abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50395671
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK_redactie, kunnen stream 1 en 2 op Huub en Lieke svp .....
Sex op de streams heb ik wel gezien, niks boeiends aan.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_50395673
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Omdat Huub het in zijn mond gelegd heeft.

Huub en Eric waren (toen ze nog vrienden waren) op een slimme speltechnische manier bezig Amanda van Brian los te weken.

Inmiddels hebben Huub en Eric ruzie, en gebruikt Huub alles op een meedogenloze manier om Eric klein te krijgen (wat hem trouwens niet lukt).
Het is werkelijk een kakelende kip die straks beveiliging nodig heeft als hij over straat moet.

Ik zie hem ertoe in staat heel hard: 'Ik ben Huub uit DKG" te schreewen, dan door het rode licht te lopen, en vervolgens doodgereden te worden.
Als armoedig mannetje, want Lieke wint DGK en dumpt Huub dan meteen om met een man samen te gaan wonen, ipv een opgeblazen dwergje.
Is juist heel goed gelukt
Smeric staat nu alleen
bij de volgende stemronde is Smeric verleden tijd
pi_50395682
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Netty schreef dat ze dit zo een mooi nummer vindt .....
Heeft Brianaal het gecomponeerd
pi_50395701
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Soho het volgende:

[..]

Huub deed een boekje open over Eric, over dat hij samen met Amanda in de master bedroom wilde, om haar dekking te krijgen en om haar en Rat uit elkaar te krijgen. In de groep beaamde Eric wat Huub zei, toen hij later één op één met Amanda zat ontkende hij alles en vertelde een heel ander verhaal.

Vandaar dat Brian en Amanda nu doorhebben dat Eric een leugenaar is.
Daarnaast vertelt Huub waarheden over eerdere uitspraken over de BAN groep.. Dat terwijl Eric 'ineens' goed met ze om kon gaan.. Dat is gewoon hypocriet en slinks... Dan kun je hem krijgen bij Huub, dus hij heeft even een aantal dingen verteld.. Zoals 'ik zou nog liever naar huis gaan, dan bij dat groepje horen', terwijl Eric zich er nu ineens in nestelt.. Zo ook bij Natasia, die noemt Eric eerst een vuilnisvrouwtje en een achterbaks klotewijf, terwijl hij er nu de hele dag door achterna huppelt..

@Peter6000, het lijkt soms wel alsof jij Eric op een FOK-account bent, je maakt je eigen waarheid, je ziet je eigen ontwikkelingen... Heeeel raar, krom onderbouwd etc.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:52:02 #105
2018 PC eend
relativist
pi_50395709
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Heeft Brianaal het gecomponeerd
Is het niet van Sting
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:52:49 #106
58921 Day
You can fly!
pi_50395727
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef noucky het volgende:
Eric heeft ook altijd tegen Huub gezegd dat hij Amanda wel mocht. Dus zo vreemd moet het niet zijn voor Huub ineens. Toen Amanda in de put zat met Brian en ze kwaad was, was Eric er ook, allemaal waar. DAt Huub en Eric Amanda en Brian uit elkaar wilden halen voor het spel, allemaal waar.
Maar dan nog snap ik het punt niet van Huub. Want leugens zijn er niet.
Volgens mij klopt dit wel, ja. Eric heeft toenadering gezocht bij Amanda voor het spel, maar hij mag haar ook echt.
En waarom zou Eric het spel niet mogen spelen? Dat is toch de bedoeling. Dat doet Huub toch ook?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_50395735
hoe heet dit liedje?
pi_50395736
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Daarnaast vertelt Huub waarheden over eerdere uitspraken over de BAN groep.. Dat terwijl Eric 'ineens' goed met ze om kon gaan.. Dat is gewoon hypocriet en slinks... Dan kun je hem krijgen bij Huub, dus hij heeft even een aantal dingen verteld.. Zoals 'ik zou nog liever naar huis gaan, dan bij dat groepje horen', terwijl Eric zich er nu ineens in nestelt.. Zo ook bij Natasia, die noemt Eric eerst een vuilnisvrouwtje en een achterbaks klotewijf, terwijl hij er nu de hele dag door achterna huppelt..

@Peter6000, het lijkt soms wel alsof jij Eric op een FOK-account bent, je maakt je eigen waarheid, je ziet je eigen ontwikkelingen... Heeeel raar, krom onderbouwd etc.
Peter is gewoon een troll, niet teveel naar luisteren
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:54:05 #109
58921 Day
You can fly!
pi_50395757
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Is het niet van Sting
Yep.
I am gonna shine
  Moderator woensdag 13 juni 2007 @ 00:54:23 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50395763
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:50 schreef CoT het volgende:

[..]

Is juist heel goed gelukt
Smeric staat nu alleen
bij de volgende stemronde is Smeric verleden tijd
Tuurlijk. Niemand heeft hem nodig.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50395768
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat Huub het in zijn mond gelegd heeft. Hoezo? Eric heeft beaamt wat Huub zegt, de woorden waren waarheden, zonder waardeoordeel van Huub, gaf Eric zelf toe

Huub en Eric waren (toen ze nog vrienden waren) op een slimme speltechnische manier bezig Amanda van Brian los te weken. Klopt, maar doet dit er toe? Heeft Huub toch ook niet ontkend

Inmiddels hebben Huub en Eric ruzie, en gebruikt Huub alles op een meedogenloze manier om Eric klein te krijgen (wat hem trouwens niet lukt). Huub ziet dat Eric eerst gemene dingen over mensen zegt en vervolgens bij ze slijmt, dat is niet correct en vuil, dat is wat Huub vertelt, zodat anderen niet worden misbruikt, had Eric maar eerlijk moeten zijn.. Had Eric maar niet ineens zo om moeten slaan, want daarmee is het begonnen

dat laatste laat ik voor lief, weinig toegevoegde waarde

[ Bericht 1% gewijzigd door SiRojK op 13-06-2007 01:07:13 ]
pi_50395778
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:54 schreef Day het volgende:

[..]

Yep.
wat is de titel dan?
pi_50395779
Jankt die kastnicht nu al ?
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 00:55:11 #114
137949 Disana
pi_50395780
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:53 schreef easysatellite het volgende:
hoe heet dit liedje?
edit - verkeerde nummer.

Dit is het goede nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=rCNJBopK25I
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 00:55:23 #115
128220 Peter6000
pi_50395784
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:52 schreef Day het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dit wel, ja. Eric heeft toenadering gezocht bij Amanda voor het spel, maar hij mag haar ook echt.
En waarom zou Eric het spel niet mogen spelen? Dat is toch de bedoeling. Dat doet Huub toch ook?
Je verwoordt het beter, maar zo bedoel ik het dus ook.

Alleen Huub heeft er vanavond een woordenstroom van zo`n 45 minuten tegenaan gegooid, dùs volgens 'iedereen' heeft hij natuurlijk gelijk.

Het zou mij verbazen als Eric blijft hoor, maar wat Huub doet heeft 10 keer zo weinig te maken met vriendschap, als wat hij Eric verwijt. (wat een mooie volzin, Day werkt altijd inspirerend).
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:55:36 #116
2018 PC eend
relativist
pi_50395789
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef noucky het volgende:
Eric heeft ook altijd tegen Huub gezegd dat hij Amanda wel mocht.
Niet altijd, weet je nog met die aangifte
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:55:42 #117
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50395790
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:49 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Jaap kruipt al naar Eric toe, omdat hij gefrustreerd is over die populariteitspoll, dat ziet Huub volledig over het hoofd.

Die vijandschap lijkt me bijzonder tijdelijk.
Dit gaat echt uiteindelijk tegen hem werken, hij piekt te vroeg.
Ik zie zelfs voor Brian grotere winstkansen.
Zelf denk ik dat Huub wat te hoogmoedig is geworden toen ie doorhad dat ie Jaap en Lieke als dekking kreeg. IPV Eric rustig te laten afvloeien heeft ie hem verstoten en daarmee een kans voor Eric gecreëert om ergens anders dekking te zoeken. En ik denk dat Eric, als hij zich sterk voelt en de juiste stok kan vinden om mee te slaan, Huub over de schreef kan laten gaan. En we weten dat Brian liever de vuile klusjes door iemand anders laat opknappen.
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 00:56:31 #118
128220 Peter6000
pi_50395814
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:55 schreef farceman het volgende:
Jankt die kastnicht nu al ?
Nee, Brian is wel in een redelijk humeur vandaag.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:57:21 #119
58921 Day
You can fly!
pi_50395832
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:51 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Is allemaal waar. Maar Natasia kon Eric ook niet uitstaan, heeft hem ook voor alles nog wat uitgescholden. Er zijn ook genoeg ruzies geweest tussen Eric en Brian, toen hij bij de andere kamp zat.
Vind het niet eerlijk van Huub dat hij het spel tegen Eric gebruikt.

Maar aan de andere kant; dat is ook weer het spel, natuurlijk
I am gonna shine
pi_50395888
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:52 schreef Day het volgende:

[..]

Het ZOU kunnen kloppen jah, maar met de verwoordingen van Eric erbij die hij destijds gaf richting Huub was het niet zo.. Dus hij heeft één van beide bedrogen, of Amanda, of Huub... Aangezien Huub zich niet laat naaien komt het nu naar voren, dus het is voor Eric moeilijk recht te praten... Eric probeerde vrienden te worden met twee kanten, door aan beide kanten te vertellen dat hij hem/haar koos, dat werkt niet, dan loop je één van beide kanten te bedriegen, dat is naar voren gekomen en nu voelen beide kanten zich bedrogen (omdat hij het steeds moest omdraaien, dan kiest hij Huub, dan kiest hij Amanda).. Iets wat gewoon terecht is, aangezien hij het oneerlijk heeft gespeeld... Als hij een vent was geweest had hij geen stoere praatjes gehad bij Huub en eerlijk tegen Huub gezegd dat hij met Amanda ging omdat hij leuk vond.. Maar dat kon niet, want dan zou Huub denken dat Eric kant van Amanda koos, dus vertelde hij leuke 'ik drijf ze uit elkaar' verhaaltje...

Maargoed, dit blijft het 'het ZOU kunnen' verhaaltje.. Er is ook nog een andere kant, de kant dat Amanda gewoon misbruikte, die kant is nog lelijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')