Je wordt er geil van?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg altijd zo'n apart *nietnadertenoemenlichaamsdeel*gevoel wanneer jij het hebt over mondgevoel....
Kind zulke boute woorden zou ik bij een verfijnd topic als dit niet in de mond willen nemen!quote:
Dat is echt bull.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:32 schreef sampoo het volgende:
Restaurants waar je hongerig naar toe gaat en hongerig thuis komt.![]()
Ik word al depressief als ik naar het bordje kijk, laat staan als ik de rekening erbij krijg.
Welk gedeelte van 10 gangen begrijp je niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:32 schreef sampoo het volgende:
Restaurants waar je hongerig naar toe gaat en hongerig thuis komt.![]()
Ik word al depressief als ik naar het bordje kijk, laat staan als ik de rekening erbij krijg.
Geslacht: Vrouw.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is echt bull.
Juist bij dit soort restaurants hebben ze de porties goed op hoeveelheid ingeschat.. vanwege de meerdere gangen.
Je gaat echt wel met een voldaan gevoel naar huis.. en ook voor dit soort restaurants geldt, heb je niet genoeg dan vraag je gewoon een supplement, dat is echt geen schande ofzo.
Geslacht: Vrouw.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 10 gangen begrijp je niet?
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef Vanyel het volgende:
Dan moet ik je misschien vast waarschuwen. Na gang 6 werd ik een beetje jolig en was ik veel te enthousiast met eten en kletsen bezig om nog heel veel foto's te maken. Er komen er dus nog maar 3 ofzo.
Ik probeer morgen.
Tsja, zal wel typisch Nederlands zijn, als je betaald voor iets, moet het in principe veel zijn. Smaak kun je niet zien, dus dat is minder belangrijk denk ik..quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Toch bijzonder dat er mensen bestaan die het geen ruk interesseert hoe iets smaakt en eruit ziet, als het maar VEUL is.
Vandaag af maken gaat niet meer lukken, wordt ws. morgen.
Lul toch niet. Ik hoef niets voor weinig maar je kan die porties makkelijk 2x zo groot maken zonder de rekening al te veel te laten oplopen en dan ben ik wel bereid om er voor te betalen. De kosten in de wat luxere restaurants zitten nauwelijks in het eten. Nee, dus en geen dank.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als al die kneuzen die over de portiesgrootte zeuren nu eens een eigen topic openen "copieuze aardappelgerechten voor weinig."
Dan kunnen de mensen die dit soort eten wel waarderen in dit topic blijven hemelen hoe ontzettend goed dit er allemaal wel niet uitziet?
Dat doen? Ok, dank jullie wel!
Ik geef mijn mening, dat mag in NL toch wel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als al die kneuzen die over de portiesgrootte zeuren nu eens een eigen topic openen "copieuze aardappelgerechten voor weinig."
Dan kunnen de mensen die dit soort eten wel waarderen in dit topic blijven hemelen hoe ontzettend goed dit er allemaal wel niet uitziet?
Dat doen? Ok, dank jullie wel!
Hoevaak heb jij al een 10-gangen diner gegeten met van die grote porties?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef sampoo het volgende:
[..]
Lul toch niet. Ik hoef niets voor weinig maar je kan die porties makkelijk 2x zo groot maken zonder de rekening al te veel te laten oplopen en dan ben ik wel bereid om er voor te betalen. De kosten in de wat luxere restaurants zitten nauwelijks in het eten. Nee, dus en geen dank.![]()
Hier ook zo, alleen dan niet vol van Mon Chou taartquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:44 schreef Weird- het volgende:
Ik krijg er honger van![]()
Wat op zich best netjes is aangezien ik net een flink stuk mon chou taart achter de kiezen heb
Te weinig. 10 gangen of niet. Het blijft weinig voedsel. Ik zou zo 10 van die borden vol op kunnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij al een 10-gangen diner gegeten met van die grote porties?
Ik zou er minder problemen mee hebben als ik niet zelf zou moeten betalen. Ik ben gewoon best wel een krent wat eten betreft. Ik wil naast lekker ook gewoon een beetje kwantiteit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:20 schreef Vanyel het volgende:
Misschien ben je dan gewoon een enorme vreetzak?
Voor mensen die echt van heel veel eten houden, kan het inderdaad te weinig zijn, maar tot de iets bovengemiddelde eter is het echt wel zat. Voor mijn vriendin zelfs te veel, terwijl die normaal geen grote moeite heeft met bijvoorbeeld kapsalons naar binnen schuiven.
Ik vind dit bijzonder meevallen. 51/2 uur zitten, goed en apart eten, liters wijn (ongeveer dan) voor 140 euro vind ik niet slecht...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:46 schreef Vanyel het volgende:
Na vijf en een half uur entertainment werd ons gevraagd 140 euro en een beetje af te rekenen. Dat is niet weinig geld, maar gezien de kwaliteit van het gebodene zeker niet duur.
Het is 4 juli gewordenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef PeRi het volgende:
Jeetje wat een tof restaurant, alles klinkt erg lekker, en de prijs valt zeker mee. Even onthouden dus, Floris!
Super! Echt supertof. We hadden hetzelfde menu als jij had, met volgens mij 1 kleine verandering. Het eten was echt perfect, Floris en Daan zijn echt superaardig. Je kan vragen wat je wil, leggen alles prima uit, alles over het eten en de wijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:22 schreef Vanyel het volgende:
Maar hoe was het?
Dit is echt walgelijk inderdaad, ik zou echt pissig worden, aangezien zij het op die manier toch ook een beetje voor jou verbrodden met hun idioot gelul.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Naast ons zat een stel die al bijna te laat binnen kwamen en daarna het concept uitgelegd kregen, gingen zitten. Eerste wijn was een witte. Zegt meneer doodleuk. Ik drink geen witte wijnen.. Echt te debiel voor woorden. Floris en Daan nog een keer, snapt u het concept wel, etc? Maar nee, meneer en mevrouw wilden alleen maar rode wijn drinken.
.Dan snap ik ook echt niet waarom je dan naar zo'n restaurant gaat. Het draaide vooral om die combinatie.
En dan ook nog een gerecht niet lekker vinden in combinatie met de wijn. Ja, nogal logisch als je er witte wijn bij moet drinkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:19 schreef David het volgende:
[..]
Dit is echt walgelijk inderdaad, ik zou echt pissig worden, aangezien zij het op die manier toch ook een beetje voor jou verbrodden met hun idioot gelul.![]()
Misschien kun je een elfde gang regelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:14 schreef Isegrim het volgende:
Mijn moeder is morgen jarig en ik geef haar een volledig arrangement (inclusief champagne) bij Floris cadeau. Ben er net geweest om te betalen en ze mailen me een mooie tegoedbon.
Wat een geweldige kerels, zeg. En die Daan daar wil ik wel een avondje naar kijken.
Ja, de gang bang.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien kun je een elfde gang regelen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat zie ik, dat het het waard is, MAAR ik ben de énige die ik ken die dat daar voor over zou hebbende rest is denk ik (incl. mijn vriend) van het type dat hier zeurt in het topic over dat 'het allemaal zo weinig is'
![]()
Ik heb er ook zo eentjequote:Op zondag 17 februari 2008 11:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ga maar een keer met mij dan. Mijn vriend wil toch ook niet mee, want die is een beetje 'n lastige eter.
'en als elfde gang... kostschooljongensbrood'quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien kun je een elfde gang regelen.
Goed plan, we maken er een meet van.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo eentje. Zij achter de PS en wij eten
.
Inderdaad, liever een keer 90 euro uitgeven en goddelijk eten een hele avond lang met heerlijke wijnen erbij, dan drie keer gemiddeld eten bij de gemiddelde eettent voor 30e.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind 90 voor zo'n avond echt niet verkeerd hoor. Of je het er voor over hebt en of je het kunt betalen, zijn hele andere discussies.
Ik denk (ben er nog nooit geweest, maar vanyel tettert er nu nog enthousiast over) dat ik liever 90 euro voor 1 keer hier eten dan 3x30 euro voor eten bij de gemiddelde nederlandse eettent, waar beschamend voer wordt voorgezet zonder liefde of enige kennis van zaken klaargemaakt. (En nee dat is niet bij alle eettenten zo, maar helaas vaker wel dan niet.)
Ik wil ook weer!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het prima hoor. Door je topickick heb ik weer bedacht dat ik moest gaan reserveren sparen om te kunnen reserveren
Sowwy, Bloes, ik heb een beetje een ^%$^@##$_+)-week.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik klik steeds blij, hopende dat er weer foto's of een verslagje staan
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:22 schreef Isegrim het volgende:
Sowwy, Bloes, ik heb een beetje een ^%$^@##$_+)-week.Doe mijn best om dit weekend iig de eerste helft erop te zetten.
Tja, sorry, het zijn m'n roots, ik kan er niks aan doen.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:28 schreef Maeghan het volgende:
Die Rose port is idd nieuw, zag ik pas in een vakblad aangekondigd staan.
Ik heb gereserveerd voor december. Op de verjaardag van m'n vriend, zodat ik een excuus heb om een hoop geld uit te geven, en ook nog om de tijd te hebben om te sparen =P
Ja ik kan het zelf ook nog niet geloven, maar ja. Het staat in het bevestigingsmailtje.quote:
Je zult het vast en zeker lekker vinden!!! Trouwens ook lekker tijdig gereserveerd.quote:Oh en het is jullie schuld natuurlijk. En owee als ik het niet lekker vind!![]()
Ik zei toch al dat ik moet sparen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:12 schreef Heufje het volgende:
[..]
Je zult het vast en zeker lekker vinden!!! Trouwens ook lekker tijdig gereserveerd.
Veel plezier alvast. Laat wel ff weten hoe het je het vond.
en?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:28 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb gereserveerd voor december. Op de verjaardag van m'n vriend, zodat ik een excuus heb om een hoop geld uit te geven, en ook nog om de tijd te hebben om te sparen =P
De wijn of de sommelier? Of allebei?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Niet alleen het eten is er lekker. De sommelier is ook niet te versmaden. Ik ben fan van Daan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |