Jij zou toch ook zeker janken als je zo behandeld zou worden ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:22 schreef Kinga het volgende:
Je ziet aan dat gezicht van Eric dat ie echt ongelukkig is nu.... ga nou janken kreng...
Dat was rond de tijd van haar borstvergroting, toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda was 9 toen ze met 2 jongens in bed belande na een nacht flink drinken in de kroeg. Dan is dat best vroeg ja.
Misschien uit frustratie omdat hij zichzelf in een kansloze situatie gemanouvreerd heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef noucky het volgende:
[..]
Jij zou toch ook zeker janken als je zo behandeld zou worden ?
Hoe behandeld wordt ? Als je betrapt wordt op je eigen leugens ? Dan kun je alleen maar jezelf voor je kop slaan dat je zo dom bent geweest...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef noucky het volgende:
[..]
Jij zou toch ook zeker janken als je zo behandeld zou worden ?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dat was rond de tijd van haar borstvergroting, toch?
10K en als loser de poort uit moeten lopen... want eer is er niet... da's ook een moeilijke keuze en definitief. Dat begrijp ik dan nog wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:28 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat ERic zoch nog steeds goed staande houd. Ik zou het hem niet nadoen.
omdat hij haar eerder heeft verteld dat hij op marrokaanse vrouwen valt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:36 schreef agter het volgende:
brian lacht minachtend als Aman vertelt dat ze 11 jaar lang vriendschap heeft gehad met een marrokaanse vriendin.
Nee het was na haar tweede abortusquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dat was rond de tijd van haar borstvergroting, toch?
ligt er al iemand in het ziekenhuis dan?quote:
Jaap doet toch niets meer de laatste tijd, dus het maakt niet uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:39 schreef Haunter het volgende:
Slaapt Jaap al?
Japio is bij de buren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:39 schreef Haunter het volgende:
Slaapt Jaap al?
Ik snap er zelf ook nog weinig van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand vertellen waarom Eric een leugenaar is...heb dat even gemist
Alle 3 maanden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Omdat Huub het in zijn mond gelegd heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub deed een boekje open over Eric, over dat hij samen met Amanda in de master bedroom wilde, om haar dekking te krijgen en om haar en Rat uit elkaar te krijgen. In de groep beaamde Eric wat Huub zei, toen hij later één op één met Amanda zat ontkende hij alles en vertelde een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nee, ze hebben nieuw aas gevondenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hebben Natasia, Amanda en Brian xtc geslikt![]()
vandaag even wel, dat heeft huub weer goed voor elkaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef Day het volgende:
Eric is verstoten?
Lieke zou best wel eens kunnen winnen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat Huub het in zijn mond gelegd heeft.
Huub en Eric waren (toen ze nog vrienden waren) op een slimme speltechnische manier bezig Amanda van Brian los te weken.
Inmiddels hebben Huub en Eric ruzie, en gebruikt Huub alles op een meedogenloze manier om Eric klein te krijgen (wat hem trouwens niet lukt).
Het is werkelijk een kakelende kip die straks beveiliging nodig heeft als hij over straat moet.
Ik zie hem ertoe in staat heel hard: 'Ik ben Huub uit DKG" te schreewen, dan door het rode licht te lopen, en vervolgens doodgereden te worden.
Als armoedig mannetje, want Lieke wint DGK en dumpt Huub dan meteen om met een man samen te gaan wonen, ipv een opgeblazen dwergje.
kun jij eens uitleggen waarom jij precies vind dat het Huub niet is gelukt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub en Eric waren (toen ze nog vrienden waren) op een slimme speltechnische manier bezig Amanda van Brian los te weken.
Inmiddels hebben Huub en Eric ruzie, en gebruikt Huub alles op een meedogenloze manier om Eric klein te krijgen (wat hem trouwens niet lukt).
Ik had nog nieteens gelezen van die deze reply was, en peter6000 was de enige die zoiets kon typen... jij hebt echt een IQ van een kiezelsteen, sorry!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is werkelijk een kakelende kip die straks beveiliging nodig heeft als hij over straat moet.
Ik zie hem ertoe in staat heel hard: 'Ik ben Huub uit DKG" te schreewen, dan door het rode licht te lopen, en vervolgens doodgereden te worden.
Als armoedig mannetje, want Lieke wint DGK en dumpt Huub dan meteen om met een man samen te gaan wonen, ipv een opgeblazen dwergje.
Zit je voor je spiegelquote:
Er zijn bepaalde users, waar je dus niet mee in discussie moet gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:47 schreef Rudieh het volgende:
[..]
kun jij eens uitleggen waarom jij precies vind dat het Huub niet is gelukt?
mijns inziens namelijk wel..Huub heeft speltechnisch een hele goede zet gedaan, namelijk een gemeenschappelijke vijand creëren...dat is de hele opzet van het spel..alleen op die manier blijf je als laatste over
Netty schreef dat ze dit zo een mooi nummer vindt .....quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zetten Brianaal en Amanda steeds ditzelfde nummer op?
Jaap kruipt al naar Eric toe, omdat hij gefrustreerd is over die populariteitspoll, dat ziet Huub volledig over het hoofd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:47 schreef Rudieh het volgende:
[..]
kun jij eens uitleggen waarom jij precies vind dat het Huub niet is gelukt?
mijns inziens namelijk wel..Huub heeft speltechnisch een hele goede zet gedaan, namelijk een gemeenschappelijke vijand creëren...dat is de hele opzet van het spel..alleen op die manier blijf je als laatste over
Omdat ze het mooi vinden misschienquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zetten Brianaal en Amanda steeds ditzelfde nummer op?
Bij elke post van jou sta ik weer versteld van hoe verdraait jij alles ziet. Ik ga bijna denken dat je het alleen maar doet ommdat je er genoegen uit haalt om de frustraties van andere FOK!kers te zien over jouw woorden. Dat ik er nog op in ga ook...mafketel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |