quote:ADO Den Haag 10,8
RBC (6,2)
RKC (5,0)
MVV (3,5)
FC Den Bosch (3,4)
Volendam (3,4)
Cambuur (3,3)
G.A.Eagles (3,2)
Emmen (3,1)
FC Zwolle (3,0)
AGOVV (2,9)
Helmond Sport (2,7)
Fortuna (2,6)
Top Oss (2,2)
FC Omniworld (2,1)
FC Dordrecht (1,9)
Veendam (1,8)
FCEindhoven (1,7)
Haarlem (1,7)
Telstar (1,7)
Dit geeft geen realistisch beeld. Je kunt beter naar de spelersbegrotingen kijken. Daarmee staat FCDB bijv. slechts op de 14e plaats.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
Dit zijn alle begrotingen van de clubs. Aan het eind van het seizoen eens kijken hoeveel de uiteindelijke stand ervan afwijkt.
[..]
Present, op A-sidequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:20 schreef dekilo het volgende:
Vanavond om 20.00 begint in De Geuselt in Maastricht de wedstrijd MVV- ADO.
Wie gaat er allemaal.
Ik zit op de boschpoort links naast de televisie camera.
Misschien handiger om op het MVV forum te proberen.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:24 schreef dekilo het volgende:
Ik heb nog 1 kaartje over voor MVV vanavond.
Wie wil het?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef Afunados het volgende:
Jezus, wat is het toch leuk dat ADO weer terug is![]()
Eerst al geen kaartverkoop vandaag, dus leger stadion. Dan legitimatiecheck, lekker lange rijen en gezeik. Geen bier voor een tijdens de wedstrijd. Blijkbaar zelfs hekken dicht tot DH supprters weg zijn (hoe bedoel je ongedraaide wereld?!), en nu mag de sfeeractie blijkbaar ook niet doorgaan ivm veiligheidsmaatregelen!
Allemaal zaken die MVV moest hanteren, anders zou de gemeente de wedstrijd niet laten doorgaan. Toch leuk dat ADO weer terug is..
Leuk he al die buscombi'squote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tot vanavond! Den Haag de gekste!
Als je er nog 2 extra heb vertrek ik nuquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:24 schreef dekilo het volgende:
Ik heb nog 1 kaartje over voor MVV vanavond.
Wie wil het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |