Och, inspanning mag wel beloond worden. Jaap en Huub spannen zich het meest in voor het spel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:23 schreef noucky het volgende:
[..]
Het is soms ook allemaal moeilijk te verwoorden, Peter bedoelt het ook goed te zeggen, zoals jij ik en iedereen.
Maar al met al, Huub moet niet denken dat hij de winnaar is, want dat is hij in mijn ogen HELEMAAL NIET.
Ik kan me het ook nauwelijks voorstellen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:24 schreef Borga het volgende:
Ik denk dat Huubke hier niet populairder van gaat worden
Vind het anders een prima actie. Eric moet zo snel mogelijk naar huis !quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:24 schreef Borga het volgende:
Ik denk dat Huubke hier niet populairder van gaat worden
Dat deed ik, maar werd een beetje een vaag verhaal geloof ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gewoon veel woorden gebruiken(Huub is mijn leermeester;) )
Hij bedoelt terugkoppelingquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik geef jou de koppeling, er wordt hier een spel gespeeld.
Ik nu ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:26 schreef SiRojK het volgende:
Ik moet wel lachen om die
*stilte* [fluistermodus] het is ook niet erg [/fluistermodus]
Vandaar die bezopen meningquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gewoon veel woorden gebruiken(Huub is mijn leermeester;) )
Preciesquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef Borga het volgende:
Eindelijk betaald Huub die vieze FLIKKER terug voor zijn aanranding..
haha wat is ie goed bezig hahaquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef Borga het volgende:
Volgens tijdens de terror tegen zn datequote:Op woensdag 13 juni 2007 01:17 schreef Soho het volgende:
Eric moest volgens Huub gered worden door de productie. Wat bedoelt hij daar mee?
Dat is ook weer zoiets waarin iederen trapt. Huub houdt van sex en hij slaapt super laat en of slaapt niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef Borga het volgende:
Het gaat om de impact... het versterken van het unheimliche gevoel...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
WAt laat Huub zich weer kennen, Eric gedraagt zich veel volwassener.
Hahahah, dat Huub zich laat kennen, snap ik...quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
WAt laat Huub zich weer kennen, Eric gedraagt zich veel volwassener.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |