MVV had sowieso een pingel moeten krijgen en ADO 1 rode kaart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:01 schreef dekilo het volgende:
Wederom heb ik geen goed woord over voor de wedstrijd leiding.
Teveel op ADO hand.
Ben er letterlijk ziek van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:50 schreef TheArt het volgende:
Cambuur wint dit jaar de eerste wedstrijd door de 2-1 in de 91e minuut van Hooijboer tegen Dordrecht
Fouten van Sequeira en Kras, die volgens Kruys op kunstgras minder goed zijn dan op gewoon gras. Was vorig jaar ook, zei hij. Maar hij wilde geen excuses maken verder, viel gewoon flink tegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
D'r zaten wel verrassende uitslagen tussen, ja.
Ook het verlies van Dordt vind ik opvallend.
Absoluut, over ene Gommans heeft niemand het meer!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lekker debuut voor Thiebaut wel bij MVV!
Congrats!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:05 schreef Afunados het volgende:
[..]
Absoluut, over ene Gommans heeft niemand het meer!
Ook andere Belgische aanwinst Vermast speelde geweldig, en v.Boxel lijkt centraal op het middenveld als herboren.
Prachtige wedstrijd, geweldige sfeer; misschien gaan we dit seizoen dan eindelijk weer eens meedoen voor de prijzen!
Je kan Eagles fans ook gewoon het ziekenhuis in slaan. Dat hebben ze de laatste keer gedaan toen ze bij ons kwamen spelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:57 schreef eagle75 het volgende:
Je kan Den Haag fans ook gewoon weren. Dat hebben we de laatste keer gedaan toen ze bij ons kwamen spelen.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Leuk mensen dat MVV wint van ADO maar hecht daar niet te veel waarde aan. Voor ADO was dit slechts een oefenpotje. Vrijdag thuis tegen RBC gaat het pas echt beginnen.
Blijf maar lekker zo denken, 0 op 9 is goed mogelijk, ADO was aanvallend vrij onmachting.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Leuk mensen dat MVV wint van ADO maar hecht daar niet te veel waarde aan. Voor ADO was dit slechts een oefenpotje. Vrijdag thuis tegen RBC gaat het pas echt beginnen.
Voor ADO was dit slechts een oefenpotje.
Hij is sowieso niet serieus te nemen, hij switched nog weleens van club als ik me niet vergis.quote:
Omniworld moet de thuiswedstrijd spelen op zondagmiddag. Tijdens de wedstrijd van Ajax ivm de verwachte rellen. Ze vergeten dan wel te vermelden dat de meeste relschoppers de Arena toch niet in mogen vanwege hun stadion verbod. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:01 schreef dekilo het volgende:
Hoppa eerste 3 puntjes zijn binnen.
Samenvatting: Geweldige sfeer, attractief voetbal en belachelijke regeltjes.
Thuispubliek moest een kwartier blijven zitten tot dat ADO volk opgerot was.
Thuispubliek mocht geen sfeer actie houden geen paraplus meenemen etc etc en wat had het ado publiek 10 tallen vlaggen e.d belachelijk.
Het schijnt dat je als berucht publiek hebt je mag doen en laten wat je wilt.
En als ADO blijft voetballen zoals het vanavond deed krijgt het nog een harde dobber om te promoveren.
Ik ben een beetje bevooroordeeld maar ADO heeft 2 echte kansen gehad terwijl MVV er toch wel 5 a 6 had moeten maken.
Teveel op ADO hand.
Ja, dat heb ik ook gehoord, Ajax moet dan thuis tegen NAC. Moet nog kijken waar ik dan heen ga, waar er het meest te beleven valt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:00 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Omniworld moet de thuiswedstrijd spelen op zondagmiddag. Tijdens de wedstrijd van Ajax ivm de verwachte rellen. Ze vergeten dan wel te vermelden dat de meeste relschoppers de Arena toch niet in mogen vanwege hun stadion verbod. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.
Als beide ploegen zo spelen als in de eerste ronde... dan is er bij Omni het meest te belevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord, Ajax moet dan thuis tegen NAC. Moet nog kijken waar ik dan heen ga, waar er het meest te beleven valt.
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:30 schreef Chen het volgende:
0 uit 9 lijkt me een beetje overdreven, denk je ook niet DG?
Sorry, ik had even begrepen 0 punten uit 9 wedstrijden. Het beeld van 0 punten uit 3 wedstrijden is dan idd niet zo heel onrealistisch als je kijkt naar de tegenstanders. Helaasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen?
Wat ik van ADO heb gezien in de SV tegen MVV was het niet best, kreeg ik ook te horen van een ADO supporter die geweest is.
RBC en RKC zijn toch 2 ploegen die bovenin mee gaan draaien.
Dacht ik al, vond het al een rare reactie jou kennendequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef Chen het volgende:
[..]
Sorry, ik had even begrepen 0 punten uit 9 wedstrijden. Het beeld van 0 punten uit 3 wedstrijden is dan idd niet zo heel onrealistisch als je kijkt naar de tegenstanders. Helaas.
Beetje overdreven je reactie!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:01 schreef dekilo het volgende:
Hoppa eerste 3 puntjes zijn binnen.
Samenvatting: Geweldige sfeer, attractief voetbal en belachelijke regeltjes.
Thuispubliek moest een kwartier blijven zitten tot dat ADO volk opgerot was.
Thuispubliek mocht geen sfeer actie houden geen paraplus meenemen etc etc en wat had het ado publiek 10 tallen vlaggen e.d belachelijk.
Het schijnt dat je als berucht publiek hebt je mag doen en laten wat je wilt.
En als ADO blijft voetballen zoals het vanavond deed krijgt het nog een harde dobber om te promoveren.
Ik ben een beetje bevooroordeeld maar ADO heeft 2 echte kansen gehad terwijl MVV er toch wel 5 a 6 had moeten maken.
Teveel op ADO hand.
Dat lijkt me sterk, want ze spelen zondag pas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ado gaat morgen winnnen !!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ado gaat morgen winnnen !!
al het rellen zondag voor mijn huis in IJmuiden zal ik missen zondag, tenzij er nog verdwaalde haarlemmers komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
was feest bij Fc Emmen toen er gescoord werdt, ik kon het horen
Zal wel een leuke wedstrijd worden ja, Ajax kan alleen dit x niet bijspringen bij telstarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:36 schreef DarkShine het volgende:
Red Blue Army!
Ach ja, op moederdag, de snelweg stond van A12 tot A1 vast door die ME mongolen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:57 schreef eagle75 het volgende:
Je kan Den Haag fans ook gewoon weren. Dat hebben we de laatste keer gedaan toen ze bij ons kwamen spelen.![]()
Zonde dat Mboua er nog tussen zit, anders was het helemaal een zuivere hattrick geweest!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef Damzkieee het volgende:
86. Vink
87. Vink (strafschop)
88. Mboua
89. Vink
90. Garcia
En Vink 3 goals in 4 minuten. Ook een record denk ik?
Teletekst ook zoiets. Dan was VI.NL aan het slapen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef Zwoerd het volgende:
78' [3 - 2] K. Vink
79' [4 - 2] K. Vink (pen.)
80' [4 - 3] M. Mboua
86' [5 - 3] K. Vink
89' [6 - 3] L. Garcia
Livescore.com zegt dit
Als je de start van het nieuwe seizoen als een oefenpotje beschouwt heb je het niet helemaal goed begrepen vrees ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef Armageddon het volgende:
Gokje........je zat op oost?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:31 schreef methodmich het volgende:
Achter ons zat nog een jongen constant commentaar te geven, letterlijk te vertellen wat er allemaal gebeurde. Hoorde dat hij dat altijd doet, meestal zit ie alleen. Nu zat er een Belg (!) naast hem en die ging er serieus op in. Heb gedurende de tweede helft minstens tien keer gehoord dat "als die 2-0 gevallen was, ze dik hadden gewonnen" en dat "dit een déja-vu gaat worden van vorige week, straks weer een 1-2 tegen". Wel het mooie doek van DRD van dichtbij kunnen zien, heb hem zelf niet gezien trouwens.
Inderdaad, en vrij raar ook. Atletico-Real, Glasgow-Celtic, Ajax-Feyenoord (OK geen derby maar toch), overal uitsupporters, maar die 20 Haarlemmers mogen er niet in. Raar.quote:Telstar scoort tegen Haarlem. Jammer dan die derby zonder uitpubliek wordt gespeeld.
Helmond Sportquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef dndiek het volgende:
3-0 Helmond Sport Höcher
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:01 schreef DRD het volgende:
Mijn vlaggetje is een zogeheten broekzakformaat![]()
Dat was toch geen penalty, zeg. Please. Die afgekeurde goal was onterecht, die tweede gele kaart van Duplan zeer dubieus. Dat zijn bepalende momenten in die wedstrijd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef bergkampf het volgende:
En dan had Ado nog pech met de bal op de lat die er net niet inging en een penalty die ook gegeven had kunnen worden. Neemt niet weg dat het een matige pot was, maar op het einde hadden de 3 punten er alsnog in gezeten.
heerlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk mensen dat RBC gelijkspeelt tegen ADO maar hecht daar niet te veel waarde aan. Voor ADO was dit slechts een oefenpotje. Vrijdag uit tegen RKC gaat het pas echt beginnen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk mensen dat RBC gelijkspeelt tegen ADO maar hecht daar niet te veel waarde aan. Voor ADO was dit slechts een oefenpotje. Vrijdag uit tegen RKC gaat het pas echt beginnen.
ik vond ze afgelopen vrijdag, zeker de eerste 30 minuten niet bijster goed spelen. Erg verdedigend en weinig in balbezit. Helaas voor ons waren de spitsen wat trefzekerder en creeerden ze tenminste kansen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind den bosch het tot nu toe ook beter doen dan ik had gehoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |