die paint "zuigt grote tijd" , maar die boze marokkanenblik hebje voortreffelijk goed uitgemiktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef pkeijsers het volgende:
Na verscheidene malen deze 'aparte' stijl van petten dragen te mogen aanschouwen zakte vandaag m;n broek toch omlaag (figuurlijk gelukkig). Niet alleen had deze vrolijke medelander z'n petje veel te strak waardoor het hoofddeksel sowieso al niet zou passen, het hing (dit dan wel letterlijk) ook nog maar net op z'n hoofd waardoor deze er waarschijnlijk bij het minste beetje wind af zou waaien..
ter illustratie een ontzettend slechte paint:
[afbeelding]
klacht: marokkanen medelanders kansenjongeren die niet weten hoe ze een pet moeten dragen..
In ene gevangenis serie genaamd The OZ speelt ook een gekleurde man in die heeft soms een mutsje op ze kale hoofd net zover achterover zoniet nog verder als in de prachtige schets van de tsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef Dickbride het volgende:
Hoe zorgen ze ervoor dat ie er niet af flikkertVastplakken met lijm?
Hij zit om zijn rechter sukkel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom zit zijn halsband om zn linkerpols?
mja, ik dacht dat ie misschien wel een of andere tumor daar had zitten, aangezien z'n homies de pet wel veel te strak, maar toch recht hadden zitten..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Dakgoot het volgende:
[..]
In ene gevangenis serie genaamd The OZ speelt ook een gekleurde man in die heeft soms een mutsje op ze kale hoofd net zover achterover zoniet nog verder als in de prachtige schets van de ts
Moet haast wel gelijmd zijn dunkt me
Dat is zijn horloge, zn halsband zit om zn rechterpolsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
vergeet niet dat het een foto is, zijn linkeroog is op de foto gezien ook links voor ons en rechts van aliB gezien, zijn rechterhand is op de foto gezien ook rechts van ons gezien en ,links van aliB.quote:
Gewoon die zwarte krullen goed invetten met gelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef Dickbride het volgende:
De armband zit nog steeds om de rechterpols.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
vergeet niet dat het een foto is, zijn linkeroog is op de foto gezien ook links voor ons en rechts van aliB gezien, zijn rechterhand is op de foto gezien ook rechts van ons gezien en ,links van aliB.
wie is de sukkel
Omdat daar ze horloge zitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wieriequote:
Ohja is waar ookquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef Stigma het volgende:
Dat is alleen voor de echte wannabe thugmarokkanen![]()
Flink grote klodders secondenlijm denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef Dickbride het volgende:
Joh. Ik reageerde ook niet op die marok met z'n toffe hoofddeksel baviaan. Dat is hoe ze het over het algemeen dragen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Champy het volgende:
Uhm, das geen keppeltje.
OT: ik erger me ook aan de mode van mooiboysof marocs, stakkers
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Marokkanen zijn altijd kut. Punt.
9 van de 10 keer als er iemand iets Aso doet op straat en ik kijk is het een Marokkaan
Conclusie: Marokkanen zijn kut, ben jij een marokkaan en vind je jezelf niet kut, integreer dan want je loopt voor lul.
nnou ik denk dat gel niet nodig is... een paar dagen dat petje op en hij blijft als vanzelf plakken.. dat petje zorgt juist dat je niks hoeft te gellen of te wassen.. of om naar de kapper te gaan...vaak komen er van die vieze plukken onder die petjes vandaan gekruld..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef MREn het volgende:
[..]
Gewoon die zwarte krullen goed invetten met gel
Ik zie er hier altijd eentje die heeft zijn pet in zijn haren geklemdquote:
Negers hebben hem meestal op de allerwijdste stand, zodat 'ie geheel over hun hoofd heenvalt.quote:
hahaha Adebesiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Dakgoot het volgende:
[..]
In ene gevangenis serie genaamd The OZ speelt ook een gekleurde man in die heeft soms een mutsje op ze kale hoofd net zover achterover zoniet nog verder als in de prachtige schets van de ts
Moet haast wel gelijmd zijn dunkt me
We hebben een kenner!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Neh net niet, assie is pro, stuffie is beetje junkystijl![]()
Fixed ouwequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef YoWilly het volgende:
[..]
We hebben een kenner!!![]()
Stuff voor de normale mensch junk en Assie voor de wannabee gangster met hippe straattaal![]()
Maar jij moet het zo laten, want jij bent straat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Fixed ouwe
Wel grappig trouwens, wierie kan wel maar assie niet. Zelfde categorie. Als je het zo graag "normaal" wilt houden praat dan over wiet en hasj![]()
![]()
uhuhquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Leia het volgende:
[..]
Maar jij moet het zo laten, want jij bent straat.![]()
Je weetquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Leia het volgende:
[..]
Maar jij moet het zo laten, want jij bent straat.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
uhuh![]()
Helaas, je poging om ook leuk te doen is mislukt. Duffe doos![]()
Maargoed, los van dat blijft het punt wel staan. Waarom wierie niet en assie wel? Hypocriete boerelulquote:
Je bedoelt waarom Assie niet en Wierie wel? Achterlijke rugridderquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maargoed, los van dat blijft het punt wel staan. Waarom wierie niet en assie wel? Hypocriete boerelul![]()
het verstoort get aangezicht van de stad jah!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef Skic. het volgende:
Je druk maken hoe iemand anders een pet draagt.
AChterlijke rugridder?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:12 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Je bedoelt waarom Assie niet en Wierie wel? Achterlijke rugridder![]()
Het is allemaal kut....alles van de straat is kut ...inclusief jij mafkees![]()
Heersende scenequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahaha AdebesiDie ene ep dat die Petey sjebetta verkracht wordt door diezelfde neger is wel superbruut, maar daarentegen heel die fockin serie is bruut
![]()
*Alle 6 de seizoenen compleet heeft![]()
hehe, en als je denkt dat die jongen zijn portie gehad heeft, gaat hij mans doen en wordt ie door schillinger en zijn nazi's verkrachtquote:
Ik voel me primaquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
AChterlijke rugridder?![]()
De reden waarom ik het expres fout typte is om te kijken of je wel goed oplet. Zoals eerder vermeldt, hetzij op een sluwe manier, mag wierie wel en assie niet. Jouw beargumentie is niet steekhoudend en derhalve niet goedgekeurd en onder de noemer "hypocriet" geplaatst.
Het zal je vast niks interesseren, mij ook niet trouwens, maar het is wel leuk tijdverdrijf, jij misselijke belhamel.
Overigens ben ik wel benieuwd naar 1 ding. Hoe moet het zijn om door iets volkomen kuts klemgeluld te worden? Voel jij je nu niet, hoe zeg ik dit aardig, debiel?![]()
Owja het is beargumentatie en niet beargumentie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
AChterlijke rugridder?![]()
De reden waarom ik het expres fout typte is om te kijken of je wel goed oplet. Zoals eerder vermeldt, hetzij op een sluwe manier, mag wierie wel en assie niet. Jouw beargumentie is niet steekhoudend en derhalve niet goedgekeurd en onder de noemer "hypocriet" geplaatst.
Het zal je vast niks interesseren, mij ook niet trouwens, maar het is wel leuk tijdverdrijf, jij misselijke belhamel.
Overigens ben ik wel benieuwd naar 1 ding. Hoe moet het zijn om door iets volkomen kuts klemgeluld te worden? Voel jij je nu niet, hoe zeg ik dit aardig, debiel?![]()
Wil je een koekje? Wel 1 hele typoquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:17 schreef Leia het volgende:
[..]
Owja het is beargumentatie en niet beargumentie.
Wouw! Wįt een diss zeg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wil je een koekje? Wel 1 hele typo![]()
![]()
en het is oh ja en geen owja
Ik vroeg me het af aangezien je meteen weer de held gaat uithangen met je ' klemgeluld '.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wil je een koekje? Wel 1 hele typo![]()
![]()
en het is oh ja en geen owja
Als je al zo diep gezonken bent dat je op dergelijke zaken gaat letten, zorg dan op zijn minst dat je zelf foutloos bent![]()
Maroc-rellen hč, die beginnen altijd met van die pauperdiscussiesquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef Swiffer het volgende:
wat voor 'voorspel' heb jij dan timooon??
Bij van die Afro's zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:44 schreef Tomasso het volgende:
Of dat ze een kam in hun haar laten zitten. Ook al eentje eens zien doen
. Dan nog tijdens het lopen die kam ff recht in het haar laten zitten, want tja, anders ziet het er niet uit he!
Uhuquote:
zijn B status als artiest. Ook al had hij wat mij betreft dan Ali-Z geheten....quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef Schijtgeit het volgende:
Waar staat die B van Ali B eigenlijk voor? Ali Berggeit??
dat jij dit als een dis ziet, is opzich al vrij triest, nog triester dan je zoektocht naar typo'squote:
dat is jouw misinterpretatie. Klemgeluld was op basis van argumenten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik vroeg me het af aangezien je meteen weer de held gaat uithangen met je ' klemgeluld '.
Klopt, ik ben heel gemeenquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:49 schreef st0fzuiger het volgende:
Nawien is echt een lul!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
dat jij dit als een dis ziet, is opzich al vrij triest, nog triester dan je zoektocht naar typo's![]()
Bukkakequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef Schijtgeit het volgende:
Waar staat die B van Ali B eigenlijk voor? Ali Berggeit??
Snap jij de beteknis van dezequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:11 schreef Leia het volgende:
[..]<- Snap je de betekenis van dat poppetje? Niet? Ah oké. Dat dacht ik al.
Uhuh. Bok nu maar weer op als je er niks meer over te zeggen hebtquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Snap jij de beteknis van deze, dat doe ik nu met jou
schattig trouwens, die conversaties die je met jezelf houdt![]()
Uhuhquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:37 schreef Leia het volgende:
[..]
Uhuh. Bok nu maar weer op als je er niks meer over te zeggen hebt![]()
met zulke types is het inderdaad letterlijk en figuurlijk huilen met de pet op.quote:
Leuke vooroordelenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef Computerleek het volgende:
Petjes zijn alleen voor asocialen en mensen zonder sociale vaardigheden (lees: bij het minste of geringste agressief). Hetzelfde geldt voor mannen met oorbellen. Altijd uitkijken met mannen die aan deze uiterlijke kenmerken voldoen.
Wat denk je zelf? Tegen de zon.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef Wojworshebn het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een pet?
Je slaat de spijker op z'n pet kop!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |