Sex op de streams heb ik wel gezien, niks boeiends aan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK_redactie, kunnen stream 1 en 2 op Huub en Lieke svp .....
Is juist heel goed geluktquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat Huub het in zijn mond gelegd heeft.
Huub en Eric waren (toen ze nog vrienden waren) op een slimme speltechnische manier bezig Amanda van Brian los te weken.
Inmiddels hebben Huub en Eric ruzie, en gebruikt Huub alles op een meedogenloze manier om Eric klein te krijgen (wat hem trouwens niet lukt).
Het is werkelijk een kakelende kip die straks beveiliging nodig heeft als hij over straat moet.
Ik zie hem ertoe in staat heel hard: 'Ik ben Huub uit DKG" te schreewen, dan door het rode licht te lopen, en vervolgens doodgereden te worden.
Als armoedig mannetje, want Lieke wint DGK en dumpt Huub dan meteen om met een man samen te gaan wonen, ipv een opgeblazen dwergje.
Heeft Brianaal het gecomponeerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Netty schreef dat ze dit zo een mooi nummer vindt .....
Daarnaast vertelt Huub waarheden over eerdere uitspraken over de BAN groep.. Dat terwijl Eric 'ineens' goed met ze om kon gaan.. Dat is gewoon hypocriet en slinks... Dan kun je hem krijgen bij Huub, dus hij heeft even een aantal dingen verteld.. Zoals 'ik zou nog liever naar huis gaan, dan bij dat groepje horen', terwijl Eric zich er nu ineens in nestelt.. Zo ook bij Natasia, die noemt Eric eerst een vuilnisvrouwtje en een achterbaks klotewijf, terwijl hij er nu de hele dag door achterna huppelt..quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Soho het volgende:
[..]
Huub deed een boekje open over Eric, over dat hij samen met Amanda in de master bedroom wilde, om haar dekking te krijgen en om haar en Rat uit elkaar te krijgen. In de groep beaamde Eric wat Huub zei, toen hij later één op één met Amanda zat ontkende hij alles en vertelde een heel ander verhaal.
Vandaar dat Brian en Amanda nu doorhebben dat Eric een leugenaar is.
Is het niet van Stingquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft Brianaal het gecomponeerd![]()
Volgens mij klopt dit wel, ja. Eric heeft toenadering gezocht bij Amanda voor het spel, maar hij mag haar ook echt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef noucky het volgende:
Eric heeft ook altijd tegen Huub gezegd dat hij Amanda wel mocht. Dus zo vreemd moet het niet zijn voor Huub ineens. Toen Amanda in de put zat met Brian en ze kwaad was, was Eric er ook, allemaal waar. DAt Huub en Eric Amanda en Brian uit elkaar wilden halen voor het spel, allemaal waar.
Maar dan nog snap ik het punt niet van Huub. Want leugens zijn er niet.
Peter is gewoon een troll, niet teveel naar luisterenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daarnaast vertelt Huub waarheden over eerdere uitspraken over de BAN groep.. Dat terwijl Eric 'ineens' goed met ze om kon gaan.. Dat is gewoon hypocriet en slinks... Dan kun je hem krijgen bij Huub, dus hij heeft even een aantal dingen verteld.. Zoals 'ik zou nog liever naar huis gaan, dan bij dat groepje horen', terwijl Eric zich er nu ineens in nestelt.. Zo ook bij Natasia, die noemt Eric eerst een vuilnisvrouwtje en een achterbaks klotewijf, terwijl hij er nu de hele dag door achterna huppelt..
@Peter6000, het lijkt soms wel alsof jij Eric op een FOK-account bent, je maakt je eigen waarheid, je ziet je eigen ontwikkelingen... Heeeel raar, krom onderbouwd etc.
Yep.quote:
Tuurlijk. Niemand heeft hem nodig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:50 schreef CoT het volgende:
[..]
Is juist heel goed gelukt
Smeric staat nu alleen
bij de volgende stemronde is Smeric verleden tijd
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat Huub het in zijn mond gelegd heeft. Hoezo? Eric heeft beaamt wat Huub zegt, de woorden waren waarheden, zonder waardeoordeel van Huub, gaf Eric zelf toe
Huub en Eric waren (toen ze nog vrienden waren) op een slimme speltechnische manier bezig Amanda van Brian los te weken. Klopt, maar doet dit er toe? Heeft Huub toch ook niet ontkend
Inmiddels hebben Huub en Eric ruzie, en gebruikt Huub alles op een meedogenloze manier om Eric klein te krijgen (wat hem trouwens niet lukt). Huub ziet dat Eric eerst gemene dingen over mensen zegt en vervolgens bij ze slijmt, dat is niet correct en vuil, dat is wat Huub vertelt, zodat anderen niet worden misbruikt, had Eric maar eerlijk moeten zijn.. Had Eric maar niet ineens zo om moeten slaan, want daarmee is het begonnen
dat laatste laat ik voor lief, weinig toegevoegde waarde
edit - verkeerde nummer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:53 schreef easysatellite het volgende:
hoe heet dit liedje?
Je verwoordt het beter, maar zo bedoel ik het dus ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit wel, ja. Eric heeft toenadering gezocht bij Amanda voor het spel, maar hij mag haar ook echt.
En waarom zou Eric het spel niet mogen spelen? Dat is toch de bedoeling. Dat doet Huub toch ook?
Niet altijd, weet je nog met die aangiftequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef noucky het volgende:
Eric heeft ook altijd tegen Huub gezegd dat hij Amanda wel mocht.
Zelf denk ik dat Huub wat te hoogmoedig is geworden toen ie doorhad dat ie Jaap en Lieke als dekking kreeg. IPV Eric rustig te laten afvloeien heeft ie hem verstoten en daarmee een kans voor Eric gecreëert om ergens anders dekking te zoeken. En ik denk dat Eric, als hij zich sterk voelt en de juiste stok kan vinden om mee te slaan, Huub over de schreef kan laten gaan. En we weten dat Brian liever de vuile klusjes door iemand anders laat opknappen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap kruipt al naar Eric toe, omdat hij gefrustreerd is over die populariteitspoll, dat ziet Huub volledig over het hoofd.
Die vijandschap lijkt me bijzonder tijdelijk.
Dit gaat echt uiteindelijk tegen hem werken, hij piekt te vroeg.
Ik zie zelfs voor Brian grotere winstkansen.
Nee, Brian is wel in een redelijk humeur vandaag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:55 schreef farceman het volgende:
Jankt die kastnicht nu al ?
Is allemaal waar. Maar Natasia kon Eric ook niet uitstaan, heeft hem ook voor alles nog wat uitgescholden. Er zijn ook genoeg ruzies geweest tussen Eric en Brian, toen hij bij de andere kamp zat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daarnaast vertelt Huub waarheden over eerdere uitspraken over de BAN groep.. Dat terwijl Eric 'ineens' goed met ze om kon gaan.. Dat is gewoon hypocriet en slinks... Dan kun je hem krijgen bij Huub, dus hij heeft even een aantal dingen verteld.. Zoals 'ik zou nog liever naar huis gaan, dan bij dat groepje horen', terwijl Eric zich er nu ineens in nestelt.. Zo ook bij Natasia, die noemt Eric eerst een vuilnisvrouwtje en een achterbaks klotewijf, terwijl hij er nu de hele dag door achterna huppelt..
Het ZOU kunnen kloppen jah, maar met de verwoordingen van Eric erbij die hij destijds gaf richting Huub was het niet zo.. Dus hij heeft één van beide bedrogen, of Amanda, of Huub... Aangezien Huub zich niet laat naaien komt het nu naar voren, dus het is voor Eric moeilijk recht te praten... Eric probeerde vrienden te worden met twee kanten, door aan beide kanten te vertellen dat hij hem/haar koos, dat werkt niet, dan loop je één van beide kanten te bedriegen, dat is naar voren gekomen en nu voelen beide kanten zich bedrogen (omdat hij het steeds moest omdraaien, dan kiest hij Huub, dan kiest hij Amanda).. Iets wat gewoon terecht is, aangezien hij het oneerlijk heeft gespeeld... Als hij een vent was geweest had hij geen stoere praatjes gehad bij Huub en eerlijk tegen Huub gezegd dat hij met Amanda ging omdat hij leuk vond.. Maar dat kon niet, want dan zou Huub denken dat Eric kant van Amanda koos, dus vertelde hij leuke 'ik drijf ze uit elkaar' verhaaltje...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit wel, ja. Eric heeft toenadering gezocht bij Amanda voor het spel, maar hij mag haar ook echt.
En waarom zou Eric het spel niet mogen spelen? Dat is toch de bedoeling. Dat doet Huub toch ook?
Huub heeft het voordeel dat hij heel open is en vaak (al dan niet in de ogen van de mede-miljonairs) zijn kaarten op tafel legt. Hij kan dus Eric ervan beschuldigen stiekem te zijn, terwijl Eric dat niet bij hem kan. Omdat Huub bijna altijd laat merken wat zijn bedoeling was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat die gillend de poort uitrent, dan krijgen we een nieuwequote:
Natasia is net zo, maar die komt er voor uit, aangezien je niet met Amanda en Brian gaat als die aan het fozen zijn en niet met Lieke en Huub, Jaap is al helemaal een no-go, dus kiest ze voor Eric.. Maar dat geeft ze toe, ze vreet niet van twee walletjes.. Dat heeft Eric wel geprobeerd, maar dat heeft nu zijn negatieve uitwerkingenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Is allemaal waar. Maar Natasia kon Eric ook niet uitstaan, heeft hem ook voor alles nog wat uitgescholden. Er zijn ook genoeg ruzies geweest tussen Eric en Brian, toen hij bij de andere kamp zat.
Vind het niet eerlijk van Huub dat hij het spel tegen Eric gebruikt.
Maar aan de andere kant; dat is ook weer het spel, natuurlijk
Wat had Huub dan verwacht toen hij 'de vrriendschap' verbrak? Dat Eric in een hoekje zou gaan zitten wegkwijnen? Hij heeft zich aangesloten bij de andere groep, dat is zijn enige redding.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat Huub wat te hoogmoedig is geworden toen ie doorhad dat ie Jaap en Lieke als dekking kreeg. IPV Eric rustig te laten afvloeien heeft ie hem verstoten en daarmee een kans voor Eric gecreëert om ergens anders dekking te zoeken. En ik denk dat Eric, als hij zich sterk voelt en de juiste stok kan vinden om mee te slaan, Huub over de schreef kan laten gaan. En we weten dat Brian liever de vuile klusjes door iemand anders laat opknappen.
Natasia dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
Degene met de grootste bek zal diep vallen, let op mijn woorden.
Het lullige is alleen dat die stok in een kastje staat waar Huub constant naar kijkt.. Huub wil oorlog met Eric, Huub maakt oorlog met Eric.. Hij wil Eric gewoon weg, klaar, uit met de pret, dus Huub staat constant op scherp.. Het nadeel van een lang verblijf in de villa is dat mensen weinig meer tegen elkaar kunnen zeggen dat nog niet is gezegd..quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:55 schreef akveor het volgende:
Zelf denk ik dat Huub wat te hoogmoedig is geworden toen ie doorhad dat ie Jaap en Lieke als dekking kreeg. IPV Eric rustig te laten afvloeien heeft ie hem verstoten en daarmee een kans voor Eric gecreëert om ergens anders dekking te zoeken. En ik denk dat Eric, als hij zich sterk voelt en de juiste stok kan vinden om mee te slaan, Huub over de schreef kan laten gaan. En we weten dat Brian liever de vuile klusjes door iemand anders laat opknappen.
Eric is 4 maanden lang een figurant geweest, waarom zou hij nu ineens een 'sterke' speler worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:01 schreef Day het volgende:
Een ruzie tussen Huub en een sterke Eric (die zelf nooit agressief wordt) zou inderdaad wel eens de genadeklap voor Huub kunnen zijn. Maar ik zie het somber in voor Eric.
Bij mij niet op stream 2.... alleen het gekraak van het bakje zoutjes.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:05 schreef Day het volgende:
Nou zit er zowel op stream 1 + 2 een heel irritant kraakje
Dat had ik daarstraks ook alquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:05 schreef Day het volgende:
Nou zit er zowel op stream 1 + 2 een heel irritant kraakje
Wie heeft de grootste bek volgens jou?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
Degene met de grootste bek zal diep vallen, let op mijn woorden.
Inderdaad... Hij ondergaat, meer niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eric is 4 maanden lang een figurant geweest, waarom zou hij nu ineens een 'sterke' speler worden?
En denk je dat dat slim zou zijn van Jaap, gezien het enorme aantal stemmers voor Huubquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Als Jaap terror gaat uitvoeren richting Huub, dan wil ik Huub weleens zien met zijn grote bek.
Dan blijft er niks over van dat kutjoch.
forget it...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Als Jaap terror gaat uitvoeren richting Huub, dan wil ik Huub weleens zien met zijn grote bek.
Last van korte termijn geheugen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Dat wordt Mutually Assured Destruction.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Volgens mij Huub, want zijn waterval aan woorden zijn inhoudelijk nikszeggend. Hij maskeert hiermee zijn onzekerheid.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie heeft de grootste bek volgens jou?
Waarom blijft hij dan in godsnaam bij haar zitten terwijl die butler al weg isquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:08 schreef farceman het volgende:
wel erg opvallend ; elke keer als er een mannelijke butler is wijkt Brian geen seconden van zijn neukertje.
De rest van de dagen kijkt hij geen moment naar haar om
Ok dan is het goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Volgens mij Huub, want zijn waterval aan woorden zijn inhoudelijk nikszeggend. Hij maskeert hiermee zijn onzekerheid.
Hij is echt wel te pakken en ik heb het vermoeden dat Lieke het een beetje doorheeft.
Dat zijn woorden inhoudelijk nietszeggend zijn ben ik totaal niet met je eens. Maar ik geloof idd wel dat hij zeker te pakken is. Al is dat erg moeilijk voor zijn tegenspelers, zij zien nou eenmaal niet alles wat wij zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Volgens mij Huub, want zijn waterval aan woorden zijn inhoudelijk nikszeggend. Hij maskeert hiermee zijn onzekerheid.
Hij is echt wel te pakken en ik heb het vermoeden dat Lieke het een beetje doorheeft.
Dat klopt, maar Jaaps inzicht veranderde door bij Huub aan te klampen dus geen terror richting Huub uitvoerde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Last van korte termijn geheugen?
Huub was de eerste target van Jaap's terror, zonder al te veel succes overigens.
Ik zei niet 'sterke speler', ik zei 'sterke Eric'. Eric is verbaal best sterk, kan best een discussie/ruzie met Huub aan zonder agressief te worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eric is 4 maanden lang een figurant geweest, waarom zou hij nu ineens een 'sterke' speler worden?
Huub heeft sowieso zijn grootste bek, maar hij brengt de dingen op het juiste moment BINNEN de villa .. Dat wij er hier anders over denken is een tweede, maar het werkt, dat is te zien...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub was 1 van de eerste targets voor terrorjaap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Ik wilde net vragen of Natasia zwanger is van haar derde kind.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
oei oei, is Natasia zwanger van Ton?
Ben ik deels met je eens.. MAAR het probleem is dat Huub met feiten komt in veel gevallen.. Geeft daar deels zijn leuke oordeel over, maar ze zijn berust op feiten... Eric probeert de feiten helemaal te ontkennen/verdraaien, gaat verder dan er een leuke draai aan geven...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei niet 'sterke speler', ik zei 'sterke Eric'. Eric is verbaal best sterk, kan best een discussie/ruzie met Huub aan zonder agressief te worden.
Pfff dat stelde echt niks voor als je het vergelijkt met zijn latere acties, overigens vind ik dat "zonder succes" ook wel erg overdreven...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Last van korte termijn geheugen?
Huub was de eerste target van Jaap's terror, zonder al te veel succes overigens.
Laat ze die lekker zelf betalen als ze uit DGK is..quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:16 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of Natasia zwanger is van haar derde kind.![]()
De buikwandcorrectie is hard nodig.
Dat is precies wat ik een paar posts eerder probeerde duidelijk te maken, alleen veel beter verwoord!quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ben ik deels met je eens.. MAAR het probleem is dat Huub met feiten komt in veel gevallen.. Geeft daar deels zijn leuke oordeel over, maar ze zijn berust op feiten... Eric probeert de feiten helemaal te ontkennen/verdraaien, gaat verder dan er een leuke draai aan geven...
Eric let niet altijd goed op, hij zou Huub moeten pakken op domme dingen die hij doet, maar Huub speelt vaak open kaart waarbij Eric niet genoeg oplet.. Probeert hem dan te pakken op dingen die Huub al heeft uitgesproken..
Gewoon veel woorden gebruikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik een paar posts eerder probeerde duidelijk te maken, alleen veel beter verwoord!![]()
ik vind lieke anders steeds beter wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
Oh Miss Lieke gaat ook meedoen. Ik vind haar zo nep als ze Miss Terror uit gaat hangen.
Huub heeft in ieder geval wel z'n nieuwe meeloper gevonden.
Ik vond het vnv wel meevallen.. Huub was steeds bezig tegen Eric (op de bank).. Pas later kwam Lieke met haar eric-palmt-me-in verhaaltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
Oh Miss Lieke gaat ook meedoen. Ik vind haar zo nep als ze Miss Terror uit gaat hangen.
Huub heeft in ieder geval wel z'n nieuwe meeloper gevonden.
Het is soms ook allemaal moeilijk te verwoorden, Peter bedoelt het ook goed te zeggen, zoals jij ik en iedereen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik een paar posts eerder probeerde duidelijk te maken, alleen veel beter verwoord!![]()
Och, inspanning mag wel beloond worden. Jaap en Huub spannen zich het meest in voor het spel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:23 schreef noucky het volgende:
[..]
Het is soms ook allemaal moeilijk te verwoorden, Peter bedoelt het ook goed te zeggen, zoals jij ik en iedereen.
Maar al met al, Huub moet niet denken dat hij de winnaar is, want dat is hij in mijn ogen HELEMAAL NIET.
Ik kan me het ook nauwelijks voorstellen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:24 schreef Borga het volgende:
Ik denk dat Huubke hier niet populairder van gaat worden
Vind het anders een prima actie. Eric moet zo snel mogelijk naar huis !quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:24 schreef Borga het volgende:
Ik denk dat Huubke hier niet populairder van gaat worden
Dat deed ik, maar werd een beetje een vaag verhaal geloof ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gewoon veel woorden gebruiken(Huub is mijn leermeester;) )
Hij bedoelt terugkoppelingquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik geef jou de koppeling, er wordt hier een spel gespeeld.
Ik nu ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:26 schreef SiRojK het volgende:
Ik moet wel lachen om die
*stilte* [fluistermodus] het is ook niet erg [/fluistermodus]
Vandaar die bezopen meningquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gewoon veel woorden gebruiken(Huub is mijn leermeester;) )
Preciesquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef Borga het volgende:
Eindelijk betaald Huub die vieze FLIKKER terug voor zijn aanranding..
haha wat is ie goed bezig hahaquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef Borga het volgende:
Volgens tijdens de terror tegen zn datequote:Op woensdag 13 juni 2007 01:17 schreef Soho het volgende:
Eric moest volgens Huub gered worden door de productie. Wat bedoelt hij daar mee?
Dat is ook weer zoiets waarin iederen trapt. Huub houdt van sex en hij slaapt super laat en of slaapt niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef Borga het volgende:
Het gaat om de impact... het versterken van het unheimliche gevoel...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
WAt laat Huub zich weer kennen, Eric gedraagt zich veel volwassener.
Hahahah, dat Huub zich laat kennen, snap ik...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
WAt laat Huub zich weer kennen, Eric gedraagt zich veel volwassener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |