abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 juni 2008 @ 15:32:48 #251
130955 Floripas
Blast from the past
pi_59795378
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 02:24 schreef wyccie het volgende:
Ik had poep in mijn oog. Mag het cijfer veranderd worden in 743?
Raad je plaatje #743 voor flapdrollen
Beter laat dan nooit
pi_59804996
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit
Bedankt, het was ruim op tijd want het topic was nog lang niet vol
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60038723
Voor zover ik het zie, is er hier nog geen topic, waarin je tips op het vlak van literatuur kan vragen en geven. Ik vind het wat lullig om een nieuw topic op te starten, enkel en alleen voor mijn verzoek om tips voor literatuur over één specifiek onderwerp. Hebben we al zo'n onderwerp (in een ander onderdeel van het fokforum eventueel?) of is het verstanding om er hier eentje te beginnen?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:40:52 #254
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60046583
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 12:27 schreef zuiderbuur het volgende:
Voor zover ik het zie, is er hier nog geen topic, waarin je tips op het vlak van literatuur kan vragen en geven. Ik vind het wat lullig om een nieuw topic op te starten, enkel en alleen voor mijn verzoek om tips voor literatuur over één specifiek onderwerp. Hebben we al zo'n onderwerp (in een ander onderdeel van het fokforum eventueel?) of is het verstanding om er hier eentje te beginnen?
Start maar lekker op! Maak een algemene OP, en een first post met je eigen vraag.
pi_60843333
Ik heb ben een topic begonnen over de 80's en de 90's maar dit staat op de verkeerde plek en meeste mensen vonden dat het te breed was voor een topic , dus wil ik het graag alleen over de 80's houden en dat die naar Memory Lane word verplaatst excuus
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:41:48 #256
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_60947774
Het topic over de Vietnamoorlog niet het beste worden opgeruimd en gemerged met het topic met de leestips?

Vietnamoorlog
Geschiedenisboeken: geef en vraag hier tips
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 september 2008 @ 23:47:10 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_61513632
Na drie weken hebben jullie weer wat te doen

Raad je plaatje # 753 tegen wil en dank


Wie zet het slotje ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 5 oktober 2008 @ 10:24:05 #258
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_62142872
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 08:20:35 #259
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_62303501
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:08:07 #260
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:35:46 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62395702
Ik had toch minstens eigenlijk wel even een melding willen zien dat mijn topic gemergt zou worden of was gemergd. Was het een beetje kwijtgeraakt. En ik snap niet zo goed waarom het per se gemergd moest worden en had graag de kans gehad om te pleiten voor een eigen topic.

Deze dus:
Het leven van de gewone mens in de (late) Middeleeuwen
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_64045313
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Triggershot het volgende:
Mensen dit topic is om een reden schoongemaakt, OT dus, klagen / opmerkingen in C&H - FB.
Okay, laat maar horen dan.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_64045882
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:20 schreef pyl het volgende:

[..]

Okay, laat maar horen dan.
Wat wil je horen, een klacht of opmerking over mijn moderatie?
pi_64046759
De "reden" natuurlijk, dat spreekt toch vanzelf?

Ik zie niet graag dat posts van mij, of van wie ook, worden verwijderd. Posts nota bene die verder niets om het lijf hadden. Ze hadden slechts betrekking op een fluim, een windbuil, die hier ooit moderator was en zich vandaag voor de zoveelste keer volstrekt belachelijk maakte. Kennelijk mag daar niet om worden gelachen. Het zij zo.

Ze zijn in mijn herinnering opgeslagen hoor, die posts - en een flink aantal users heeft er toch mee kunnen lachen. Jammer dat er dat van jou niet meer mogen zijn.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_64046849
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef pyl het volgende:
De "reden" natuurlijk, dat spreekt toch vanzelf?

Ik zie niet graag dat posts van mij, of van wie ook, worden verwijderd. Posts nota bene die verder niets om het lijf hebben. Ze hadden slechts betrekking op een fluim, een windbuil, die hier ooit moderator was en zich vandaag voor de zoveelste keer volstrekt belachelijk maakte. Kennelijk mag daar niet om worden gelachen. Het zij zo.

Ze zijn in mijn herinnering opgeslagen hoor, die posts - en een flink aantal users heeft er toch mee kunnen lachen. Jammer dat er dat van jou niet meer mogen zijn.
Alles wat niet relevant was aan het topic, maar is ontstaan uit een irrelevante post is weggehaald. Het is een algemeen norm dat bij het opruimen bij een topic dat alles wat de inhoudelijkheid van een topic aantast of dreigt te laten ontsporen wordt weggehaald, als jij wilt lachen om een ex-mod die zich belachelijk maakt mag dat in een ander (sub)forum, ander topic.. Niet in een topic die a : niet door jou is geopend. b : als een serieus poging een doel voor ogen heeft.

De mods verwijderen dan ook geen posts omdat ze het simpelweg kunnen, maar enkel ten gunste en het dienen van de users die per fora serieus willen mee lezen en bijdragen.
pi_64046921
Als ik je goed begrijp moet ik je nu in een ander topic gaan uitlachen?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_64046959
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:27 schreef pyl het volgende:
Als ik je goed begrijp moet ik het uitlachen van users buiten dit forum houden en vooral uit andermans topics?
pi_64049266
Akkoord. Niet dat ik er de ratio van inzie, maar akkoord.

Toch nog een enkel vraagje. Fok! staat vol (echt overvol) met off topic grapjes - die niet door jullie, moderatoren, worden weggehaald. Hier, in het topic over het kapperssymbool (waarin de topicstarter onheus werd bejegend en ik het voor hem opnam) ineens wel. Dat riekt naar willekeur (ik druk me mild uit, zoals gewoonlijk) en dus naar gewetenloosheid. Zit daarin nu het plezier van het moderator-zijn, vraag ik me wel eens af.

Afijn, mijn vraag: kun je de betreffende posts die je hebt weggehaald even terugzetten, dan kan ik ze naar een geschikt topic verplaatsen om L_V daar verder uit te lachen. Bij voorbaat dank.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_64050307
Het is een beetje voor de hand liggend dat niet overal hetzelfde wordt weggehaald en zelfde beleid wordt uitgevoerd. Fora als ONZ, GC & KLB zijn dan ook wat losser in 'offtopic grapjes', daar moet je in wat serieuzere fora als NWS, C&H, WFL etc niet mee zijn omdat het daar ongewenst is.

Dat L_V de fout in gaat is tot daar aan toe, maar niemand vraagt aan jou om voort te borduren op offtopic en irrelevante opmerkingen over spelling te plaatsen wat als gevolg zou hebben tot het uitlachen van deze user. In context van het redden van andermans topic is het deleten van irrelevante, offtopic en adhominems volledig gerechtvaardigd of ze nu van mij, Danny, jij of een ex mod komen kan me vrij weinig boeien.

En nee, je verzoek zal niet uitgevoerd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2008 09:42:54 ]
pi_64051406
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:41 schreef Triggershot het volgende:
En nee, je verzoek zal niet uitgevoerd worden.
Waarmee je het mij onmogelijk maakt jouw raad op te volgen (grapjes over taalfouten dienen in een ander topic te worden gemaakt). Dat zie je toch zelf ook wel, hoop ik?

Afijn, wat een gedoe zeg, om één zwaaismiley.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  Admin dinsdag 16 december 2008 @ 10:36:35 #271
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64051439
Was je nou L_V aan het uitlachen?!

Jij, jij, schobbejak

ONZ of LIT niks dan?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_64051497
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:34 schreef pyl het volgende:

[..]

Waarmee je het mij onmogelijk maakt jouw raad op te volgen (grapjes over taalfouten dienen in een ander topic te worden gemaakt). Dat zie je toch zelf ook wel, hoop ik?

Afijn, wat een gedoe zeg, om één zwaaismiley.
Maken staat niet gelijk aan herhalen.

Ik heb nog wat essays zou je die niet willen lezen en mijn spellingsfouten eruit pikken en mij uitlachen? Kan je een mod uitlachen en er mee weg komen ook!
pi_64051636
Even voor de goede orde: ik lachte niemand uit om een spelfout (dat zou ik nooit doen; ik sta bekend om mijn verdraagzaamheid jegens andermans tekortkomingen); ik lachte iemand uit die, als gewoonlijk: zeer hoog te paard gezeten, een user terechtwees over een taalfout en daarbij zelf een vreselijke miskleun maakte. Als je nu van mijn posts was afgebleven, had iedereen dat kunnen zien.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_64052942
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:46 schreef pyl het volgende:
Even voor de goede orde: ik lachte niemand uit om een spelfout (dat zou ik nooit doen; ik sta bekend om mijn verdraagzaamheid jegens andermans tekortkomingen); ik lachte iemand uit die, als gewoonlijk: zeer hoog te paard gezeten, een user terechtwees over een taalfout en daarbij zelf een vreselijke miskleun maakte. Als je nu van mijn posts was afgebleven, had iedereen dat kunnen zien.
Zelfs dan horen beide posts... die van jou en die van L-V niet thuis in desbetreffend topic. De deletes waren dan ook terecht.
pi_64072018
tvp
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')