maastricht?

Wel leuk om thuis tegen jullie te mogen openen, gaat goed drukworden
Weet alleen nog niet of ik het ga redden. Best een eind reizen. Begint om 20:00 toch? Ben ik middernacht pas terug.
pi_52033338
Zo boh gek, vet laat hey!
pi_52033357
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Emmen in een adem durven te noemen met Den Bosch
Klopt. Ik had Den Bosch daaronder moeten noemen. Onmiskenbaar zwakke selectie. .
Hoi.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:21:37 #76
2964 Armageddon
pi_52033393
Den Bosch uit gaat zo lachen worden. Zijn die boeren een beetje slap tegenwoordig?
pi_52033479
Doelstelling komend seizoen is het winnen van de eerste wedstrijd. Verder bijster weinig gehoord erover.
Hoi.
pi_52033502
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:21 schreef Armageddon het volgende:
Den Bosch uit gaat zo lachen worden. Zijn die boeren een beetje slap tegenwoordig?
Nee daarvoor moet je in Emmen zijn.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:29:16 #79
2964 Armageddon
pi_52033537
Dan ga ik de boeren in Emmen maar eens checken.
pi_52033558
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:29 schreef Armageddon het volgende:
Dan ga ik de boeren in Emmen maar eens checken.
Is wel ver rijden he, ben je pas middennacht thuis.
pi_52033569
Je mag hier blijven slapen, uiteraard.
Hoi.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:32:10 #82
2964 Armageddon
pi_52033591
ADO die bij Emmen blijft slapen. Moeten we wel stil houden dan pekel.
pi_52033674
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:32 schreef Armageddon het volgende:
Brabantse gezelligheid gecombineerd met Drentse gastvrijheid.
Hoi.
pi_52174844
----------oud, niet relevant nieuwsbericht over promotie / degradatie vanaf dit seizoen ---------------

Dan maar het bericht dat de Eerste Divisie vrijdagavond nog "gewoon" op Talpa / Tien te zien zal zijn en nog niet bij RTL.
pi_52186825
quote:
Maandag 6 augustus 2007 - Harry Hekkert- VOETBAL - ADO Den Haag is de kapitalist temidden van kleine, armlastige clubs in de eerste divisie. En is daarmee ook overduidelijk dé kampioenskandidaat in de eerste divisie. De trainers van de clubs uit de eerste divisie wijzen, op een enkele uitzondering na, richting de ploeg van trainer Wiljan Vloet. En ook Vloet zelf doet er niet moeilijk over. "We willen kampioen worden.".

ADO is de grote favoriet voor achttien van de twintig trainers, die op verzoek van deze krant hun rijtje favorieten prijs geven. "Kijk alleen eens naar dat spitsenkoppel? Van de Haar en Hoogendorp", zegt Theo Bos van FC Den Bosch. De andere trainers wijzen alleen al naar het budget van ADO (10 miljoen) dat bijna vier miljoen meer is dan dat van RBC (6,2 miljoen). Mike Snoei van GA Eagles voorspelt een spannende race met RKC en RBC, die ADO uiteindelijk na de winterstop beslist.

Stanley Menzo (Volendam) voorziet dat uiteindelijk Dordrecht voor een verrassing gaat zorgen en de titel opeist. RKC, de andere degradant, wordt alleen door Peter Boeve (Omniworld) als de kampioenskandidaat naar voren geschoven. "Nee, RKC wordt het niet", zegt Eindhoven-trainer Louis Coolen. "Ik was daar laatst met ons tweede elftal. Ik denk dat maar weinig mensen van buiten beseffen hoe hard de klap van de degradatie daar is aangekomen." Zeljko Petrovic, trainer van de gedegradeerde Brabanders, schuift de favorietenrol ook handig richting ADO. "Den Haag heeft meer mogelijkheden, het budget is tweemaal dat van ons", zegt Petrovic. "Maar wie weet. De eerste divisie is een lastige competitie. Ik volg het al tien jaar, weet wat we kunnen verwachten. In één keer terugkeren is niet veel ploegen gegeven." In Den Haag doen ze over de favorietenrol niet moeilijk. Als de receptioniste van het nog naamloze stadion Wiljan Vloet eindelijk heeft getraceerd ('Wie zoekt u? Vloet? Eh, die naam staat niet op mijn lijstje'), blijkt dat de trainer van de favoriet zich ook al ietwat de arrogantie van een kampioen heeft aangemeten. "Wij de favoriet? Ach, ik ben niet zo bezig met wat de trainers van andere clubs denken. Welke clubs de play-offs halen, boeit me ook niet." Vloet niet, maar de anders negentien trainers wel. Met uitzondering van Boeve (Omniworld) en De Koning (TOP Oss) zetten ze hun club allemaal in het rijtje ploegen dat de play-offs haalt. RKC (vijftien stemmen), RBC Roosendaal (15), Go Ahead Eagles (15), FC Den Bosch (14), FC Volendam (13), FC Dordrecht (12), FC Zwolle (9) en MVV (7) worden door de trainers getipt als deelnemers aan de play-offs.
[14.gif]
pi_52188413
Nou Boeve, beetje vertrouwen he.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52189953
Ik zie het wel goedkomen komend seizoen met ado! Misschien worden ze geen kampioen, dat hoeft van mij ook echt niet, maar bij de eerste 8 eindigen ze zeker. Het zou trouwens een schande zijn als je met het grootste budget van de gehele eerste divisie geen hoge ogen naar het kampioenschap zou gooien. Met een selectie die ook niet bepaald slecht genoemd kan worden heb ik er vertrouwen in!

Toch wil ik niet al te optimistisch doen, want ik weet van andere jaren dat met een goede selectie vrijwel nooit wat werd bereikt bij ado. En dan met name de seizoenen in de eredivisie!
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:54:37 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52193173
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
maar bij de eerste 8 eindigen ze zeker.
Als FCDH supporter mag je met niets minder dan het kampioenschap genoegen nemen gezien jullie selectie, gevoelsmatig zeg ik dat jullie dat overigens niet worden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52194790
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:19 schreef Suijk het volgende:
Nou Boeve, beetje vertrouwen he.
Valt me tegen van hem, bij Willem II deed hij vaak de motivatiepraat.
pi_52202349
Van welke spelers verwachten jullie wel iets dit seizoen?

Heb zelf dit rijtje:

Allereerst natuurlijk Hursut Meriç van ADO Den Haag. Begenadigd technicus, die nog in staat is om je in een telefooncel voorbij te spelen. Wel zal hij het tempo van de Jupiler League moeten aannemen en is het van belang dat ADO hem vertrouwen geeft. Indien ADO inderdaad de ploeg gaat worden die veel aanvalt en in balbezit is, kan Meriç best eens een sensatie worden. Zonder bal heb je echter weinig aan de Maradona van de Bosporus.

Dan is daar ook Resham Sardar van FC Dordrecht. Weggeplukt bij Jong Feyenoord, waar hij niet kon doorbreken. Snelle en lichtvoetige vleugelspeler, die ook eventueel op 10 kan spelen. Past wel in de speelwijze van Dordrecht.

Nog een kandidaat is Diangi Matusiwa van FC Omniworld. Hij is weggehaald bij de amateurkampioen Argon en was daar als valse spits een belangrijke kracht. Snel en onvoorspelbaar. Vorig jaar deed Omniworld een gouden greep met Nordin Amrabat, die ik van minder niveau acht dan Matusiwa. Als ze hem dezelfde kansen geven, moet hij toch in staat zijn net zo te presteren als Amrabat en misschien zelfs iets beter.

Mocht RKC Waalwijk spitsenproblemen houden, snap ik dat niet. Want ze hebben Kevin Vink in de gelederen. Als Tim Janssen blijft, is dat niet gunstig. Zeker niet als ze 4-3-3 spelen. De strijd met Van Tornhout, als die zou komen, kan hij moeiteloos aan. Vink is fysiek sterk, kan koppen, heeft een goede trap en kan het verdedigers lastig maken. Vorig seizoen tegen het einde al minuten gemaakt, maar eredivisie is nog te hoog gegrepen voor hem. De Jupiler League moet hij echter aankunnen.

Dan nog RBC-verdediger Petr Dragoun, ofwel Peter de Draak. Denk dat hij Loran zo naar de vergetelheid voetbalt. Enige nadeel kan zijn dat ie slechts drie woorden Duits spreekt en verder alleen Tsjechisch. Dus moet hij snel de voetbaltermen aanleren, wel handig voor een centrale verdediger.

Tot slot nog Gunther Thiebaut, de Belgische spits die naar MVV gaat. Scoort in België op lager niveau altijd makkelijk zijn goals en zou dat in Nederland ook moeten kunnen. Kan wel eens een succesvol koppel gaan vormen met Daniel Gomez.
www.thuisuiteten.nl
pi_52215818
Sandor van der Heide die na 5 jaar ONS Sneek terugkeert bij Cambuur. Geef em een eerste seizoenshelft om weer helemaal te wennen, maar ik heb het gevoel dat hij een hele aardige 2e seizoenshelft gaat lopen ballen

Tevens Marc Mboua, nieuwe spits van Cambuur, aantal keer in de voorbereiding zien spelen. Ben er erg benieuwd naar, beviel me wel. Werkt hard, goeie techniek, snel en wendbaar. Denk dat we wel 10plus goals gaan zien van em, en dat is in Leeuwarden al gauw een godsgeschenk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 00:47:18 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52216763
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:13 schreef methodmich het volgende:
Van welke spelers verwachten jullie wel iets dit seizoen?
Opvallend is dat je het grootste talent vergeet, Maguire, zijn laatste jaar bij de FC verwacht ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52218208
Niet weg voor minder dan een miljoen a.u.b!

Verder Paco van Moorsel en Diego Karg. BInnen nu en 3 jaar respectievelijk nieuwe 10 en nieuwe spits van FCDB.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:11:46 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52222287
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1037955/2/50#52218208]donderdag 9 augustus 2007 02:29

Verder Paco van Moorsel en Diego Karg. BInnen nu en 3 jaar respectievelijk nieuwe 10 en nieuwe spits van FCDB.
Dat hoor je mij dus niet zeggen, zo hebben we er legio gehadden, het zouden zomaar nieuwe Schrassebertjes en Brothwelletjes kunnen worden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52229336
En wat zijn jullie verachtingen van de eigen ploeg?

MVV: Sterke verdediging, aanvallend ook een erg sterk koppel (Gomez-Thibault), maar het middenveld is wat minder, wat ook gebleken is tijdens de voorbereiding. Echter, inmiddels is Duitse middenvelder Lucke aangetrokken, en komt er eventueel nog wat bij de komende weken (afhankelijk van het bedrag dat Charleroi voor Miceli zal moeten betalen). Voorlopig een smalle, maar wel redelijk sterke kern. Met enkele spelers erbij moet het linkerrijtje zeker gehaald kunnen worden. Ik verwacht ons ergens rond plaats 5-8.
pi_52230578
Dordrecht: Drie seizoenen op rij zijn we in het linkerrijtje (8-9-6) geeindigd. Vorig jaar hadden we tweede kunnen worden en de selectie van vorig jaar is behoorlijk intact gebleven. Alleen de huurlingen Alisic en vd Ouweland zijn als belangrijke spelers vertrokken. Ook Gert Kruys is gebleven en in de voorbereiding is gewonnen van Groningen en NEC. Heel Jupiler League volgend Nederland roept dat Dordt wel weer play-offs haalt en misschien wel meedoet om de titel. Iedereen weet hoe we spelen, iedereen gaat zich aan ons aanpassen. Er liggen verwachtingen, er staat voor mijn gevoel nu al druk op deze ploeg die het waar moet gaan maken.

Vorig seizoen was geweldig, ik mag alleen maar hopen dat het weer zo wordt. Maar ik vrees het ergste. Voorspelling: ergens tussen 2 en 12........
pi_52232192
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:32 schreef Armageddon het volgende:
Staat Postma morgen in de basis?

pi_52233319
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 00:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Opvallend is dat je het grootste talent vergeet, Maguire, zijn laatste jaar bij de FC verwacht ik.
Ah ja, al heb ik me hier beperkt tot nieuwe spelers en Maguire liep er al. Maar ben wel benieuwd hoe die het in zijn tweede seizoen gaat doen bij Den Bosch!

Verder schrijft Boezelaar over Sandor van der Heide, inderdaad ook een goede. Denk dat die qua aanleg gewoon de beste speler in die selectie is, alleen misschien weer wennen aan het tempo.
www.thuisuiteten.nl
pi_52233906
Ik denk dat Den Bosch dit jaar weer gaat aantonen waar ze altijd zo goed in zijn geweest... eigen jeugd die de kans grijpt, ondersteund door een paar routiniers.... op zijn minst play-offs
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:46:16 #100
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_52245617
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Den Bosch dit jaar weer gaat aantonen waar ze altijd zo goed in zijn geweest... eigen jeugd die de kans grijpt, ondersteund door een paar routiniers.... op zijn minst play-offs
...waarin we promotie missen en dus onze talentvolle jeugd moeten verkopen om te overleven en weer een aantal jaren aan te kunnen modderen in de 1e divisie.

Of misschien een jaartje onderin in de Eredivisie.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')