abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76012017
Gisteren na 2.5 jaar weer geweest, en het was weer net zo lekker ! Ongelooflijk lekker hoe de chef elk stukje vlees en vis zo sappig, mals, smaakvol kan bereiden. Het is echt geniaal.

Geen idee meer wat het allemaal precies was, er zat in ieder geval rund, eend, wild zwijn, heilbot, snoekbaars en de combinatie hert en coquille tussen.

Ook de wijnen waren op 1 witte en een sherry achtig iets zeer goed te doen. Vooral een hele aparte shiraz bij de eend en een champagne bij het desert.

Superavond gehad!
pi_76018639
jaloersjaloersjaloers. Aan de andere kant zie ik dit maar als aansporing om ook weer eens te gaan.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:28 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb gereserveerd voor december. Op de verjaardag van m'n vriend, zodat ik een excuus heb om een hoop geld uit te geven, en ook nog om de tijd te hebben om te sparen =P
en?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_76022279
Niet alleen het eten is er lekker. De sommelier is ook niet te versmaden. Ik ben fan van Daan.
pi_76026604
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Niet alleen het eten is er lekker. De sommelier is ook niet te versmaden. Ik ben fan van Daan.
De wijn of de sommelier? Of allebei?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')