abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50395671
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK_redactie, kunnen stream 1 en 2 op Huub en Lieke svp .....
Sex op de streams heb ik wel gezien, niks boeiends aan.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_50395673
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Omdat Huub het in zijn mond gelegd heeft.

Huub en Eric waren (toen ze nog vrienden waren) op een slimme speltechnische manier bezig Amanda van Brian los te weken.

Inmiddels hebben Huub en Eric ruzie, en gebruikt Huub alles op een meedogenloze manier om Eric klein te krijgen (wat hem trouwens niet lukt).
Het is werkelijk een kakelende kip die straks beveiliging nodig heeft als hij over straat moet.

Ik zie hem ertoe in staat heel hard: 'Ik ben Huub uit DKG" te schreewen, dan door het rode licht te lopen, en vervolgens doodgereden te worden.
Als armoedig mannetje, want Lieke wint DGK en dumpt Huub dan meteen om met een man samen te gaan wonen, ipv een opgeblazen dwergje.
Is juist heel goed gelukt
Smeric staat nu alleen
bij de volgende stemronde is Smeric verleden tijd
pi_50395682
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Netty schreef dat ze dit zo een mooi nummer vindt .....
Heeft Brianaal het gecomponeerd
pi_50395701
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Soho het volgende:

[..]

Huub deed een boekje open over Eric, over dat hij samen met Amanda in de master bedroom wilde, om haar dekking te krijgen en om haar en Rat uit elkaar te krijgen. In de groep beaamde Eric wat Huub zei, toen hij later één op één met Amanda zat ontkende hij alles en vertelde een heel ander verhaal.

Vandaar dat Brian en Amanda nu doorhebben dat Eric een leugenaar is.
Daarnaast vertelt Huub waarheden over eerdere uitspraken over de BAN groep.. Dat terwijl Eric 'ineens' goed met ze om kon gaan.. Dat is gewoon hypocriet en slinks... Dan kun je hem krijgen bij Huub, dus hij heeft even een aantal dingen verteld.. Zoals 'ik zou nog liever naar huis gaan, dan bij dat groepje horen', terwijl Eric zich er nu ineens in nestelt.. Zo ook bij Natasia, die noemt Eric eerst een vuilnisvrouwtje en een achterbaks klotewijf, terwijl hij er nu de hele dag door achterna huppelt..

@Peter6000, het lijkt soms wel alsof jij Eric op een FOK-account bent, je maakt je eigen waarheid, je ziet je eigen ontwikkelingen... Heeeel raar, krom onderbouwd etc.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:52:02 #105
2018 PC eend
relativist
pi_50395709
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Heeft Brianaal het gecomponeerd
Is het niet van Sting
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:52:49 #106
58921 Day
You can fly!
pi_50395727
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef noucky het volgende:
Eric heeft ook altijd tegen Huub gezegd dat hij Amanda wel mocht. Dus zo vreemd moet het niet zijn voor Huub ineens. Toen Amanda in de put zat met Brian en ze kwaad was, was Eric er ook, allemaal waar. DAt Huub en Eric Amanda en Brian uit elkaar wilden halen voor het spel, allemaal waar.
Maar dan nog snap ik het punt niet van Huub. Want leugens zijn er niet.
Volgens mij klopt dit wel, ja. Eric heeft toenadering gezocht bij Amanda voor het spel, maar hij mag haar ook echt.
En waarom zou Eric het spel niet mogen spelen? Dat is toch de bedoeling. Dat doet Huub toch ook?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_50395735
hoe heet dit liedje?
pi_50395736
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Daarnaast vertelt Huub waarheden over eerdere uitspraken over de BAN groep.. Dat terwijl Eric 'ineens' goed met ze om kon gaan.. Dat is gewoon hypocriet en slinks... Dan kun je hem krijgen bij Huub, dus hij heeft even een aantal dingen verteld.. Zoals 'ik zou nog liever naar huis gaan, dan bij dat groepje horen', terwijl Eric zich er nu ineens in nestelt.. Zo ook bij Natasia, die noemt Eric eerst een vuilnisvrouwtje en een achterbaks klotewijf, terwijl hij er nu de hele dag door achterna huppelt..

@Peter6000, het lijkt soms wel alsof jij Eric op een FOK-account bent, je maakt je eigen waarheid, je ziet je eigen ontwikkelingen... Heeeel raar, krom onderbouwd etc.
Peter is gewoon een troll, niet teveel naar luisteren
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:54:05 #109
58921 Day
You can fly!
pi_50395757
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Is het niet van Sting
Yep.
I am gonna shine
  Moderator woensdag 13 juni 2007 @ 00:54:23 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50395763
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:50 schreef CoT het volgende:

[..]

Is juist heel goed gelukt
Smeric staat nu alleen
bij de volgende stemronde is Smeric verleden tijd
Tuurlijk. Niemand heeft hem nodig.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50395768
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat Huub het in zijn mond gelegd heeft. Hoezo? Eric heeft beaamt wat Huub zegt, de woorden waren waarheden, zonder waardeoordeel van Huub, gaf Eric zelf toe

Huub en Eric waren (toen ze nog vrienden waren) op een slimme speltechnische manier bezig Amanda van Brian los te weken. Klopt, maar doet dit er toe? Heeft Huub toch ook niet ontkend

Inmiddels hebben Huub en Eric ruzie, en gebruikt Huub alles op een meedogenloze manier om Eric klein te krijgen (wat hem trouwens niet lukt). Huub ziet dat Eric eerst gemene dingen over mensen zegt en vervolgens bij ze slijmt, dat is niet correct en vuil, dat is wat Huub vertelt, zodat anderen niet worden misbruikt, had Eric maar eerlijk moeten zijn.. Had Eric maar niet ineens zo om moeten slaan, want daarmee is het begonnen

dat laatste laat ik voor lief, weinig toegevoegde waarde

[ Bericht 1% gewijzigd door SiRojK op 13-06-2007 01:07:13 ]
pi_50395778
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:54 schreef Day het volgende:

[..]

Yep.
wat is de titel dan?
pi_50395779
Jankt die kastnicht nu al ?
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 00:55:11 #114
137949 Disana
pi_50395780
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:53 schreef easysatellite het volgende:
hoe heet dit liedje?
edit - verkeerde nummer.

Dit is het goede nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=rCNJBopK25I
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 00:55:23 #115
128220 Peter6000
pi_50395784
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:52 schreef Day het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dit wel, ja. Eric heeft toenadering gezocht bij Amanda voor het spel, maar hij mag haar ook echt.
En waarom zou Eric het spel niet mogen spelen? Dat is toch de bedoeling. Dat doet Huub toch ook?
Je verwoordt het beter, maar zo bedoel ik het dus ook.

Alleen Huub heeft er vanavond een woordenstroom van zo`n 45 minuten tegenaan gegooid, dùs volgens 'iedereen' heeft hij natuurlijk gelijk.

Het zou mij verbazen als Eric blijft hoor, maar wat Huub doet heeft 10 keer zo weinig te maken met vriendschap, als wat hij Eric verwijt. (wat een mooie volzin, Day werkt altijd inspirerend).
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:55:36 #116
2018 PC eend
relativist
pi_50395789
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef noucky het volgende:
Eric heeft ook altijd tegen Huub gezegd dat hij Amanda wel mocht.
Niet altijd, weet je nog met die aangifte
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:55:42 #117
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50395790
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Jaap kruipt al naar Eric toe, omdat hij gefrustreerd is over die populariteitspoll, dat ziet Huub volledig over het hoofd.

Die vijandschap lijkt me bijzonder tijdelijk.
Dit gaat echt uiteindelijk tegen hem werken, hij piekt te vroeg.
Ik zie zelfs voor Brian grotere winstkansen.
Zelf denk ik dat Huub wat te hoogmoedig is geworden toen ie doorhad dat ie Jaap en Lieke als dekking kreeg. IPV Eric rustig te laten afvloeien heeft ie hem verstoten en daarmee een kans voor Eric gecreëert om ergens anders dekking te zoeken. En ik denk dat Eric, als hij zich sterk voelt en de juiste stok kan vinden om mee te slaan, Huub over de schreef kan laten gaan. En we weten dat Brian liever de vuile klusjes door iemand anders laat opknappen.
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 00:56:31 #118
128220 Peter6000
pi_50395814
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:55 schreef farceman het volgende:
Jankt die kastnicht nu al ?
Nee, Brian is wel in een redelijk humeur vandaag.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:57:21 #119
58921 Day
You can fly!
pi_50395832
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Is allemaal waar. Maar Natasia kon Eric ook niet uitstaan, heeft hem ook voor alles nog wat uitgescholden. Er zijn ook genoeg ruzies geweest tussen Eric en Brian, toen hij bij de andere kamp zat.
Vind het niet eerlijk van Huub dat hij het spel tegen Eric gebruikt.

Maar aan de andere kant; dat is ook weer het spel, natuurlijk
I am gonna shine
pi_50395888
quote:

[..]

Het ZOU kunnen kloppen jah, maar met de verwoordingen van Eric erbij die hij destijds gaf richting Huub was het niet zo.. Dus hij heeft één van beide bedrogen, of Amanda, of Huub... Aangezien Huub zich niet laat naaien komt het nu naar voren, dus het is voor Eric moeilijk recht te praten... Eric probeerde vrienden te worden met twee kanten, door aan beide kanten te vertellen dat hij hem/haar koos, dat werkt niet, dan loop je één van beide kanten te bedriegen, dat is naar voren gekomen en nu voelen beide kanten zich bedrogen (omdat hij het steeds moest omdraaien, dan kiest hij Huub, dan kiest hij Amanda).. Iets wat gewoon terecht is, aangezien hij het oneerlijk heeft gespeeld... Als hij een vent was geweest had hij geen stoere praatjes gehad bij Huub en eerlijk tegen Huub gezegd dat hij met Amanda ging omdat hij leuk vond.. Maar dat kon niet, want dan zou Huub denken dat Eric kant van Amanda koos, dus vertelde hij leuke 'ik drijf ze uit elkaar' verhaaltje...

Maargoed, dit blijft het 'het ZOU kunnen' verhaaltje.. Er is ook nog een andere kant, de kant dat Amanda gewoon misbruikte, die kant is nog lelijker
pi_50395891
quote:

[..]

Huub heeft het voordeel dat hij heel open is en vaak (al dan niet in de ogen van de mede-miljonairs) zijn kaarten op tafel legt. Hij kan dus Eric ervan beschuldigen stiekem te zijn, terwijl Eric dat niet bij hem kan. Omdat Huub bijna altijd laat merken wat zijn bedoeling was.

Het plan om Brian en Amanda uit elkaar te krijgen was volgens mij nog wel meer van Huub dan van Eric. Maar Huub heeft het ook gewoon tegen Brian gezegd in de Private Room.

Huub speelt ook het spel, maar er zijn weinig momenten waarop ze hem daarop kunnen pakken. En aan stiekem gedoe hebben ze nou eenmaal een hekel. Dus als Eric in de groep beaamt dat hij sneaky bezig was is het logisch dat ze hem met z'n allen aanvallen.

Da's het vreemde van dit spel. Iedereen is bezig met het spel en plannetjes aan het smeden. Maar als ze je erop betrappen is ineens iedereen verontwaardigd.

Edit: Het is een langere post geworden dan de bedoeling was. Hoop dat het een beetje duidelijk overkomt, ben nogal dronken
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:00:30 #122
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_50395908
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Tuurlijk. Niemand heeft hem nodig.
Ik heb toch liever dat die gillend de poort uitrent, dan krijgen we een nieuwe
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_50395915
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:57 schreef Day het volgende:

[..]

Is allemaal waar. Maar Natasia kon Eric ook niet uitstaan, heeft hem ook voor alles nog wat uitgescholden. Er zijn ook genoeg ruzies geweest tussen Eric en Brian, toen hij bij de andere kamp zat.
Vind het niet eerlijk van Huub dat hij het spel tegen Eric gebruikt.

Maar aan de andere kant; dat is ook weer het spel, natuurlijk
Natasia is net zo, maar die komt er voor uit, aangezien je niet met Amanda en Brian gaat als die aan het fozen zijn en niet met Lieke en Huub, Jaap is al helemaal een no-go, dus kiest ze voor Eric.. Maar dat geeft ze toe, ze vreet niet van twee walletjes.. Dat heeft Eric wel geprobeerd, maar dat heeft nu zijn negatieve uitwerkingen
pi_50395922
Degene met de grootste bek zal diep vallen, let op mijn woorden.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:01:28 #125
58921 Day
You can fly!
pi_50395931
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:55 schreef akveor het volgende:

[..]

Zelf denk ik dat Huub wat te hoogmoedig is geworden toen ie doorhad dat ie Jaap en Lieke als dekking kreeg. IPV Eric rustig te laten afvloeien heeft ie hem verstoten en daarmee een kans voor Eric gecreëert om ergens anders dekking te zoeken. En ik denk dat Eric, als hij zich sterk voelt en de juiste stok kan vinden om mee te slaan, Huub over de schreef kan laten gaan. En we weten dat Brian liever de vuile klusjes door iemand anders laat opknappen.
Wat had Huub dan verwacht toen hij 'de vrriendschap' verbrak? Dat Eric in een hoekje zou gaan zitten wegkwijnen? Hij heeft zich aangesloten bij de andere groep, dat is zijn enige redding.

Een ruzie tussen Huub en een sterke Eric (die zelf nooit agressief wordt) zou inderdaad wel eens de genadeklap voor Huub kunnen zijn. Maar ik zie het somber in voor Eric.
I am gonna shine
pi_50395967
Brianaal:Een compliment maakt aminozuren in je lichaam open die je goed doen voelen
pi_50395997
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
Natasia dus.
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:05:40 #128
58921 Day
You can fly!
pi_50396020
Nou zit er zowel op stream 1 + 2 een heel irritant kraakje
I am gonna shine
pi_50396035
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:55 schreef akveor het volgende:
Het lullige is alleen dat die stok in een kastje staat waar Huub constant naar kijkt.. Huub wil oorlog met Eric, Huub maakt oorlog met Eric.. Hij wil Eric gewoon weg, klaar, uit met de pret, dus Huub staat constant op scherp.. Het nadeel van een lang verblijf in de villa is dat mensen weinig meer tegen elkaar kunnen zeggen dat nog niet is gezegd..
pi_50396045
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:01 schreef Day het volgende:
Een ruzie tussen Huub en een sterke Eric (die zelf nooit agressief wordt) zou inderdaad wel eens de genadeklap voor Huub kunnen zijn. Maar ik zie het somber in voor Eric.
Eric is 4 maanden lang een figurant geweest, waarom zou hij nu ineens een 'sterke' speler worden?
pi_50396046
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:05 schreef Day het volgende:
Bij mij niet op stream 2.... alleen het gekraak van het bakje zoutjes.
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:06:49 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50396047
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:05 schreef Day het volgende:
Dat had ik daarstraks ook al !
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_50396065
Als Jaap terror gaat uitvoeren richting Huub, dan wil ik Huub weleens zien met zijn grote bek.
Dan blijft er niks over van dat kutjoch.
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:07:33 #134
2018 PC eend
relativist
pi_50396068
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
Wie heeft de grootste bek volgens jou?
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:07:34 #135
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50396071
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Eric is 4 maanden lang een figurant geweest, waarom zou hij nu ineens een 'sterke' speler worden?
Inderdaad... Hij ondergaat, meer niet.

In zijn topperiode met Huub was ook voornamelijk Huub die de maat aangaf.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 01:08:25 #136
137949 Disana
pi_50396099
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Als Jaap terror gaat uitvoeren richting Huub, dan wil ik Huub weleens zien met zijn grote bek.
En denk je dat dat slim zou zijn van Jaap, gezien het enorme aantal stemmers voor Huub
pi_50396105
wel erg opvallend ; elke keer als er een mannelijke butler is wijkt Brian geen seconden van zijn neukertje.
De rest van de dagen kijkt hij geen moment naar haar om
pi_50396106
quote:
forget it...
pi_50396109
quote:
Last van korte termijn geheugen?
Huub was de eerste target van Jaap's terror, zonder al te veel succes overigens.
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:09:00 #140
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50396114
quote:
Dat wordt Mutually Assured Destruction.
Geen van beide zal hieraan durven te beginnen.
pi_50396149
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wie heeft de grootste bek volgens jou?
Volgens mij Huub, want zijn waterval aan woorden zijn inhoudelijk nikszeggend. Hij maskeert hiermee zijn onzekerheid.
Hij is echt wel te pakken en ik heb het vermoeden dat Lieke het een beetje doorheeft.
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:11:43 #142
2018 PC eend
relativist
pi_50396188
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:08 schreef farceman het volgende:
wel erg opvallend ; elke keer als er een mannelijke butler is wijkt Brian geen seconden van zijn neukertje.
De rest van de dagen kijkt hij geen moment naar haar om
Waarom blijft hij dan in godsnaam bij haar zitten terwijl die butler al weg is
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:12:16 #143
2018 PC eend
relativist
pi_50396202
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:10 schreef noucky het volgende:

[..]

Volgens mij Huub, want zijn waterval aan woorden zijn inhoudelijk nikszeggend. Hij maskeert hiermee zijn onzekerheid.
Hij is echt wel te pakken en ik heb het vermoeden dat Lieke het een beetje doorheeft.
Ok dan is het goed
pi_50396207
quote:

[..]

Dat zijn woorden inhoudelijk nietszeggend zijn ben ik totaal niet met je eens. Maar ik geloof idd wel dat hij zeker te pakken is. Al is dat erg moeilijk voor zijn tegenspelers, zij zien nou eenmaal niet alles wat wij zien.
pi_50396211
Japio heeft denk op zijn donder gehad achter.
Bonden met Eric mag niet.
pi_50396216
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:08 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Huub was de eerste target van Jaap's terror, zonder al te veel succes overigens.
Dat klopt, maar Jaaps inzicht veranderde door bij Huub aan te klampen dus geen terror richting Huub uitvoerde.
Ik hoop dat Jaap een andere tactiek bedenkt.
pi_50396219
En Brian probeert Amanda weer de les te lezen....
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 01:13:07 #148
128220 Peter6000
pi_50396227
Huub draagt Jaap op, Eric te confronteren met de onwaarheden (het lullige puntje mbt Amanda en de masterbedroom).

Eens kijken of Jaap hierin mee gaat.

Vermoedelijk niet: Jaap zegt dat hij te moe is.
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:13:11 #149
58921 Day
You can fly!
pi_50396228
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik zei niet 'sterke speler', ik zei 'sterke Eric'. Eric is verbaal best sterk, kan best een discussie/ruzie met Huub aan zonder agressief te worden.
I am gonna shine
pi_50396231
quote:

[..]

Huub heeft sowieso zijn grootste bek, maar hij brengt de dingen op het juiste moment BINNEN de villa .. Dat wij er hier anders over denken is een tweede, maar het werkt, dat is te zien...
Wie moet hem daar dan op pakken?
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 01:14:28 #151
128220 Peter6000
pi_50396256
Zouden deze woordjes nog wel effect hebben op Eric.
pi_50396274
Maskeert zijn onzekerheid?? Wat is dit nou weer voor lagere school psychologie, alsof je de man zelf kent.
pi_50396277
oei oei, is Natasia zwanger van Ton?
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:15:53 #154
38396 mazaru
pi_50396287
quote:
Huub was 1 van de eerste targets voor terrorjaap.
En daar boekte Jaap weinig succes mee.
Als hij bij Brrr had gedaan, wat hij bij Huub heeft gedaan, dan was die helemaal doorgedraaid.
pi_50396299
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
oei oei, is Natasia zwanger van Ton?
Ik wilde net vragen of Natasia zwanger is van haar derde kind.

De buikwandcorrectie is hard nodig.
pi_50396304
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:13 schreef Day het volgende:

[..]

Ik zei niet 'sterke speler', ik zei 'sterke Eric'. Eric is verbaal best sterk, kan best een discussie/ruzie met Huub aan zonder agressief te worden.
Ben ik deels met je eens.. MAAR het probleem is dat Huub met feiten komt in veel gevallen.. Geeft daar deels zijn leuke oordeel over, maar ze zijn berust op feiten... Eric probeert de feiten helemaal te ontkennen/verdraaien, gaat verder dan er een leuke draai aan geven...

Eric let niet altijd goed op, hij zou Huub moeten pakken op domme dingen die hij doet, maar Huub speelt vaak open kaart waarbij Eric niet genoeg oplet.. Probeert hem dan te pakken op dingen die Huub al heeft uitgesproken..

Eric begint vaak te schreeuwen als hij goede punten heeft, probeert ze er dan zo in te wrijven, terwijl het al duidelijk is dat Huub dan gewoon terugschreeuwt en er weinig van meekrijgt.. Hij zou Huub slimmer moeten aanpakken, dingen onthouden, Huub daar op pakken, maar daar dan uit zichzelf mee komen.. Meestal komt Eric met dingen nadat Huub is begonnen, dan loop je sowieso al één stap achter
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:17:13 #157
2018 PC eend
relativist
pi_50396319
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:08 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Pfff dat stelde echt niks voor als je het vergelijkt met zijn latere acties, overigens vind ik dat "zonder succes" ook wel erg overdreven...
pi_50396324
Eric moest volgens Huub gered worden door de productie. Wat bedoelt hij daar mee?
pi_50396327
Als ik kijk naar het gedrag van Huub zaternacht, waarbij Huub zijn zin niet kreeg en Lieke echt directe vragen aan Huub stelde, kreeg Lieke ook een hele waterval aan woorden over zich heen.
Huub kan stomweg niet luisteren of iets aannemen wat hem aangaat. Hij maskeert dat door een waterval aan woorden waardoor hij zijn zwakte niet hoeft te tonen.
pi_50396334
Ohhh JEEEE Huub zei FLIKKER.....

Wat nu ????
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_50396351
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:16 schreef Soho het volgende:

[..]

Ik wilde net vragen of Natasia zwanger is van haar derde kind.

De buikwandcorrectie is hard nodig.
Laat ze die lekker zelf betalen als ze uit DGK is..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50396355
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:16 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Ben ik deels met je eens.. MAAR het probleem is dat Huub met feiten komt in veel gevallen.. Geeft daar deels zijn leuke oordeel over, maar ze zijn berust op feiten... Eric probeert de feiten helemaal te ontkennen/verdraaien, gaat verder dan er een leuke draai aan geven...

Eric let niet altijd goed op, hij zou Huub moeten pakken op domme dingen die hij doet, maar Huub speelt vaak open kaart waarbij Eric niet genoeg oplet.. Probeert hem dan te pakken op dingen die Huub al heeft uitgesproken..
Dat is precies wat ik een paar posts eerder probeerde duidelijk te maken, alleen veel beter verwoord!
pi_50396363
Brian geeft Amanda alleen maar sturing, hij draagt haar niks op.
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:20:21 #164
38396 mazaru
pi_50396377
Minstens een maand of zeven

† In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 01:20:43 #165
137949 Disana
pi_50396382
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
Minstens een maand of zeven

[afbeelding]
Die borsten zijn trouwens echt niet mooi geworden.
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 01:20:48 #166
128220 Peter6000
pi_50396385

Bingo.
pi_50396388
Ik ben even op vakantie geweest ..Die nieuwe borsten en die buik van Zdngmw...
Wat een ramp
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:20:59 #168
58921 Day
You can fly!
pi_50396389
Oh Miss Lieke gaat ook meedoen. Ik vind haar zo nep als ze Miss Terror uit gaat hangen.

Huub heeft in ieder geval wel z'n nieuwe meeloper gevonden.
I am gonna shine
pi_50396402
Ik geef jou de koppeling, er wordt hier een spel gespeeld.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50396406
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:19 schreef Soho het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik een paar posts eerder probeerde duidelijk te maken, alleen veel beter verwoord!
Gewoon veel woorden gebruiken (Huub is mijn leermeester;) )
pi_50396431
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
Oh Miss Lieke gaat ook meedoen. Ik vind haar zo nep als ze Miss Terror uit gaat hangen.

ik vind lieke anders steeds beter worden
pi_50396433
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:

Ik vond het vnv wel meevallen.. Huub was steeds bezig tegen Eric (op de bank).. Pas later kwam Lieke met haar eric-palmt-me-in verhaaltje , dacht dat ze eerder zou willen meeliften
pi_50396436
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:19 schreef Soho het volgende:

[..]

Het is soms ook allemaal moeilijk te verwoorden, Peter bedoelt het ook goed te zeggen, zoals jij ik en iedereen.
Maar al met al, Huub moet niet denken dat hij de winnaar is, want dat is hij in mijn ogen HELEMAAL NIET.
pi_50396449
Ik denk dat Huubke hier niet populairder van gaat worden
pi_50396454
Ik vraag me af of dit een slimme actie is van Huub, misschien kan hij beter iedereen laten slapen zodat zijn gesprek zijn uitwerkingen heeft... Nu krijgen ze een beetje een nare nasmaak denk ik

@Noucky: peter snapt er niets van, die denkt dat Huub vnv de grote verliezer was.....
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 01:24:49 #176
137949 Disana
pi_50396461
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:23 schreef noucky het volgende:

[..]

Het is soms ook allemaal moeilijk te verwoorden, Peter bedoelt het ook goed te zeggen, zoals jij ik en iedereen.
Maar al met al, Huub moet niet denken dat hij de winnaar is, want dat is hij in mijn ogen HELEMAAL NIET.
Och, inspanning mag wel beloond worden. Jaap en Huub spannen zich het meest in voor het spel.
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 01:24:56 #177
128220 Peter6000
pi_50396463
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:24 schreef Borga het volgende:
Ik kan me het ook nauwelijks voorstellen.

Maar het hangt sterk af van de manier waarop het op tv gebracht wordt.
pi_50396471
Eindelijk betaald Huub die vieze FLIKKER terug voor zijn aanranding..
pi_50396475
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:24 schreef Borga het volgende:
Vind het anders een prima actie. Eric moet zo snel mogelijk naar huis !
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_50396478
WAt laat Huub zich weer kennen, Eric gedraagt zich veel volwassener.
pi_50396481
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:21 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Dat deed ik, maar werd een beetje een vaag verhaal geloof ik.
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:25:47 #182
2018 PC eend
relativist
pi_50396486
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik geef jou de koppeling, er wordt hier een spel gespeeld.
Hij bedoelt terugkoppeling
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 01:26:14 #183
128220 Peter6000
pi_50396499
Ach gut, ze gaan elkaar aanvullen.
pi_50396506
Ik moet wel lachen om die

*stilte* [fluistermodus] het is ook niet erg [/fluistermodus]
pi_50396513
Hopelijk pakken ze die aanrander aan tot die jankend wegloopt
pi_50396521
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:26 schreef SiRojK het volgende:
Ik moet wel lachen om die

*stilte* [fluistermodus] het is ook niet erg [/fluistermodus]
Ik nu ook
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:28:11 #187
2018 PC eend
relativist
pi_50396533
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:21 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Vandaar die bezopen mening
pi_50396536
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef Borga het volgende:
Precies
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50396541
quote:
haha wat is ie goed bezig haha
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:28:58 #190
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50396547
Altijd fijn om naar te kijken zo'n geestelijke mishandeling midden in de nacht.
Op woensdag 13 juni 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
Vandaar die bezopen mening
pi_50396555
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:17 schreef Soho het volgende:
Eric moest volgens Huub gered worden door de productie. Wat bedoelt hij daar mee?
Volgens tijdens de terror tegen zn date
Of het gaat nog over die aanranding van die viespeuk
pi_50396568
quote:
Dat is ook weer zoiets waarin iederen trapt. Huub houdt van sex en hij slaapt super laat en of slaapt niet.
Huub maakt mij niet wijs dat hij sliep, hij geniet van aanrakingen.
Ik trap er niet meer in. Huub is een grote klootzak.
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:30:02 #194
2018 PC eend
relativist
pi_50396572
Huub: ik heb liever 3 brians in huis, dan 1 eric
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:30:10 #195
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50396577
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Het gaat om de impact... het versterken van het unheimliche gevoel...
Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Hahahah, dat Huub zich laat kennen, snap ik...
Maar Eric gedraagt zich niet volwassen, die doet zijn ogen dicht en sluit zich af voor de rest, volwassen
pi_50396581
Eric doet weer alsof hij slaapt, net zoals de avond dat hij getergd werd door Amanda en Jaap na zijn ontslagronde. En toen was hij zo boos op Huub dat hij hem 6 minuten alleen liet. Hoe kut moet hij zich nu wel niet voelen, nu helemaal niemand hem nog kan helpen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:31:02 #198
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_50396591
Hahaha wat een praktijken

Ben benieuwd hoe lang het nog door gaat
pi_50396593
Huub: Zien we morgen weer Natrasha, omdat je het niet meer aankan...

Die komt vast hard aan
pi_50396601
jezus wat komt dr uit z'n mond zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')