Huub was 1 van de eerste targets voor terrorjaap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Als Jaap terror gaat uitvoeren richting Huub, dan wil ik Huub weleens zien met zijn grote bek.
Dan blijft er niks over van dat kutjoch.
Ik wilde net vragen of Natasia zwanger is van haar derde kind.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
oei oei, is Natasia zwanger van Ton?
Ben ik deels met je eens.. MAAR het probleem is dat Huub met feiten komt in veel gevallen.. Geeft daar deels zijn leuke oordeel over, maar ze zijn berust op feiten... Eric probeert de feiten helemaal te ontkennen/verdraaien, gaat verder dan er een leuke draai aan geven...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei niet 'sterke speler', ik zei 'sterke Eric'. Eric is verbaal best sterk, kan best een discussie/ruzie met Huub aan zonder agressief te worden.
Pfff dat stelde echt niks voor als je het vergelijkt met zijn latere acties, overigens vind ik dat "zonder succes" ook wel erg overdreven...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Last van korte termijn geheugen?
Huub was de eerste target van Jaap's terror, zonder al te veel succes overigens.
Laat ze die lekker zelf betalen als ze uit DGK is..quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:16 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of Natasia zwanger is van haar derde kind.![]()
De buikwandcorrectie is hard nodig.
Dat is precies wat ik een paar posts eerder probeerde duidelijk te maken, alleen veel beter verwoord!quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ben ik deels met je eens.. MAAR het probleem is dat Huub met feiten komt in veel gevallen.. Geeft daar deels zijn leuke oordeel over, maar ze zijn berust op feiten... Eric probeert de feiten helemaal te ontkennen/verdraaien, gaat verder dan er een leuke draai aan geven...
Eric let niet altijd goed op, hij zou Huub moeten pakken op domme dingen die hij doet, maar Huub speelt vaak open kaart waarbij Eric niet genoeg oplet.. Probeert hem dan te pakken op dingen die Huub al heeft uitgesproken..
Gewoon veel woorden gebruikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik een paar posts eerder probeerde duidelijk te maken, alleen veel beter verwoord!![]()
ik vind lieke anders steeds beter wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
Oh Miss Lieke gaat ook meedoen. Ik vind haar zo nep als ze Miss Terror uit gaat hangen.
Huub heeft in ieder geval wel z'n nieuwe meeloper gevonden.
Ik vond het vnv wel meevallen.. Huub was steeds bezig tegen Eric (op de bank).. Pas later kwam Lieke met haar eric-palmt-me-in verhaaltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
Oh Miss Lieke gaat ook meedoen. Ik vind haar zo nep als ze Miss Terror uit gaat hangen.
Huub heeft in ieder geval wel z'n nieuwe meeloper gevonden.
Het is soms ook allemaal moeilijk te verwoorden, Peter bedoelt het ook goed te zeggen, zoals jij ik en iedereen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik een paar posts eerder probeerde duidelijk te maken, alleen veel beter verwoord!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |