Jij zou toch ook zeker janken als je zo behandeld zou worden ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:22 schreef Kinga het volgende:
Je ziet aan dat gezicht van Eric dat ie echt ongelukkig is nu.... ga nou janken kreng...
Dat was rond de tijd van haar borstvergroting, toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda was 9 toen ze met 2 jongens in bed belande na een nacht flink drinken in de kroeg. Dan is dat best vroeg ja.
Misschien uit frustratie omdat hij zichzelf in een kansloze situatie gemanouvreerd heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef noucky het volgende:
[..]
Jij zou toch ook zeker janken als je zo behandeld zou worden ?
Hoe behandeld wordt ? Als je betrapt wordt op je eigen leugens ? Dan kun je alleen maar jezelf voor je kop slaan dat je zo dom bent geweest...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef noucky het volgende:
[..]
Jij zou toch ook zeker janken als je zo behandeld zou worden ?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dat was rond de tijd van haar borstvergroting, toch?
10K en als loser de poort uit moeten lopen... want eer is er niet... da's ook een moeilijke keuze en definitief. Dat begrijp ik dan nog wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:28 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat ERic zoch nog steeds goed staande houd. Ik zou het hem niet nadoen.
omdat hij haar eerder heeft verteld dat hij op marrokaanse vrouwen valt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:36 schreef agter het volgende:
brian lacht minachtend als Aman vertelt dat ze 11 jaar lang vriendschap heeft gehad met een marrokaanse vriendin.
Nee het was na haar tweede abortusquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dat was rond de tijd van haar borstvergroting, toch?
ligt er al iemand in het ziekenhuis dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |